Перейти до змісту

Megane 4 "Nigga" GT-line

Ще одне Рено у сім'ї ланосоводів )

Рекомендовані повідомлення

І знову я )
Це вже мій четвертий БЖ на форумі. І... ще один Меган.

Коли я нарешті вирішив та наважився таки виставляти Ауді на продаж, в мене вже були думки змінити мега-га-сика на щось не гірше. Але не бачив нагальної потреби. Як в нас полюбляють казати, "не на часі" )
Трохи щупав "новеньке", але воно або не заходило, або дорого (кредит би був не дуже приємним), або... воно просто не їхало.... Пежо 408, Джип компас (офіційний), Дастер третього покоління... це тільки офіційні тест-драйви...

А потім в родині стало питання відправки другого ланоса на пенсію, і все стало вимальовуватися. Тут вже і ауді продалася (щоправда ще ніяк не переоформиться, але то вже не мої проблеми, довіреність ще два тижні діятимеПереоформили нарешті через Дію).

Тож маючи певний запас ліквідності після продажу ауді, трошки від ланоса, ми вирішили зібрати ресурси докупи, і не стали шукати заміну ланосу, а вирішили, що мій меган 3 мігрує на його місце, а я в межах наявного бюджету шукаю собі щось до душі. Поступово бюджет фіналізувався... і...
 

І ось зустрічайте ) 

Для початку опишу
Renault Megan 4 покоління у не простій комплектації. Універсал
Авто з Нідерландів. Потрапило в Україну навесні 2021 року і мало фактично одного власника. Проїхало... на момент придбання 202 430 км. В Україні - не більше 30 тис км (останній зафіксований пробіг на дилерському СТО в Європі за пів року до України - 171 тис)

Колір чорний, тому і Нігга ) Ми вже свої, не ображатиметься

У авто є...
Салон рекаро полуспорт (ковші)
Амбіент підсвітка (полоски на дверях і центральній консолі)
Механіка 6-ступка в комбінації з класикою - к9к - 1.5л дизель 110 коней
Адаптивний круіз
Парктроніки 360 і сліпі зони
Проекція на лобове
Повний комплект лед світла
Ну і стандарт тепер для більшості меганів - безключовий, датчики світла-дощу, старт-стоп, і т.д.
Стан авто на 5-. Бо таки 8 років, ним їздили (не дивно ж?), є невеличкі дефекти по капоту і лобовому (капот потерпить, лобове заїду завтра покажу, може сколи на якийсь час підклеять, бо поки не готовий міняти), права задня дверка в косметичному підкрасі після притерстості фарби в Нідерландах (бачив по фото звідти у карвертікал).
Ну і два комплекти коліс з дисками. Зима Фулда, ще на сезон мені 100% вистачить (зиму дуже не викатую), а літо якийсь китай 2019 року. де куплений хз. Ще на сезон може й вистачить. а може раніше псіхону ) 

Про муки вибору )
Хотілось дуже комплектацію Bose, і мати екран 9.7", а не 7". Масаж для водія, в хорошому стані не було з хорошим набором плюшок.


Ні, був хетч. Не GT-line, але Bose. Шикарний. Та і я більше хотів хетч, бо в місті він мені здавався зручнішим. Але він виявився після ДТП з добряче ремонтованими задніми ланжеронами, особливо лівим... зроблений добре. Але... ніт.

 

Синьо-сірий GT-line у Львові висів на авторіа три місяці чи навіть більше. GT-line Bose... Там було в авто мабуть все, що ставив завод. навіть люк. Тільки я зібрався дзвонити - продане. 
Тож сидів, ковиряв авторіа, ОЛХ, мордокнижку... ну і все якесь трошки не те. Якщо лед-фари, то без сліпих, якщо проекція, то без адаптивного, і т.д.

Було відібрано для огляду кілька хороших варіантів у Луцьку, але я вирішив по дорозі почати з цього нігера у Рівному. В останній момент, побачивши... наклейку меган-клубу. А з нашого з вами (чи то я такий правильний) клубного досвіду, якщо людина не зняла наклейку перед продажем, значить є великий шанс на порядність. І я не помилився.

Авто виявилося в дуже доброму стані. Повне ТО (з заміною грм і помпи) рік тому, і проїхало тільки 2.5 тис км... без підтікань по мотору і коробці. Кузов цілий. Скло рідне. 
Тож в Луцьк і не поїхали.

