Перейти до змісту

Течь антифриза в области подушки двигателя


Рекомендовані повідомлення

Доброго времени! Я не привык верить в совпадения, но всё приходиться... Ровно 3 недели назад в примерно одно и тоже время на том же самом месте, у меня начали идти пар из под капота...
Прошлый раз прорвало подводящие патрубки печки, они были вздутые, я их поменял, долил антифриза и стало относительно норм. 3 недели ехдил, откатал в городском режиме где то так 500 км, регулярно контролируя уровеньь антифриза и не зная особых проблем.
Ну и вот вчера, проблема повторилась. Облазил по всем патрубками охлжадения, стыки - ничего критичного. А вот вся защита в антифризе. Ладно, думаю нежуто помпа? Снял крышку, сухо...
Крышка бачка новая, на щупе, масло как масло, дыма из бачка не валило. Пару недель назад, после замены патрубков, трогал патрубок радиатора, был тёплый, отсюда заключаю что термостат рабочий.
Сегодня пошел смотреть снова, вообщем следы течи за генератором, где то там под подушкой.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.



Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97411-tec-antifriza-v-oblasti-poduski-dvigatelya/
Поділитись на інші сайти

Зняти пластиковий захист ременя ГРМ і подивитись, як живе помпа.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97411-tec-antifriza-v-oblasti-poduski-dvigatelya/#findComment-2265981
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

ничего критичного не было обнаружено

16 годин тому, Luca Brasi сказав:

А вот вся защита в антифризе. Ладно, думаю нежуто помпа? Снял крышку, сухо...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97411-tec-antifriza-v-oblasti-poduski-dvigatelya/#findComment-2265982
Поділитись на інші сайти

Тоді ход коньом: НА ХОЛОДНИЙ двигун зняти захист ГРМ, завести двигун і гріти його хвилин зо 30. Під час прогріву дивитись, ДЕ виступатиме антифриз. Краще з ямою чи естакадою вивчати хід антифризу до свободи.

 

У мене один з шлангів був геть порепаний і крізь нього постійно соплив антифриз. Гумор ситуації був у тому, що антифриз у гарячій підкапотці встигав випаруватись і я бачим лише сухі шланги та калюжку на захисті. А як поліз туди на холодний двигун... то зовсім інша справа! Одразу полізли сльози крізь тріщини в гумі. Вирізав той шматок - він аж просвічував тріщинами крізь нитки на світло.

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97411-tec-antifriza-v-oblasti-poduski-dvigatelya/#findComment-2265983
Поділитись на інші сайти

6 годин тому, Toris сказав:

Вирізав той шматок - він аж просвічував тріщинами крізь нитки на світло.

це як?) Я гочось думав що патрубок замінюється загалом, а не окремй його шматок?
Сьогодні відвіз машину до найближчого СТО. Нажаль ситуація далеко від гаражу, та від дому, тому щось потрібно було по місцю вирішувати. Машину залишив у них, нещодавно дзвонили, кажть поміняли патрубок обігріву салону, але іншу його частину (маленький шматок вже був тріснув, так я міняв, а тепер лопнула друга частина, що за врізкою ГБО).
Укатали поміняти і іний патрубок, та кришку бачка. Завтра поїду до них, а там вже будемо дивитись.

Змінено користувачем Luca Brasi
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97411-tec-antifriza-v-oblasti-poduski-dvigatelya/#findComment-2265984
Поділитись на інші сайти

12 годин тому, Luca Brasi сказав:

це як?) Я гочось думав що патрубок замінюється загалом, а не окремй його шматок?

Варто позбуватись стереотипного мислення. ))) Шланг зворотки, був натягнутий і на згині потрісканий від старості. Інший кінець замаскувався "десь там у надрах". Не було бажання усе те чіпати на холодну погоду. Стальна трубка у старий шланг та шматок нового шланга біля бачка спасли ситуацію. Десь влітку треба буде взагалі оновити усі шланги охолоджувальної та пропанової систем.

