Перейти до публікації

При разгоне и переключении зависающий затяжной звук


MELS

Рекомендовані повідомлення

Заметил, что при разгоне (при переключения передач) зависают обороты со специфичным звуком, типа резонанс. Сначала думал, что это гофра выхлопа вибрирует об защиту, но не то. :wacko:

Если медлено разгоняться то зависаний нет. Если быстро и немного дольше (увеличение оборотов) когда выжымаю сцепу, чтобы переключить - идет зависание до отпускания сцепы. Главное, если на месте газовать, зависаний и звука нет! Ланос 1,5 ГБО 54000км.

Змінено користувачем MELS
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Я вот перечитываю пост третий раз и немного не понимаю суть проблемы. Она заключаеться в зависании между переключениями (что в принципе является нормальной работой двигателя) или гулом от чего-то?

На холостом помпа тоже крутится,так что если когда стоишь на месте его (звука нет) то это отпадает!

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Звук типа (шелестяще-звонящий)-резонанс. Появляеться припереходе на повышеную передачу(при выжимании сцепы).

та я понимаю что словами трудно обьяснить. Буду искать и думать. :verysad:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 1 рік потому...

Звук типа (шелестяще-звонящий)-резонанс. Появляеться припереходе на повышеную передачу(при выжимании сцепы).

та я понимаю что словами трудно обьяснить. Буду искать и думать. :verysad:

Привіт всім1 Я розумію чоловіка.в мене така ж ситуація.Авто не набирає достатньо оборотів.Так же гуде.Помилок сканером (Скандок) не виявлено.Авто явно "тупить" при розгоні.Таке враження,що хтось тримає за бампер.На ХХ все у нормі.Обороти стійки.Реагує на дросель нормально.Я сам помаленьку займаюсь діагностикой. Компресія 10-10.5,форси чисті.Було падіння тиску у поливний системі.Виявили протертий отвір у трубці бензонасоса.Ліквідували.Перевірили каталізатор-норма. Їхали без нього-нема ефекту.Була заміна разпредвала ,поршневих кілець,гидриків-як до цього так і опісля ремонту.Мітки ГРМ у нормі.Пробіг 150 000 км.Місяць тому все було гаразд.Свічки та дроти ВВ нові,перевірені.ДК працює нормально.ДВЗ Ланос.1.4 л.Тільки що мене на сканері показало і не подобається,що по зрівнянню з іншими авто час вкл. форс.2.0-2.2 м.сек. В той час як на інших авто 1.45-1.7 м.сек. І тиск замість 34 кПа.,тут 64 кПа.ДАД-у нормі. Голова іде кругом.Не можу зрозуміти у чому справа.Скидання клеми не проходить.

Які поради?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

я думаю для начала надо разобраться с давлением откуда берется 64.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 9 місяців потому...

Всім привіт !Недавно став власником Ланоса 2011 року брав з салону.Проїхав всього 500 км! Замітив що при розгоні обороти між передачами не падають зразу а десь через 1-2 сек!Тобто влючаю 1 рушаю вижимаю щеплення а обороти ще високі і падають до холостого десь через 2 сек включаю2все гуд! :unsure: Як правиль мае бути??

Я вот перечитываю пост третий раз и немного не понимаю суть проблемы. Она заключаеться в зависании между переключениями (что в принципе является нормальной работой двигателя) или гулом от чего-то?

Напишіть як у вас
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Гість
Ця тема закрита для публікації повідомлень.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.

Без назви-2.png

Будь ласка, дозвольте показ оголошень на нашому сайті

Схоже, Ви користуєтеся засобом блокування реклами.
Показ реклами допомагає нам підтримувати форум.

Вимкніть Adblock та натисніть "ОК", або "Потім" для перегляду сторінки...
Зробити донат