Прикол ще в тому, що авто було з київськими номерами ) і навіть домовилися переоформити через дію без зміни номерів )
Але... дія глючила, зробили генералку і сьогодні замінив техпаспорт вже на своє ім'я. 

Перші враження
Оскільки авто забрав у п'ятницю і вже трохи покатався (майже 500км проїхав), то вже є що сказати. 
Ковші. Зручні капець. Але сідати і виходити з авто треба привчитися по іншому, щоб не розвалити бокову підтримку. 
Машинка "збита", от єдине ціле і що в повороти заходить чітко, що на трасі 170-180 не чути якихось хилитань. 
Мотор так, після 1.9 на 170 коней з чіпом, 110 малувато. Понижати передачі треба глибше. Не знаю, може чіпану на 130 коней згодом. Але загалом розганяється не гірше. 
Екрану 7" наразі цілком достатньо. 
Сліпі зони і парктронік 360 іноді вибішують )
Старт-стоп періодично виключаю ) Так, там є спеціальна кнопка. Хоч акуму ще нема і року, але є ситуації, коли він зайвий.
Є помічник паркування, ще не пробував. 
АндроїдАвто, але мій шнурок щось не дуже дружить...


Що у планах на перший час. 
Розібратися яка має бути запаска і купити, бо авто не комплектувалося нею. Також купити вставку в запаску з домкратом, ключем. 
Підклеїти лобове
Десь через місяць зробити планове ТО (рік), на якому можливо також замінити передні гальмівні диски з колодками, і, потенційно, передні амортизатори. Іноді є таке наче їх не вистачає вже, кажуть ще "пробивають". але дуже зрідка. Та й не течуть. Задні ще побігають. 
Купити коврики ЕВА однозначно, зайшли вони мені. 
Ну і всякі дрібнички типу вогнегасника, аптечки, бо їх або не було, або "не було" ) а я не питав та не роздивлявся, бо в багажнику були літні колеса. 
На перспективу пошукати гарні 17 диски типу Bose-Intense чорні-хром, хоча літо на рідних сірих, то така плюшка GT-line що обвіс з сірим, дзеркла сірі і диски.
Звісно, все буде залежати від купи чинників. 

Головне, в машині критичного нічого робити не треба, апгредити нема що )))

Ну тож для мочатку мабуть все ))) помию, додам фото. 

Бюджет - не малий. Загалом меган і від 10к можна знайти, але барабан. Хороші авто з плюшкми 13-16 тис, ще й якщо свіжі (2019 і пізніше), то і до 17 доходить... 
Тому, я вважаю що чиста ціна 14к за такий стан і напічканість, то норм. Ще трохи послуги, але то вже окреме питання ) 

Дякую

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 та його команді з 1-авто за підтримку, допомогу, огляди і витримку такого клієнта, як я )))

 

Спойлер

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/
Поділитись на інші сайти

5,6 тис   444

Вітання!!! Таки рено тебе зачепив)) мнне теж, правда ще в далекому 2008.... Тоді я зрозумів, як люди вміють робити авто ДЛЯ ЛЮДЕЙ.

Хай приносить задоволення! Хоча не розумію, навіщо брати для міста вживаного дизеля? Він же вже з адблю?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/#findComment-2268408
Поділитись на інші сайти

1 годину назад, Юра 66 сказав:

Вітання!!! Таки рено тебе зачепив)) мнне теж, правда ще в далекому 2008.... Тоді я зрозумів, як люди вміють робити авто ДЛЯ ЛЮДЕЙ.

Хай приносить задоволення! Хоча не розумію, навіщо брати для міста вживаного дизеля? Він же вже з адблю?

З addblue це вже 2019-2020. Цей "чистий" )

А так не без того. Зручна, надійна, якісна автівка з купою плюшок і за нормальні гроші.

 

І ще...

Я більше катаюсь за місто. На дачу, на захід, ніж по місту. Та й прожиг сажового непогано спрацьовує і в місті. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/#findComment-2268409
Поділитись на інші сайти

Одразу апдейт ) 
заїхав учора до спеців, засверлили два сколи і промінчики. заклеїли. обійшлося 1500 грн. Але їхав додому, трошки проскакувало сонце, здалося що є ще промінчик, який ні я ні вони не бачили. роздивлюся, переконаюся, заїду ще раз нехай досверлять ) 



Перед тим як робити скло, заїхав помив, то побачив ще декілька незначних слідів експлуатації по ЛФП. Не критичних. будуть колись муляти - буду шукати де полірнути.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/#findComment-2268411
Поділитись на інші сайти

В 25.03.2025 в 16:45, catkiev сказав:

щоправда ще ніяк не переоформиться, але то вже не мої проблеми, довіреність ще два тижні діятиме

 

Вітаю з обновкою, нехай приносить задоволення!

