Перейти до змісту

Мотоциклы, скутера, мопеды.


Рекомендовані повідомлення

Та спеціальний одяг здебільшого не для краси, а за для того, коли, не дай Б-г, розклався щоб дупа об асфальт не стерлася

 

+100

Я рахую, що якщо на конику їхати більше 40км/год - треба одягати спецодяг...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/20291-mototsikly-skutera-mopedy/page/12/#findComment-1968661
Поділитись на інші сайти

60 кмч в стоячий объект = 5 этаж на асфальт... Как то так...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/20291-mototsikly-skutera-mopedy/page/12/#findComment-1968663
Поділитись на інші сайти

Я не збираюся розкладатися і тим більше 60 км/год об стіну. Я знаю, що байкери ненормальні, але я до таких не відношуся. 10 років на скутері без жодного падіння дають право мені так говорити, хоч їздив і 50-60 км/год. Коли їдеш на роботу дорогу знаєш як свої 5 пальців.... і всі нюанси і особливості дорожнього руху на цій ділянці також. Швидкість потоку 30-40 км/год. З такої швидкості мотоцикл гальмує як вкопаний. Вже перевіряв для цікавості. Скутер і близько так не гальмував на барабанах. Єдина небезпека - це непередбачувано розсипаний пісок або щебінь. Це треба мати постійно наувазі і добре дивитися на дорогу. Отже застережень щоб не їздити просто в джинсах і куртці на такому малопотужному байку я не бачу. Навпаки, смішно виглядає наїздник в повній захисній екіпіровці..... з 125-150 кубами під задницею :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/20291-mototsikly-skutera-mopedy/page/12/#findComment-1968712
Поділитись на інші сайти

З попереднього допису випливає набагато серйозніше питання - як повинен поводити себе байкер в міському дорожньому русі? На перший погляд відповідь проста: дотримуватися правил ПДР. Нажаль, більшість мотоциклістів, скутеристів і навіть велосипедистів грубо порушують правила ПДР. Стверджую це і як автомобіліст, і як велосипедист, скутерист, а тепер вже і як мотоцикліст. Головні порушення:

1) Перевищення швидкості (для мотоциклів, скутерів)

2) Їзда між рядами

3) Їзда по осьовій лінії і по зустрічній смузі

4) Обгони з правої сторони ( в межах однієї смуги руху)

5) Обгін зліва з недотриманням безпечного інтервалу

6) Об"їзд стоячого автомобіля справа (між авто і тротуаром)

7) Їзда без увімкнкної фари

8) Неврахування особливості того, що мотоцикл є малопомітний для інших учасників дорожнього руху

9) Неврахування погодніх умов і стану дорожнього покриття

 

Якщо б байкери, скутеристи, велосипедисти серйозно відносилися б до перелічених пунктів, то ДТП з їхньою участю були би рідкістю. Багато хто заперечить, що якщо дотримуватися усіх ПДР на мотоциклі, то він втрачає усі переваги і перетворюється на авто без даху. Як би там не було, але ПДР є закон, порушуючи який, ти ущемляєш інших на дорозі. В підтвердження вище сказаного корисно переглянути численні відео ДТП з участю байкерів на Ютубі. Бажаю усім байкерам безпечної їзди. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/20291-mototsikly-skutera-mopedy/page/12/#findComment-1968715
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, категорично з Вами не погоджуюся на рахунок "смішно виглядає єкіпірований райдер на 150сс мопедику"! Звичайно біло-червоно-зелено-синій шкіряний комбінезон, весь обліплений Repsol \ Yamaha \ Suzuki \vegasuperpuper bike с аеродинамічним горбом дійсно виглядає трошки недоцільно. Але стримана напівштатська куртка з внутрішніми захисними накладками, брюки, шолом та легкі перчатки вважаю просто необхідними речами. Дай Вам Бог ніколи не перевіряти, як падається з "всього-навсього" 40кмч. або на такій же маленькій швидкості не притулитился до крила повертаючої наліво з правого ряду білявки ;). згадайте дитинство - спіткнутися на бігу - вже дуже некислі соплі-сльози і збиті долоні \ царапані коліна. А навряд-чи Ви в дитинстві розганялися хоча б до 25 кмч...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/20291-mototsikly-skutera-mopedy/page/12/#findComment-1968757
Поділитись на інші сайти

Я тоже ездил в шортах и шлепках ( правда лет в 17) и шлема у меня вообще не было... (и причем даже падал, и с приличных скоростей, и только сейчас понимаю что реально на шару отделывался)

Да и как Хонду купил, тож изначально не сильно заморачивался, шлем и хватит, пока не поприсутстовал на паре мото ДТП...

