Перейти до змісту

Біографія автівки Sensop'a


Рекомендовані повідомлення

47   0

На парковці побачив невеликі калюжки. Підняв капот і побачив, що попід патрубки сльозить антифриз.

Это болезнь всех ЗАЗов и ВАЗов. Нужно сажать все патрубки на графитку и тогда этого не будет.

Ох и бред! Думать головой надо. Никто так не делает. Ты еще посоветуй на герметик посадить. КУпить новый патрубок и хомут и хорошо зажать. Вот и "вся любов". Ну и "спец" советует....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/10/#findComment-1157119
Поділитись на інші сайти

КУпить новый патрубок и хомут и хорошо зажать. Вот и "вся любов". Ну и "спец" советует....

Можливо, але тоді витече антифриз - відповідно додаткові витрати, це зроблю вже навесні, а так, долив стакан для рівня. хомути міняв, коли радіатор ставив

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/10/#findComment-1157124
Поділитись на інші сайти

Ох и бред! Думать головой надо.

1. Не я это придумал.

2. Никогда не советую людям того, что сам не попробовал

3. Впредь прошу меня не цитировать и не коментировать, ибо мне с тобой говорить не о чем.

Пан СЕНСоп, извиняйте за то, что я это пишу в Вашем БЖ.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/10/#findComment-1158115
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Найважчим був ІІ тиждень лютого. Низькі температури поза 20°С. Автівка страшно мордувалася зранку. На останній секунді перед виснаженням акумулятора двигун заводився.

12.02.2012

Ніякі вмовляння і заклинання не допомогли реанімувати двигун. "Прикурювання" не допомогло, а тільки насильницьке тягання тросом допомогло. Після прогрівання двигуна до робочої температури на ХХ попливли оберти по синусоїді 500-900-500...900...

Підгазовка піднімала оберти на 1-2 хв. до 1000-1200., а далі все повторювалося.

Помітив в кінці дня, що під час роботи стартера щось щось трохи тарахкотить і переклинює.

13.02.2012

Ранок виявився нічим не кращий попереднього. Під час невдалої спроби стартувати залило свічки. Викрутив - почистив, витер. Акумулятор сів, стартер мовчить. Довелось чіпляти трос. Підозра на неякісне пальне.

У другій половині дня змінив паливний фільтр, свічки і РХХ.

17.02.2012

ХХ плаває. менше, але нестабільний. Думаю змінити ДПДЗ.

20.02.2012

Стартер працює ніби нормально, зранку поки що без проблем двигун оживає. Почув дивний звук працюючого моторчика в районі ременів ГРМ/генератора, ніби якийсь додатковий вентилятор підвиває.

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/10/#findComment-1176476
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Хороший бортовичок так тримати. :beer:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/10/#findComment-1189278
Поділитись на інші сайти

Хороший бортовичок так тримати. :beer:

Дякую, старався :oops:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/10/#findComment-1189397
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

28.03.2012

Виглянуло довгождане сонечко, і вирішив змінити обшарпану сітку на фальшрешітці радіатора. Цього разу я вже купив сітку за 50 грн., фарбовану в чорний колір, бо від фарбування балоном фарба не витримує атмосферних впливів та водяного натиску Karcher'а.

Увесь процес зайняв біля 40 хв, включаючи демонтаж/монтаж фальшрешітки.

Фотосесія:

СТАРЕ

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

НОВЕ

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/10/#findComment-1217220
Поділитись на інші сайти

Поки тривають роздуми над вибором БК замість штатного годинника: Robocar-Opti чи Robocar-Mega, почалась підготовка кришки комбінації приборів торпедо. Проївся мені срібний колір старої кришки, та й не практичний він через бліки. Спочатку планував змити фарбу, але перемичка на центральних повітряних дефлекторах була зламана. Розжився на нову кришку. Вигляд її тепер буде таким:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/10/#findComment-1217236
Поділитись на інші сайти

02.04.2012

Замінив штатний ДПДЗ російського виробництва на вітчизняний Вінницького підприємства:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Поки що особливої різниці не помітив

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/10/#findComment-1223902
Поділитись на інші сайти

04.04.2012

1. "Пискливий" звук з правої сторони під капотом на холодному двигуні так і періодично з’являється. :wacko:

2. Холостий хід на гарячому двигуні продовжує жити своїм життям... 500-900 обертів. Інколи, навіть, помічаю, що бувають короткі моменти, що оберти піднімаються до 1500-1900. :wall:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/10/#findComment-1224300
Поділитись на інші сайти

Замінив штатний ДПДЗ російського виробництва на вітчизняний Вінницького підприємства:

Я теж міняв цю біду недавно, теж поклав вінницьку, бо не найшов російської (для Сенса російських є купа, а для 1,4 нема!). Детально я описав свої проблеми до і відчуття після у своєму БЖ. Ти її якось калібрував при установці, чи просто поклав і усьо? І друге питання: привід для заміни який? Машина сіпала, обороті зависали, чи просто профілактична заміна?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/10/#findComment-1224313
Поділитись на інші сайти

04.04.2012

1. "Пискливий" звук з правої сторони під капотом на холодному двигуні так і періодично з’являється. :wacko:

2. Холостий хід на гарячому двигуні продовжує жити своїм життям... 500-900 обертів. Інколи, навіть, помічаю, що бувають короткі моменти, що оберти піднімаються до 1500-1900. :wall:

1. Нужно внимательно проверить ремень генератора! У меня свистел именно он, но после подтяжки все наладилось!