Погано що не переоформили...

Штрафи з камер на тебе можуть приходити... Будеш мати головний біль((

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/#findComment-2268415
Поділитись на інші сайти

Вітаю з черговою обновкою!👍

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/#findComment-2268425
Поділитись на інші сайти

Перші оновлення ) по ділу. 


старт-стоп. Добре, що є кнопка відключення на поїздку. В дощ (та й в літку, напевно теж) буду відключати. Бо коли часто стаєш на світлофорах, то через відключення двигуна зупиняється і робота компресора кондиціонування. Тому в дощ дуже швидко потіють вікна. Ну а в літку може ставати душно. 
Це в мене перше авто зі старт-стоп ) звикаю. 

AndroidAuto. Як писав, шнурок наче хороший, але дружити не дуже хотів. Точніше перший раз запускався, але потім десь губив сигнал і я вже зо 5 шнурків спробував, ще кілька в дорозі з китайшини. Але... в якийсь момент вирішив замовити бездротову приблуду для CarPlay та AndroidAuto. Ціна $12.63. На диво приїхала швидше ніж раніше замовлені шнурки. 
Учора підключив, сьогодні потестував. 
Пошкодував що назамовляв шнурків )))
все працює швидко, якісно, надійно. Тільки завів авто, вже є кнопка на екрані авто, музика вже заграла (користуюсь Deezer), і навігація навіть заміняє на головному екрані штатну, показуючи наступний маневр. Кому треба, скину посилання на алі. 

Сьогодні приїхала запаска, дякую

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, завтра має приїхати з Житомира ще вставка в неї з домкратом та ключем. Буду тасувати при погоді. Бо сьогодні не було і краплі бажання. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/#findComment-2268438
Поділитись на інші сайти

Чорна машина чистою не буває, давай фото ))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/#findComment-2268439
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

  ну не миту так не миту...

Спойлер

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/#findComment-2268440
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

  А в середині головна родзинка )

 

 

Спойлер

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/#findComment-2268444
Поділитись на інші сайти

Нічого так. Тєлік тільки якийсь маленький, застарий) Багажник бімба!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/#findComment-2268445
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 екран 7" тач. Хотів 9.7". Але не знайшов достойний варіант з таким. Можна поміняти. Але я наразі не відчув значного дискомфорту. А заради 2.7" і вертикального якось втрачати $400-700 не маю бажання

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/#findComment-2268446
Поділитись на інші сайти

Ну а тепер про багажник. Точніше те, що не видно одразу )

 

Авто було укомплектоване компресором, крюком і блоном гидоти, яку заливати в колесо в разі проколу. 

 

Маючи досвід колись з жигою і ланосом, попри те, що в ауді та мега-га-сику запаску так і не діставав жодного разу, вирішив, що мені таки треба запаска. Не завжди є можливість швидко потрапити на шиномонтаж, тож краще мати "костиль". 

Як я писав, дякую 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 , що допоміг з запаскою. На ОЛХ знайшов вставку. не від 4 мегана, але за адекватнішу ціну. З огляду як все стало, то мені навіть більше сподобалося )

Загальний бюджет 4800 грн з урахуванням доставок, комісій і всього такого. 

Була отака фігня в ніші

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

А тепер все отак

Ще два комплекти щіток склоочисника. Не знаю, чи нові, чи просто так складені. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/#findComment-2268447
Поділитись на інші сайти

5,6 тис   444

   Блін, Тарас, як ти в ті ковші залазиш/вилазиш!!??)) Мені так "зайшов" форм-фактор мінівена, що в легковик вже стало якось незручно сідати/вставати... 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/#findComment-2268448
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 дуже легко і просто ) при чому навіть боковушку майже не чіпляю )

Зато в дорозі на дальняк дуууже комфортно. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/#findComment-2268449
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 а мені здавалося я великі боки наїв 🤣

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/#findComment-2268451
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 дякую )

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/#findComment-2268457
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Минуло майже два місяці як забрав машину. Проїхав за цей час дві тисячі кілометрів. Що ж я маю сказати уже з +/- адекватного досвіду. 

