Перейти до змісту

Настройка ГБО-4. Принципы, проблемы,софт, схемы подключения.


Рекомендовані повідомлення

Множитель конский - 2.2

Сверлить и сверлить.

Ну тоя ким сверлити, найшов у себе 1,6 і 1,8. Від 2,0 є всі сверла

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/220/#findComment-2132316
Поділитись на інші сайти

Сверл 1,6; 1,7; 1,8; 1,9 звичайно ні в якому не знайшов.

На любой нормальной точке на рынке должны быть ... Я например нашёл без проблем ... Только с собой берите штангель ... Перемерить при покупке не помешает

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/220/#findComment-2132317
Поділитись на інші сайти

Я вже з дрелькою стою. Ну то яким сверлити?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/220/#findComment-2132318
Поділитись на інші сайти

Дзвонив вчора на станцію ГБО. сказали, що нічого такого не потрібно робити, привезти рампу (або приїхати машиною) і вони її відрегулюють. 

Ничего удивительного. Бабок слупить. как поедет машина мало кого волнует. Абы поехала - и хватит. 

Ну тоя ким сверлити, найшов у себе 1,6 і 1,8. Від 2,0 є всі сверла

Вы доспрашиваетесь до того, что вам перестанут помогать. Ну сказали же: по одной десятке будет лучше! Вам одно, а вы о том что "есть у мене". 

Газовики подскажут минимум (напр. не меньше 1.8-2) но дальше по десятке.

Я вже з дрелькою стою. Ну то яким сверлити?

капец... Сверлите сразу десяткой  :idea: 

Змінено користувачем ВасилийЕ
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/220/#findComment-2132319
Поділитись на інші сайти

Начните с 1.8, для ПП впрыска 2.0 может оказаться много для рабочего давления 1.1

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/220/#findComment-2132329
Поділитись на інші сайти

Я вже з дрелькою стою. Ну то яким сверлити?

2,0 -2,2... а коли на ХХ перестане робити то ви досягли мети :-X

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/220/#findComment-2132345
Поділитись на інші сайти

2,0 -2,2... а коли на ХХ перестане робити то ви досягли мети :-X

Знову прикалюєтесь? За Вашими порадами просверлив 2,0, вкоротиив одинаково шланги і ставлю зараз вертикально рампу. Після цього відавтокалібрую, прокатаюсь виставлю модель з картами.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/220/#findComment-2132346
Поділитись на інші сайти

Шановні одноклубники, зробив практично все, що ви казали. Відкалібрував хід штока на 0,5, просверлив жекльори на 2,0, обрізав шланги на 2,5см (більше немає можливості), встановив рампу вертикально, встановив діапазон оборотів 1200-4000,сбір карт на максимум, скинув тиск майже до 1,1, автоустановка, після цього проїхав 100% на газі і бензині. Якщо Вам ще не надоїло мені помогти, то буду вдячний за допомогу:

 

4562b4ff4777.jpg

8e2ccde90f2f.png

edc484a8cd92.png

d30391c3411e.png

3a05ed11916e.png

 Які подальші мої дії?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/220/#findComment-2132371
Поділитись на інші сайти

Еще чуток нужно больше, чтобы наклон был в пределах 10-25%,а не 49.3, думаю 2,2 хватит. Давление 1,2 поставьте.

И это, знаете, что такое педаль в пол, почему красные точки никогда не доходят до максимума, т. е. до 1 (атмосферное давление, когда дросель открыт на 100%)?

Змінено користувачем Serge_G
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/220/#findComment-2132373
Поділитись на інші сайти

Человек видимо не понимает заданного вопроса. Судя по картам лямбды или нет вообще физически или сдохла полностью.

Если не понимаете , что такое калибровка ХХ , выключите вообще.

Змінено користувачем wmasterw
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/220/#findComment-2132377
Поділитись на інші сайти

Тоже заметил, что подозрительно ровно ложатся.
Вам мастера случайно не отключили лямбду, которые делали гбо?
 

