Перейти до змісту

Біографія автівки Sensop'a


Рекомендовані повідомлення

18.04.2012

Здійснилося! Нарешті я встановив собі БК в автівку. Уся процедура зайняла біля 5 годин!!! Майже 3 години пішло на припасовування кнопок від корпуса годинника до мікриків на платі БК. Штука ще та. Зате в результаті кнопки натискаються плавно із легеньким клацанням, виступаючи на 0,5-1 мм вище, ніж було в годиннику. Для мене це полегшує натискання.

Отже, торпедо ДО:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

ПРОЦЕС:

Торпедо ПІСЛЯ:

Під час їзди побачив багато цікавого, включаючи миттєвий розхід, стабільність обертів, температуру в салоні, статистику поїздки...

Температурний датчик поки що із салону не витягнув на вулицю. Не знаю, чи вдасться якимось чином пропхати його крізь отвір в крилі.

Завтра займусь налаштуванням баку, пального і т.д. і т.п.

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/11/#findComment-1239115
Поділитись на інші сайти

19.04.2012

Нарешті витягнув датчик температури за бортом із салону в отвір між захисною балкою і шкарлупою переднього бампера. прослідкую за показниками температури.

практично розібрався із налаштуваннями, окрім одного: як вивести на дисплей напругу електромережі, щоб побачити. в роботах опція увімкнута, але ніде не відображається.

Показники ДУТ і програмного бака відрізняються на 0,2 л. Калібровкою ще не займався.

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/11/#findComment-1239643
Поділитись на інші сайти

DELL MESSAGE PLEASE

поспішив з порадами :). Автор вже сам зробив як слід

Змінено користувачем Bazart
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/11/#findComment-1239653
Поділитись на інші сайти

Автор вже сам зробив як слід

Ну, так хотілося вже все довести до пуття якнайшвидше :) .

P.S. Датчик температури не знімається. Тому так складно було пропхати

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/11/#findComment-1239769
Поділитись на інші сайти

20.04.2012

Заміна втулок стабілізатора і "пильника" на зовнішньому правому "кулаці". По ходу довелося замінити гайки з болтами на шаровій опорі. Труднощі виникли при фіксації хомутів на "пильнику" - дуже тверді. Побачу, скільки пройдуть.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/11/#findComment-1241328
Поділитись на інші сайти

25.04.2012

Сьогодні відрегулювали клапани. Двигун почав працювати відчутно тихіше і рівніше.

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/11/#findComment-1245868
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

15.05.2012

МИНУЛО 4 РОКИ

Підіб’ю невеличкі підсумки витрат на експлуатацію:

1. Пальне - 5 788,29 грн., з них:

а) Бензин А-92 - 3 484,36 грн.

б) Бензин А-95 - 2 303,93 грн.

2. Екстер’єр/інтер’єр - 315,00 грн.

3. Ходова - 737 грн.

4. Двигун - 1 171,00 грн.

5. Електроніка/електрика - 861 грн.

6. Хімія - 178 грн.

8. Різні "цяцьки" - 498,00 грн.

9. Супутні витрати - 2 227,50 грн.

На черзі заміна:

правого пильника, лівої опори стійки, "бубликів" на стійках стабілізаторів

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/11/#findComment-1262671
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

29.06.2012

Заміна верхньої лівої опори передньої стійки.

Паралельно булв замінений гофрований захисний кожух:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

[далі буде...]

P.S. Не знаю чи це від спеки, чи якась інша причина, але кнопки БК практично не реагують на натискання, хоча відчувається клацання "мікриків"

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/11/#findComment-1303507
Поділитись на інші сайти

Как "СПИДАН"? Нормальное качество, сколько прошли?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/11/#findComment-1303723
Поділитись на інші сайти

Как "СПИДАН"? Нормальное качество, сколько прошли?

Стосовно якості ніяких питань не виникає. Пройшли мало, тому нічого не можу конкретно сказати. Єдине, що при установці на СЕНС треба черв’ячні хомути, таврійське стопорне кільце і гайку ступиці

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/11/#findComment-1303941
Поділитись на інші сайти

если говорите "кнопки БК практично не реагують на натискання", т.е. иногда реагируют - то ничего страшного, с такими кнопками как на этом БК такое бывает, сталкивался. Достаточно их заменить.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/11/#findComment-1304807
Поділитись на інші сайти

Достаточно их заменить.

Тобто випаювати самі "мікрики" з плати?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/11/#findComment-1304849
Поділитись на інші сайти

Саме так! Для людини, яка знає, з якого боку гріється паяльник тут немає нічого складного. Пошукайте такого серед знайомих.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/11/#findComment-1305346
Поділитись на інші сайти

Перепрошую, а як щодо гарантійного ремонту, адже гарантійний термін, напевно, ще не закінчився?

Змінено користувачем 2891oleg
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/11/#findComment-1305357
Поділитись на інші сайти

Перепрошую, а як щодо гарантійного ремонту, адже гарантійний термін, напевно, ще не закінчився?