Проекцію в місті не викорристовую. тільки відкривається і закривається, а користі мало )

Андроїдавто тема зручна і корисна ) використовую для навігації, музики, дзвінків. 

Утримання в смузі теж відключив, бо в місті не завжди вдається не висунутися зі смуги, а воно вже рипить ) добре, що не підрулює ))) Але включаю коли їду на трасу. як і проекцію. 

Адаптивний круїз теж зручно. 

Все решта процює і працює. 
Два тижні тому поїхав на СТО, щоб подивилися на стан ходової і т.д., щоб зробити ТО (попереднє було наприкінці квітня минулого року) і одразу замінити все що потрібно. 

З висновків: 

гальмівні диски під заміну, але згодом, ще можна поїздити поки не струться колодки. Бо всіх колодок ще багато. 

Передні аморти ок, задні треба замінити, бо дуже потріскали сайленти, фактично вже розірвані. вони не міняються окремо, тож доведеться в зборі. 

Треба поміняти гідравлічну подушку двигуна, бо іноді саме вона пробиває на значних нерівностях. на асфальті в місті все чудово. а от на лежачих буває, став переїзжати їх обережніше. 

По двигуну все ок, решта сайлентів крім аміків потріскані, але не дуже і підуть під заміну можливо на наступному ТО. 

Зчеплення. Отут все цікаво. Бере досить високо, але натяків не вихід з ладу поки не помічав, та кажуть їх може і не бути.

Загалом оцінка стану авто - відповідає пробігу.

 

Тож у найближчих планах зробити максимум з критичного і бажаного

- ТО з заміною оливи в двигуні і всіх фільтрів

- заміна задніх аміків

- заміна подушки двигуна, але тут питання складне. Бо хороших в наявності в нас зараз не знайшли, а те що є треба щоб приїхало і подивитися. Якщо ок - поставлять, якщо ні - повернуть і будемо шукати кращі варіанти

- зчеплення. Вирішив таки замінити. Знімуть коробку, буде зрозуміло тільки зчеплення чи з маховиком. 

Без подушки набігає під штуку баксів. Власне, я на це і розраховував. Подушка збільшить до тисячі євро. Всеодно це менше ніж 10% від ціни авто та менше ніж на першому ТО вкладено в мега-га-сика.там тоді дотягнулося до 20% від ціни авто.... 

 

Ще замовив собі ЕВА коврики. Є резинові, є ворсові. Але дуже не зручні. в Мега-га-сик купив взимку, дуже сподобалися. Хочу і сюди. 3655 грн в салон і багажник. Фото будуть коли приїдуть

 

Ще що з цікавого... 
купив у багажник сітки на алі, обійшлися у 500грн. Одна на дно, друга "підвішена". 

Спойлер

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.


Ще з першого дня справа мені щось рипіло періодично. Все ніяк не міг знайти. Грішив на провід реєстратор, що він десь неправильно зажався. Ні. Бардачок - ні, карта - ні. Вже під час чергової поїздки виключив музику і попросив пасажирів слухати. У підсумку - це все вітровик ))) він хоч і оригнал вставний під ущільнювач, але не був закріплений добре. ото на швидкості і рипів. В місті майже не було чути, а от на трасі... Знайшов скоби від Team Heko на пром-і, поставив - ідеально. Ціна 200 грн.

укомплектував простенькою аптечкою, вогнегасником, знаком аварійної зупинки тощо. На це пішло ще майже тисяча гривень.

 

Якось так, дрібнички.... але сумарно трошки є )

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/#findComment-2268609
Поділитись на інші сайти

У рено з пробігом частенько щеплення бере зверху, можна так їздити дуже довго. У мене так було, але так як поліз міняти сальник колінвала, то вже й замінив і щеплення 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/#findComment-2268618
Поділитись на інші сайти

В 16.05.2025 в 15:30, Stas3ds сказав:

У рено з пробігом частенько щеплення бере зверху, можна так їздити дуже довго. У мене так було, але так як поліз міняти сальник колінвала, то вже й замінив і щеплення 

Є таке. Чув. Але вийти з ладу може дуже несподівано. Не хочеться стати десь під вечір на трасі, ще й далеко від великих міст... з мінімумом шансів ремонту навіть наступного дня. 

