Перейти до публікації

Пєчка,холодно.


Roma676
 Розповісти
Підписники 1

Рекомендовані повідомлення

та сама фигня... радиатор гарячий, холодный воздух  задувает в обход него, нада снимать торпеду, и заслонку проклеивать уплотнителями, и сам радиатор... думаю продержусь ли зиму я, или тоже придется делать, проблема в том еще что у меня кондер- разгерметизтровать нехочу. если будеш делать и сделаеш0 напиши хоть как получилось, сфоткай что ли)

потратив цілий день сьогодні з цією пєчкою. Дойшов до радіатора пєчки - він не упав, стоїть в защьолках, все, як має бути. Прогрів машину, пробую радіатор - більше двох секунд руку тримати не можливо, всі патрубки гарячі, один, правда теплий але то, мабуть вже "обратка". Включаю на позначку 1 - йде дуже гаряче повітря секунд 10, потім знову тепле, якшо на позначку 2, то 4 секунди і тепле повітря. Я подумав, шо то защьолка холод\тепло, знайшов тросік, тягнув рукою і тримав, як описано в якомось пості але ситуацію то не змінило. 

Звідки йде холодне повітря не ясно, треба розбирати торпєду.

Висновок - радіатор не упав, гріється, як новий. Холод\тепло? - ну не знаю, все-таки тягнув але безрезультатно. Потратив цілий день, а "воз и нынче там". Треба починати в суботу зранку, розбирати торпєду і так далі. (але, бляха, як так звані "спєци" з Вінниччини-авто, які мають знати Сенси, як своїх 5 пальців, не можуть відремонтувати пєчку! Жах!) 

 

Сів до знайомого на Сенс, 3 хвилин їзди після короткого прогріву авто і все - гріє, можна в футболці їздити. 

Можливо, якшо не знайду спєців, який міг би відремонутвати, на наступних вихідних спробую через зняття торпєди залізти.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@prianick, если кожух печки герметичен и всё без перекосов (щелей) - тогда два варианта или забит сам радиатор печки или термостат. Ты пишешь радиатор чистился - тогда остаётся термостат. На 1,6 я встречал много вариантов но выбрал для себя с максимальной температурой открытия. Нужно помнить, что печка включена паралельно "малому" контуру и от температуры "дерьмостата" зависит оч и оч... Предвидя возражения дополню - летом проблем не было.

 

(а в сенсе корпусной термостат или безкорпусной ? зачем спрашиваю - при покупке проверьте герметичность камер - это важно ! мной был куплен безкорпусной термостат с отверстием в мембране - для стравливания воздуха - полное Г., хотя и вернет - могу подарить

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/emoticons/default_cq.gif"> )

Удачи....

Маєте на увазі термостат зламався? чи треба ставити з більшим лімітом температури?

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

prianick-забитый у тебя радиатор печки,только замена даст результат.

Он не пропускает ОЖ в нужном объеме ,циркуляция слабая.Промывка вряд-ли поможет, если забито полностью 70% трубок.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

та сама фигня... радиатор гарячий, холодный воздух  задувает в обход него, нада снимать торпеду, и заслонку проклеивать уплотнителями, и сам радиатор... думаю продержусь ли зиму я, или тоже придется делать, проблема в том еще что у меня кондер- разгерметизтровать нехочу. если будеш делать и сделаеш0 напиши хоть как получилось, сфоткай что ли)

ось тут добре розписано та ше й з фотками - 

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

prianick-забитый у тебя радиатор печки,только замена даст результат.

Он не пропускает ОЖ в нужном объеме ,циркуляция слабая.Промывка вряд-ли поможет, если забито полностью 70% трубок.

На рахунок слабої циркуляції - в самому бачку є дві струйки. Так одна тече мощно і швише (та шо знаходиться лівіше), а та, що правіше - тече слабовато, навіть, в загалі слабо, в порівнянні з першою.  Це може бути ще одним признаком поганої циркуляції?

Змінено користувачем prianick
Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На рахунок слабої циркуляції - в самому бачку є дві струйки. Так одна тече мощно і швише (та шо знаходиться лівіше), а та, що правіше - тече слабовато, навіть, в загалі слабо, в порівнянні з першою.  Це може бути ще одним признаком поганої циркуляції?