Зы для тех кто считает "нах тот экип, шлепки руляд " советую погуглить картинки, что бывает с обычной одеждой и с частями тела даже при небольшой скользячке по асфальту...

А по поводу езды в трафике и пдд, лично я не мог. Мне комфорнее было чуть быстрее ехать. Когда едешь в общем потоке то оно выглядит примерно так " ты держись дистанцию, а каждый второй олень в неё перестраивается ", ты тошнишь в общем потоке, какой то олень ловит тебя в мертвую зону, а потом тупо в тебя перестраивается, почти каждый третий хочет залезть в твою полосу ( ну ты типа не охуел, такой узкий а один в полосе едешь) . Вобщем мне комфортнее было двигаться чуть быстрее потока, а не уворачиваться от тех кому зеркало не сильно надо

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/20291-mototsikly-skutera-mopedy/page/12/#findComment-1968764
Поділитись на інші сайти

sens2012, повірте моєму байкерському досвіду - в місті без екіпіювання робити нічого навіть на велосипеді. Якщо велосипед то достатньо шолом та перчатки, а щодо мотоцикла любого або скутера - шолом-інтеграл (не "горщик"!), перчатки, куртка зі вставками, плотні джинси та взуття. Це обовязковий мінімум. Лікування здертої шкіри та переломів коштує значно дорожче ніж екіпіювання. В мене декілька разів навіть при русі на швидкості 40 км.ч намагались перестроътись легковики. Особливо небезпечні зони перед перехрестями, при повороті направо. Тупо не бачать. А деякі (рідко) навіть умисно виштовхують з полоси.

Змінено користувачем vag
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/20291-mototsikly-skutera-mopedy/page/12/#findComment-1968795
Поділитись на інші сайти

Ануж, други мацацыклисты! :D

Дружно слушаем двигатель и ставим диагноз по фотографии...

 

Двигатель холодный (первый старт за сутки), на улице дождь-мерзость и +2

Это нижневальный 162fmj с толкателями, холостые обороты без подсоса, частота 1300-1400 об\мин

Масло свежезалитое, но пока не регулированные зазоры клапанов:

 

 

нормально звучит или до регулировки особо не отваливать?

вопросик вдогонку - тот "отстойник" под краником топлива - он за топливный фильтр прокатывает или лучше врезать в трубку отдельный фильтр (места там немного...)?

Змінено користувачем Bazart
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/20291-mototsikly-skutera-mopedy/page/12/#findComment-1968828
Поділитись на інші сайти

3,3 тис   179

райдеры делытся на тех, кто падал и тех, кто не падал.

Я падал два раза и один раз меня стоящего на обочине сбивали.

Я без экипа в магазин в 200 метрах не езжу.

Куртка, колени, шлем, перчатки, мотоботы - минимум.

После первой реанимации отношение к жизни меняется. После первых сомнений в полусознательном состоянии на тему "это я жив или уже все", слез матери и жены, отца который молчит, но хорошо видно что за два дня он постарел на 10 лет все воспринимается по-другому.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/20291-mototsikly-skutera-mopedy/page/12/#findComment-1968846
Поділитись на інші сайти

райдеры делытся на тех, кто падал и тех, кто пока еще не падал.

