Перейти до змісту

Проект изменений ПДД


Рекомендовані повідомлення

Украинская Госавтоинспекция подготовила очередной проект изменений и дополнений к действующим Правилам дорожного движения.

autocentre.ua/news/Law/33778.html

Теперь водителей смогут шманать сотрудники транспортной службы 0_0 и у велосипедистов будет приемущество!!!!

Жгут по круче Коломыйца :blink:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/27586-proekt-izmeneniy-pdd/
Поділитись на інші сайти

LAVe, ты молодчина. У тебя еще хватает терпения разбирать этот маразм :)

Единственное что приходит на ум перечитав меньшую половину изменений:

1) народ реально занимается ИБД (имитацией бурной деятельности)

2) те кто предлагал поправки незнакомы с ПДД да и с ездой по дорогам впринципе

3) хотят из текста ПДД сделать маразм со словоблудием, чтобы было тяжелее учить, сдавать, выполнять...

Короче говоря, как всегда у нас, хотели как лучше а получилось как всегда :verysad: Будем надеятся что не один из этих перлов не попадет вот сюда

Змінено користувачем _Sandra_
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/27586-proekt-izmeneniy-pdd/#findComment-620188
Поділитись на інші сайти

Народ, формулюйте свої пропозиції чи зауваження і відсилайте їх сюди: post@mia.gov.ua.

Крім того, думаю, що від Клубу також варто внести свої зауваження.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/27586-proekt-izmeneniy-pdd/#findComment-623570
Поділитись на інші сайти

сабж Сведенная таблица предлагаемых изменений ПДД

Учасники дорожнього руху зобов'язані:

- знати і неухильно дотримувати вимог Закону України "Про дорожній рух", цих Правил та інших нормативних актів з питань безпеки дорожнього руху;

- створювати безпечні умови для дорожнього руху, не завдавати своїми діями або бездіяльністю шкоди підприємствам, установам, організаціям і громадянам;

- виконувати розпорядження органів державного нагляду та контролю щодо дотримання законодавства про дорожній рух.

попахивает экзаменами на большой дороге

1.4. Кожний учасник дорожнього руху, який виконує дійсні Правила, має право розраховувати на те, що й інші учасники дорожнього руху виконують ці Правила.

учитывая, что никто не в состоянии выполнить требования правил, над этим пунктом еще наплачемся :wacko: то есть здесь забит аукцион для участников дтп

Автомобільна дорога, вулиця (дорога) – частина території населеного пункту або поза ним і призначена для безпечного та зручного руху транспортних засобів і пішоходів, з усіма розташованими на ній штучними спорудами та засобами організації дорожнього руху, і обмежена по ширині зовнішнім краєм тротуарів чи краєм смуги відводу. Дорога включає в себе одну або декілька проїзних частин, а також трамвайні колії, тротуари, узбіччя та розподільні смуги при їх наявності. Цей термін включає також спеціально побудовані тимчасові дороги, крім довільно накатаних доріг (колій).

учитывая, что наши дороги в большинстве своем небезпечні та незручні, зачастую не имеют тротуаров, с такой формулировкой можно будет уходить от ответственности

аварійна обстановка – порушення учасником дорожнього руху встановлених Правил, які примусили інших учасників цього руху різко змінити швидкість, напрямок руху або вжити інших заходів щодо забезпечення особистої безпеки або безпеки інших громадян
боюс накликать, но шото этот пункт попахивает уголовщиной :shock:

если не будет термина "інші заходи", можно будет смело продавать машину

доповнити терміном:

дороги з удосконаленим покриттям – автомобільні дороги, вулиці (дороги), проїзна частина яких виконана із

асфальтобетону, асфальбетону монолітного покриття або збірного покриття із цементобетонних і армобетонних плит

:shock: даж не знаю, читать ли дальше :crazy: вероятно, на такой дороге действуют особые правила :witch:

к сожалению, нынешнее определение моста их устраивает :angry: готовьте денюшку :boyan:

ввести термін:

об'їзд – дії водія, що пов'язані з маневруванням (зміною напрямку руху) при наявності на смузі перешкоди або транспортного засобу, що стоїть

хороший термин, им можно будет заменять обгон, перестроение и прочие маневры

смуга руху – поздовжня смуга на проїзній частині, позначена або не позначена розміткою, яка має ширину, визначену нормами для руху транспортних засобів, за винятком двоколісних, в один ряд. Наявність додаткової смуги розгону чи гальмування не збільшує кількості основних смуг руху проїзної частини.;

учитывая правила проезда перекрестков и жд путей, готовьте денюшку. также придется опасаться широких полос, бо если гаец определит, что полос две, а вы ехали посредине, то придется заплатить за расположение на проезжей части

Увести термін

споряджена маса – це маса самого транспортного засобу без екіпажа, пасажирів та вантажу, але з повним запасом палива, запасним колесом і необхідним комплектом інструментів

здесь смущает слово экипаж :crazy: да и наличие самого термина пугает, равно как полный бак топлива без иных расходников, запаска, инструмент... явно шото задумали... будем посмотреть

елы-палы... дальше идет откровенная ересь :wacko:

зацепило: владелец должен каждый момент времени знать, кто находится за рулем его автомобиля.

