Перейти до публікації

Мотоциклы, скутера, мопеды.


юрий89
 Розповісти
Підписники 3

Рекомендовані повідомлення

Согласен:) С удовольствием бы с Вами покатался. К нам как раз дорогу доделывают.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
  • 1 місяць потому...

Тим часом Кайот набігав 112 мотогодин і я вже чекаю погану погоду, щоб залишитись в гаражі і протягнути байк, бо вже час. В ідеалі ще й ободи порівняти, але ж завжди як маю кілька вільних годин - їду гоцати :). шкода витрачати час на технічне обслуговування. Але вже ПОРА - бо вихлопна збирається відвалитися та і перетягнути всі болти не завадить.

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/gallery/image/75800-20201024_132205jpg/" data-ratio="115.38" data-unique="zpumi5q4y" width="650" alt="large.20201024_132205.jpg" data-src="https://lanos.com.ua/forum/uploads/monthly_2020_11/large.20201024_132205.jpg.9520152ef704ce9496f81de5c798d546.jpg" src="https://lanos.com.ua/forum/applications/core/interface/js/spacer.png">

 

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/gallery/image/75799-20201023_155723jpg/" data-ratio="115.38" data-unique="qnhcb23d9" width="650" alt="large.20201023_155723.jpg" data-src="https://lanos.com.ua/forum/uploads/monthly_2020_11/large.20201023_155723.jpg.556ec693682998fc897a87a7c487ade6.jpg" src="https://lanos.com.ua/forum/applications/core/interface/js/spacer.png">

 

 

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Bazart що за карєри?

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

це біля Броварів (Київська область) - діючі, а навколо кілька хм... ендурних, мабуть вичерпаних :)

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Bazart то що там видобували? 

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
  • 3 місяці потому...

Привіт. Він і досі працюючий - видобувають пісок.

Тим часом, зрозумів, що вже час продавати ендурік - Kayo K2 250.

Вчора закінчив підготовку - пробіг трохи менше 2300 км, 124 мотогодини. 

Поміняв мастило, змастив ланц, вимив\змастив повітряний фільтр, поміняв задню зірку. - найближчі 20мотогодин покупцю не треба робити нічого, крім як замовити на майбутнє колодки гальмівні на зад (120 грн).

 

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/gallery/image/75803-20210307_114009jpg/" data-ratio="83.33" data-unique="2c26s0uv3" width="900" alt="large.20210307_114009.jpg" data-src="https://lanos.com.ua/forum/uploads/monthly_2021_03/large.20210307_114009.jpg.eae6cf5e5b2671be5112958133ad737b.jpg" src="https://lanos.com.ua/forum/applications/core/interface/js/spacer.png">

 

Якщо комусь треба надійний байк для початківця - велкам. відкатати 1-2 сезони і продати на 100 баксів дешевше:

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

  - для клубнів - 1000 у.о. - якраз знижка на новий руль та ободи коліс :)

 

Також почав готувати до сезону Пульсар - вірніше, він був підготований ще з осені, залишалося лише поставити фільтр та залити мастило - все решта вже заготовано заздалегідь, включаючи повний бак бензу, змащений ланц і т.д.

Але, було трохи вільного часу після підготовки до продажу Кайо - тому не полінувався зняти бензобак і підрегулювати зазори клапанів. за 15К пробігу зазори лише трохи збільшилися. Мануал рекомендує 0.05 впуск і випуск, але я виставив трошки більші:  0.06 на впуск \\ 0.08 на випуск - імхо, так надійніше. можна було не лізти з регулюванням, зазори практично не збились за 15 тисяч пробігу (приблизно 0.1 на випуск і два впускних з різними зазорами - 0.4 та 0.7). Не сподобалось, як трохи прокручуються 3 з 4 гвинтів кришки клапанів. ніби не зірвана різьба, але не затягуються а просто крутяться далі. можливо варто посадити на синій фіксатор різьби і не паритись. 