2. У меня тоже было такое, после обжимки скруток все стабилизировалось! Про диагностировать можно таким способом - взяться за жгут проводов рукой, и легким движением пошевелить, если обороты начнут плавать значит в скрутках и проблема!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/10/#findComment-1224382
Поділитись на інші сайти

2. У меня тоже было такое, после обжимки скруток все стабилизировалось!

Я конечно извинитяюсь, что спрашиваю в чужом БЖ, но думаю автору єто тоже будет интересно...

Что за скрутки, где они находятся и как их "усилить"? Если можно, то с картинками! А то наслышан я об этой проблеме.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/10/#findComment-1224397
Поділитись на інші сайти

обороті зависали

шукаю причину плавання холостих обертів

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/10/#findComment-1224414
Поділитись на інші сайти

1. Нужно внимательно проверить ремень генератора! У меня свистел именно он, но после подтяжки все наладилось!

звук дещо інший. не свистить, а високий і нагадує стадо комарів

2. У меня тоже было такое, после обжимки скруток все стабилизировалось! Про диагностировать можно таким способом - взяться за жгут проводов рукой, и легким движением пошевелить, если обороты начнут плавать значит в скрутках и проблема!

уже рекомендували це зробити, але я все ніяк не зберусь. я так розумію, що це колодка біля правої ноги пасажира?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/10/#findComment-1224420
Поділитись на інші сайти

Вигляд її тепер буде таким:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Хороший БЖ! Подскажи, окантовочки серебристые крашенные? Можно фото всей панели в машине? Что-то подобное хочу.
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/10/#findComment-1225323
Поділитись на інші сайти

окантовочки серебристые крашенные? Можно фото всей панели в машине? Что-то подобное хочу.

Так, фарбував сам. У машину ще не ставив, бо хочу зразу з БК, але ще не купив. Як зроблю, то обов'язково будуть фото

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/10/#findComment-1225521
Поділитись на інші сайти

06.04.2012

Замовив на bortovik.kiev.ua Robocar-Mega. До сьогодні ніхто від сайта не передзвонив, ні не написав щодо замовлення. Пробував зв'язатися по e-mail/ICQ -- у відповідь тиша. Дзвонив на мобільний -- збивають/трубки не беруть. Мутна якась контора. Взагалі довіра до неї пропала. :angry:

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/10/#findComment-1229190
Поділитись на інші сайти

З bortovik.kiev.ua питання урегулювали мирним шляхом :beer: . Проте, БК замовлений на autofishki.com.ua. Очікую з нетерпінням, щоб встановити.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/10/#findComment-1231748
Поділитись на інші сайти

10.04.2012

При їзді по бруківці почув незрозумілий стукіт у лівому передньому колесі. Під час стоянки вивернув руль і побачив, що болт стійки стабілізатора виліз десь на 2 см із втулки. Для мене безпека на дорозі для себе і оточуючих -- понад усе! Тому, зволікати не довелось. Купив стійку стабілізатора Ruville за 55 грн.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Встановлення -- 40 грн.

Майстер зі штангенциркулем відрегулював зазори затягування гайок. При чому попустив гайку з правого боку, бо як казав одноклубник Lube, була перетягнута.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/10/#findComment-1231766
Поділитись на інші сайти

11.04.2012

Комп’ютерна діагностика показала, що був збій в роботі ЕБК на холостих обертах. Двигун навіть почав працювати набагато тихіше на холостих. Залишилось поки що відрегулювати зазори в клапанах, бо трохи "цикотять".

Нарешті дізнався реальний пробіг автівки -- 99 065 км. Я наїздив 22 тисячі, при покупці було за 50 з копійками. Решта "кулібіни" нагло "скрутили" :sinyak: , про що писав на початку БЖ.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/10/#findComment-1234220
Поділитись на інші сайти

12.04.2012

Придбано:

"Пильник" кулака зовнішній SPIDAN -- 124 грн. і втулки стабілізаторів із виштампованою дугою "(" за 22 грн:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Після Великодніх свят буду міняти. На "пильнику" виявив тріщину, а втулки виробились і на ямах стабілізатори постукують.

В очікуванні БК. Затягнувся цей процес...

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/10/#findComment-1234228
Поділитись на інші сайти

А де робили Комп’ютерну діагностику,бо самому потрібно?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/10/#findComment-1234720
Поділитись на інші сайти

А де робили Комп’ютерну діагностику,бо самому потрібно?

Олександр, СТО за механічним технікумом через 2 залізничні переїзди

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/10/#findComment-1235093
Поділитись на інші сайти

17.04.2012

Нарешті забрав свій БК. Завтра за хорошої погоди і настрою спробую встановити і підключити

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/10/#findComment-1237506
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.