Змінено користувачем LAVe
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/27586-proekt-izmeneniy-pdd/#findComment-624656
Поділитись на інші сайти

продолжим-с?

дорожньо-транспортна пригода – подія, що сталася під час руху транспортного засобу вулично-шляховою мережею, внаслідок якої загинули або поранені люди чи завдані матеріальні збитки;
на парковке, в поле, во дворе, на заправке и т.п. данный пункт правил действовать не будет. да здравствуют лихие 90-е, прощайте каски и цивилки
ввести термін:

загроза безпеці руху – фактор дорожньої обстановки, що фактично спричинив або може спричинити ДТП і змушує учасників руху вживати спеціальні заходи перестороги (пропозиція велоасоціації м. Києва)

если за этот термин будут штрафовать, то поголовно, потому как под него можно подвести что-угодно
напрямок руху – уявна пряма лінія руху транспортного засобу на ділянці вулично-шляхової (вулично-дорожньої) мережі без урахування його перестроювань за смугами руху для здійснення обгону, випередження тощо;
к сожалению, у нас большинство дорог не совсем прямые :rolleyes:
обмежена оглядовість – видимість дороги та технічних засобів організації дорожнього руху в напрямку руху, яка обмежена геометричними параметрами дороги, придорожніми інженерними спорудами, насадженнями та іншими об'єктами, а також транспортними засобами;
может кто-то бы для начала поучил украинский язык, а уж потом занялся корректировкой правил :-!

пасажир – особа, яка користується транспортним засобом і знаходиться в ньому але не причетна до керування ним. Особа, що їде на велосипеді-тандемі і не має засобів для зміни напрямку його руху є пасажиром.

елы-палы, да когда в конце-концов украинскому пассажиру дадут нормальный термин???

вот мой вариант:

пассажир - лицо, оплатившее проезд либо имеющее право на бесплатный проезд в данном тс. не являются пассажирами лица...

перехрестя – це територія, яка утворюється дорогами, що перетинаються (примикаються одна до одної) на одному рівні. Межами території перехресті слід вважати межі цих доріг. Виїзд з примикаючих територій на дорогу перехрестем не визнається, тому Правила проїзду перехресть (розділ №16) на дане перехрещення не розповсюджується
границами дорог на данный момент являются кикие-то полосы отвода или внешние края тротуаров :wacko:
пішохідно-велосипедна доріжка – доріжка з покриттям, фізично відокремлена від проїзної частини яка призначена для руху пішоходів і велосипедистів, виконана в межах дороги чи поза нею і позначена знаком 4.14. При необхідності пішохідно-велосипедна доріжка може бути розділена розміткою, бордюром, газоном чи іншим способом на пішохідну і велосипедну частину;
опять-таки смотрим определение автомобильной дороги, улицы (дороги) и ничему боле удивляемся
ввести термін:

поворотно-розділювальна смуга – розділювальна смуга, яка знаходиться на одному рівні з проїзними частинами, позначена розміткою 1.24 або знаком 5.63, і призначена для розділення проїзних частин, по яких виконується рух в протилежних напрямках, а також для виконання лівого повороту і розвороту;

(пропозиція велоасоціації м. Києва)

самые дебильные определения подписаны велоассоциацией. смутные сомнения меня терзают по этому поводу... отвлекся однако

разделительная полоса - это разделительная полоса. браво

предназначена для разделения проезжих частей. значит не является проезжей частью

а также для выполнения левого поворота и разворота... ой

ввести термін:

поворот – зміна транспортним засобом напрямку руху, крім випадків, коли зміна напрямку руху є результатом природного викривлення автомобільної дороги згідно з планом дороги, окремим видом повороту є розворот, після виконання якого транспортний засіб починає рухатися у напрямку, прямо протилежному початковому. Не є поворотом зміна напрямку руху разом із дорогою за умови відсутності перехрестя

(пропозиція Асоціації автоперевізників Луганської обл. та УДАІ Луганської обл. )

хорошо завернули, не всякий сержант петренко осилит такое определение :lol:

далі буде...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/27586-proekt-izmeneniy-pdd/#findComment-624673
Поділитись на інші сайти

г) ... на великовагових і великогабаритних транспортних засобах та транспортних засобах, що здійснюють дорожнє перевезення небезпечних вантажів, – додатково документацію відповідно до вимог спеціальних правил;
из личного опыта: если не определят перечень специальных правил, хана тяжеловесам и крупногабаритным тс, перевозящим опасные грузы.
е) медичну довідку на керування транспортним засобом відповідної категорії
еще один документ, подозреваю, что не последний
а) перед виїздом перевірити і забезпечити технічно справний стан і комплектність транспортного засобу, правильність розміщення та кріплення вантажу, а також контролювати дотримання цих вимог безпосередньо під час руху транспортного засобу.