Повітряний фільтр по мануалу вже час міняти, але він ледь сіруватий - думаю ще сезон хай поїздить. Аналогічно паливний. куплю їх заздалегідь і поміняю обидва при нагоді (сподіваюсь, нагоди не трапиться - і знімати бак\ейрбокс, щоб достатись до гвинтів кришки клапанів не доведеться :) )

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/gallery/image/75805-20210307_142105jpg/" data-ratio="56.22" data-unique="c4mszizdt" width="900" alt="large.20210307_142105.jpg" data-src="https://lanos.com.ua/forum/uploads/monthly_2021_03/large.20210307_142105.jpg.d08b1689be06cce3fd1271620b07e265.jpg" src="https://lanos.com.ua/forum/applications/core/interface/js/spacer.png">

 

 

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/gallery/image/75804-20210307_134826jpg/" data-ratio="83.33" data-unique="gneb701n6" width="900" alt="large.20210307_134826.jpg" data-src="https://lanos.com.ua/forum/uploads/monthly_2021_03/large.20210307_134826.jpg.70adfb04b0fe66121777bc1496550108.jpg" src="https://lanos.com.ua/forum/applications/core/interface/js/spacer.png">

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
  • 1 місяць потому...

Драстя, весна поки дубакова, руки мерзнуть, але сезон відкрив - таки карантин, локдаун, транспорт не ходить а машина частіше дружині потрібна. 

Таки купив та встановив в дорожник повітряний та паливний фільтр. Після тривалої поїздки троши чути шелестіння клапанів. дуже тихо, але може якось згодом ще раз відрегулюю.

 

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/gallery/image/75810-20210320_135800jpg/" data-ratio="56.25" data-unique="yzbpv5mum" width="800" alt="large.20210320_135800.jpg" data-src="https://lanos.com.ua/forum/uploads/monthly_2021_04/large.20210320_135800.jpg.dbdea0f250a4cfb0a8cd09470d804fb9.jpg" src="https://lanos.com.ua/forum/applications/core/interface/js/spacer.png">

 

Ендури продав вже кілька тижнів тому (якось швидко його забрали хехе, і наступний власник дуже і дуже задоволений).

Але... вже найближчими днями приїде нова коробка. і то є чистий кайф. 

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ахахаха, воно вже приїхало - зустрічайте новинку - BSE J10

112 кг суха вага, двигун - перевірений часом Zongshen 172й з повітряним охолодженням, але з 4 клапанною головкою, що видає 25кс та 20Нм моменту.

Карбюратор плоскодросельний Nibbi 34mm PWK, алюмінієвий маятник, 120мм задня гума відразу з коробки, підвіска з перами 48мм - товстелезна!  - ФастЕйс нібито. Для запоребриків пишуть WP :))

ну і ще купа зручних дрібниць (підрамник практично до кінця хвоста, з отворами з різьбою  - можна навіть якийсь багажничок приторочити, якщо їхати далеко)

 

large.20210409_182643.jpg

 

 

large.20210409_182709.jpg

 

Попереду приємні вечори його складання та обкатки. Брав спеціально в коробці - хочу сам все дотошно-задротно змастити, змінити рідини і т.д.

 

P.S.: тиждень тому пробував його тестдрайвити - ох яке воно підривне! реакція на ручку газу миттєва, дуже динамічно вистрілює....після нього стрітовий Pulsar NS200 такий спокійний здається :).

Далі буде...

 

 

 

 

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Искуситель((: Немного приболел горлом, боюсь лишний раз в гараж заходить, чтобы не сорваться:lol: Поздравляю, аппарат - бомба.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
  • 2 тижні потому...

Після повної розборки з протяжкою, заміною мастила в двигуні (поки залив "обкаточну" напівсинтетику Repsol 10W40 motosport),  у вилці (Repsol 5W), гальмівної рідини DOT5.1 та змащенням хорошою змазкою всіх вузлів - дуже приємно вражений збіркою. Байк на рівень вищий мого попереднього Kayo K2. 

Все таке... потужне, з запасом :). А враховуючи вагу в 112 кг (все що можна  - алюмінієве), то запас там, сподіваюсь, огого.

І доступ! Нарешті можна вільно маніпулювати з усіма вузлами. Майбутнє регулювання клапанів буде взагалі зручною і легкою справою (поки не ліз туди, вже після обкатки).

 

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/gallery/image/75813-20210416_175142jpg/" data-ratio="56.25" data-unique="yoh89f9u1" width="800" alt="large.20210416_175142.jpg" data-src="https://lanos.com.ua/forum/uploads/monthly_2021_04/large.20210416_175142.jpg.63516df9a893c020e4c0b090c2d0648e.jpg" src="https://lanos.com.ua/forum/applications/core/interface/js/spacer.png">

 

Повітряний фільтр розміщено зразу під сідухою і сам фільтрбокс непогано ізольовано від бруду і пилу. Змастив фільтр залишками пропитки (трохи "біднувато", найближчим часом не лізтиму в пилюку і змащу краще).

