Перейти до публікації

Куди повинні бризкати омивачі лобового?


Stup

Рекомендовані повідомлення

Помітив, що бризкалки цілять в якісь неправильні місця на лобовому. Хочеться підрегулювати. Знайомий каже, що в нього в інструкції до БМВ є написано і намальовано куди конкретно повинна попадати струя для правильного і оптимального омивання.

Є в когось інформація, як то має бути?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Спец точек не знаю, но у меня брызгали слишком высоко, аж на заднее стекло летело. Решил подкорректировать, немного опустил, и оказалось что этого делать нельзя. На скорости струя не добивала до того места куда я ее настроил, пришлось возвращать все на место. И теперь на скорости нормально бьет а на стоящем авто иногда через крышу перебрызгивает :lol:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Траектория ещё зависит от консистенции жидкости...

......И от производительности и количества компрессоров. А вообще, каждая форсунка даёт две струи - одна выше, другая чуть ниже.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Траектория ещё зависит от консистенции жидкости...

......И от производительности и количества компрессоров. А вообще, каждая форсунка даёт две струи - одна выше, другая чуть ниже.

Мда, так от в мене одна форсунка зі сторони водія, ще трохи буде мити сусідні машини... :)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Траектория ещё зависит от консистенции жидкости...

......И от производительности и количества компрессоров. А вообще, каждая форсунка даёт две струи - одна выше, другая чуть ниже.

Мда, так от в мене одна форсунка зі сторони водія, ще трохи буде мити сусідні машини... :)

:D Треба збірати з них гроши за мійку (рідину) :D

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

У меня форсунки 2х2 брызгают на верхнюю кромку траектории дворника.

тогда на скорости вода попадает точно в середину стекла.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

По мне, так все правильно. Если жать рычаг полностью и держать, то струя будет максимальной и попадет именно на верхнюю кромку. А чтобы ниже попасть, просто жмем короткими рывками. Если приловчиться, то можно попасть в любую желаемую точку (по вертикали ессно).

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Выставил уровень попадания струй примерно на 2/3 стекла. На скорости все нормально.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 тижні потому...
Выставил уровень попадания струй примерно на 2/3 стекла. На скорости все нормально.

+1 :D ...иголка + несколько секунд времени и всё путём.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Иголка хрупкая. Может кончик обломаться и засорить форсунку. Я пользовался булавкой.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Иголка хрупкая. Может кончик обломаться и засорить форсунку. Я пользовался булавкой.

у меня на ВАГ в мануале все прописано и написаны углы, места попадания на стекло, и т.п. одна проблема, у меня они не регулируются. в случае "не таво" -ь замена. на деу использовал(зую) иголку от однорозового сеп клея, она длинная, лучше регулируется. кончик с набалдашником, удобно.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Гість
Ця тема закрита для публікації повідомлень.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.

Без назви-2.png

Будь ласка, дозвольте показ оголошень на нашому сайті

Схоже, Ви користуєтеся засобом блокування реклами.
Показ реклами допомагає нам підтримувати форум.

Вимкніть Adblock та натисніть "ОК", або "Потім" для перегляду сторінки...
Підтримати Нас