Перейти до змісту

Тяжко заводиться та плаває тяга на ходу


Рекомендовані повідомлення

Доброго всім дня! У мене Ланос-Поляк 2007р.в. двигун 1.6, ГБО 4-е покоління. Є така проблема, прошу допомоги, може хтось стикався з таким. Станом на зараз, коли двигун на холодну хочу запустити він заводиться але довго потрібно крутити стартер (десь до 5сек), якщо підгазнути то чуть швидше, але все одно тяжкий запуск. Також у мого Ланоса плаває тяга (не оберти, на ХХ все добре), як це виражається: припустімо їду я в "тянучці", швидкість до 30 км.год, 2-га передача, коли я натискаю газ і тримаю в одному положенні, то двигун реагує якось дивно, тяга на пів-секунди є, потім на пів-секунди тяга зменшується раза в два, потім знову і знову, і так постійно! Є період якийсь в пів-секунди, така проблема особливо дає про себе знати на нижчих передачах, 1,2,3. На 4,5 коли швидкість вже за 50, то ця плаваюча тяга не так помітна. Також тяга дуже помітно плаває на газу, на бензині ситуація краща, але все одно воно парить мізки капець як, просто якесь пекло в тянучках та пробках.

Що я вже робив: міняв свічки (NGK та Denso Q20TT) вдома 3 комплекта вже, ВВ провода міняв, катушку запалювання, ДПДЗ новий ставив оригінал GM, перевіряв клапан ЄГР - працює заодно помив його, мив дросельну заслонку та РХХ, міняв лямбда-зонд, нещодавно пробував переставити паливну фішку на октан-коректорі (стояв 95, поставив 92 - ніфіга, повернув 95-ий) також підключав ноутбук через K-Line, дивився покази датчиків (бо вже задовбався кидати гроші на вітер), особливо цікавив датчик абсолютного тиску, вже не пам'ятаю покази, але в моменти ривків тяги покази були стабільні.

На СТО розводять руками, кажуть, що потрібно до діагностів, але де знайти нормального діагноста? Живу в Дніпрі. До одного якось з'їздив, наче по відгукам нормальний, але мені він провів, на мій погляд, погану діагностику (хвилин за 40) з ноутбуком через діагностичний роз'єм, ми покатались, сказав що лямбда, поміняв - ніфіга, враження ніби мене просто розвели, бо діагност взяв нормально грошей. Я в нього питав а може осцилографом щось подивитись, а він каже можна, але спочатку так спробуй, та ще й за осцилограф платити треба, просто на мій погляд викачка бабла! Їхати до нього не хочу, а іншим тепер віри немає...
Вибачаюсь якщо десь в термінах наплутав, описав як зміг, за кермом не так давно (2 роки), але рік назад цього всього не було, воно якось потихеньку все гірше-гірше.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97560-tyazko-zavoditsya-ta-plavaye-tyaga-na-xodu/
Поділитись на інші сайти

  • 6 місяців потому...
2   0

Рівно така сама історія Sens 1.3. Газ не стоїть, їзжу на бензині. Заводиться туговато, постійні ривки при торканні педалі газу. Натискаю - ривок і пішла, відпускаю - ривок і підтормажує. В тянучці бісить. Промив, прочистив датчики коленвалу, детонації, абсолютного тиску та вивів картерні гази на вулицю, почистив контакти - стало краще, але все одно проблема лишилась. До діагностів не їздив. При чому так само - на холодну все відмінно. На газ реагує плавно, без ривків. Почався жор антифрізу. Замір компресії виявив, 5 атм в 4 котлі. 1-3 порядок. Як мінимум згнила прокладка та світить капіталка гбц та поршньової групи. На неділі їду знімать голову, мінять всі прокладки та кольца. Дивитись як обійтись малою кров'ю та трохи відсрочити капіталку.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97560-tyazko-zavoditsya-ta-plavaye-tyaga-na-xodu/#findComment-2268494
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.