 

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/gallery/image/75814-20210416_180942jpg/" data-ratio="56.25" data-unique="78orf576q" width="800" alt="large.20210416_180942.jpg" data-src="https://lanos.com.ua/forum/uploads/monthly_2021_04/large.20210416_180942.jpg.999661101d4bf06956cbd234c3495175.jpg" src="https://lanos.com.ua/forum/applications/core/interface/js/spacer.png">

 

Після кількох кілометрів обкатки - вражений відчутним підривом  - карб налаштований чудово (nbibbi PWK 34mm), задня зірка на 49 зубів наче + 20Нм моменту  + короткоходна ручка газу = поки звикаю до динаміки розгону :)

і підвіски..... о, це кайф!  - після Kayo K2 підвіски це щось нове ахахахахахахахаха. Треба відрегулювати СЕГ і підібрати налаштування вилки та заднього аморту під себе. Але "крутилки" дійсно змінюють поведінку підвісок і це відчутно (розбиратимусь, що і як троши пізніше - наразі поки байк не оформлений, чекаю доків, ще висовуюсь на ендуро пасовиська звичні мої - обкатую на полі за гаражами).

Здається, цей байк може залишитися у мене дійсно на довго - його характеристик точно вистачить для мого рівня (вірніше, вони значно перевищують поки що мої ;) ).

 

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/gallery/image/75815-20210418_192852jpg/" data-ratio="93.38" data-unique="kz2c5v7a6" width="800" alt="large.20210418_192852.jpg" data-src="https://lanos.com.ua/forum/uploads/monthly_2021_04/large.20210418_192852.jpg.ed4f15ba8e695b704cf500cb5bb70783.jpg" src="https://lanos.com.ua/forum/applications/core/interface/js/spacer.png">

 

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/gallery/image/75816-20210418_192911jpg/" data-ratio="130.21" data-unique="xc1peh803" width="576" alt="large.20210418_192911.jpg" data-src="https://lanos.com.ua/forum/uploads/monthly_2021_04/large.20210418_192911.jpg.4292b8c691c1a7841704495812dbde0d.jpg" src="https://lanos.com.ua/forum/applications/core/interface/js/spacer.png">

 

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Інколи мене вганяє в ступор копієчна економія виробників. От і цього разу - приборка моделі BSE J10 Enduro вміє показувати лише нейтралку N. Згадав, що на тестовому байку, який я мацав в мотосалоні (МотоБро), були переплутані контакти і замість нейтралки показувало 1 передачу. З усією повагою до гарантнійних обмежень :) - тут же розібрав приборку:

 

large.20210421_222909.jpg

 

Вах. не підключені кабелі до приборки. Відповідна фішка від двигуна має 6 контактів ;), але в неї сиротливо вставлений лише 1 - саме нейтралка. Знайшов на Промі потрібні пари конекторів, і син підпаявся до контактів та зібрав мені додатковий кабель bolt-on:

 

large.20210423_215624.jpg

 

Вийшо дещо краще, за заводське рішення :). По великому рахунку - індикація передач для ендурика нафіг не потрібна, але я просто не люблю, коли мене з дивної економії лишають без якихось "плюшок". Теперь все чудово працює :)

 

Встановив також лічильник мотогодин, пробіг не особливо важливий, а от я здебільшого орієнтуюсь по мотогодинам щодо  термінів технічного обслуговування.

 

large.20210425_105631.jpg

 

Вчора був перший виїзд обкаточний на звичні ендуро-пасовиська. Ух, байк дуже заряджений. Він короткуватий (1410мм проти "повнорозмірних" стандартних 1460мм колесної бази). Але їде після першого Kayo K2 по чітерські :). Все ж першим  байком я б знову брав щось на кшталт Kayo K2. Тут поки з незвички досить важко точно дозувати газ короткоходною ручкою. але то справа звички кількох тренувань.

 

Райдер зростом 171 см і вагою 68 кг виглядає на байку так:

large.20210403_121426.jpg

 

Спочатку я думав, що це незручно, але жодних проблем не відчув. В лісі рідко коли потрібно ставати на обидві ноги. зазвичай на бревнах підстраховуєшся за потреби однією ногою. Байком задоволений на 99.9% - все неймовірно радує, крім одного - дикий, бісячий звук вихлопу. Дуже і дуже голосно, і якось "фальцетом" - страшенно не подобається. Буду ставити флейту :). Вже розмірковую над цим. Паралельно замовив захист ручок  та гріпси. Рідні взагалі не доставляють. 