 

 

Не паданных мотоциклистов не бывает. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/20291-mototsikly-skutera-mopedy/page/12/#findComment-1968850
Поділитись на інші сайти

Я проїхав на скутері близько 5000 км. виключно вулицями міста. Ні разу мене ніхто не спихав з дороги, не перестроювався в мене, не штовхав і т.д. Ніяка блондинка не повертала в мене, бо я не їжджу поряд з блондинками. Лише позаду, або попереду. Відповідно за 5 тис. км. я жодного разу не падав. Їздив динамічно, але в межах правил. Динамічно - це означає з першої лінії світлофору з значним випередженням потоку. Скутер це дозволяє. При 50 км/год потік врешті тебе наздоганяє і ти займаєш своє законне місце 1 метр від краю проїжджої частини. Але найчастіше я рухався в режимі звичайного авто. Всі гальмують і я гальмую. Всі рушають і я рушаю. Дистанцію тримав таку, щоб не було спокус нівкого вклинюватися. Якщо потік рухається 40-50 км/год це можливо. Мотоцикліст не широкий, зате високий. Не побачити його неможливо. Все вище написане стосується мотоциклістів, які їздять по правилах. Але нажаль більшість байкерів наплювали на ці правила і як результат - падіння, дтп, реанімація... Не секрет, що більшість автомобілістів дуже недолюблюють байкерів. Недолюблюють за ті 9 пунктів, які я описав вище. Я також недолюблюю тих, хто їздить між рядами, протискається між автомобілем і тротуаром, їздить швидше потоку в місті і робить ризиковані обгони на трасі. Пропоную тим, хто падав, описати свою неприємну історію. В настанову іншим і з користю для інших (тих, хто ще не падав). Стосовно екіпіровки, то це особиста справа кожного. Шолом вимагають правила, а все інше на власний розсуд. 

 

P.S. Розумію, що моя думка буде в меншості, але користаюся нагодою, щоб висказати це тим байкерам, які їздять з порушеннями ПДР. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/20291-mototsikly-skutera-mopedy/page/12/#findComment-1968870
Поділитись на інші сайти

райдеры делытся на тех, кто падал и тех, кто не падал.

Я падал два раза и один раз меня стоящего на обочине сбивали.

 

А чи можна дізнатися як саме ви падали. Для власної науки, щоб самому не впасти. А щодо обочини, то і пішоходів на тротуарі збивають.  До мотоцикла це ж відношення не має? 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/20291-mototsikly-skutera-mopedy/page/12/#findComment-1968874
Поділитись на інші сайти

Ануж, други мацацыклисты! :D

Дружно слушаем двигатель и ставим диагноз по фотографии...

 

Двигатель холодный (первый старт за сутки), на улице дождь-мерзость и +2

Это нижневальный 162fmj с толкателями, холостые обороты без подсоса, частота 1300-1400 об\мин

Масло свежезалитое, но пока не регулированные зазоры клапанов:

 

 

нормально звучит или до регулировки особо не отваливать?

вопросик вдогонку - тот "отстойник" под краником топлива - он за топливный фильтр прокатывает или лучше врезать в трубку отдельный фильтр (места там немного...)?

Нормально ДВС работает.... Ничего криминального не услышал. Я меняю топливный фильтр под краником каждые 1000км. Отдельно ещё один фильтр не ставил. У друга новая Хонда Unicorn 150, так там вообще никаких топливных фильтров нет. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/20291-mototsikly-skutera-mopedy/page/12/#findComment-1968877
Поділитись на інші сайти

А за то время что была Шадовка,  слава Б-гу падать не довелось.  Но ситуаций  почти писец  было масса...  Один раз на скорости 90-100 ,  дыкый олєнь , чуть не притер меня к бетонному отбойнику,  он тупо в меня перестроился,  оттормаживался всем чем можно,  так тот дятел  с переляку тоже тормозить стал , чем еще  усугубил,  мне пришлось уворачиваться,  с заблокированным  ( с переляку пережал) задним колесом,  между  жопой этого мудака и  бетонным отбойником. В тот момент  мысли были - "ну все , накатался" ;)))

А сколько было левых поворотов встречных перед мною, это вообще  не сосчитать... и хер поймешь то ли осознано они это чудят, чи хз... Но несколько раз было таких что уже готовился на бок ложить...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/20291-mototsikly-skutera-mopedy/page/12/#findComment-1968879
Поділитись на інші сайти