(пропозиція УДАІ Миколаївської області)

вероятно, кто-то читал ранние редакции правил. любопытно было бы знать, как во время движения контролировать размещение и крепление груза? похоже, придется возить экспедитора в багажнике
2.4 На вимогу працівника міліції водій повинен зупинитися з дотриманням вимог цих Правил та, не створюючи загрози собі й іншим учасникам дорожнього руху, вийти з транспортного засобу (на тротуар або узбіччя) та:

(пропозиція УДАІ Миколаївської обл.)

упасть на колени, позолотить ручку...

если этот пункт примут в такой редакции, над остальными могут не заморачиваться.

2.5. Водій повинен на вимогу працівника міліції пройти в установленому порядку медичний огляд для встановлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції.
нынешняя редакция не совсем политкорректна, но за рамки законности не выходит. то есть состояние определяется по результатам обследования.

новая редакция не предоставляет водителю никаких шансов - его напраляют с целью установить состояние опьянения.

иными словами, мент уже определил, доктору осталось лишь установить.

керувати транспортним засобом без оптичних приборів для очей в тих випадках, якщо це записано у посвідчення водія;
без определения или перечня наломают дров.
В пункті 2.12 вилучити підпункт б)

(пропозиція велоасоціації м. Києва)

вот собственно этот пункт
2.12. Власник транспортного засобу має право:

б) на відшкодування витрат у разі надання транспортного засобу працівникам міліції та органу охорони здоров'я згідно з пунктом 2.7 цих Правил

опять-таки предложение велоассоциации... думаю, комментарии здесь излишни :wacko:
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/27586-proekt-izmeneniy-pdd/#findComment-624682
Поділитись на інші сайти

Доповнити пункт 2 підпунктом 2. 15 в редакції:

Власники транспортних засобів зобов'язані знати, хто керував їх транспортним засобом в будь-який момент часу (за виключенням випадків незаконного заволодіння), при необхідності записувати ці відомості в спеціальний журнал і повідомляти їх на вимогу посадових осіб ДАІ

(пропозиція велоасоціації м. Києва)

ума не приложу, причем тут велоассоциация?

техпаспорт на мне, жена записана в техпаспорт, водить не умеет. я в командировке, жена звонит мне и говорит, кто щас за рулем. я записываю в журнал. умереть - не встать.

доверенности в топку

юрлица... фик с ними, пусть платють

4.1 Пішоходи повинні рухатися по тротуарах, пішохідних і пішохідно-велосипедних доріжках не розділених на смуги, тримаючись правого боку. на пішохідно-велосипедних доріжках, розділених на смуги, пішоходи повинні займати призначену для них смугу.

Якщо немає тротуарів, пішохідних доріжок або пересуватися по них неможливо, пішоходи можуть рухатися велосипедними доріжками, тримаючись правого боку і не утруднюючи рух на велосипедах і мопедах, або в один ряд узбіччям, тримаючись якомога правіше, а у разі його відсутності або неможливості рухатися по ньому – по краю проїзної частини назустріч руху транспортних засобів. При цьому треба бути обережним і не заважати іншим учасникам дорожнього руху.

(пропозиція велоасоціації м. Києва)

я шото пропустил? :shock: может кто-то где-то видел тротуары и велодорожки, поделенные на полосы?
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/27586-proekt-izmeneniy-pdd/#findComment-624685
Поділитись на інші сайти

д) рухатися по автомагістралі за винятком пішохідних доріжок, місць стоянки і відпочинку.
определение автомагистрали исключает наличие пешеходных дорожек, мест стоянки и отдыха. впрочем, у нас автомагистралью могут шо-угодно обозвать.
вилучити пункт б)

(пропозиція велоасоціації м. Києва)

осьо

4.16 Пішохід має право:

б) вимагати від органів виконавчої влади, власників автомобільних доріг, вулиць і залізничних переїздів створення умов для забезпечення безпеки дорожнього руху

шо тут комментировать?

раздел про мопеды и велосипеды пропускаю

8.1 Регулювання дорожнього руху здійснюється за допомогою дорожньої розмітки, дорожнього обладнання, світлофорів, керованих дорожніх знаків та електронних інформаційних табло зі змінною інформацією, на яких висвітлюється інформація про дорожні знаки та погодні умови, дозволену швидкість руху, наявність обмежень в дорожньому русі або небезпечної ділянки, а також регулювальників
подвох в электронных информационных табло. как мне доказать, что в определенный момент времени на электронном табло высвечивалась разрешенная скорость, предписывающий или запрещающий знак? Змінено користувачем LAVe
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/27586-proekt-izmeneniy-pdd/#findComment-624689
Поділитись на інші сайти

д) не створювати своїми діями загрози безпеці дорожнього руху або аварійної обстановки. Для запобігання пригоди водій повинен негайно вжити необхідних заходів, якщо в цьому є об'єктивна можливість реагування на дії пішохода або інших учасників дорожнього руху, яки могли спричинити пригоду

(пропозиція УДАІ Донецької обл. та Донецького юр. інституту)

я бы предложил отправить этот коллективный ум на курсы изучения украинского языка.
Доповнити підпунктами:

е) на мотоциклах та мопедах;

є) під час руху поза населеними пунктами;

ж) з 1 листопада по 31 березня на всіх механічних транспортних засобах у населених пунктах та поза ними.