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
  • 1 місяць потому...

пост короткий - однією рукою не зручно :) - права в бандажі ще 4 тижні. протупив і маю халепу.

якось саме собою виплило ім'я байку - BSE J10 >> J X >>  Джексон 

обкатка триває, поки лише 5мг. недоліків не виявлено, байк різкий як понос, шумний як дитячий день народження і дарує купу емоцій.

не в останню чергу - позитивних емоцій для доморощеного мотомеханіка. доступ до усіх вузлів силового агрегата - пєстня (окрім ричажка підсосу карба - там, швидше, траурний марш з елементами дез-метал-гроулу :) )

 

large.20210602_202842.jpg

 

регулювання клапанів по зручності взагалі претендує на Нобелівку!

 

large.20210602_202909.jpg

 

поки не вигуглив точно потрібні зазори для цього мутанта (нагадаю, модифікація двигуна - Zongshen 172FMM-6 - старий добрий 172й але з 4 клапанами - що нібито виводить на 25 кс. і ці клапани відчутно змінили поведінку байку - багаторазово порівнювали з Kovi Lite 250 на 172FMM). поки виставив "класичні" для 172FMM 0.06\\0.08. Що здивувало - на кінцях регулюючих "штирів" - ніби "слонячі ніжки - гирьки", які досить вільно похитуються. можливо зроблено для компенсації  нахилу коромисел рокерів щодо тарілочок клапанів (видно на впускних)

 

large.Screenshot_20210602-221437_Gallery.jpg 

 

Після регулювання все одно присутній ледь чутний цокот, але швидше за все, це конструктивна особливість. находив у мануалах запоребрикових рекомендовані зазори у 0.15\\0.2! але не ризикнув перевіряти такі величезні.

 

Як сказав мій товариш після кілької виїздів на підйоми на Джексоні після його Кайо Т2 (такого, як був у мене попередній ендурик) - це якась чітерська фігня :). Відкривай газ і більше нічого не треба..

Байк - 110% того, що я хотів отримати для покатух.

 

large.20210603_185958.jpg

 

Далі я накосячив, вивихнув руку і Garry Crannon возився зі мною до пызнього вечора по травматології. Далі 4 тижні без мотоциклів взагалі, навіть дорожного, і без авто. і без купи радощів, які дарує життя двуруким створінням :). 

Далі буде, але не скоро.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
  • 1 місяць потому...

Потроху починаю повертатись до ендуро. поки в дуже щадящому режимі, скіли геть зникли - починаємо заново :)

Набридло таскати номер на рюкзаку, вирішив замовити маленький "скутерний" номер на BSE - знаю, що по ГОСТу не проходить, але... краще так, ніж з номером у рюкзаку.

Здається вийшло досить гармонійно. Перевірив - наче при будь-яких варіантах колесо не чіплятиме номер. Відрізав зайвий шмат хвоста і закріпив "номерочок":

large.20210720_175235.jpg  large.20210720_175817.jpg

large.20210726_085107.jpg large.20210726_190008.jpg

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
  • 3 тижні потому...

Привіт! просто кілька привабливих фото на заході сонця :).

Мотоцикл просто бімба, хоча ще рано говорити про надійність - лише 11 мотогодин та 260 км пробігу - вважаю, що обкатка вже підходить до завершення і годин з 15 можна буде їхати на повну (аби не страшно було :) ).

Заміряв розход +/-   - виходить близько 6 літрів на сотню. жесть, на Кайо було відчутно менше. Але можливо не налаштований толком карб (є простріли при зкиданні газу з високих обертів). Заводиться з пів-оберту, з цим проблем немає взагалі. Ні з чим проблем немає, в принципі. Рідний ланц потроху тягнеться, але ще юзатиму його довго. Можливо вже комплектом поміняю ланц+зірка, яку хочу спробувати поставити на 45 зубів (стокова 49) - бо перша передача дуже вже коротка. Потужності вистачає з головою, а от на прямих відрізках хочеться мати менші оберти на кожній з передач. 

 

large.20210810_195009.jpg   

 

large.20210810_194734.jpg

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
  • 2 тижні потому...

Що мене суттєво дратувало в Джексоні - вихлоп. Але, дякую друзям, підігнали флейту і переварили під мій рідний глушник.

