Перейти до змісту

недобре з системою охолодження. Сенс.


Рекомендовані повідомлення

Есть старый друг, Сенс 2005 года рождения, пробег 260 тыкм. Началось чтото твориться с охлаждением. Антифриз уходит без заметных подтеков. Подтянул хомуты, заменил верхний патрубок головка-радиатор (у меня СО переделана по типу Ланос 1.4). Долил антифриз. Отправился в поездку, 150 км. Открыл капот посмотреть  - бачок под пробку, Приоткрыл пробку - часть выдавило. Понажимал патрубки- вышло несколько пузырей, уровень упал. И такая картина несколько раз, то добавится уровень сам по себе, то упадет, так что доливаю. Пробку сегодня поменял, но как то это не очень помогло. Какие-то плохие предчувствия у меня в связи с этим.  антифриз залит G12.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97418-nedobre-z-sistemoyu-oxolodzennya-sens/
Поділитись на інші сайти

Викручуй свічки, витягуй щуп... Що там?
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97418-nedobre-z-sistemoyu-oxolodzennya-sens/#findComment-2266035
Поділитись на інші сайти

Свічки світло коричневі, на щупі чисте масло.

Отправлено с моего A80Pro через Tapatalk

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97418-nedobre-z-sistemoyu-oxolodzennya-sens/#findComment-2266036
Поділитись на інші сайти

А бороскопом (відеокамерою) на поршні у камері згорання дивились? Може, щось кудись сочиться крізь тріщинку? Дуже підозрілі гази в ОР, полюбе десь прорив водяної сорочки...
Антифриз сильно зменшується? Скільки доливаєте на сотню км? Після яких режимів їзди максимальна втрата?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97418-nedobre-z-sistemoyu-oxolodzennya-sens/#findComment-2266037
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Дивись, чудес не буває... сенс взагалі досить термонавантажений мотор має. Враховуй все: перероблену систему охолодження, якість патрубків і шлангів, можливість їх розслоювання, з*їло/зірвало крильчатку на помпі, недотошнісь при розслідуванні підтікань, .... Не знаю статистики по сенсовським моторам на рахунок "куди пробивє прокладку під головкою" і "де частіше тріскає головка", але все ж симптоми вказують на це... Як пічка працює, чи є білі свічки, чи є білі/рожеві засохші підтікання на блоці, "нюхай" приладами повітря в бачку на предмет газів, клади картон на ніч під гарячий мотор.... Такі випадки завжди важко діагностувати на око на ранніх етапах...  

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97418-nedobre-z-sistemoyu-oxolodzennya-sens/#findComment-2266039
Поділитись на інші сайти

19   6

Гбц напевно треба знімати, може бути корозія в тосольних каналах, вони там близько до металевого кільця на прокладці.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97418-nedobre-z-sistemoyu-oxolodzennya-sens/#findComment-2266046
Поділитись на інші сайти

Ну, здається ситуація прояснилася, і, сподіваюсь всіх тих неприємностей вдасться уникнути. Звісно, її можна було б помітити з першого погляду, та ми часто не бачимо того, що просто перед нами. А просто перед нами бачок Ракета, два верхніх штуцери, і обидва забиті... На оригінальному бачку, здається, всередині ці штуцери посилені металевими трубками, а у Ракети там щось типу тефлону, чи що, з досить малим прохідним діаметром. І воно законопатилося зовсім. В результаті, при закритому термостаті кругообігу по малому колу немає, тиск там створюється завеликий, рідину давить де тільки можна, ну і взагалі, описати фізику того процесу не легше, ніж реактора РБМК на 4-му блоці. Це ще добре, що термостат з отвором, та хоч яка-небудь частина рідини видавлювалася в великий контур.. ну і знаходилася там в роздутих патрубках, бо Волморт-патрубки такі еластичні...щодо того штуцера що приймає рідину з верху радіатора, то він начебто не зовсім був забитий, але його значення взагалі в системі для мене не зовсім зрозуміле. Дикі танці з рівнем рідини припинилися, а деяку нестабільність тепер будемо виявляти традиційними методами. Варто зазначити, що температура і по приборці і по боровому компу трималась 85..87 градусів завжди. Так що, колеги, якщо у вас капот вже піднятий, подивіться чи ллється в бачку рідина з внутрішнього тонкого штуцера..врешті решт це просто красиво)))

Отправлено с моего A80Pro через Tapatalk

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97418-nedobre-z-sistemoyu-oxolodzennya-sens/#findComment-2266064
Поділитись на інші сайти

  • 1 рік потому...
7   0

Була проблема, що кудись зникав антіфриз, виявилося, що почала пропускати прокладка під впускним колектором і через неї антіфриз стікав на випускний і одразу випаровувався, тікло його не багато, та на оборотах тільки, тому запаху в салоні не було, помітив лише коли після траси заїхав на заправку та почув, що щось шипить, подивився і побачив як кипить фріз на випускному колекторі))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97418-nedobre-z-sistemoyu-oxolodzennya-sens/#findComment-2267693
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.