это про свет. сомнительный пункт, я бы написал так:

в условиях недостаточной видимости (сму)

в темное время суток

вне населенных пунктов на дорогах с одной полосой в каждом направлении

"Ввімкнення аварійної світлової сигналізації не звільняє водія транспортного засобу від виконання вимог дорожніх знаків, розмітки, а також регулювальників. У разі вимушеної зупинки на дорозі (вулиці), водій повинен вжити можливих заходів щодо звільнення проїзної частини, а у разі неможливості її звільнити знаходитись у транспортному засобі або біля нього".

(Пропоз. ДДАІ)

то есть заплати штраф и иди куда хош.
9.10 Разом з увімкненням аварійної світлової сигналізації у будь-якому випадку слід установити знак аварійної зупинки або миготливий червоний ліхтар на відстані, що забезпечує безпеку дорожнього руху, але не ближче 20 м до транспортного засобу в населених пунктах і 40 м поза ними.

(пропозиція УДАІ Донецької обл.)

как-то раз пробил колесо, менял на проезжей части, бо не осилил перекинуть аффто через заборчик - страху натерпелся. так вот, знак аварийной остановки в 40м от авто до фени. хорошо помогает знак если возле авто поцепить проблесковый маячек. во-о-о-от... с предлагаемой формулировкой для маячка понадобится либо свой аккум, либо длинный кабель, при этом он напрочь потеряет свое магическое действие.

иными словами проще вообще запретить красный проблесковый круговой огонь.

пункт 10. 3 доповнити абзацом в редакції:

Якщо сигнал про перестроювання праворуч подає велосипедист, водії інших транспортних засобів повинні дати йому дорогу.

(пропозиція велоасоціації м. Києва)

пока что не вкурил, как велосипедист смог оказаться в левой полосе? :wacko: ну если он не камикадзе, конечно. а так, да, согласен - ДДД
Доповнити пункт 10.4 абзацом:

Якщо на дорозі є поворотно-розділювальна смуга, позначена розміткою 1.24 або дорожнім знаком 5.63, поворот ліворуч (розворот) поза перехрестям слід виконувати з цієї смуги. Рух по ній і стоянка (за виключенням спеціально відведених місць) забороняються

(термін "поворотно-розділювальні смуги" пропонується запровадити – пропозиція велоасоціації м. Києва)

для начала сделали бы такую полосу, а уж повернуть с нее не составит трудностей - требование совершать поворот из соответствующего крайнего положения имеется в действующих правилах
пункт 10.5 доповнити абзацом:

Транспортні засоби, що виїжджають з перехрестя, де організовано круговий рух, повинні дати дорогу транспорту, що продовжує рух по колу.

круги разные бывают... я сюда бы применил действующий пункт о перестроении: меняешь полосу - уступи дорогу.
доповнити абзацом:

На перехрещенні проїзних частин забороняється здійснювати поворот ліворуч або розворот по смузі зустрічного руху.

ну и накой было кричать, что изменение правил направлено на увеличение пропускной способности? это как раз тот пункт, который запрещает на перекрестке расходиться правыми бортами. ждем-с пробок, господа.
11.2. Нерейкові транспортні засоби повинні рухатися якнайближче до правого краю проїзної частини. Якщо транспортні засоби рухаються з однаковою швидкістю (за винятком інтенсивного руху), вони повинні рухатися по одній смузі один за одним.
видимо, разводить за левую полосу сложно, хотят дрюкать за движение в любой полосе. а вообще, правильно - стадо баранов на бойню должно идти в один ряд
11.6. На дорогах, які мають три і більше смуги для руху в одному напрямку, вантажні автомобілі з дозволеною максимальною масою понад 3,5 т, трактори, самохідні машини і механізми повинні рухатися лише у першій або другій смузі руху. На таких дорогах виїжджати на крайню ліву смугу дозволяється лише для повороту ліворуч та розвороту, а у населених пунктах на дорогах з одностороннім рухом, крім цього, – для зупинки зліва, в дозволених випадках, з метою завантаження чи розвантаження.
забыли включить в определения, откудова считать.

1. емнип, в украине читают слева-направо, следовательно 1 слева.

