Перейти до змісту

Біографія автівки Sensop'a


Рекомендовані повідомлення

Стук или хруст? Стук - наконечник рулевого, хруст - кулак (или граната или ШРУС - кто как называет). Разница, что ШРУС ты услышишь, тихонько разворачиваяся на стоянке (руль до упора), а наконечник - нет.

Звук типу "тик-тик-тик...", особливо коли вивертаєш вліво при русі згори -- кузов давить на праве колесо. ну, не знаю, як правильно пояснити. тобто постійно такого немає
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/12/#findComment-1382660
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

22.10.2012

Змінив літні колеса на зимові. Пішов 5-й сезон. Запас протектора -- 6-8 мм.

25.10.2012

Нарешті вибрався на СТО для заміни трансмісійного мастила. Залито близько 2,7 л (десь 300 мл -- через сапун). Вибір впав на Castrol Syntrans Transaxle 75W90

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/12/#findComment-1395584
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

31.10.2012

Зранку не вдалося з першого разу запустити двигун. Довелося "прикурювати". На роботі зняв "підуставшу" Істу і залишив "кип’ятити" на добу. Банки були майже повні, але я ще трохи долив дистиляту.

Зараз стартер працює жваво. Поживемо -- побачимо чи надовго.

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/12/#findComment-1404931
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

10.12.2012

Цього тижня, із настанням морозів, помітив, що тепло від пічки слабкувате. Зайнявся дослідженням питання. Виявилося, обірвалося пластикове кріплення троса, котрий відкриває заслінку теплого повітря, і тому вона не до кінця відкривалася, і тим самим не пропускала тепле повітря від системи опалення. Довелося тимчасово, до настання тепла, стягнути дротом важіль заслінки.

Як і минулої зими -- витікає антиифриз у місцях стику патрубків. дотягування не допомагає... доливаю час від часу.

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/12/#findComment-1437715
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

14.01.2013

Перетнув уже 26,5 т.км. (авто загалом має пробіг понад 100 т. км).

Антифриз далі протікає :blink:. Мабуть, доведеться міняти патрубки. Наразі доливаю з каністри :( .

Скоріш за все, займуся усуненням цим навесні.

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/12/#findComment-1462396
Поділитись на інші сайти

16.01.2013

Щоб замаскувати "страшну" вихлопну трубу, прикупив насадку із "нержавійки". Ціна 50 грн.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Нарешті відкалібрував константу витрати пального. Похибка десь 0,1 л. Вважаю, що це цілком нормально.

[далі буде..]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/12/#findComment-1464770
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

01.05.2013

Нарешті, зима позаду, усе цвіте і пахне :)

За цілу зиму нічого не робив, окрім доливання антифризу і заправки.

Єдине, що засмутило, так це зламані 2 передні бризковики від намерзлого льоду і "рівних" доріг із покращеним покриттям.

На даному етапі зауважив таку річ, що інколи, коли двигун прогрітий, то спостерігається зависання обертів до 1500-1800, особливо на холостому і при пермиканні передач. Закономірність встановити не вдалося.

РХХ чистив -- не допомогло

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/12/#findComment-1555559
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

21.05.2013

"Війна" із протіканням антифризу триває.

Вологість правої частини захисту не дає спокою. Дотягнув хомути на патрубках. Щоранку -- доливаю по 100–150 грам.

Поміняв кришку, бо не впевнений, що у старій запобіжний клапан зниження тиску працює. Ціна — 44 грн.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/12/#findComment-1570910
Поділитись на інші сайти

22.05.2013

Після 100-кілометрового "слалому" по наших "дорогах-каньйонах", покидаючи паркінг, глянув чи не забув підняти скло на вікні і побачив, як із-під лівого переднього колеса витікає паруючий струмочок :blink:

Підняв капот -- усе в зоні бачка мокре і паруюче, рівень рідини нижчий за помітку "MIN". Долив антифриз, закрив капот і пішов додому.

23.05.2013

Зранку підняв капот -- рівень впав на 1 см від вчорашньої мітки "MAX". Завів -- ніде нічого не свистить, не дзюрчить, не тече. :wacko:

Поїхав на СТО, по дорозі купивши комплект патрубків (8 шт) LUZAR за 120 грн.

При детальному огляді виявилась тріщина бачка на боковій стороні. Бачок -- 58 грн.

Деякі патрубки довелось обрізати по кілька см.

Результат:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/12/#findComment-1570927
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

11.09.2013

 

Давненько не записував нічого. Але, усе літо серйозних проблем з автомобілем ніби не було, окрім просадки в "0" акумулятора за 5 днів на паркінгу. Нового нічого не відбувалося. Усе традиційно: АЗС--їзда--АЗС... і т.д. і т.п.