Змінено користувачем james
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/220/#findComment-2132380
Поділитись на інші сайти

Ланос 1.5 форсунки барракуда жиклер рассверлил до 2.2 такие настройки получились. давление 1.1 стоит ли поднимать до 1.2?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/220/#findComment-2132384
Поділитись на інші сайти

вот скриншот

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/220/#findComment-2132385
Поділитись на інші сайти

так откуда ж нам знать стоит или нет, если не известно какой редуктор, если аляска то там без толку.

Змінено користувачем Serge_G
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/220/#findComment-2132386
Поділитись на інші сайти

Не надо поднимать.

Впервые ланос вижу с таким давлением в коллекторе

Змінено користувачем wmasterw
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/220/#findComment-2132388
Поділитись на інші сайти

Еще чуток нужно больше, чтобы наклон был в пределах 10-25%,а не 49.3, думаю 2,2 хватит. Давление 1,2 поставьте.

И это, знаете, что такое педаль в пол, почему красные точки никогда не доходят до максимума, т. е. до 1 (атмосферное давление, когда дросель открыт на 100%)?

Зрозумів, у понеділок вже буду розсверлювати. На рахунок в ПОЛ треба на ХХ чи на трасі. Обороти старався щоб доходили на різних передачах до 4000. На другий раз буде в ПОЛ

 

Человек видимо не понимает заданного вопроса. Судя по картам лямбды или нет вообще физически или сдохла полностью.

Если не понимаете , что такое калибровка ХХ , выключите вообще.

Фізично вона стоїть, але чи працює не знаю. На рахунок калібровки ХХ, то її треба виключити чи потім регулювати параметрами Р1-Р2 (так як пише в мануалі)?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/220/#findComment-2132389
Поділитись на інші сайти

Не надо на хх в пол. На бензе на трассе, на газе, пока не убедитесь, что лямбда работает тоже не надо.

Тестер есть?

Калибровку хх выключите пока.

Змінено користувачем Serge_G
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/220/#findComment-2132391
Поділитись на інші сайти

Не надо поднимать.

Впервые ланос вижу с таким давлением в коллекторе

Мені таокж не потрібно піднімати до 1,2?

Тестер є, Калібровку ХХ виключу.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/220/#findComment-2132393
Поділитись на інші сайти

Вам сначала форсунки нормальные ставить, а потом и о давлении можно. Не наоборот

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/220/#findComment-2132395
Поділитись на інші сайти

Нужно пощупать лямбду

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

По приоритетности это сейчас самое важное.

Змінено користувачем Serge_G
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/220/#findComment-2132397
Поділитись на інші сайти

Только данные в статейке подгуляли. Частота 1гц означает, что лямбда уже на подходе. Новый и исправный датчик работает на 2гц.

Проверка производится на полностью прогретом двигателе при 2500 об

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/220/#findComment-2132401
Поділитись на інші сайти

Вам сначала форсунки нормальные ставить, а потом и о давлении можно. Не наоборот

 

Та це я вже давно зрозумів. НУ НЕМАЄ ЗАРАЗ ЛИШНІХ КОШТІВ. Виходжу, зараз поки-що так з цієї ситуації

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/220/#findComment-2132402
Поділитись на інші сайти

По крайней мере на сегодня уже разгружен редуктор и подняли форсунки стоймя, это продлит их ресурс. Но если лямбда не работает, то не получится настроить гбо своими силами.

Змінено користувачем Serge_G
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/220/#findComment-2132404
Поділитись на інші сайти

По крайней мере на сегодня уже разгружен редуктор и подняли форсунки стоймя, это продлит их ресурс. Но если лямбда не работает, то не получится настроить гбо.

Уявляєте, 2 рази був на ТО по гарантії і ніхто навіт нічого не казав, про ці всі недоліки.От і поїдь до не совійсних газовиків

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/220/#findComment-2132406
Поділитись на інші сайти

0. Диагностика авто.

1. Подбор оборудования.

2. Монтаж.

3. Настройка.

По всем пунктам двойка. И что вы ожидали, что они скажут, извините, облажались по всем пунктам, хотите мы вернём вам деньги?

Забудьте туда дорогу.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/220/#findComment-2132410
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.