Перейти до публікації

Глохнет Сенс


Philips

Рекомендовані повідомлення

Доброго дня!!!

перепрошую, що надоїдаю...сподіваюся на Вашу допомогу, можливо стикалися з подібним....

при гальмуванні на світлофорі, або при переході на 2-гу передачу, машина іноді глохне.

після може завестися відразу, або з "прогазовкою". обороти ніби стабільні....що б це могло бути ????

дякую

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Одна из наиболее возможных причин загрязнение или заклинивание РХХ.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Одна из наиболее возможных причин загрязнение или заклинивание РХХ.

потрібна заміна РХХ, чи можлива чистка ???

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Сначала лучше почистить. По времени 10-15 мин.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Недавно,буквально 2 недкли назад, почистил РХХ,не помогло! Решил поменять-все супер!!!

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Процентов 80 что РХХ. Только чистить надо и сам наконечник регулятора и посадочное место. При чистке надо обратить внимания нет ли люфта на штоке регулятора. У мня на стоковом был небольшой шат относительно оси - заменил РХХ на Омеговский (с металлическим наконечником) и ... тьфу-тьфу-тьфу ... маю свєнтий спокій :)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Недавно,буквально 2 недкли назад, почистил РХХ,не помогло! Решил поменять-все супер!!!

скажіть, будь-ласка, який ставили ??? ціна ???

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Процентов 80 что РХХ. Только чистить надо и сам наконечник регулятора и посадочное место. При чистке надо обратить внимания нет ли люфта на штоке регулятора. У мня на стоковом был небольшой шат относительно оси - заменил РХХ на Омеговский (с металлическим наконечником) и ... тьфу-тьфу-тьфу ... маю свєнтий спокій :)

усім дякую за поради :) , як виявилося, однозначно РХХ.... пробував чистити, але результату не дало. хороші люди дали користований РХХ, після заміни усі проблеми зникли. зараз буду цікавитися, який краще купити, ще раз дякую :yahoo:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 4 тижні потому...

Привіт всім. У мене теж були проблеми з ХХ, замінив стоковий РХХ на GM мексика, кілька місяців все було гаразд, а потім двигун з прогрівом почав глохнути на ХХ. Що перепробував навіть не буду перераховувати, виявилось - імпортний РХХ почав "губити " кроки, тобто в процесі роботи збивався, нормально двигун пускався після вимкнення запалювання і за якийсь час знову глох (кількість таких глюків була довільна- від 0 до 10 на день.). На СТО один мислячий електрик :blink: підказав - заміни шток російському РХХ на імпортний - тобто зроби з двох один (російський наконечник в мене обгорів чомусь). Зробив - забув проблему :lol: . І ще, в салоні справа під ковром йде жгут дротів, так от на деяких машинах чомусь коричневі дроти маси з датчиків ДПДЗ датчика кисню і ще кількох (в схемі в них "0" спільний) розрізані і з"єднані обжимкою. В цьому місці з часом може виникнути деякий опір і, відповідно, люфт в кілька десятих долей вольта на бортовик призводить до нестабільності обертів ХХ. Я це все ще раз розрубав, зачистив, змотав і спаяв - так надійніше. Якщо вчасно чистити РХХ обороти ХХ будуть в нормі. :rolleyes:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Гість
Ця тема закрита для публікації повідомлень.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.

Без назви-2.png

Будь ласка, дозвольте показ оголошень на нашому сайті

Схоже, Ви користуєтеся засобом блокування реклами.
Показ реклами допомагає нам підтримувати форум.

Вимкніть Adblock та натисніть "ОК", або "Потім" для перегляду сторінки...
Зробити донат