2. номер полосы не должен изменяться, то есть первая полоса всегда должна быть первой, а пятая пятой. если неожиданно появилась 10-я полоса, то вторая должна остаться второй.

Змінено користувачем LAVe
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/27586-proekt-izmeneniy-pdd/#findComment-624709
Поділитись на інші сайти

11.7 Транспортні засоби, швидкість руху яких не повинна перевищувати 40 км/год або які з технічних причин не можуть розвивати таку швидкість, повинні рухатися якнайближче до правого краю проїзної частини, крім випадків, коли виконується обгін, випередження, об'їзд бруду, снігу, скла, люків, та інших перешкод для руху або перестроювання перед поворотом ліворуч чи розворотом

(пропозиція Мінсім'ямолодьспорт та групи велосипедистів м.Києва)

1. перечислили слишком мало возможных препятствий. особенно порабовало про бруд :joking:

2. кем выполняется обгон?

вот что получается из этого пункта. еду я, никого не трогаю, подъезжаю к тихоходу, включаю поворотник и начинаю обгон... тут водила тихохода вспоминает этот пункт пдд и начинает смещаться влево. аффтар, убей себя апстену >:-[

11.8 По трамвайній колії попутного напрямку, розташованій на одному рівні з проїзною частиною для нерейкових транспортних засобів забороняється випередження та об'їзд транспортних засобів при наявності двох та більше смуг для руху у одному напрямку

(пропозиція Донецького юр. інституту)

в нынешней редакции по трамвайным путям разрешено движение при условии...

данное изменение убирает разрешение двигаться по трамвайным путям и вводит запрет объезжать по ним, если полос две.

ну чем не маразм?

Доповнити пунктом 11.15 у редакції:

11.15. На дорогах, які мають три і більше смуги для руху в одному напрямку водії мопедів повинні рухатися лише у першій або другій смузі руху.

весьма сомнительное решение... кто-то очень сильно не любит хрустиков :ay-yay:

велосипедно-мопедную ересь не комментирую, бо плохеет, когда это читаю

доповнити підпунктом:

ґ) збільшувати швидкість руху перед в'їздом на перехрестя і на перехрещення з прилеглими територіями

(пропозиція НВП "Світлофор")

если следовать этому пункту, то

1. со светофора нельзя страгиваться

2. упаси Господь остановиться перед перекрестками, примыкающими дорогами, съездами-заездами, заправками

3. придется очень внимательно следить за всякоразными примыкающими дорогами и территориями

Доповнити пункт 13.1 абзацом:

Якщо на дорозі нанесена розмітка 1.32 слід тримати таку дистанцію, щоб між своїм і попереднім транспортним засобом

завжди були видимими не менше двох позначок цієї розмітки.

(розмітку 1.32 пропонується ввести вперше – пропозиція велоасоціації м. Києва)

пугает слово всегда :shock: а так, у кого зрение лучше, тот и доктор... ну или бум ожидать появления лазерно-радиолокационных измерителей дистанции.
13.3 Під час обгону, випередження, об'їзду перешкоди чи зустрічного роз'їзду необхідно дотримувати безпечного інтервалу, щоб не створювати небезпеки для дорожнього руху, при здійсненні маневру по відношенню до двохколісного транспортного засобу, водіям механічних транспортних засобів необхідно дотримувати безпечного інтервалу не менш ніж 1.5 м та здійснювати маневр на швидкості не більше 60 км/год

уже вижу гайцев, курсирующих на велосипедах вокруг средств фото-видеофиксации :shecry:

Пункт 14. 1- виключити

(пропозиція велоасоціації м. Києва)

надо глянуть, как в новой редакции хотят трактовать обгон. если без изменений, тогда этот пункт действительно не нужен (обгон производить только слева)
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/27586-proekt-izmeneniy-pdd/#findComment-624748
Поділитись на інші сайти

Викласти у такій редакції:

Правила дорожнього руху України

(пропозиція НВП "Світлофор")

есть подозрение, что должно быть чуть-чуть по-другому, например:

"Правила Украины дорожного движения" или "Правила дорожного движения на территории Украины".

думаю, толковый юрист предлагаемую редакцию сможет растолковать как правила существующей или несуществующей организации, именующей себя "дорожное движение"

доповнити підпунктом ж) у місцях, позначених розміткою 1.1, 1.2 та 1.3.

(пропозиція УДАІ Донецької обл.)

это где обгон запрещен.

вообщ-то этот пункт будет дублирующим, видать в удаи донецкой области не шибко пдд знают.

1.1 - сплошь и рядом наносится с нарушениями, на данный момент можно отплеваться. вестимо, здесь предполагается малехо гайки подкрутить.

1.2 - при наличии такой полосы обгон невозможен.