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97411-tec-antifriza-v-oblasti-poduski-dvigatelya/#findComment-2265985
Поділитись на інші сайти

Вообщем впечатление от посещения СТО двойственное, еще и не обошлось без дополниельных казусов. В виде случайно разбавленного готового антифриза дистилированной водой, что я случайно заметил не успев уехать :D
По итогу, потёк шланг печки, вторая его половина, которуюя  прошлый раз не менял, а оставил старую.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97411-tec-antifriza-v-oblasti-poduski-dvigatelya/#findComment-2266016
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Вообщем... Вчера ситуация повторилась. Итого, это третий прорыв системы охлаждения за послдение 4 месяца. И по ощущениям, дало течь опять в районе тройников печки. Учтиывая что был ~ 15 км от дома, тянули буксире.
Все патрубки (кроме ух идущих на радиатор) новые, возраст 4-12 мес, и прошлый раз на СТО меня также уговорили поменять крышку. Ганяли систему, сказали термостат в порядке.
Но сейчас уже есть откровенное подозрение на периодические глюки термостата. Такое возможно?
Когда закипел, температура была 108 С, потом я остановился где попало. Вышел, открыл капот - радиатор холодный, нижний патрубок радиатора - тоже холодный. Как я понимаю, у радиатора даже не было попытки включиться для охлаждения кипящей системы?
Сейчас машина на СТО, где и была 2 месяца назад, но как представлю что идти к ним снова, аж становиться дурно 🤒 Не говоря уже про ценник который получиться по итогу.

Змінено користувачем Luca Brasi
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97411-tec-antifriza-v-oblasti-poduski-dvigatelya/#findComment-2266256
Поділитись на інші сайти

На головке есть заглушка, находится за шкивом ГРМ. Случайно не она там травит антифриз? Если из-под нее, то внутри кожуха ГРМ будет сухо - ОЖ стекает по переднему торцу головы, по блоку и как раз попадет на правый брызговик. Получается внешне как будто течет помпа, а на самом деле выше.

Чтобы до нее долезть (не посмотреть, а для замены) надо снимать шкив с распредвала, кожух ГРМ. А чтобы снять кожух ГРМ надо снимать шкив гены.

Этот кожух не выйдет отклонить в сторону на достаточную величину, чтобы освободить доступ к заглушке нормальный.

Короче, если там мокро, то заглушка меняется легко, но вот добираться до нее долго. Ну и новую забивать не сильно удобно (там места сантиметров 10 до лонжерона). Я у себя садил новую на красный герметик, замена вышла на минут 30, а разобрать и потом собрать все вокруг назад - еще часа полтора.

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97411-tec-antifriza-v-oblasti-poduski-dvigatelya/#findComment-2266258
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...
27.04.2023 в 09:38, Luca Brasi сказав:

Вообщем... Вчера ситуация повторилась. Итого, это третий прорыв системы охлаждения за послдение 4 месяца. И по ощущениям, дало течь опять в районе тройников печки. Учтиывая что был ~ 15 км от дома, тянули буксире.
Все патрубки (кроме ух идущих на радиатор) новые, возраст 4-12 мес, и прошлый раз на СТО меня также уговорили поменять крышку. Ганяли систему, сказали термостат в порядке.
Но сейчас уже есть откровенное подозрение на периодические глюки термостата. Такое возможно?
Когда закипел, температура была 108 С, потом я остановился где попало. Вышел, открыл капот - радиатор холодный, нижний патрубок радиатора - тоже холодный. Как я понимаю, у радиатора даже не было попытки включиться для охлаждения кипящей системы?
Сейчас машина на СТО, где и была 2 месяца назад, но как представлю что идти к ним снова, аж становиться дурно 🤒 Не говоря уже про ценник который получиться по итогу.

