Перейти до змісту

Настройка ГБО-4. Принципы, проблемы,софт, схемы подключения.


Рекомендовані повідомлення

Ну и где на 4500 будет горение заканчиваться. Подробно опишите

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/217/#findComment-2126336
Поділитись на інші сайти

Поддерживаю, объясните! Мне кажется на 4500 все будет ок.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/217/#findComment-2126378
Поділитись на інші сайти

В общем, у кого фазированный лань 1,5, с кондёром и гуром, на простых барракудах, при рабочем 1,2 бара, смело можно делать жиклёры 2,5мм, а при меньшем давлении и все 2,6мм, не стесняясь, поляки не с потолка табличку на коробке намалевали.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Управляющий плюс Нево лучше, как по мануалу на замок зажигания, с форсунок будет не корректно работать.

Змінено користувачем Serge_G
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/217/#findComment-2127323
Поділитись на інші сайти

Ну и где на 4500 будет горение заканчиваться. Подробно опишите

Анатолий, в тех. литературе всё описано аналитические прогнозы и экспериментальные данные по горению ТВС.

 

Может не совсем корректно выразился.

А насчет времени горения и где заканчиваться я имел ввиду, то что, при не корректной настройке которая зависит от коэффициента избытка горючего ТВС время горения увеличивается.

Стехиометрическая смесь пропана по факту горит на 15% быстрее. Во всяком случае – уж точно не медленнее.

И не важно, с какими оборотами крутить двигатель.

И ничего страшного, если угол опережения зажигания «под бензин».

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/217/#findComment-2127440
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Привіт всім! Купив недавно кабель для  ГБО - сьогодні попробував підключитись (ПЕРШИЙ РАЗ). До-речі, у мене: Ланос 1,5SE, ГУР, Кондеціонер, редуктор ТОМАСЕТО, електроніка KME NEVO, форсунки Valtek 3Ом. b239e8143ed3.jpge3f7fb7dc3f4.jpg9a6d04951cea.jpg. За 3 роки експлуатації газової, цього року один раз поміняв фільтра (там був ЖАХ), 6f686dfb780b.jpg, час від часу були невеликі провали, потім пропадали. Зараз мені здається, що машина втратила ту тягу і ривок, які були раніше. На діагностиці (яка тривала 5 хв) скзали, що все в порядку, а мене цей порядок взагалі не влаштовує.ТОМУ ВИРІШИВ ПІДКЛЮЧИТИСЬ.

Мої дії з ознайомленням програми КМЕ NEVO 4.0.8.0:

1. Підключився і відхилив пропозицію на оновлення прошивки.

2. Зберіг налаштування. І понеслась...

3. Скидав помилки, робив тест форсунок (відрізнялись покази 3 і 4), робив Авто-Установку;

d11774a6e549.jpg

d3be6882e4ea.jpg

a00fabd15a95.jpg

1a7ab468f825.jpg

4. Потім обновився до нової версії прошивки, зробив Авто-Установку - І ТУТ Я ПОНЯВ, ЩО ТРЕБА ЗАГРУЖАТИ НАСТРОЙКИ, ЯКІ ЗБЕРІГ РАНІШЕ. Машина їде, але чую якись посторонній звук на форсунці.

Почав читати форум, але мене стало тільки до 65 сторінки. Будь-ласк прошу Вас допоможіть порадами налаштувати нормально газ.

З чого почати? 

Я взагалі хотів в першу чергу почистити фільтра, редуктор, балон, форсунки (трубки від них до колектора), магістраль, а потім приступати до налаштування. Скажіть, які недоліки з газом, судячи з фото? Завтра ще закину МОДЕЛЬ.

Буду Вам дуже вдячний за допомогу. Як завжди її находжу тільки тут і завдяки Вам.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/217/#findComment-2131234
Поділитись на інші сайти

Начинать нужно с замены форсунок и редуктора, увы. При обновлении прошивки загружать старые настройки не корректно. Монтаж, красавчики, судя по почерку случайно не випгаз?