1.3 - кажись двойная, то есть две и более полос в одном направлении. вот что им мешало почитать дополняемый пункт, там сие уже имеется

15.3 У населених пунктах зупинка і стоянка транспортних засобів дозволяється на лівому боці автомобільної дороги, що має по одній смузі для руху в кожному напрямку (без трамвайних колій посередині) і не розділена розміткою 1.1 (див. додаток 2), а також на лівому боці дороги з одностороннім рухом якщо до проїзної частини не прилягає велосипедна доріжка

(пропозиція Мінсім'ямолодьспорт)

подвоха не нашел, собственно и велосипедных дорожек в киеве не встречал. может, где по городам и весям имеются?
ґ) на перехрестях та ближче 5 м від краю перехрещуваної проїзної частини за відсутності на них пішохідного переходу, за винятком зупинки для надання переваги в русі та зупинки проти бокового проїзду на Т-подібних перехрестях, де є суцільна лінія розмітки або розділювальна смуга;
не совсем мудрое решение. впрочем, если примут новое определение перекрестка, тогда получится намного больше, чем в нынешних правилах
е) ближче 15 м від посадкових майданчиків для зупинки маршрутних транспортних засобів, а коли їх немає – ближче 15 м від дорожнього знака такої зупинки з обох боків;
все метры-сантиметры не имеют значения для несертифицированных измерительных приборов и измерителей без квалификации "эксперт"
15.10. Стоянка забороняється:

...

в) на тротуарах;

(пропозиція профспілки м. Кривий Ріг)

в итоге хотят запретить стоянку на проезжей части, на тротуарах и на газонах. замечательно, будем парковаться во чистом поле... или в подъездах :crazy:
16.13 Перед поворотом ліворуч і розворотом водій нерейкового транспортного засобу зобов'язаний дати дорогу трамваю попутного напрямку, а також транспортним засобам, що рухаються рівнозначною дорогою нерівнозначного нерегульованого перехрестя в зустрічному напрямку прямо чи праворуч

(пропозиція УДАІ Сумської обл.)

подозреваю, что в сумской области конфискованную траву не уничтожают :shock:
18.1 Водій транспортного засобу, що наближається до нерегульованого пішохідного переходу, на якому перебувають пішохід (пішоходи), повинен зменшити швидкість, а в разі потреби зупинитися, щоб дати дорогу пішоходу (пішоходам), для яких може бути створена перешкода чи небезпека (пропозиція УДАІ Луганської обл.)
скрытый смысл в новом определении перекрестка. стоит пешеход возле забора (полосы отвода) на тротуаре в зоне перекрестка, уменьшай скорость. остановиться придется, если пешеходу может быть создано препятствие или опасность. тут еще имеется один подвох, но о ем лучше умолчать, иначе и с нынешними правилами проблем не оберемся.
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/27586-proekt-izmeneniy-pdd/#findComment-624765
Поділитись на інші сайти

доповнити підпунктом:

ж) транспортним засобам, що рухається за встановленими маршрутами поза відведеними для цього місцями, позначеними на схемі маршруту

(пропозиція велоасоціації м. Києва)

э-э-э-э... сумские гаишники явно поделились травой с велоассоциацией киева :energy:

пункт относится к запрету стоянки. из текста следует, что маршрутные тс должны отстаиваться на маршруте (на остановках), уж никак не в гаражах, депо и иже с ними

Доповнити пунктом 16.16:

16.16 На велосипедну доріжку, що йде вздовж головної дороги, розповсюджується право першочергового проїзду. Відокремлена велосипедна доріжка, що перетинає будь-яку автомобільну дорогу на відстані понад 10 м до найближчого перехрестя за відсутності знаків пріоритету вважається другорядною по відношенню до цієї автомобільної дороги

(пропозиція велоасоціації м. Києва)

да, знатная им досталась трава. вспоминаем определение дороги и снова ничему не удивляемся.
вилучити п. 18.3

(пропозиція УДАІ Миколаївської обл.)

это о соблюдении дистанции (ма пардон, интервала канешна) при проезде возле пешеходов. я так понял, этот пункт собираются заменить запретом проезда возле пешеходов.
пункт 19.4 доповнити абзацом:

Забороняється використовувати аварійну сигналізацію не за призначенням. Під час її використання водій зобов'язаний знаходитися біля транспортного засобу або у ньому, а також ужити всіх можливих заходів до ліквідації несправності, а за неможливості цього додатково позначити транспортний засіб, встановивши знак аварійної зупинки

(пропозиція Департаменту ДАІ)

такая формулировка требует определения случаев, в которых можно включать аварийку.

пример. останавливает гаец, стаю на обочине, включаю аварийку, выхожу из машины (во всяком случает такое хтят ввести в правила) и никуда не иду... :wacko:

21.10. Проїзд у кузові вантажного автомобіля, не обладнаного для перевезення пасажирів, дозволяється лише особам, які супроводжують вантаж або їдуть за ним, за умови, що вони забезпечені місцями для сидіння, розташованими згідно з вимогами пункту 21.6 цих Правил і техніки безпеки. Кількість пасажирів у кузові та кабіні не повинна перевищувати 8 чоловік.
здесь изменили номер пункта (21.5 на 21.6), не позаботившись изменить текст. юмор в соблюдении "требований техники безопасности" при установке сидений. грубо говоря, устанавливающий сиденья не должен себя покалечить или убить.
Пункт 26.3 доповнити:

На механічні транспортні засоби обмеження цього пункту не розповсюджується

(пропозиція велоасоциації м. Києва)

речь о въезде в жилую зону.