Чим закінчилось, а від чого перегрів був встановили? Який термостат стояв фірма?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97411-tec-antifriza-v-oblasti-poduski-dvigatelya/#findComment-2266573
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

  закончилось тем что потёк шланг который идёт на печку, который был в глубине, причем хорошо замечен фонтан был лишь на заведенном двигателе. Поменяли патрубки на печку, и 2 на радиатор ибо они вроде как тоже были не очень, залили антифриз.. Ну и взяли чуть больше 1К грн. Как я не уламывал их поменять верхний и нижний патрубки радиатора - не захотели, говорят эти еще походят, а на складе таких нету.
Термостат проверили, сказали в порядке, установлен METAL-INCAR TC-103-1306010-04 80 C 12A.
Но сегодня проблема повторилась, открываю капот, вижу, верхнй патрубок который так я просил поменять - висит, omg, как же это уже надоело... Поднял патрубок, на вид он цел, смотрю кусок пластикового соединения внутри патрубка. Небольшая перемычка на радиаторе осталась, вплотную подвинул и прижал хомутами, залил воды и поехалдо дому.
Я не знаю, имеет ли смысл ремонтировать радиатор 10 летней давности, но нового купить не могу, нигде нету... Как и патрубков. Писал на УкрАвто, там тоже сказали что нету, оно всё рашковское было,как я понимаю,  а на скаладах разобрали.

 

Доброго дня!

Стосовно Вашого запиту повідомляємо наступне: згідно технічної документації на вказаний автомобіль встановлюються:

96182-2610000-10 – радіатор

9660536-1 або по заміні 96183756-05 вентилятор

tf698p-1303012-01 -Шланг радіатора відвідний

tf698p-1303026-01 - Шланг радіатора підвідний

 

Теперь вопрос, раз уж меняю радиатор, я могу туда поставить любой какой захочу? И подобрать под него нужные патрубки... Там же нет никаких ограничений по конструкции?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97411-tec-antifriza-v-oblasti-poduski-dvigatelya/#findComment-2266603
Поділитись на інші сайти

  Пластикові радіатори не ремонтуються. Заміну, думаю, знайдеш у вигляді від ланос 1.5 без кондюка, але з колгоспом по шлангам.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97411-tec-antifriza-v-oblasti-poduski-dvigatelya/#findComment-2266604
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

та ремонтувати радіатор якому 10 років, то вже занадто)))
Кріплення для всіх радиаторів ідентічні?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97411-tec-antifriza-v-oblasti-poduski-dvigatelya/#findComment-2266605
Поділитись на інші сайти

  В тебе сенсовський рідний , що кріпиться в трубчату раму з квадратної труби? Довгий під 2 вентилятора кріпиться так само в стандартні місця. Радік для ланоса 1.5 без кондьора (короткий, під 1 вентилятор) кріпиться в інші стандартні отвори.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Це база.

Це SE.

Це Сенс з кондіком.

Це базовий Сенс.

Оглянь уважно передню панель зверху ("телевізор") і побачиш всі місця кріплення. Так само аналогічні є і на балці знизу.  

Змінено користувачем Юра 66
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97411-tec-antifriza-v-oblasti-poduski-dvigatelya/#findComment-2266606
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 , у нього без рамки великий. Як на Сенс с кондюком. Фото тут викладав:

 

Такі фіг знайдеш, якщо тільки десь на ринку. Але ціна космос 4-5к грн.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97411-tec-antifriza-v-oblasti-poduski-dvigatelya/#findComment-2266608
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

та я вже навіть на переробку згоден...
Але люди на сто кажуть що потрібно задля нормальної переробки зварювати кузов під інші кронштейни. Ну от і що, мені тепер із-за зламанного радіатора та втомлених патрубків машину нову купувати? :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97411-tec-antifriza-v-oblasti-poduski-dvigatelya/#findComment-2266609
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 є навіть три варіанти заміни, якщо не знайти рідного...

1. Заміна на радіатор від Сенс (без кондиционера). 

Нюанси: маже не потрібно нічого по патрубкам колхозити. Але потрібно: рамка раідатора та вентилятор від Сенса, той що в тебе зараз, не стане.