 

Я думав, що "війна" із системою охолодження завершена, але де там :veryangry:

Учора помітив калюжку зліва :shock: -- відкрив капот у місцях стикування патрубків мокро, та й вигляд їх, чесно кажучи, не порадував: на згинах видно мікротріщини, провисання та "аневризми" в деяких місцях. А що буде в мороз, навіть уявити страшно, 3 каністри антифризу "піде".

Якість патрубків LUZAR’а мене розчарувала :sinyak:

 

Тепер думаю, а чи не купити патрубки від якоїсь іномарки, скажімо, Астри/Вектри. Можливо, хтось в курсі по сумісності і по якості оптимальний варіант?

 

[далі буде...]

Змінено користувачем SENSop
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/12/#findComment-1633546
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

19.09.2013

 

Тепер і я долучився до власників відеореєстраторів. Вибір був довгим і втомливим, але результат мене порадував.

Отже, зустрічайте героя -- HP Car Camcoder f200. Встановлення і налаштування зайняли аж 10 хв із зняттям "бардачка".

Плюсів досить багато, а головний із них -- це якість відео в режимі FHD ( вночі ще не тестував, а ось в сиру, похмуру погоду -- все на висоті).

Тому опишу кілька мінусів (хоча це все суб’єктивно :(

 

1. "Яблучний формат" відеоконтейнера -- "MOV". Потрібні додаткові кодеки для перегляду не в  самому пристрої

2. Сам зарядний пристрій (див. фото) досить великий снаряд в прикурювачі. Кілька раз ногою відключив в дорозі. Треба буде знайти десь окреме приховане місце для додаткового гнізда-прикурювача.

3. Кріплення могло б бути дещо меншим.

 

На даному етапі, більш нічого суттєвого не виявив. Налаштування інтуїтивно зрозумілі. А наявність вбудованого акумулятора також не дає приводу сумніватися у зберіганні налаштувань, зокрема дати/часу

 

[далі буде...]

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/12/#findComment-1639758
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

29.10.2013

 

"Війна" із протіканням і втратою охолоджуючої рідини набрала нечуваних масштабів: розпочато капітальний ремонт двигуна.. але про все поступово.

 

Випадково було встановлено, що  є протікання в прокладці ГБЦ, у результаті чого на систему охолодження також "тиснула" надмірна компресія з І циліндра, і, відповідно, патрубки роздувалися, рідина шукала слабікі місця і через них виходила. Особливістю цього було те, що проблема виявлялася вже при відкритому клапані  термостата.

 

Продавати авто у мене наміру немає, тому вирішив зробити все, як "книжка пише". На СТО розпочався демонтаж ГБЦ. "Аутопсія" показала, що є виробіток на розподільчому валі, дещо "підсмажені" клапани, ну і т.д А найосновніше, те, що радіатор у попереднього власника-дятла, швидше за все, протікав, і у систему було залито якийсь герметик. Результатом цього стало забивання каналів системи охолодження двигуна, як судин пенсіонера холестерином.  :crazy:

 

На сьогодні, ГБЦ уже демонтована і частково "відмочена" і очищена. Наступний етап -- шліфування і монтаж нових деталей.

 

У першому циліндрі, куди "сочився" антифриз є частковий виробіток у верхній частині. Після важких і тривалих роздумів я вирішив повністю "капіталити" і блок також, із шліфуванням.

 

Втішають у цій сумній історії дві речі: 1) наразі тріщин не виявлено; 2) окрім корпусів ГБЦ і БЦ, усі "нутрощі" будуть нові.

 

Демонтаж ГБЦ:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

   

 

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/12/#findComment-1670495
Поділитись на інші сайти

Да дела но ремонт будет не дешевый а ни лучше ли купить двигатель 1.5 с разборки и поставить по цене не сильно дороже выйдет я так думаю.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/12/#findComment-1670608
Поділитись на інші сайти

...а ни лучше ли купить двигатель 1.5 с разборки и поставить по цене не сильно дороже выйдет я так думаю.

ну, не знаю, практично, вже все купив. завтра лише має приїхати поршнева група. моя "ничка-кормушка" спорожніла :cry:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/12/#findComment-1670615
Поділитись на інші сайти

у вас крашеная панель?

якщо мова йде про торпедо, тоді відповідь -- так.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/12/#findComment-1670961
Поділитись на інші сайти

Как ни крути а ремонт не приятная штука но надо все сделать нормательно и тогда машинка будет радовать вас. Желаю скорейшего выздоровления.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/12/#findComment-1670979
Поділитись на інші сайти

Как ни крути а ремонт не приятная штука но надо все сделать нормательно и тогда машинка будет радовать вас. Желаю скорейшего выздоровления.

