Перейти до публікації

Мотоциклы, скутера, мопеды.


юрий89

Рекомендовані повідомлення

Друзі, з Днем незалежності!

Коротко напишу про байки свої.

Нарешті я повернувся до тренувань на МотоРанчо в Княжичах. В принципі, це одна з небагатьох ендуро-задоволень, доступних цього літа - всі навколишні ліси заміновані і їх відвідувати небезпечно і суворо заборонено. Тому я або ганяю закинуту кросову трасу (але самому швидко набридає), або треную елементи на польовій дорозі неподалік гаражів, а відриваємося вже на тренуваннях на Ранчо. Хоча я все одно ударився в навчання і по вечорам часу катати не маю, бо уроки\лекції. Тому лише вихідні дні. Руль зігнувся після одного з падінь, треба купляти новий :)

 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

 

Також приїхало з Аліекспресу високе лобове скло від максі-скутера yamaha nmax150, я вгадав по фотографії і його форма чудово підходить до обрисів Kawasaki ER6N :)

Трохи пововтузився з виготовленням хенд-мейд кріплення (нівсьо_так_адназначна - там різні площини кріплення, але вийшло досить надійно і не кидається в очі).

 

   

 

Задоволений! - потік повітря приходить в верхню частину шолома, трохи вище візора. При цьому скло добряче нижче лінії погляду і жодним чином не заважає слідкувати за дорогою. 

Але "дощ покаже" :)

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Якийсь дивний глюк з'явився з електрикою. АКБ (гелевий) повністю заряджений, крутить двигун активно, але іскри немає. Викрутив свічку, притискаю до двигуна і іскри немає. При цьому, якщо кікнути лапкою - іскра є. Магія якась - теоретично, напругу на котушку подає генератор, якому глибоко фіолетово, чи його обертає електростартер, чи кікстартер. (при цьому, я кікаю лапкою натискаючи на кнопку електростартера - такій собі "електроКІКстартер"  ). Контакти на зчепленні перевіряв, обриву немає (без вижатого зчеплення електростартер не крутить). Кнопку кілсвіча міняв на клавішу без фіксації, тобто якщо підпружинена кнопка НЕ натиснута - завжди контакт є. Різниця немає іскри \ Є іскра - "дирк" лапкою кікстратера. Поки ідей немає, доведеться перебирати всю проводку. охохох. воно то ніби не складно диркнути ногою, але інколи на підйомах\спусках чи впритул до пагорба це буває ну дуже вже незручно. Ну і боюсь залишитись взагалі без іскри в один не дуже прекрасний день. Буду шукати причину далі.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 9 місяців потому...

Шось я один вже пару років пишу схоже :)

Щтош, продовжу:

ендурик класний, шумний, рєзкій як понос. Виїзжаю не часто - 2-3 рази за місяць.... але гріє душу сама можливість переключитися десь в лісах та ендуро-полігонах.

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

 

На Кавасакі замінив гуму на свіжу (2022 рік) Pirelli Angel ST. Їзжу ним на роботу і назад, кудись далі вибиратись не було ні часу, ні емоцій...

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 3 тижні потому...

А підкажіть таке питання, на електро скутер треба документи там наче якесь обмеження по потужності? Думаю жінці купить що б в магазин могла їздити сама.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 місяці потому...

Привіт, друзі!
Настав час продавати улюблену іграшку вихідного дня.
112 кг суха вага, перевірений часом двигун Zongshen 172й з повітряним охолодженням, але з 4 клапанною головкою, що видає 25кс та 20Нм моменту.
Карбюратор плоскодросельний Nibbi 34mm PWK, алюмінієвий маятник, 120мм задня гума відразу з коробки, передня вилка 48мм регульована Fast Ace, задній моноаморт теж регульований. Пробіг лише 65 мотогодин (для тих, хто пробіг міряє в кілометрах - 1500 км  ). Я перший власник, мотозадрот - всі вузли були перебрані, перемазані та протягнуті зразу з коробки. Заміна мастила в двигуні на 0/5/15/30/45/60 мотогодинах - напівсинтетика Repsol 10W40 motosport. Повітряний фільтр обслуговується кожні 25-30 мотогодин. У вилці Repsol 5W. Гальмівна рідина DOT5.1. Клапана регульовані, все працює ідеально.
Кермо twenty, короткий курок легкого вижиму зчеплення, гріпси Protaper Pillow.
Байк різкий як пронос і шумний, як дитячий день народження .
В змаганнях участі не приймав (бо я не був до цього готовий), не топився. Майже не падав (ви все ще мені вірите?? жартую, інколи бувало що й не падав).

 

на оголошенні виставив ціну 2К $, для одноклубників ціна, звичайно ж, обговорюється :)

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 місяці потому...

А хто здавав на права не в курсі на елекромопеди требують права зараз чи ні?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

За законам, до категорії А1 належать транспортні засоби з електродвигуном потужністю від 3 до 4 кВт. На такі електроскутери (електромопеди) потрібне водійське посвідчення категорії А1, і реєстраційний документ.

А от якщо скутер з електродвигуном потужністю до 3 кВт, то він не відноситься до категорії "механічний", а отже посвідчення водія та документ реєстрації не потрібен. Але бажано мати документ з характеристиками у випадку перевірки.

А вже для транспортного засобу потужність електродвигуна більше 4кВТ: він вже належить до категорії мотоцикли і тоді потрібна категорія А.

Прихований текст

ПДР України:

Згідно розділу "Загальні положення" п.1.10:

  • механічний транспортний засіб - цей транспортний засіб приведений в рух за допомогою двигуна. Цей термін, механічний транспортний засіб, поширюється на трактори, самохідні машини і механізми, а так само тролейбуси і тракторні засоби з електродвигуном потужністю понад 3 кВт.

Розділ "Обов'язки і права водіїв механічних транспортних засобів" п.2.13:

Транспортні засоби належать до таких категорій:

  • А1 - мопеди, моторолери і інші транспортні засоби, що мають двигун з робочим об'ємом до 50 см3 або електродвигун потужністю до 4 кВт.
  • А - мотоцикли і інші двоколісні транспортні засоби мають двигун з робочим об'ємом 50 см3 і більше або двигун потужністю 4 кВт і більше.

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.

Без назви-2.png

Будь ласка, дозвольте показ оголошень на нашому сайті

Схоже, Ви користуєтеся засобом блокування реклами.
Показ реклами допомагає нам підтримувати форум.

Вимкніть Adblock та натисніть "ОК", або "Потім" для перегляду сторінки...
Зробити донат