3,3 тис   179

Исключительно благодаря нарушениям со стороны коллег по дорожному движению. Я на главной, урод выезжает со второстепенной. Мотоциклист ему не помеха. Нас не видят в упор. Приходилось ложить на бок. Превышение скорости с моей стороны было один раз (85 КМ\Ч,УРОД ВЫПАЛ В ПОТОК В 15-ТИ МЕТРАХ ИЗ ДБВОРА). Второй раз пришлось падать под автобус.  Сейчас  я обычно блокирую такого водятла, и провожу беседу. Учитывая, что пытаться меня бить (напоминаю, я в экипе) или драться со мной (напоминаю, перчатки и боты бьют до инвалидности) ------  слушают внимательно.

 

5000 тыс - я за прошлый сезон на двух колесах проехал 12 тыс. + 26 на авто.

У вас не пробег. Это пыль. И воображать что я 5 тыс проехал и значит я неубиваем - глупо. Я за рулем мототехники с 1996 года, и не могу сказать что мой опыт что-то значит на наших дорогах.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/20291-mototsikly-skutera-mopedy/page/12/#findComment-1968880
Поділитись на інші сайти

3,3 тис   179

Ну а сбили меня пьяные уроды на шохе, когда я стоял на обочине. Хорошо что шлем снять не успел. 15ть метров тащило за машиной ...  

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/20291-mototsikly-skutera-mopedy/page/12/#findComment-1968882
Поділитись на інші сайти

на наших дорогах  это рулетка :lol:) опыт конечно влияет, но один хер не знаешь что через минуту на дороге вычудят... :((

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/20291-mototsikly-skutera-mopedy/page/12/#findComment-1968884
Поділитись на інші сайти

Не плутайте скутер і мотоцикл. В мене також скутер був і я на ньому намотав більше 10 тисяч км.

 Що стосується падінь, багато разів падав на грунті, бо в мене був ендуро, але то інша справа.

h-231.jpg

Для фото шолом зняв і начепив кєпочку фірмову, "Хонда". Понтувався, корочє. ;) 

Наприклад, на лузі під травою була вузесенька траншея, буквально в лопату завширшки, яка призвела до вильоту через руль. Місцеві сказали що там був кабель какопаний і його вкрали декілька років тому, а траншею залишили. Якбі не екипіровка, міг би шию зламати. А так тільки синці набив. Один раз на асфальті мало не розклався попавши на ділянку, де зняли верхній шар асфальту і залишились повздовжні полоси. Мало не обіср... Хоча завчасно скинув швидкість до 50 приблизно. Але цього було замало. 2 колеса не 4, мотоцикл почало кидати в "расколбас". Втримався, але мало не вилетів на зустрічну смугу. А ще раз довелось покласти мот на асфальт, бо з бокового виїзду один му... виїхав мені напереріз буквально за 5-10метрів переді мною. Причому він мене ясно бачив, став перед виїздом, роздивився а потім рушив. Отакі потім і кажуть: "не помітив", це сама стандартна відмазка. А скільки було випадків, коли аналогічні ситуації закінчувались без падінь, я навіть не намагаюсь рахувати. Так що як би не було жарко на вулиці, і яким би коротким маршрутом не їхав (в сільпо за хлібом), все одно шлом і екіп. 

Знайомий півроку лежав з ногою в гіпсі, тому що в нього тупо вїхав з бокового проїзду мудак. Власне кажучи він його просто зніс, хоча швидкості у обох були в межах правил, падіння, мот на нозі і "множественный перелом со смещением". Тепер до кінця життя буде ходити з тросточкою та імплантантом. До речі, винуватець хер шо заплатив, машина в кредиті, офіційна зарплата маленька, а страховки тоді мало хто оформлював. 

Змінено користувачем vag
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/20291-mototsikly-skutera-mopedy/page/12/#findComment-1968885
Поділитись на інші сайти

3,3 тис   179

виїхав мені напереріз буквально за 5-10метрів переді мною. Причому він мене ясно бачив, став перед виїздом, роздивився а потім рушив. Отакі потім і кажуть: "не помітив", це сама стандартна відмазка. А скільки було випадків, коли аналогічні ситуації закінчувались без падінь, я навіть не намагаюсь рахувати. 

