Перейти до змісту

Потрібна діагностика "по телефону", або підказка.


Рекомендовані повідомлення

Ланос 1.5. ГБО. Блок керування КМЕ, форсунки АЕВ 2х2. Пробіг ГБО десь біля 50 тис. Фільтр мінявся регулярно. Тиск на виході редуктора стабільний. Троїть. Скоріше всього, проблема з однією з форсунок. Коли скидаєш з неї кабель - в роботі двигуна нічого не міняється. Коли скидаєш з інших - двигун на ХХ глохне. І клацає вона через раз. Хоча, коли на неї просто подавати напругу імпульсами - спрацьовує і відкривається. Роз'єм з блока виймав (на всякий випадок). Як визначить - це проблеми з форсункою чи з блоком? Проблема проявилася поступово.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97478-potribna-diagnostika-po-telefonu-abo-pidkazka/
Поділитись на інші сайти

  Поміняй їх місцями. Якшо проблема "переїде", то форсунка, якщо залишиться - то мозок/роз*єм/проводка.

  Або перекинь роз*єми... 1-4 , 2-3, у ланоса ж, по пам*яті, попарне впорскування...  

Змінено користувачем Юра 66
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97478-potribna-diagnostika-po-telefonu-abo-pidkazka/#findComment-2267102
Поділитись на інші сайти

І таки форсунка... Добре, що на них хоч ремкомплекти є...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97478-potribna-diagnostika-po-telefonu-abo-pidkazka/#findComment-2267106
Поділитись на інші сайти

Перебрав. Запустилося. 1. Та форсунка, що перша перестала працювати, стояла остання. Тобто, все гімно з магістралі, що просочувалося через фільтр, осідало в ній. 2. Трохи додало і те, що резиночки на штуцерах в блоках монтажники змазували солідолом. Лишній теж був там - в кінці магістралі.

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Ремкомплект. Резиночок навіть більше, ніж треба. Але, тих, що стоять на штуцерах і соплах, в ремкомплеті нема.

 

 

Блок форсунок до дерибана.

 

 

Після. Та, яка не працювала - праворуч.

 

 

Весь комплект до промивки і заміни прокладок.

 

Прокладки досить відчутно задубіли. Хоча, ще не до того стану, коли б почали розсипатися. Верхня частина фіксується штифтами. на фото зверху посередині - 8 шт. Вибиваються молоточком і твердим штифтом діаметром 2.5мм через отвори з боків від роз'ємів. Штифти сидять на фіксаторі різьби. Штифти конусні. Це треба врахувати, якщо хтось буде таке розбирать і захоче потім зібрать. резинки краще змащувати чиліконовим мастилом, а не літолом.

 

Вобчім, таке... 400 грн ремкомплект і година роботи.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97478-potribna-diagnostika-po-telefonu-abo-pidkazka/#findComment-2267124
Поділитись на інші сайти

Ще один цікавий плюс. Поки їздив на бензині (десь біля 100км), промилися бензинові форсунки, які теж вже починали глючить.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97478-potribna-diagnostika-po-telefonu-abo-pidkazka/#findComment-2267127
Поділитись на інші сайти

2 години тому, rambo сказав:

промилися бензинові форсунки

   Свого часу на ланосах, коли бензофорсунки пропускали (тобто не тримали і наливали в циліндри на непрацюючому моторі і потім довгий запуск з провітрюванням), то заливав бак найкращого 95-го на брендовій заправці і викатував його. Кожного разу допомагало))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97478-potribna-diagnostika-po-telefonu-abo-pidkazka/#findComment-2267129
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.