Дякую за розуміння та підтримку.

Сьогодні при розбиранні блока циліндрів виявилося, що маслоз’ємні кільця вже закоксовані. Так що, час "Х" невпинно наближався. :ku-ku:

ГБЦ і БЦ очищені і "вилизані" для шліфовки у понеділок.

 

Усе було б не так сумно, якби все це розпочалося в інший час -- листопад у мене завжди дуже напружений у плані фінансових витрат -- днів народження дуже багато :stars:

Змінено користувачем SENSop
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/12/#findComment-1671086
Поділитись на інші сайти

04.11.2013

 

Віісті з "фронту". ГБЦ і БЦ відшліфовані.У БЦ нарізані спеціальні сіточки для додаткового змащування поршнів.

 

БЦ після процедури:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

 

Завтра буде їх остаточна хімічна промивка, сушка і "малярка" в срібний колір.  :yes:

 

Несподівано "вилізла" проблема із направляючими клапанів у ГБЦ: ні один із наявних комплектів не підійшов. 2 комплекти довелося викинути через руйнування направляючих під час пресування. Була перебрана неймовірна кількість направляючих в різних торгівельних точках. Результат - "0". Отвори в "голові" виявилися меншими, :veryangry: 

Завтра мають привезти ще якісь "таврійські" направляючі.

 

На сьогодні все.

 

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/12/#findComment-1672168
Поділитись на інші сайти

Да блин не все оказывается просто с ремонтом. Но ничего держись я думаю все будет хорошо наберись только сил и терпения.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/12/#findComment-1672196
Поділитись на інші сайти

І який пробіг вийшов до кап ремонту?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/12/#findComment-1672208
Поділитись на інші сайти

І який пробіг вийшов до кап ремонту?

130 тис., але тут, взагалі-то, не зовсім від пробігу кап. ремонт, а тому що:

1. продавати авто наміру не маю

2. всього цього можна було не робити, а тільки "шліфанути" ГБЦ і замінити прокладку, але, другий раз просто вже не хотілося б розбирати все, якби щось там "не альо"

Да блин не все оказывается просто с ремонтом...

це все тому, що ГОСТи тепер не ті...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/12/#findComment-1672264
Поділитись на інші сайти

06.11.2013

 

Останні новини...

 

Направлючі клапанів НАРЕШТІ вдалося знайти і, після тривалого охолодження в морозильній камері, вони сіли на призначене місце. З цими направлючими взагалі цікава історія вийшла. Не втрачаючи надії, сервісмен під’їхав на авторинок і в одного продавця знайшлися в прицвілій коробочці "таврійські" направляючі 1989 року для двигуна 1,1 л. Навіть вони були на 0,25-0,3 мм більші в діаметрі. Тепер все це позаду.

Тепер у мене складається враження, що ці направляючі втулки навряд чи хтось у нас міняє... інакше проблем з ними не повинно було виникати при таких операціях.

Збирання БЦ після "малярки" розпочато. Сьогодні ще шліфувався колінвал.

 

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/12/#findComment-1673528
Поділитись на інші сайти

08.11.2013

...Від СТО-го інформбюро:

 

У трьох шатунах провернуті втулки пальців. Ні одна із знайдених втулок на просторах автомаркету рідного міста не має відповідного внутрішнього діаметру -- пальці не влазять. Взагалі, зрозумів, що чим далі, тим все більше шокуюсь від якості запчастин. Ремонтні мітки на деталях (червоні, жовті, зелені) -- це все до "лампочки". Для прикладу, на новий шатун із жовтою міткою налазить палиць із червоною, хоча, згідно з логікою, мало б іти колір-в-колір.

 

Зараз маю 2 варіанти:

 

1. шукати свердлильний координатно-розміточний верстат для збільшення внутрішнього діаметру мідних втулок -- результати пошуку поки що невтішні;

2. купувати нові шатуни - один шатун орієнтовно 180-200 грн....

 

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/12/#findComment-1674765
Поділитись на інші сайти

Ні одна із знайдених втулок на просторах автомаркету рідного міста не має відповідного внутрішнього діаметру -- пальці не влазять.

 

Ремонтні втулки після запресовки в шатуни необхідно пройти райбером, щоб довести внутрішній даметр до потрібного. Якщо навіть втулка підходить під палець, то під час запресовки отвір змінить діаметр і палець або не влізе, або буде закусювати.

Що до нових шатунів, то треба дивитись таблицю відповідності колір - діаметр отвору. Нові деталі я б рекомендував проміряти мікрометром та нутроміром.

Змінено користувачем zammatay
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/12/#findComment-1674859
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.