Два рази така катавасія і обидва закінчилися для мене не так шоб добре.

Тому зараз практично не катаюсь дорогами. Тому зараз у мене ЦР ))))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/20291-mototsikly-skutera-mopedy/page/12/#findComment-1968886
Поділитись на інші сайти

Эх, ностальгирую ):(  Последний раз видел ее на авто риа  ... по рукам пошла :(((

 

Змінено користувачем Droll
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/20291-mototsikly-skutera-mopedy/page/12/#findComment-1968887
Поділитись на інші сайти

Бросил, вот и пошла... ;) А я не ностальгирую. Ну разве что чуть-чуть. Лучше мечтать о будущем: дострою дом, будет у меня наконец-то гараж свой, туда загоню рысака типа Wide Glide и наступит мир и гармония в душе. ;) 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/20291-mototsikly-skutera-mopedy/page/12/#findComment-1968897
Поділитись на інші сайти

Два рази така катавасія і обидва закінчилися для мене не так шоб добре.

Тому зараз практично не катаюсь дорогами. Тому зараз у мене ЦР ))))

 

Це ж треба, а в мене ЦРМка була. ))))

 

А мне надоело пампасы месить. Так что пока только чоппырь хочу. ;)

Змінено користувачем vag
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/20291-mototsikly-skutera-mopedy/page/12/#findComment-1968899
Поділитись на інші сайти

Переглядаючи сотні мото ДТП на відео, прийшов до переконаного висновку - водії мотоциклістів не бачать. Можна возмущатися, але розумніше шукати причини. Не думаю, що водії автомобілів спеціально хочуть наїхати на мотоцикліста. Питання чому не бачать? Варіантів є кілька: 1) Не включена фара. 2) Мотоцикл скривається за іншим автомобілем. 3) Мотоцикл раптово появляється з вузького місця, де теоретично не може появитися автомобіль. 4) Швидкість мотоцикла перевищена, або не відповідає (більша) за швидкість трафіку. Усі перелічені фактори вводять в оману автомобілістів. Найбільш небезпечно рухатися на мотоциклі поряд з автомобілем в одній смузі руху. Розумно або відстати, або випередити. Безпечніше відстати. При переїзді перехресть краще "перебдєть", ніж "недобдєть". Не варто мотоцикл вважати повноцінним учасником руху. Багато хто його не бачить. Це стосується і пішоходів. Не думаю, що я буду рухатися на мотоциклі по місту швидше за 40 км/год. В першу чергу заради уникнення небезпечних ситуацій. Зрештою, трафік у нас так і рухається. А те що я не впав за 5 тис. км. на скутері - так яка різниця? Причому тут кілометраж? Просто їжджу обережно і не швидко. Якщо це суперечить ідеології байкерів, значить я не байкер. А куплений Jianshe 150 ідеально відповідає моєму "мото темпераменту" - тише едешь - дальше будешь. Спочатку хотів Ямаху YBR 125, але ціна виявилася зависокою. З нету дізнався, що Jianshe 150 не швидший від юбіерки. Мотоцикл 400 сс не купив би ніколи. Мені по трасі 80 км/год - з головою! Я і на машині більше 120 не їжджу. Восновному - 100-110 км/год. З екіпіровкою вмовили - куплю! Куртку... і рукавиці.  :letun:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/20291-mototsikly-skutera-mopedy/page/12/#findComment-1968947
Поділитись на інші сайти

Ануж, други мацацыклисты! :D

Дружно слушаем двигатель и ставим диагноз по фотографии...

 

 

В мене так само двигун працює. Під краником стоїть фільтр. Іншого не потрібно.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/20291-mototsikly-skutera-mopedy/page/12/#findComment-1968961
Поділитись на інші сайти

Таааааак, а який фільтр шукати на заміну? Шось не гуглиться чи туплю безбожно :(. Порядок заміни який? Закриваємо краник, висушуємо залишки пального двигуном і відкручуємо :)? . Там же не стандартний якийсь фільтрик? Чи просто сітчастий - відмив і впирьод?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/20291-mototsikly-skutera-mopedy/page/12/#findComment-1968978
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.