Перейти до публікації
l-art

Сенс с ГБО третього покоління погано заводиться гарячим

Рекомендовані повідомлення

l-art

Мій СЕНС з ГБО 3 покоління (з ламбда контролем, заводська установка) дуже погано заводиться на газу гарячим. Після півгодинного простою, або холодним ніяких проблем немає.
Таке з ним було завжди, і я довго не міг з цим нічого зробити. Теоря цього явища, думаю, така. Після зупинки двигуна та закриття газового клапана у впускному колекторі, шлангах та редукторі залишається досить велика кількість газу, що призводить до дуже багатої горючої суміші при старті. Тому двигун треба довго крутити, щоб завести. Можливо так проблеми є і в інших власників Сенсів та Ланосів з простими установками ГБО. У власників 4-го покоління ГБО таких проблем немає.
Щоб вирішити цю проблему зробив таку "приблуду"( дивись Акробатовський файл). Ідея така: при вимкненні запалення ключом, зразу вимикається газовий клапан шляхом розривання мінусового (того що штатно підключений до МАСИ) кінця соленоїду клапана, та продовження роботи двигуна шляхом подачі напруги бортової мережі на провід Ign1 приблизно на 10 секунд. Це здійснюється за допомогою сигналу Ign2, який вимикається ключем запалення синхронно з Ign1. При цьому після вимкнення запалення двигун працює до того моменту, поки виробе всю газову суміш, яка залишилась після закриття клапану. У мене це займає, приблизно, до 5 секунд.
Пристрй зібрано на макетній платі (дивись фото).

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Александр Елагин

Заводская установка не настраивалась с завода. Мало того, там не задействовались некоторые опции.  Все там при желании можно было настроить и не надо изобретать велосипед. Напоминаю что это не 3-е поколение, а 2-е. Третьего не было и не будет никогда в Украине.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
l-art

У мене не зовсім заводська установка - контролер стоїть типу STAG-100. В налаштуваннях цього контролера єдинний параметр який мав би впливати на залишок газу називається "герметизація". При вмиканні цього параметру закривається газовий дозатор при вимиканні двигуна.  Але при цому відтинається тільки частина шлангу та редуктор. А весь газ у впускному колекторі залишається. На практиці це ніяк не впливає на старт двигуна.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Александр Елагин

Перед настройкой электронного дозатора, приводится в порядок редуктор. В первой камере должно быть такое давление, которое сможет закрыть регулирующий клапан второй камеры.  И только после этого будет работать нормально электронный дозатор. Надо сначала изучить и понимать как работает эта система, а потом изобретать что то. А вы опять за велосипед, давно изобретенный. Сначала про заводскую, а потом не совсем заводскую. Тартарини редуктор заводской сразу в мусор можно, без попыток разборки. А кто то деньги зарабатывал при заводе, когда это "Г" на конвеер поставили. А в Италии не знали кому спихнуть его. 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
l-art

Чим багаті... Може у Вас склад редукторів і Ви їх можете міняти як рукавички. Та й особливих претензій до їзди на цій ГБО в мене й немає. А і її налаштування, не думаю, що можуть впливати на подальшу заводку на бензині. В Вашій категоричності не бачу ніякої користі. Не вчіть мене жить, краще допоможіть матеріально (с). З явищем борюсь як можу.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Александр Елагин

Редукторы я меняю чаще чем перчатки. И меняю и ремонтирую, если есть смысл в этом. Но не музейные экспонаты естественно. 

Змінено користувачем Александр Елагин

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
l-art

Те що Тартаріні ніхто не любить я знаю не з чуток.  Сам з ним помучився, а спеціалістів по ньому взагалі у нас в місті не знайшов, в тому числі і на Уравто, яке те все чудо і продало в 2011 році. Але тепер це ГБО працює цілком пристойно, і міняти його поки не планую. 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Александр Елагин

Каких специалистов вы ждете на редукторы Тартарини? Вы его разбирали хоть раз? Он одноразовый. Гниет тосольная камера (поголовно), если разберете и купите новый ремкомплект, то все равно течь после сборки будет. Алюминий коррозирует дико. Ни на одном редукторе такой коррозии нет. Италия однако.((: Так какой специалист должен быть и в чем его вина? Кто его испытывал в Украине, прежде чем поставить его на авто, да еще серийно? Хуже редуктора можно сказать не было, а его подобрал почему то  АвтоЗаз ?  Откаты наверное были хорошие. Других вариантов в мыслях нет.