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/gallery/image/75833-20210819_181425jpg/" data-ratio="125.00" data-unique="rolh6uyr7" width="600" alt="large.20210819_181425.jpg" data-src="https://lanos.com.ua/forum/uploads/monthly_2021_08/large.20210819_181425.jpg.52f1c26c99a2c55377e42f63559dd155.jpg" src="https://lanos.com.ua/forum/applications/core/interface/js/spacer.png">

 

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/gallery/image/75835-20210828_084701jpg/" data-ratio="125.00" data-unique="qng05x9m1" width="600" alt="large.20210828_084701.jpg" data-src="https://lanos.com.ua/forum/uploads/monthly_2021_08/large.20210828_084701.jpg.d944e1572d18bc28368d453d481dac1f.jpg" src="https://lanos.com.ua/forum/applications/core/interface/js/spacer.png">

 

Тепер бубонить досить тихо і готовий заспокоїтися на рахунок вихлопу :). Ніякої втрати потужності не відчув. і наврядчи відчую, якщо чесно.

Ще й виглядає досить привабливо - здається, що це заводське рішення, але аж ніяк не самопал:

 

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/gallery/image/75834-20210827_210852jpg/" data-ratio="125.00" data-unique="x57f234wz" width="600" alt="large.20210827_210852.jpg" data-src="https://lanos.com.ua/forum/uploads/monthly_2021_08/large.20210827_210852.jpg.0b1c70902c692325faf4ab227ef857d5.jpg" src="https://lanos.com.ua/forum/applications/core/interface/js/spacer.png">

 

Вчора влупили за 8 годин 200 км по бездоріжжю. Розход вийшов рівно 5 літрів на сотню. в бак влазить 6 літрів. 

Але що цікаво (згадую тепло мій попередній Kayo K2) - заправилися з моїм товаришем на Kayo T2 одночасно під кришку.  Я обсох раз, заправив ще біля 3 літрів, обсох знову, злили трошки у друга з його Kayo T2 з 169FMM двигуном, ледь дотягнув до заправки і заправляючись знову разом, мені вліз повний бак, а в його Т2 - менше 6 літрів. Це ппц різниця по розходу :)). Хочу передивитись свій карб. буду вкурювати ютюб та гугль на цей рахунок. 

Наразі пробіг майже 500 км по бездоріжжю, на мотолічільнику майже 20 мотогодин. Офіційно вважаю, що обкатку завершено. Попереду заміна мастила, мийка\сушка\пропитка повітряного фільтру и далі вже полізу на 40мотогодинах.

 

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/gallery/image/75836-20210829_132421jpg/" data-ratio="122.83" data-unique="taxb4aee0" width="600" alt="large.20210829_132421.jpg" data-src="https://lanos.com.ua/forum/uploads/monthly_2021_08/large.20210829_132421.jpg.1f80c5fbcb33e5875298ad8b59c5714b.jpg" src="https://lanos.com.ua/forum/applications/core/interface/js/spacer.png">

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
  • 3 тижні потому...

Продовжу монолог :)

На мотолічильнику 20мотогодин, на одометрі 500км - обкатка "офіційно" завершена.

Мийка\чистка, заміна мастила, змазка ланца + обслуговування повітряного фільтра. 

Мій особистий лайфхак: якщо мити байк при кожному сервісному обслуговуваванні - відчуття нового байку ще довго радуватиме душу диванного ендуриста :))

large.20210908_190318.jpg

 

Все ж повітряний фільтр, як на мою думку, зручніше змащувати спреєм (+ добряче пожмакати в пакеті), ніж рідиною - розход менше, промащення здається більш рівномірним і, головне, не надмірним). Але то, напевно, справа звички.

+ добре відома всім "шапочка" з аптеки. Не факт, що допомагає, але все ж, зірвавши її при наступному обслуговуванні з фільтра, може виявитись, що ще один інтервал можна його не обслуговувати ;)

 

large.20210918_172244.jpg

 

large.20210918_173336.jpg

 

Завжди з заздрістю катав за товаришем, коли виїздили на нові локації з друзями. Я ніфіга не орієнтуюсь у незнайомих місцях :).

