Перейти до публікації

БЖ Александр Х


Александр X

Рекомендовані повідомлення

226   0

Всім привіт!

Через рік після покупки авто вирішив завести і свій БЖ, щоб бути повноцінним учасником форуму та клубу.

І так почну з початку авто вожу досить давно років з 15 (так як проживав в сільській місцевості, а якщо бути точнішим то в СМТ.), переважно 5 точка переміщалася на автомобілях ВАЗ (21011,21053,21043,2121), але 2 роки тому батьки купили автомобіль Ланос і покатавшись так тисяч 15 км я зрозумів що хочу собі також Ланос так я до того вже 4 роки жив в Києві то машинка треба була для поїздок на роботу, на малу батьківщину(додому), да так по місту. І от в січні 2009 року мрія збулася в мене з’явилася вірна подружка Деу(шка) Ланос темно зеленого кольору в кузові хетчбек (чомусь саме хетчбеки давно подобалися). Авто мені дісталося як я вважаю у відмінному стані авто з 2003 року з пробігом 115 тис. км, з ГБО з додаткового обладнання була нормальна магнітола Піонер з ЮСБ та резинові коврики салону.

І я з посмішкою на 32 почав дружбу з Деу(шкой). :energy:

На даний (9.02.2010) монент мною встановлено та замінено:

1. Чохли (типу пілот)

2. Захист двигуна

3. Сигналізація Шеріфф з зворотнім звязком

4. Тонування (15%) Llumar

5. Диски KM R14 + Nokian i3 (185/60)

6. Зимова резина Kumho kw19 (185/65)

7. Газові упори багажника

8. Свічки Chаmpion

9. ВВ провода Tesla

10. Лампи Philips extreme power +80% + габарити blue vision

11. Права ПТФ

12. Задня акустика United 6*9

13. Оригінальний підлокотнік

14. 2 заміни масла shell 10w40 + фільтрів(масло, воздух, бензин)

15. Тормозні колодки передні + задні

16. Заміна тросів ручніка + тормозної рідини

Змінено користувачем Александр X
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

226   0

Розділ 1 (ГБО)

Так як мені раніше не доводилося їздити на авто з ГБО то перше що мене зацікавило ще які витрати пропану на машині, тому провів замів на трасі Київ-Харків на 120 км витрати складали 6,5 л газу, моїй радості не було меж, але потім при русі по столиці я помітив що машина на газу «не їде», з’явилися хлопки, вообщем я розстоївся і вирішив налаштувати ГБО заїхав до регулювальника (в трамвайне ДЕПО за Ленінградкою) і описавши ситуацію майстер провів візуальний огляд установки та фільтру(виявилося що установкою майже взагалі не користувалися, так як і говорив попередній власник) запитав як налаштовувати: так щоб їхало чи щоб економно було, ну так як пропан тоді коштував чуть більше 2 грн то я вирівив що треба щоб їхало, і дійсно поїхоло))))))), якщо чесно то навіть краще чим на бензині, і спочатку це радувало, потім коли газ почав потроху рости в ціні я начитавшись форуму вирішив регулювати сам (за допомогою винта «жадності») і витрати трохи зменшилися, а тепер все ніяк не можу знайти можливості заїхати на обслуговування та регулювання ГБО. Доречі якщо хтось може допомогти чи порадити гарного спеціаліста (в Києві) то чекаю інформації.

P.S Для себе зрозумів що ГБО при великих пробігах дійсно дуже вигідне. :)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

226   0

Розділ 2 (заміна задніх тормозних колодок)