Змінено користувачем Александр Елагин

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
l-art

Та не спеціаліст я по редукторах, і перебирать його не збираюсь. Але поки працює - хай працює, а там буде видно...

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Александр Елагин

Я вам просто раскрыл немного глаза. А то специалистов искать начнете.((: А его только в мусор, не разбирая даже.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
l-art

Та розмова ж не про редуктор. Хай він дуже поганий, але ж свою функцію віконує. І не думаю, що заміна його на інший, вирішить проблему із поганої заводки на гарячу.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
politex2004

У мене також заводське ГБО на редукрорі Тартаріні. Машина Сенс 2011 року. Я дозатор замінив на болт жадності. Багато років проблем не було. Зараз розхід трохи виріс. Хтось знає де придбати ремкомплект на нього? Він мене цілком влаштовує.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
l-art

Ось наприклад (але ціни!): 

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Александр Елагин

Я бы не покупал ремкомплект по этой цене. Во первых я уже писал , попробуйте разобрать его для начала. Увидите разложившийся металл около мембраны. Во вторых ,чуть добавить и купить новый редуктор Томасетто.  Правда новый надо будет разобрать и доработать.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Александр Елагин
09.06.2019 в 20:50, l-art сказал:

Та розмова ж не про редуктор. Хай він дуже поганий, але ж свою функцію віконує. І не думаю, що заміна його на інший, вирішить проблему із поганої заводки на гарячу.

Так вы не пробовали менять редуктор на правильно настроенный. 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
l-art

Та поки цей працює - мінять і небуду. Коштує редуктор не п'ять копійок. Система працює практично ідеально, а проблему з заводкою на гарячу я вирішив, хоч може, й не дуже красиво (та для мене такий шлях простіший, ніж перебирать редуктори:)). Зате машина завжди заводиться з пів-оберта.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Андрей Демьяненко
09.06.2019 в 20:50, l-art сказал:

не думаю, що заміна його на інший, вирішить проблему із поганої заводки на гарячу

 

10.06.2019 в 09:50, l-art сказал:

Коштує редуктор не п'ять копійок

Я, например, поставил себе редуктор в полтора раза дешевле чем стоит ремкомплект на ваш. Вот такой, брат атикера и торелли 

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

Естественно, разобрал его, укоротил пружину первой камеры, получил давление 0,35 кгс/см2, перевтулил у токаря жиклёры 1 и 2 камеры на 3 и 4 мм соответственно. Теперь всё настраивается, ровно работает и нет никаких проблем с пуском, всегда глушу на газу и не парюсь. В нем ведь эм клапан  перекрывает выход газа с первой камеры. Причина затрудненных пусков в том , что весь газ из первой камеры, плюс жидкая фаза из канала до первой камеры, попадают во впуск. 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.

Гість
Відповісти в тему...

×   Вставлено в вигляді відформатованого тексту.   Відновити форматування

  Дозволено не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудоване.   Відобразити як посилання

×   Ваш попередній контент був відновлений.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставити зображення безпосередньо. Завантажте або вставте зображення за посиланням.


  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку.

ПРО НАС

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - создан с целью наладить общение между автолюбителями, организовать клубное сообщество для тематического общения, встреч и других мероприятий.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - Клуб, который объединил абсолютно разных людей из абсолют но разных уголков Украины, и даже России и Белоруссии.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН был создан 01 марта 2005 года небольшой группой людей, которые внесли в его развитие огромный вклад.

Мы в социальных сетях

    Администрация форума

  • SeregaVin
    SeregaVin Голова Адміністрації
  • lafa
    lafa Заст. Голови Адміністрації
  • snigova_koroleva
    snigova_koroleva Адміністратор
  • james
    james Адміністратор
  • Ukraine4u
    Ukraine4u Адміністратор
  • slepoy
    slepoy Адміністратор
  • vldmr
    vldmr Адміністратор
×
×
  • Створити...