К печке они отношения никакого не имеют.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

К печке они отношения никакого не имеют.

ясно, а патрубки радіатора пєчки мають бути однакової температури? у мене один дуже гарячий - руку секунд 5 максимум можна тримати, а інший теплий.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ясно, а патрубки радіатора пєчки мають бути однакової температури? у мене один дуже гарячий - руку секунд 5 максимум можна тримати, а інший теплий.

При хорошей циркуляции(чистый радиатор печки) ОЖ проходит через него быстро и отдавая тепло воздуху пополняется новой горячей порцией,поэтому на выходе патрубок то-же должен быть горячим.

А у тебя через забитые трубки радиатора происходит медленная циркуляция,и на выходе патрубок чуть теплый.   

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сьогодні на драйві знайшов фотку:

 

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

 

У мене на тому самому місці, один в один, знаходиться радіатор але його взагалі не зрушити з місця. Я пробував давити і викруткою і пальцем - він намертво там засів, тому я думав, шо то його штатне місце. І кріплення на ньому було.

 

Автор фото каже, шо це він фоткав радіатор вже впавший але він у нього шатався.

 

Ось така штука. Спробую залізти через торпєду, щоб нічого не ломати. Заодно і зніму та промию дома його.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
  • 1 рік потому...

Всім привіт! Пєчку замінив, а відписатись забув) Замінив радіатор пєчки через зняття торпєди, ох і мороки було але тепер тепло в машині))) УРА!!! 

В кого будуть проблеми - пишіть, допоможу)

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всім привіт! Пєчку замінив, а відписатись забув) Замінив радіатор пєчки через зняття торпєди, ох і мороки було але тепер тепло в машині))) УРА!!! 

В кого будуть проблеми - пишіть, допоможу)

А что было??? Радиатор упал или просто забился???

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А что было??? Радиатор упал или просто забился???

Скоріш за все, що забився. Спочатку хотів розрізати подивитись але передумав, вирішив спочатку поварити його в гарячій воді з лимонною кислотою. Якщо не допоможе, от тоді вже експериментувати) 

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
  • 2 роки потому...

 Скажіть будь-ласка, в мене така ситуація, зі сторони водія гріє погано а зі сторони пасажира класно. Що це може бути? 

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Kep24 

Часть печки забита, можно промыть а может уже и под замену ей.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А ціна питання яка? 

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Kep24 пічка 800грн коштує, зняття торпеди 800-1200грн...

Ще якщо будете знімати торпеду, то бажано шумку поклеїти, це ще +200-300грн. 

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Kep24 

Цена высокая, лучше попробовать помыть самому печку, можно кокаколой можно лимонной кислотой.

Не ленись, гугли тут на форуме, это всё уже описано и проделано многими.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зрозумів, дякую за пораду. 

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
  • 2 роки потому...

Здравствуйте, а когда меняли радиатор печки, то какой новый поставили? Производителя и модель имею в виду, цену. У меня тоже не дает тепла нифига в салон, вот думаю поставить такой -

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

Пойдёт, как думаете и прослужит ли в долгосрочной перспективе?  

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На фото ржавый радиатор. 

Торговый партнер-вы прикалываетесь. :))

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.

Гість
Відповісти в тему...

×   Вставлено в вигляді відформатованого тексту.   Відновити форматування

  Дозволено не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудоване.   Відобразити як посилання

×   Ваш попередній контент був відновлений.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставити зображення безпосередньо. Завантажте або вставте зображення за посиланням.

 Розповісти
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку.

ПРО НАС

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - создан с целью наладить общение между автолюбителями, организовать клубное сообщество для тематического общения, встреч и других мероприятий.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - Клуб, который объединил абсолютно разных людей из абсолют но разных уголков Украины, и даже России и Белоруссии.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН был создан 01 марта 2005 года небольшой группой людей, которые внесли в его развитие огромный вклад.

Мы в социальных сетях

    Администрация форума

  • SeregaVin
    SeregaVin Голова Адміністрації
  • lafa
    lafa Заст. Голови Адміністрації
  • snigova_koroleva
    snigova_koroleva Адміністратор
  • james
    james Адміністратор
  • Ukraine4u
    Ukraine4u Адміністратор
  • slepoy
    slepoy Адміністратор
  • vldmr
    vldmr Адміністратор
×
×
  • Створити...