І так я чомусь в один прекрасний сонячний день вирішив замінить задні тормозні колодки перед зміною резини та після заміни передніх колодок. Після покупки колодок я поїхав на нещодавно відкрившуся СТО АТЛ в місті Лубни, домовившись, загнавши авто на підйомник прийшло 2 «майстра». Довго дивилися, ходили кругами, розібрали-замінили-зібрали, підригулювали і сказали повинно притертися, проїдеш 200-300 км. Приїдеш підригулюємо, так як ручнік брав слабо. Проїхавши більше 200 км. Я заїхав до них на регулювання, і почалося… Майстер чомусь вирішив знову розібрати барабан і при цьому пошкодив сальник у мене на очах, після дискусії з ним він сказав що воно так і було і запасной частини у них нема, якщо хочу то треба купити самому або він залише пошкоджений. Так як я тоді ще був наївний і після розмови з сервіс-менеджером він нічого крім того що купувати зап. Чатину треба самостійно не сказав, я після годинного пошуку деталі по місту на таксі таки знайшов але весь рем. Комплект за 80 грн. привіз мені встановили, «відрегулювали» і я поїхав на шиномонтаж Vianor де мене перевзули на нову гуму та диски та провели розвал-сходження. Коли виїхав з шиномонтажа то чомусь моя машинка уперто не хотіла їхати, а через 200 метрів я зупинився і при огляді помітив що клине заднє праве колесо, диск був майже червоний, так як уже будо за 19 годину то АТЛ уже не працював а треба було проїхати ще 40 км, то заїхав на інше СТО де розібравши сказали що перетянутий ручнік і приклинює правий трос ручника, так як часу не було вирішено було трос замінити пізніше. Проїхавши 40 км я і мої пасажири були шоковані жорсткістю нової резини та дисків, як потім було встановлено майстри на шиномонтажі залишили тиск в шинах від 4 до 4,3 атм.(Я був в шокі :wacko: ).

Думав що все, але ні…

Коли повертався в Київ то помітив що правий барабан знову почав грітись і сильно, на слідуючий день заїхав на СТО: розібрали, подивилися, зібрали заплатив 100 грн запевнили що все буде Гуд, я з посмішкою на обличчі помчався на роботу, коли ввечері їхав додому все повторилося, я був в Шоці. На слідуючий день приїзжаю на теж СТО говору так і так

(до речі від СТО до дому і назад 35 км, так як воно знаходится біля роботи), а вони мені мов майстра який був учора сьогодні нема, і взагалі у нас черга, якщо хочете залишайте машину до завтра ми можливо подивимося, при цьому за мною стояла баришня на Форді Фієсті і постійно повторювала що вона по запису і приїхала на назначений час і тд і тп, чуть не начала істерики, але так як ця вся ситуація мені вже набридла і був я не один а із знайомим то почав пояснювати ситуацію і що це моє законне право, в кінці-кінців нерви не витримали я загнав машину в бокс на підйомник поставив її на сигналізацію і сказав що не виїду поки мені не зроблять все так як треба, після 5 хв. Перемов між собою власника сервіса і майстрів мені виділили молодого майстра і ми з ним разом почали розбиратися що і до чого, через хвилин 20 проблема була знайдена – при установці нових дисків установили нові болти а кони виявились довші на 8 мм за потрібні, Після їх укорочення все стало дійсно Гуд. Після чого я дав молодому майстру 20 грн за те що він посточував 4 болти, і поїхав. Але проїхавши кілометрів 500 і повертаючись з Миргорода помітив теж але зліва, дома уже сам розібрав лівий барабан і зібравши механізм який буквально випав з барабана і поставивши заводські болти і перебравши на всяк випадок праве колесо ще раз нарешті все почало працювати так як треба. До речі на працівників АТЛ мною була написана скарга на їх форумі, після чого мені зателефонував спочатку керівник відділу з центрального офісу для уточнення інформації а суті проблеми, а потім і директора АТЛ у місті Лубни, який попросив вибачення і повідомив що після службового розслідування тих «майстрів» звільнили.

Після цього зробив для себе висновок: краще зробити все самому але надійно чим 5 разів платить «спеціалістам» гіршим за себе.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Ну, поздравляю, одноклубник! Молодец, что завел БЖ. Я, вот, машину год назад купил, тоже б/у, тоже 2003 года, Сенса правда, так же считаю, что повезло с состоянием авто. Примерно такой же пробег, как у твоей. Сразу все расходники поменял, залил, поставил все лучшее, что можно поставить в свой автомобиль. Заправляю только лучшим бензом. А вот БЖ так и не завел. Пока, наверное, не созрел еще. Киевляне знают мою машинку потому, что на встречах у нас иногда, или всегда, происходят всяческие чистки, смазки, тесты моторов, ходовки, и т.д.