если примут такое изменение, к себе домой попасть не получится, также не получится привезти-увезти мебель, бытовую технику и прочие тяжести.

в магазины товар будут подвозить тележками.

Доповнити пунктом 27.6 в редакції:

27.6 Дозволяється рух велосипедистів по узбіччю на автомагістралях, якщо це не створить перешкод іншим учасникам руху і якщо у тому ж напрямку руху немає дороги та велосипедної доріжки.

(пропозиція групи велосипедистів м. Києва)

этапяць :energy:

нужно немного подправить: наказание за сбитый лисапет на автомагистрали не предусматривается

Доповнити підпунктом 31.4.5 ж:(

ж) на транспортний засіб встановлено зимові або літні шини, маркування яких не відповідає сезону використання. Заміна літніх шин на зимові та навпаки повинна здійснюватися при середньодобовій температурі повітря від 7 до 10С відповідно.

(пропозиція Департаменту ДАІ)

ожидаем появления специалистов по маркировках резины. переобуваться будем строго по графику

Народ, формулюйте свої пропозиції чи зауваження і відсилайте їх сюди: post@mia.gov.ua.

...

у меня пока только одно предложение - не видеть этой ереси в пдд

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/27586-proekt-izmeneniy-pdd/#findComment-624784
Поділитись на інші сайти

Запровадити новий знак 5.63 "Поворотно-розділювальна смуга" Розділювальна смуга, виділена розміткою 1.1., призначена для очікування права на проїзд при виконанні лівих поворотів поза перехрестями. Рух по цій смузі і стоянка на ній заборонені.

( пропозиція велоасоціації м. Києва)

вероятно, здесь подразумевается разворот :ay-yay:
м)"Починаючий водій" – квадрат жовтого кольору із стороною 150 мм і чорним зображенням окличного знаку висотою 11 мм – позаду механічних транспортних засобів (крім тракторів, самохідних машин, мотоциклів та мопедів), під керуванням водіями, що мають стаж керування відповідним транспортним засобом до 2 років.

(пропозиція УДАІ Миколаївської обл.)

это шоб никто не догадался, шо там нарисовано :lol:
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/27586-proekt-izmeneniy-pdd/#findComment-625489
Поділитись на інші сайти

Запровадити новий знак 3.44 "Випередження двоколісних транспортних засобів заборонено"

Ділянка дороги, де, внаслідок габаритів правої смуги руху, заборонено виконувати випередження двоколісних ТЗ без виїзду в другу смугу. В зоні дії цього знаку водії мають або перестроюватися з виконанням всіх заходів перестороги в другу смугу для випередження двоколісного ТЗ (або виконувати обгін), або утриматися від цього маневру.

(пропозиція велоасоціації м. Києва)

предложений изменить п.11.10 действующих правил нет, значит этот знак можно изготовить в одном экземпляре и повесить в кабинете автора.

если сопоставить этот знак с предлагаемым определением полос, тогда напрашивается вывод - гаям срочно нужны баппки, причем очень много.

в этой связи напрашивается вопрос: велоассоциация киева знает о своих предложениях по изменению пдд? или это гайцы ею прикрываются, дабы сокрыть свои мелкособственнические интересы?

4.11 "Рух легкових автомобілів"

Дозволяється рух лише немеханічних транспортних засобів, легкових автомобілів, автобусів, мопедів, мотоциклів, маршрутних транспортних засобів і вантажних автомобілів, дозволена максимальна маса яких не перевищує 3,5 т.

(пропозиція велоасоциації м. Києва)

тут и в старой и в новой редакции забит какой-то скрытый смысл :wacko: интересно, что мешало написать ТС вместо перечисления всех существующих ТС :crazy:
4.14 "Доріжка для пішоходів і велосипедистів"

Доріжка для спільного руху пішоходів і велосипедистів, не розділена на смуги

тротуар, что ли? или не тротуар?

может, подразумевается отделение дорожки краской от проезжей части?... тогда не завидую пешеходам, воспользовавшимся такой дорожкой.