Тому збираюся поміняти. 

 

 

 

А тим часом пройшло два місяці від покупки. проїхано більше 2к кілометрів. 

І ось на двомісячний "ювілей" поміняв коврики. 

EVA коврики дуже не однозначне рішення. Комусь подобається, комусь не дуже, а є і відверті хейтери.

Взимку зробив їх у Мега-га-сик, і особливого негативу від них не помітив для себе.

Тому, що треба буде робити такі ж і в М4 думки були одразу. Але відклалося трохи.

І ось вчора вони приїхали та сьогодні постелив. Не підгадував навмисне, так вийшло випадково )))

А ще й знайшов блог про життя цього ж авто чотири роки тому. Щоправда із записами тільки за 2021 рік. на драйв-топ. Власне збіглося з іншими джерелами інфи.

Які плюси для мене - в салоні закривають дуже добре, краще ворсових та гумових. сформовані навіть з вигинами відповідно до нерівностей підлоги. гнучкість дизайну та кольорів.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Та найбільше мене турбував багажник. Маю кілька смішних, але частково і неприємних історій, коли відсутність коврика або халатність друзів призводила до неприємностей, хоча з часом вже переростало в анекдот. Тому саме заради багажника все і робилося.

Але... тут я не хотів суцільний коврик. Бо, як власники меганів добре знають, підлога з двох частин і ще й перегородка.

Тому після обговорень з менеджером і виробництвом, ковер багажника зроблено з двох частин і з бортами.

Внутрішня частина довжина 55см, і задня навіть трошки більше ніж до пластику.

Тож при потребі, задню закидаємо вглиб або під спинки, і маємо можливість підняти перегородку та мати закритою більшу частину багажника в глибині.

 

Затрати 3655 плюс доставка НП

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/#findComment-2268636
Поділитись на інші сайти

Нарешті вдалося зістикувати свій графік і вільні місця на сервісі та зробити перше планове ТО та невеличкі ремонти. Зчепленням займемося на початку червня. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Тож все по черзі. 

ТО. Яке? хто зна... в Україні п'яте. До України їх здається теж було п'ять (судячи зі звіту від офіційного сервісу). ГРМ мінявся на 152 тис там, і на 200 тут (торік). Тобто там 30-40 тис між ТО... 
Тож нехай це буде ТО-10 )))

 

Що зроблено по ТО:

заміна оливи на MPM 5W30

Спойлер

паливний і масляні фільтри оригінал Renault, 

 

Спойлер

 

повітряний і салонний не зафіксував які

 

Отакий картридж був, може й не треба було міняти поки, але буде спокійніше. 

 

Спойлер

 

А оце новий....

 

Спойлер

 

Наступне ТО подивимося до стану, бо їзжу я трохи більше ніж попередній власник ))) 

 

Що далі. По ремонтах.

Замінили подушку двигуна. Мені тут пропонували в офіціалів купити, але... було замовлено дві подушки, яку продають офіціали і Metzger (так, пакувальник запчастин від різних виробників). І Metzger виявилася не те що такою ж, а на вигляд навіть кращою. Тож її і встановили, а "оригінал" повернули. Чи для всіх клієнтів таке роблять, чи тільки "для своїх" (а ми знайомі вже 15 років, обслуговую всі авто у них вже 8), не знаю. 

Спойлер

 

Замінили задні амортизатори. При огляді було зрозуміло, що там порвалися сайленти, і це було причиною заміни. Але, коли зняли, стало зрозуміло, що доживали вони вже свої дні і так. Чесно, суб'єктивне враження після заміни - машина стала чіткішою і приємнішою в русі. 

Амортизатори поставили Optimal, бо наразі чогось іменитого у постачальників де вони беруть запчастини нічого не було. Був один каяби і все. Треба було включати додаткові поршуки, я не захотів. Не така страшна ціна ) покатаюсь, може згодом поміняю на каябу-монро-сакс, коли треба буде. 

 

Спойлер

 

А старі були ще рідні... але вже погано працювали

 

Заодно роздивися влаштування та шумку підлоги багажника. Порівняно з третім меганом, то різниця велика. 

 

Спойлер

 

 

Забув дописати.... 

пробіг 204664 (мій 2234км), затрати 14 тис грн запчастини плюс робота

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97589-megane-4-nigga-gt-line/#findComment-2268641
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.