Так що мені подарували "велосипедну" сумку на кермо, яка дуже чудово стала замість подушки керма. В неї влазить мінімальний набір інструменту, кредитки\техпаспорт і, головне - НАВІГАЦІЯ :)

 

large.20210915_084307.jpg

 

large.20210915_084013.jpg

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чим буває трохи "стрьомно" брати щось нове (це я в плані двигуна) - поки дуже мало інфи про цей двигун Зонгшена - 172FMM-6 .  Я толком ніде не знайшов достовірної інформації щодо теплового зазору клапанів. Головка 4 клапанна, діаметр тарілочок клапанів та отвори\ніжка - теж дещо менші за класичний 172й мотор. Поставив поки 0.05 впуск \ 0.07 випуск і все одно, цокіт клапанів досить чутний, особливо на гарячу. Писав россіянам (там бренд BSE значно більш популярний, ніж у нас поки що) - відповіли, що за інформацією виробника - 0.03мм обидва на впуск і на випуск. Але шось мені такі зазори лячно ставити. Особливо зважаючи на те, що для 4клапанного 177го мотору нормальними вважають взагалі 0.1\0.15. Розумію, що зовсім інша голова, тим паче у 177го рідинне охолодження і температурні перепади менші. Поки вагаюсь. 

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
  • 4 тижні потому...

Нарешті знайшов час приділити кілька годин уваги дорожному байку - вже 4 сезони від'їздив на Pulsar NS200 - дуже вдалий байк. Зважаючи, що у мене випало з сезону майже 2 місяці (травма руки) - за цей сезон накатав лише 3500 км. Йде спати до весни з загальним пробігом в 18.5К

 

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/gallery/image/75842-20211016_163003jpg/" data-ratio="81.00" data-unique="nfu1fk7kj" width="900" alt="large.20211016_163003.jpg" data-src="https://lanos.com.ua/forum/uploads/monthly_2021_10/large.20211016_163003.jpg.50c732c792acfe71624a276cd11adc30.jpg" src="https://lanos.com.ua/forum/applications/core/interface/js/spacer.png">

 

Хто ніколи не йде спати - так це ендурики :). Кайфово покатали в спокійному темпі з Garry Crannon та ще парою друзів у режимі "пенсія". 

 

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/gallery/image/75843-20211017_124936jpg/" data-ratio="69.89" data-unique="22lxk7s5r" width="900" alt="large.20211017_124936.jpg" data-src="https://lanos.com.ua/forum/uploads/monthly_2021_10/large.20211017_124936.jpg.1f31d70cdd544060b133cfc31c49aaf8.jpg" src="https://lanos.com.ua/forum/applications/core/interface/js/spacer.png">

  

 

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/gallery/image/75844-20211017_125016jpg/" data-ratio="115.74" data-unique="6qlcwtm1r" width="648" alt="large.20211017_125016.jpg" data-src="https://lanos.com.ua/forum/uploads/monthly_2021_10/large.20211017_125016.jpg.afbb967c9a4f6d026c7e77e6ab4ae4f9.jpg" src="https://lanos.com.ua/forum/applications/core/interface/js/spacer.png">    

Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь, щоб побачити цей контент.

/gallery/image/75845-20211017_125925jpg/" data-ratio="113.64" data-unique="qu25n3suy" width="660" alt="large.20211017_125925.jpg" data-src="https://lanos.com.ua/forum/uploads/monthly_2021_10/large.20211017_125925.jpg.ac16302de52f413903d7507b97d2f98c.jpg" src="https://lanos.com.ua/forum/applications/core/interface/js/spacer.png">

 

Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.

Гість
Відповісти в тему...

×   Вставлено в вигляді відформатованого тексту.   Відновити форматування

  Дозволено не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудоване.   Відобразити як посилання

×   Ваш попередній контент був відновлений.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставити зображення безпосередньо. Завантажте або вставте зображення за посиланням.

 Розповісти
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку.

ПРО НАС

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - создан с целью наладить общение между автолюбителями, организовать клубное сообщество для тематического общения, встреч и других мероприятий.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - Клуб, который объединил абсолютно разных людей из абсолют но разных уголков Украины, и даже России и Белоруссии.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН был создан 01 марта 2005 года небольшой группой людей, которые внесли в его развитие огромный вклад.

Мы в социальных сетях

    Администрация форума

  • SeregaVin
    SeregaVin Голова Адміністрації
  • lafa
    lafa Заст. Голови Адміністрації
  • snigova_koroleva
    snigova_koroleva Адміністратор
  • james
    james Адміністратор
  • Ukraine4u
    Ukraine4u Адміністратор
  • slepoy
    slepoy Адміністратор
  • vldmr
    vldmr Адміністратор
×
×
  • Створити...