Дуже вибачаюсь за повтор повідомлень - і-нет заглючив... :verysad:

Змінено користувачем 2891oleg
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/11/#findComment-1305359
Поділитись на інші сайти

Стосовно випаювання -- вірю, що нічого складного, проте якщо б взагалі не працювали - тоді так, а то періодично то одна кнопка працює, то інша -- підозра на підвищену температуру повітря.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Можна було б і на гарантійний відіслати, але ж це надовго. Хоча, поживу -- побачу.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/11/#findComment-1305459
Поділитись на інші сайти

03.07.2012

У зв'язку із збільшенням кількості улюблених переносних цифрових "дівайсів" гостро постало питання додаткового джерела живлення в автомобілі. Особливо це стосується допитливих задніх пасажирів. Спочатку тягнув провід від переднього Cigaret Lighter'а. Не те. Тому вирішив паралельно встановити ще один "прикурювач" над задньою попільничкою.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

"+" взяв від переднього "прикурювача"

"-" -- біля "ручніка"

Проізолював усе. Тестером продзвонив на предмет КЗ та наявності контакту.

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/11/#findComment-1305470
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

20.08.2012

Сонячний і теплий ранок. їду на НОВУ ПОШТУ забирати замовлений підлокітник у піднесеному настрої. На останньому перехресті перед складом заблимала лампа тиску масла на "приборці"... хм... тільки у четвер заміряв рівень, все було гаразд. На кільці лампа засвітила впевнено, я заглушив двигун і накатом скотився на узбіччя. за 5 м від пункту призначення. Вирішив спочатку забрати замовлення, а пізніше глянути, що там за проблеми.

Забрав замовлення, вийшов і...:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Відкирв капот, а там практично вся задні стінка зі сторони пасажира в маслі. Викликав "наглу поміч" і на нейтралці із "аварійкою потягнули на СТО. Гальмувати було весело -- педаль тугенька, підстраховував "ручником".

Відкрутили фільтр Filtron, а там з одного боку вирвало прокладку.

У результаті замінилимасло на XADO 10W40 і встановили фільтр MANN. Мало того ще й акумулятор здох, поки на "аварійці" їхав, хоча зранку на холодну пуск був нормальний.

Стрес обійшовся в 385 грн. з роботою.

Завтра, якщо буде час, трішки "допиляю напильником" підлокітник і опублікую фотосесію.

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/11/#findComment-1341275
Поділитись на інші сайти

21.08.2012

Вчора залив таке масло:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Сьогодні купив новий трос (4,5 м:(

Як і обіцяв, фотосесія підлокітника. Середину обклеїв чорним велюром, назад знову переніс "прикурювач", попільницю ліквідував. У мене в авто -- NO SMOKING!

От і все. Тепер привикаю до перемикання передач, дещо незвично, особливо "ІІІ-ІV"

[далі буде..]

P.S. Виникла суперечка про те, як краще завести двигун, коли "вмер" акумулятор: "прикурити" чи тросом? Одні кажуть, що інжектор нівякому раз тросом неможна, інші -- від прикурювача теж "глюки" з’являються. Вожу із собою і трос і "крокодили"

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/11/#findComment-1341927
Поділитись на інші сайти

P.S. Виникла суперечка про те, як краще завести двигун, коли "вмер" акумулятор: "прикурити" чи тросом? Одні кажуть, що інжектор нівякому раз тросом неможна, інші -- від прикурювача теж "глюки" з’являються

Прикурювати треба правильно и не буде ніяких глюків.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/11/#findComment-1341959
Поділитись на інші сайти

тросом точно нельзя, потому что ремень ГРМ проскочит и "привет!"

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/11/#findComment-1341962
Поділитись на інші сайти

Прикурювати треба правильно и не буде ніяких глюків.

Роз’ясни, як це правильно прикурювати?

тросом точно нельзя, потому что ремень ГРМ проскочит и "привет!"

на сторінках цього БЖ я вже описував ситуацію, в якій без троса не вдалося запустити двигун.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/11/#findComment-1342098
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

05.09.2012

Дістав тріск в передньому правому колесі. Спочатку його було чути при вивертанні руля вліво, а тепер вже й вправо. Зрозумів, що приходить смерть до зовнішнього шарніра регулювання кутових швидкостей (ШРКШ), або, як кажуть в народі, "кулака". Під'їхав до знайомого СТО-шника. У нього випадково знайшовся залишок зламаної піввісі від "Таврії" з нормальним "кулаком" (за його словами, пройшов 5-6 тис. км).

Процес по заміні зайняв біля 1,5 год. У результаті -- тиша при поворотах і зменшення гаманця на 160 грн.

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/11/#findComment-1356475
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

10.10.2012

Поміняв гумові накладки по 12 грн./шт на педалі гальм та акселератора. Справа виявилась трішки складнішою і зайняла більше часу, ніж очікувалося. Як на мене, попередні накладні були твердішими.

Знову починається стукіт при тривалому повороті вліво з навантаженням. Невже цей "кулак"? :wacko:

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/11/#findComment-1381891
Поділитись на інші сайти

стукіт при тривалому повороті вліво з навантаженням. Невже цей "кулак"? :wacko:

Стук или хруст? Стук - наконечник рулевого, хруст - кулак (или граната или ШРУС - кто как называет). Разница, что ШРУС ты услышишь, тихонько разворачиваяся на стоянке (руль до упора), а наконечник - нет.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/11/#findComment-1381936
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.