Продолжай следить за своей ласточкой, и удачи!

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Поздравляю с машинкой, тезка! Пускай она только радует, и поменьше пускай криворуких уродов - лучше сделать самому.

Насчет газа - не переусердствуй в сторону економии! Обедняя смесь ты гробишь клапана. 10-11 литров по городу - нормальный расход. По поводу настройки газа, и вообще всех проблем, которые не под силу самому советую ехать к Юре

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Пусть не пугает расстояние - лучше проехать 35 км и получить желаемый результат, чем ездить с одной СТО на другую и портить себе нервы.

Ты вообще спокойный парень - если бы слесарь напартачил при мне, а потом сказал, что я сам должен ехать и покупать сломаную им деталь... >:-] Долго бы он своими кривыми рученками ничего испортить не смог.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

226   0

Розділ 3

Після пригод з тормозами та СТО вирішив що не потрібно сунути руки туди де все працює, це ж все таки не ВАЗи.

ТОНУВАННЯ

В травні стало жарко, да і їздити по місту в акваріумі особливого бажання не було, тому вирішів зробити тонування. До того чуть більше року тому робив тонування у партнерів фірми Llumar в місті Лубни, тому вирішив тонуватися також даною плівкою тільки безпосередньо у офіціалів в Києві, так як попередньою якістю роботи був задоволений, і не помилився зроблено було швидко і якісно.

ПІДЛОКОТНІК

Давно хотів собі встановити підлокотнік, але в пластикових був трішки розчарований, тому вирішив зачекати і не помилився. На форумі знайшов оголошення про продаж оригінальних підлокітників в Києві, вирішив не чекати домовився з продавцем і за що йому дуже вдячний він мені встановив дану корисну річ в неділю (17.01) та ще й не в гаражі а на вулиці біля свого будинку, так як живе неподалік від мене. Кошти в сумі 230 грн. були потрачені не напрасно. Підлокітник виявився дуже зручний, головне що мені подобається те що він не пластиковий і не жорсткий, руці дуже зручно, крім того він піднімається і не заважає при необхідності да і просто він мені подобається по дизайну. Тому хто ще сумнівається рекомендую.

ЗИМОВЕ БОЙОВЕ ХРЕЩЕННЯ

Пригода яка мене розстроїла перед Новим Роком.

29.12 після дуже сильного снігопаду необхідно було їхати додому, сніг звичайно ніхто не прибирав там де стояла машина тому що треба було відкидати метрів 100 дорожки , тому вирішив перевірити зимову гуму, гума дійсно не підвела. Я здавав назад а під шаром снігу не було видно колій які раніше накатали, а якийсь «розумний» водій залишив свою машину в одній колії, тому прийшлося просуватися між забором та даною машиною і в один «прекрасний» момент машину зсунуло в колію передніми колесами і кинуло на заборчик при цьому пошкодив праве крило, бампер, і ріснічку. Тому настрій був зіпсований.

Зараз шукаю праве переднє крило в кольорі 42U Темно зелений (бутилочний). Весною будемо виправляти наслідки зимової пригоди.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 тижні потому...

Сьогодні нарешті отримав клубну наклейку(за що величезне ДЯКУЮ МТЄ, з яким доречі сьогодні й познайомився(дуже радий зустрічі)). Приклеїти сьогодні не встиг, надіюсь зробити це завтра.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Гість
Ця тема закрита для публікації повідомлень.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.

Без назви-2.png

Будь ласка, дозвольте показ оголошень на нашому сайті

Схоже, Ви користуєтеся засобом блокування реклами.
Показ реклами допомагає нам підтримувати форум.

Вимкніть Adblock та натисніть "ОК", або "Потім" для перегляду сторінки...
Зробити донат