Перейти до змісту

Мемз 317 заміна прокладки ГБЦ!


Рекомендовані повідомлення

Мемз 317 заміна прокладки ГБЦ! Ділюся досвідом! 
Пробіг авто 120 тис, якщо не скручений.
Антіфріз просочився між прокладкою і блоком, де циліндри. 
Найкраще з металоазбесту придбати прокладку, якщо знайдеш буде супер.
Реінз я пробував 2 рази, як по мені вона тонша за інші, які на ринку. Якщо є можливість закажи прокладку ГБЦ у майстра, що сам виготовляє їх. Не пожалкуєш ні часу, ні грошей.
Перед установкою прокладки гбц, приклади нову прокладку до старої на отвори, по яких проходить антіфріз у блокі мотора. Можна замінить, що один, (може два, не пам'ятаю) отвір на купленій ПРОКЛАДКІ ГБЦ буде менший за отвір на моторі, де витікає антіфріз. Заподліцо робиш отвори на прокладкі, щоб чітко все співпадало. Це дасть більшому об'єму антіфріза охолоджувати двигун. При маленьких отворах у прокладці ГБЦ гірше охолоджується двигун. У цьому і є проблема прокладок реінз та інших. Після цих маніпуляцій можна збирати мотор. ЗАТЯГУВАТИ болти головки тільки, як інструкція пише. Бо є майстри, що все знають, короче, або - "я так сто раз робив" - политить прокладка при першій довгій їзді по трасі. І ще, змащувати різьбу болта при затяжкі головки ПОТРІБНО, але малесеньку крапільку на край різьби. При умові, що болти та все інше тчатєльно вимити і обезжирене.
Проблеми прогара прокладки:
Перегрів мотора. Так, як охолодження мотору МЕМЗ 317 м'яко кажучи хуйоvе.
Тосол ВАРТО міняти на літній сезон і зиму.

Сам МЕМЗ 317 "гарячий" мотор, (чугунний, швидко нагрівається) тож він потребує відповідного охолодження і антифріза.
Раджу на ЛІТО заливати у охолоджувальну систему мотора антифріз із
вмістом етіленгліколя - 66% та
ГОСТом антикорозійних присадок
ГОСТ 6034 — 74.
Це важливо!
Такий тосол/антифріз при нагріванні 100°C і більше краще зберігає свої властивості.
Простий G12 зазвичай продають, як концентрат.
Розбавляю дистильованою водою. Дистильовану воду купую перевірену, не із тонких пласмасових бутилок, а дорожче і розбаляю по такій інструкції:
На ЛІТО! >Зазвичай на 1л антифріза добавляю 30-35% дист. води.
На ЗИМУ роблю заміну антифрізу, і на концентрат розбавляю 1л антіфріза 15% дист. води.

  

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97612-memz-317-zamina-prokladki-gbc/
Поділитись на інші сайти

5,6 тис   445

  Вітання!

  Трохи не в той розділ тему запиляв, але ж змістовно))

  Справа в тому, що 317 мотори не так термонавантажені, як, скоріш, максимально ослаблені фізично. Фактично маленький 1.1 згодом розпиляли до 1.2, 1.3, 1.4.... Мало того, була партія 314 в продажу з кривою геометрією по блоку, де водяний канал йшов близько до циліндра.

  Але ж на сенсах 1.3 ходять без тих траблів, як у 1.4...  Моя думка: яку б прокладку не став, все одно потече при великому навантаженні, тому НЕ ГАНЯТИ на 317!!! Сенс взагалі бюджетна версія бюджетного ланоса. 1.5 на ланосі доживає до 200 000км, далі - розтин по причині тієї ж самої прокладки під голову, яка вже на 100 000 пускає масло назовні між 2 і 3, а на 200 000 пішла вода в масло... Сенсу 1.3 МеМЗ взагалі давав ресурс 135 000 до капіталки.   

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97612-memz-317-zamina-prokladki-gbc/#findComment-2268653
Поділитись на інші сайти

Прочитав твій допис — ніби сам писав! 👍 Маю за плечима вже три десятки років копання в залізі, з МЕМЗами теж знайомий, хоч і не фанат, але поважаю. Ти дуже все по полицях розклав, от прям молодець!

Вставлю свої п’ять копійок, може, комусь стане в пригоді.

З прокладками ГБЦ — повністю згоден. Реінз — то така рулетка. Один раз може встати, другий — потік після 3 тисяч. Я для себе давно вже вирішив — якщо нема нормальної з металоазбесту, або хлопців, що роблять "під мотор", то краще почекати, ніж потім двічі мотор дерти. У нас в місті є один дядько, років під 70, ще на москвичі прокладки різав — так от, його вироби, хоч і "кустарка", але краще за половину магазину.

Оці отвори під антифріз — золоті слова. Сам колись встряг. Купив прокладку, не глянув, а воно там отвори — як голка. Двигун — на трасі через 20 хв на максимумі температури. Поки не переварив — не заспокоївся. Тепер тільки так: стара прокладка — як шаблон, мікрометр у зуби, і вперед. Бо як ти кажеш — "під заподліцо" — то ключове.

Щодо затяжки — ну скільки разів уже казав молодим, що "на око" тут не проканає. Моментомір — то твій найкращий друг. А мастило на різьбу — саме так, трішечки, щоб не забити канавки, але й не на суху.

Про тосол ти гарно підмітив. Я от уже років 10, як перейшов на суміш свого приготування. Купляю G12 концентрат (але тільки від нормального виробника, не той, що в каністрах з ринку пахне ацетоном) і сам розводжу. На літо — більше води, на зиму — менше. І дистильована вода обов’язково, бо як залити "кип’ячену з під крану" — то прощай радіатор і помпа. ГОСТ 6034 — 74 — ще з радянських часів тримаюсь за ті стандарти, бо вони працюють, перевірено роками.

А взагалі — дякую за те, що поділився. Добре, коли є ще люди, які не тільки крутять гайки, а й готові знанням поділитись.

Якщо що — пиши, обговоримо, бо "МЕМЗ — то не жарт", як казав мій сусід Василь, царство йому небесне. Він ще на "Тавріях" їздив, каже: "Цей мотор треба не лагодити, а розуміти".

Тримайся і хай мотор не гріється!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97612-memz-317-zamina-prokladki-gbc/#findComment-2268654
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.