Змінено користувачем Serge_G
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/217/#findComment-2131241
Поділитись на інші сайти

Тобто, форсунки і редуктор накрились?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/217/#findComment-2131242
Поділитись на інші сайти

Ніяка чистка і настройка уже не поможуть? :shock:  :shock:  :shock:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/217/#findComment-2131243
Поділитись на інші сайти

Ці всі наслідки отримані внаслідок моіх маніпуляцій? Можливо, все ж таки будуть якісь надіі на його оживлення?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/217/#findComment-2131248
Поділитись на інші сайти

Спокойно, без паники, всё уже сделано до вас :D

На ПП впрыск поставлены валтеки, их 100% в топку. К сожалению, этот шедевр безграмотности встречается очень часто. Но самое удивительное, что встречаются и пользователи этого барахла, которые утверждают, что у них вообще никаких проблем, очевидно им просто один раз нужно проехаться под горку с кондёром и пассажирами на нормальном оборудовании.

Змінено користувачем Serge_G
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/217/#findComment-2131252
Поділитись на інші сайти

Хочу сказати, що я реально до недавна іхав з прецепом і навіть під горку і не замічав сильних проблем. Я не спорю, просто говорю, що реально було. Які моі подальші діі? Поміняти форсунки на Хана і настроювати систему, чи викидати всю систему. Що робити?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/217/#findComment-2131311
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, подскажите пробег ваших форсунок валтэк?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/217/#findComment-2131324
Поділитись на інші сайти

Хочу сказати, що я реально до недавна іхав з прецепом і навіть під горку і не замічав сильних проблем. Я не спорю, просто говорю, що реально було. Які моі подальші діі? Поміняти форсунки на Хана і настроювати систему, чи викидати всю систему. Що робити?

Cудя по вашим картам, тихесенько на 3-й, (максимальная нагрузка на газе заканчивается уже на 0.75 бара по MAP), на бенз случайно не переключается хоть? Ну и рабочее на аляске 1,5 это жесть, она и с 1,2 не справляется на переходных режимах, типа ПХХ или тапка в пол.

Змінено користувачем Serge_G
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/217/#findComment-2131341
Поділитись на інші сайти

Бувало і на 3 і на 4. На бензин спецільно не переключався, можливо без мене переключався, але вроді не замічав.

Пробіг форсункам приблизно до 30 тисяч.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/217/#findComment-2131346
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, ну значит форсунки своё отработали,либо их ремонт,либо замена на хорошие форсунки

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/217/#findComment-2131354
Поділитись на інші сайти

 

4. Потім обновився до нової версії прошивки,

Последняя версия прошивки (апрель 2016) доступна в версии проги 4.0.8.1

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/217/#findComment-2131366
Поділитись на інші сайти

Я обновився з програми 4.0.8.0 2015 року. А на що вона вплинула, якщо я нею обновився? Після прошивки систему потрібно наново налаштовувати?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/217/#findComment-2131381
Поділитись на інші сайти

А що робити з жикльорами, які в колекторі засверлені? Іх також потрібно міняти?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/217/#findComment-2131382
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, в коллекторе должны стоять просто штуцера а не жиклёры,меняете просто форсунки ,калибруете и настраиваете с новыми форсунками газовый эбу.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/217/#findComment-2131383
Поділитись на інші сайти

Жиклёры в форсунках, а в коллекторе штуцер,я и так вижу, что 4.0.8.0, не нужно повторять одно и то же, просто это уже устаревшая, смысл шить 4-летней давности какой, возможно вам проще найти толкового человека, нет просто даже базовых понятий?

Змінено користувачем Serge_G
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/217/#findComment-2131386
Поділитись на інші сайти

Дуже дякую, що лишній раз нагадали про мою компетентність, але я тому і звертаюсь до вас щоб розібратись. До мене люди взагалі питали що таке ЕБУ і де він знаходиться.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/217/#findComment-2131399
Поділитись на інші сайти

У мене теж перший раз валтеки до 30 тис. км робили без проблем, потім авто почало тупити і витрата велика газу була.