Запровадити новий знак 4.19 "Кінець велосипедної доріжки"

Знак, інформує велосипедиста про закінчення велосипедної доріжки (смуги) і необхідність далі рухатися за загальними правилами

( пропозиція велоасоціації м. Києва)

так вот где собака порылась! у лисапедистов свои правила!
Запровадити новий знак 5.64 "Смуга для спільного руху велосипедів і автомобілів"

Ділянка в межах смуги руху, де велосипедисти мають рухатися в загальному з іншими ТЗ потоці, а водії цих ТЗ повинні тримати таку швидкість, щоб велосипедисти могли влитися в їх потік. В зоні дії цього знаку забороняється випереджати велосипедистів, залишаючись, навіть частково, в межах смуги, над якою він встановлений

( пропозиція велоасоціації м. Києва)

наличие/отсутсвие такого знака ровным счетом ничего не меняет, если не считать скорость тз, которая должна быть такой же, как и у велосипедов :wacko:

это скоко? 30 км/час? а че, гламурненько получицца :energy:

Запровадити новий знак 5.65 "Велосипедистам виконувати лівий поворот в один прийом"

Перехрестя, на якому дозволено виконувати лівий поворот з правої смуги, а, отже, велосипедисти мають право виконувати цей маневр на загальних засадах.

кто-то явно позабыл о том, что поворот нужно выполнять из соответствующего крайнего положения. следовательно, лисапет должен перебежать как минимум одну полосу... если повезет, конечно
Доповнити табличкою "Працює евакуатор"

(пропозиція УДАІ Чернівецької обл. та УДАІ м. Києва)

грамотеи :ay-yay: изначально текст выглядел так пропозиція Черновецького та УДАІ м. Києва :lol:
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/27586-proekt-izmeneniy-pdd/#findComment-625632
Поділитись на інші сайти

подозреваю, что в сумской области конфискованную траву не уничтожают :shock:

Падсталом :lol:

А взагалі, читаючи усі ці нововведення та ще й приправлені коментарями від LAVe, стає сумно: десь нас кидають, а де не можу зрозуміти :sos:

Як на мене, існуючі правила в більшості своїй досить непогані, варто було б працювати над їх дотриманням, а не прописувати ефемерні вимоги, які будуть сприяти ще більшій корумпованості... :huh: що вже казати про бажану всіма безпеку

Продам машинку, а на виручені гроші обладнаю свій велосипед бульдозерними відвалами з обох боків: розганятиму усіх з велосипедних доріжок B):D:D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/27586-proekt-izmeneniy-pdd/#findComment-626485
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Вот наткнулся на очередную статейку по этому поводу, почитал, поплевался ... <_< Имхо, Гондурасские новшества у нас в почёте. Ну вот нафига мне ездить при минус 7-10 на зимней резине в обязательном порядке, если снег в Одессе более-менее серьезный бывает раз лет в 5 ... Или на кой чёрт кататься с включенными фарами в зимний период? Короче, ПДД скоро будут расшифровываться, как Правила Для Дураков. :ay-yay:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/27586-proekt-izmeneniy-pdd/#findComment-639529
Поділитись на інші сайти

Прочитал. Спасибо за коментарии. Просто пад сталом.... без слез читать не могу.... порвало.

Особенно понравилось про набор скорости на перекрестке... а как же на красный свет останавливаться.......

если примут это будет аут

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/27586-proekt-izmeneniy-pdd/#findComment-639804
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Ребята, вопрос, сколько можно ездить по трассе, по две полосы в каждую сторону,и есть разделительные ограждения, нет знака на синем фоне?

Говорили что 110 + 20 наркомовских. Выходит 130 без опаски, проверить жалко денег гайцам. Кто то в курсе?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/27586-proekt-izmeneniy-pdd/#findComment-652938
Поділитись на інші сайти

Ребята, вопрос, сколько можно ездить по трассе, по две полосы в каждую сторону,и есть разделительные ограждения, нет знака на синем фоне?

Говорили что 110 + 20 наркомовских. Выходит 130 без опаски, проверить жалко денег гайцам. Кто то в курсе?

110 - максимально разрешенная скорость

111-130 - предупреждение (устное или письменное)

131- штраф

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/27586-proekt-izmeneniy-pdd/#findComment-652983
Поділитись на інші сайти

LAVe так держать...

По поводу поправок - печально конечно...

Скорее всего, большинство этих поправок писалось из-под палки: Хлопці треба чимось доповнити, оно хлопці з УДАІ Сумської обл. яке гарне доповнення зробили ! Чим ми гірші !? :crazy:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/27586-proekt-izmeneniy-pdd/#findComment-653450
Поділитись на інші сайти

  • 5 місяців потому...

Всем доброго. Видел в новостях тему об изменениях в ПДД. Кто-то знает когда они вступят в силу и что конкретно будет изменятся?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/27586-proekt-izmeneniy-pdd/#findComment-774700
Поділитись на інші сайти

Alex_aa, Здеся

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/27586-proekt-izmeneniy-pdd/#findComment-774751
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Скиньте кто-то ссылку на ГАИшный сайт, а именно на ту страницу где этот проект выложен, а то облазил весь... найти не могу

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/27586-proekt-izmeneniy-pdd/#findComment-791756
Поділитись на інші сайти

×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.