Перейти до змісту

Megane 4 "Nigga" GT-line

Ще одне Рено у сім'ї ланосоводів )

Рекомендовані повідомлення

Расход тоже пропорционально поднялся?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/page/2/#findComment-2268676
Поділитись на інші сайти

В 05.06.2025 в 09:09, SergXP сказав:

Расход тоже пропорционально поднялся?

Наразі змін у витраті пального не помітив взагалі. В динаміці трошки є. 

Людина яка коригувала саму прошивку казала, що навпаки може трошки впасти. Я так припускаю, що змінилась трошки робота турбіни, і вона сильніше дує і починає раніше. 

 

З часом відпишусь по витратах пального. Треба покататися

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/page/2/#findComment-2268684
Поділитись на інші сайти

В 04.06.2025 в 17:08, catkiev сказав:

Середня витрата вийшла 5.8л на сотню

 

Шикарна витрата!👍

Якщо каталізатор вирізати і перепрошити то ще трошки кінських сил добавиться!)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/page/2/#findComment-2268686
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
В 12.06.2025 в 08:42, jason_ua сказав:

 

Шикарна витрата!👍

Якщо каталізатор вирізати і перепрошити то ще трошки кінських сил добавиться!)

якщо вирізати сажовий, то можна і до 150 к.с. тягнути. але ніт. Я не хочу такого. мене і так влаштовує. 

Доречі, ще трохи покатався, і зрозумів, що таки дійсно стала добряче динамічніша особливо на 1-4 передачах. 5 так собі, ну а 6 схоже майже і не змінилася. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/page/2/#findComment-2268716
Поділитись на інші сайти

ну і новини ) пробіг 206485.
 

Покатався я три місяці, і вирішив, що таки китайські шини Aplus 2019 року треба міняти. 

Шини дісталися разом з авто, 205/55-17.

Залишок протектора вже не дуже, трохи по боках більше стертий ніж середина. Можливо, це наслідок недокачаності, поспостерігаю за новими. Доречі,  може "заводські" параметри (2,3 перед 2,1 зад) недостатні при підвищенні протектора порівняно з заданими заводом 205/50-17? 

Ну і вже коли зняв, то трохи пороздивлявся. Стан самої гуми вже не дуже. Є потріскування, є відслоювання. Тож з точки зору безпеки - добре, що змінив )
 

Нові вирішив брати в такому ж, "підвищеному" варіанті. Хоча одразу було бажання взяти 215/45, такі як були в мене на Меган3. Але і сам влітав в ями, і родич нещодавно порвав одну де ремонт був би майже як вартість нової (правда іншої) шини. Саме той випадок і став каталізатором для мене. Та ключовим для вибору розміру. 

 

Як завжди, вже мабуть 13 років, звернувся я до друга, який і в колесах розбирається, і знає де краще та як придбати. ))) 

За моїми побажаннями, що з нашими дорогами шина має бути таки міцніша, він дав мені в цьому розмірі чотири варіанти, які б порадив з наявного в Києві. 

 

205/55 R17 Gislaved Ultra Speed 2 FR XL 95V (Німеччина, 24 рік)
205/55 R17 Matador Hectorra 5 95V XL FR (Німеччина, 24 рік)
205/55 R17 Tigar UHP 95V XL - (Сербія, 25 рік) 
205/55 R17 VREDESTEIN ULTRAC 95V XL FR (Угорщина, 23 рік) 

Подивишись характеристики і співставивши ціни, я обрав Tigar... Середнячок по характеристиках ( С по споживанню пального, С поведінка на воді і шумність 72дб). Але топчик по ціні. 700-800 грн мінус від Gislaved та Matador, і понад тисячу гривень від VREDESTEIN. Що власне і стало визначальним при виборі. Бо ще ж зчеплення в планах змінити найближчим часом.

Для розуміння VREDESTEIN таки лідер за характеристиками, В по споживанню пального і А по поведінці на мокрій дорозі. Ну і трошки менша шумність - 69дб.
2 і 3 місце брали Gislaved та Matador, які вигравали у Tigar лише кращим поводженням на воді (В проти С). Споживання пального і шумність - такі ж. 

Але всі ці три варіанти програвали не тільки ціною, але ще й за віком. 
Tigar-у ще нема двох місяців (19 тиждень). Дворічний VREDESTEIN хоч і кращий за характеристиками, але вже два роки валявся десь по складах. 
 

Тож відтепер кататимуся на свіженьких, хоч і не найкращих шинах. Хоча назвати дочірній завод Michelin виробником не найкращих шин після того як їздив багато років на шинах з дочірніх заводів Continental та Bridgestone, то я напевно таки перегнув )

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/page/2/#findComment-2268717
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Ще на початку місяця замінив зчеплення з маховиком. Але все ніяк не доходили руки зробити запис про це.

Отже, нагадаю, що я авто забрав наприкінці березня і ще коли його напередодні оглядали, специ сказали, що зчеплення на підході.

Мене спочатку турбувало тільки те, що воно бере дуже зверху. І це одна з ознак, що скоро заміна. Проїздив я так ще кілька місяців, але наприкінці червня таки записався в чергу і 2 липня загнав машину в сервіс. І добре, що я не купую запчастини сам. Бо по він-коду видає кілька варіантів....

Тож на ранок 2 липня в хлопців вже лежав комплект зчеплення і маховик від VALEO. Але, коли розібрали, виявилося - не підходить. Тож замовили інший, і довелося комплектувати самостійно - зчеплення таки від Valeo, а от маховик довелося брати оригінал, бо більше варіантів не було нормальних. Про все це я дізнався вже коли забирав. Але й ціна виявилася не бюджетна через маховик...

Певен, зараз почнуться різні зауваження. Але авто моє, СТО довіряю вже дуже багато років. Тому не втручаюся в їхню роботу і підбір запчастин, але ще жодного разу не підвели.

Одразу замінили задній сальник колінвалу.

Решта все у хорошому стані і нікуди більше лізти не довелося.

Ну і заразом замінили масло в коробці.

Як сказав власник СТО - це тобі ще на 200 тис поїздити. Тобто, з огляду на мої пробіги - то мені і ще наступному власнику.

Забрав авто 3 липня пізно увечері, вже СТО було зачинене. І тої ж ночі кілька прильотів чи падінь уламків поблизу... кияни знають що таке Жуляни і як часто там буває таке. Тож тої ночі хоч і не спав, але хоч за авто менше турбувався )))

Ось так от... вже проїхав більше 700км, відчуття прекрасні. педалька м'якусінька.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/page/2/#findComment-2268772
Поділитись на інші сайти

Так, Жуляни трохи "ризиковий" райончик(( Був там сьогодні вдень, забирав сценіка... Тарас, адекватне СТО - рідкість сьогодні, най їздить коник))

Змінено користувачем Юра 66
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/page/2/#findComment-2268773
Поділитись на інші сайти

14 годин назад, Юра 66 сказав:

Так, Жуляни трохи "ризиковий" райончик(( Був там сьогодні вдень, забирав сценіка... Тарас, адекватне СТО - рідкість сьогодні, най їздить коник))

Дякую ) попри трошки більші накладні витрати ніж очікував, абсолютно не шкодую і задоволений "коником" )
А це СТО знає багато "старожилів" ) і чимало хто досі там обслуговує свої автівки ) 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/page/2/#findComment-2268774
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.