Поміняв ремкомплект і знову казка, витрата на трасі 7.5л газу і динаміка у нормі.

Взагалі радять на валтеках кожні 25-30 тис. км ремкомплекти міняти...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/217/#findComment-2131404
Поділитись на інші сайти

Дуже дякую, що лишній раз нагадали про мою компетентність, але я тому і звертаюсь до вас щоб розібратись. До мене люди взагалі питали що таке ЕБУ і де він знаходиться.

Вы не упали в моих глазах нисколько, компетентность это не тот критерий, по которому оценивается человек, просто переделать нужно много но с такими темпами это надолго, если вы выбираете длинную дорогу, вместо короткой, то можем продолжить. Вот к примеру уже целый день прошёл, можно было уже хотя бы с простого начать, скачать последнюю версию и обновить прошивку, всё есть в интернете, в свободном доступе, убавить давление на редукторе, сделать автокалибровку и показать скрин модели, об этом уже писалось, но когда человек не понимает, что тут поделаешь.

А по хорошему самый первый шаг это диагностика авто на бензине.

Змінено користувачем Serge_G
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/217/#findComment-2131407
Поділитись на інші сайти

У мене теж перший раз валтеки до 30 тис. км робили без проблем, потім авто почало тупити і витрата велика газу була.

Поміняв ремкомплект і знову казка, витрата на трасі 7.5л газу і динаміка у нормі.

Взагалі радять на валтеках кожні 25-30 тис. км ремкомплекти міняти...

Дякую за пораду земляк! Я так і зроблю. Завтра закажу ремкомплект (поршень, пружина, кольцо). Поміняю ремкомлект, відкалібрую шестигранником хід штока. До-речі він повинен бути на 1,5 моторі 0,4 чи 0,5? Після цього переходити до налаштування газового ЕБУ? Я надіюсь, що на пару десятків тисяч вистачить.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, а то тобі у нас хто і де налаштовував ЕБУ? Я їхав на Калан до нас, мене підключили і сказали що все в порядку. Тому я після цього вирішив купити кабель і залісти туди сам.

Змінено користувачем mostovyj
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/217/#findComment-2131496
Поділитись на інші сайти

Вы не упали в моих глазах нисколько, компетентность это не тот критерий, по которому оценивается человек, просто переделать нужно много но с такими темпами это надолго, если вы выбираете длинную дорогу, вместо короткой, то можем продолжить. Вот к примеру уже целый день прошёл, можно было уже хотя бы с простого начать, скачать последнюю версию и обновить прошивку, всё есть в интернете, в свободном доступе, убавить давление на редукторе, сделать автокалибровку и показать скрин модели, об этом уже писалось, но когда человек не понимает, что тут поделаешь.

А по хорошему самый первый шаг это диагностика авто на бензине.

На рахунок цілого дня, нажаль не міг нічого зробити, тому що був на роботі. Останню версію вже скачав, ЕБУ ще не обновив, тому що хочу зробити порядок :eyes: з форсунками (перебрати і відкалібрувати їх). На рахунок тиску, я знаю як його зменшити, але незнаю точного еталону (1,1; 1,2; 1,3; 1,4). Знаю, що у мене 1,5-1,6 точно завеликий тиск. Скажіть будь-ласка який повинен бути? Після цього всього обновлю прошивку, зменшу тиск, зроблю автокалібровку і виставлю скрін моделі.Після цих маніпуляцій допоможете розібратись з налаштуванням ЕБУ? Буду Вам дуже вдячний!

 

Скажіть, можливо, варто перебрати редуктор і продути магістраль до балона - за все використання установки туди ще ніхто не ліз. Можливо в редукторі конденстату багато? Дуже Вам дякую за терпіння і допомогу.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/217/#findComment-2131500
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.