Перейти до змісту

Megane 4 "Nigga" GT-line

Ще одне Рено у сім'ї ланосоводів )

Рекомендовані повідомлення

Расход тоже пропорционально поднялся?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/page/2/#findComment-2268676
Поділитись на інші сайти

В 05.06.2025 в 09:09, SergXP сказав:

Расход тоже пропорционально поднялся?

Наразі змін у витраті пального не помітив взагалі. В динаміці трошки є. 

Людина яка коригувала саму прошивку казала, що навпаки може трошки впасти. Я так припускаю, що змінилась трошки робота турбіни, і вона сильніше дує і починає раніше. 

 

З часом відпишусь по витратах пального. Треба покататися

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/page/2/#findComment-2268684
Поділитись на інші сайти

В 04.06.2025 в 17:08, catkiev сказав:

Середня витрата вийшла 5.8л на сотню

 

Шикарна витрата!👍

Якщо каталізатор вирізати і перепрошити то ще трошки кінських сил добавиться!)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/page/2/#findComment-2268686
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
В 12.06.2025 в 08:42, jason_ua сказав:

 

Шикарна витрата!👍

Якщо каталізатор вирізати і перепрошити то ще трошки кінських сил добавиться!)

якщо вирізати сажовий, то можна і до 150 к.с. тягнути. але ніт. Я не хочу такого. мене і так влаштовує. 

Доречі, ще трохи покатався, і зрозумів, що таки дійсно стала добряче динамічніша особливо на 1-4 передачах. 5 так собі, ну а 6 схоже майже і не змінилася. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/page/2/#findComment-2268716
Поділитись на інші сайти

ну і новини ) пробіг 206485.
 

Покатався я три місяці, і вирішив, що таки китайські шини Aplus 2019 року треба міняти. 

Шини дісталися разом з авто, 205/55-17.

Залишок протектора вже не дуже, трохи по боках більше стертий ніж середина. Можливо, це наслідок недокачаності, поспостерігаю за новими. Доречі,  може "заводські" параметри (2,3 перед 2,1 зад) недостатні при підвищенні протектора порівняно з заданими заводом 205/50-17? 

Ну і вже коли зняв, то трохи пороздивлявся. Стан самої гуми вже не дуже. Є потріскування, є відслоювання. Тож з точки зору безпеки - добре, що змінив )
 

Нові вирішив брати в такому ж, "підвищеному" варіанті. Хоча одразу було бажання взяти 215/45, такі як були в мене на Меган3. Але і сам влітав в ями, і родич нещодавно порвав одну де ремонт був би майже як вартість нової (правда іншої) шини. Саме той випадок і став каталізатором для мене. Та ключовим для вибору розміру. 

 

Як завжди, вже мабуть 13 років, звернувся я до друга, який і в колесах розбирається, і знає де краще та як придбати. ))) 

За моїми побажаннями, що з нашими дорогами шина має бути таки міцніша, він дав мені в цьому розмірі чотири варіанти, які б порадив з наявного в Києві. 

 

205/55 R17 Gislaved Ultra Speed 2 FR XL 95V (Німеччина, 24 рік)
205/55 R17 Matador Hectorra 5 95V XL FR (Німеччина, 24 рік)
205/55 R17 Tigar UHP 95V XL - (Сербія, 25 рік) 
205/55 R17 VREDESTEIN ULTRAC 95V XL FR (Угорщина, 23 рік) 

Подивишись характеристики і співставивши ціни, я обрав Tigar... Середнячок по характеристиках ( С по споживанню пального, С поведінка на воді і шумність 72дб). Але топчик по ціні. 700-800 грн мінус від Gislaved та Matador, і понад тисячу гривень від VREDESTEIN. Що власне і стало визначальним при виборі. Бо ще ж зчеплення в планах змінити найближчим часом.

Для розуміння VREDESTEIN таки лідер за характеристиками, В по споживанню пального і А по поведінці на мокрій дорозі. Ну і трошки менша шумність - 69дб.
2 і 3 місце брали Gislaved та Matador, які вигравали у Tigar лише кращим поводженням на воді (В проти С). Споживання пального і шумність - такі ж. 

Але всі ці три варіанти програвали не тільки ціною, але ще й за віком. 
Tigar-у ще нема двох місяців (19 тиждень). Дворічний VREDESTEIN хоч і кращий за характеристиками, але вже два роки валявся десь по складах. 
 

Тож відтепер кататимуся на свіженьких, хоч і не найкращих шинах. Хоча назвати дочірній завод Michelin виробником не найкращих шин після того як їздив багато років на шинах з дочірніх заводів Continental та Bridgestone, то я напевно таки перегнув )

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/page/2/#findComment-2268717
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.