 

Прихований текст

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

2. Заміна раідатора від Ланос з Кондиціонером.

Нюанси: патрубки потрібно колхозити і сильно - нижній патрубок потрібно переміщати на іншу сторону радіатора.

 

3. Заміна радіатора від Ланос без кондиціонера.

Нюанси: патрубки потрібно колхозити і сильно - нижній патрубок потрібно переміщати на іншу сторону радіатора, Переставити кріплення радіатора (так як він менший).

Так само і нижні.

Варити нічого не потрібно - що за "бред"??? Варити що? Штатні місця є на кузові.

 

В тебе ж Сенс без кондюка? Тому вибирай що більше подобається.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97411-tec-antifriza-v-oblasti-poduski-dvigatelya/#findComment-2266610
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

так, без кондєя, та планка за габаритами стане?
Бо пан З Екзіста не певен, ось що каже...

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.



Розміри я поміряв
 

ньо самі кріплення.



Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97411-tec-antifriza-v-oblasti-poduski-dvigatelya/#findComment-2266611
Поділитись на інші сайти

2 години тому, james сказав:

Варити нічого не потрібно - що за "бред"???

100%

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97411-tec-antifriza-v-oblasti-poduski-dvigatelya/#findComment-2266612
Поділитись на інші сайти

І так, авто без кондєя...
Взагалі все то якась велика клоуанада, на тих СТО. Ніхто не може нічо не сказати не підібрати. Кажуть ти їзди, купуй, а потім до нас, ми тобі встановимо.

Змінено користувачем Luca Brasi
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97411-tec-antifriza-v-oblasti-poduski-dvigatelya/#findComment-2266613
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Ось тобі радіатор Сенс без кондюка.

Кат. номер 2301-1301012-10

Рамка: Кат. номер: Т1301-1302010

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97411-tec-antifriza-v-oblasti-poduski-dvigatelya/#findComment-2266614
Поділитись на інші сайти

P.S. Теоретично, на рамку можна встановити вентилятор від Ланоса, вирізавши дірки у рамці під кріплення вентилятора. Але треба перевіряти... Може якісь резинові проставки знадобляться... не знаю.

 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97411-tec-antifriza-v-oblasti-poduski-dvigatelya/#findComment-2266615
Поділитись на інші сайти

  Так у нього ж є рідний вентилятор. До рамки (яку, мабуть, ще можна пошукати на розборках) присрати вентиль - то для норм. зварювальника не проблема (приварюються додаткові кріплення).

З рукастих опелеводів на Оболоні мешкає/працює на СТО Андрій, 0501336514. Хоча, здається, я ТС давав цей контакт...

2 години тому, james сказав:

Ось тобі радіатор Сенс без кондюка

Жень, і дай ТС партномер його рідного радіка. Може знайдеться, щоб без колгоспу.

 

2 години тому, Luca Brasi сказав:

Взагалі все то якась велика клоуанада, на тих СТО.

То клоунада була на укравто, коли вони ліпили все підряд... а тепер навіть автомагазини не знаходять потрібного.

пс. Це ти ще не стикався з ланос 1.4 на автоматі))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97411-tec-antifriza-v-oblasti-poduski-dvigatelya/#findComment-2266616
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

так от же ж p/n, це те що встановлено зараз.
96182-2610000-10 – радіатор. Але ж то кацапське а на складах ніде немає.

Так контакти гуру по Опелям з Оболоні є, але вони наскільки я пам'ятаю також не в захваті від таких машин :D І як він мені раніше казав, запчастини в них виключно на передньо привідні Опеля.

декілька філософський питань...
1. Чому якщо в мене нама кондєя, воно таке стоїіть? Ну так, є ГУР, але невже двигун зі звичайним охолодженням не зміг би впоратись?
2. Неодноразово чув про переробки, коли ставлять радіатори від Ланоса на Сенс, сенсовський (той котрий 2301-1301012-10) невже такий поганий?
3. Підкапотний простір Ланос-Сенс однаковий? Я чомусь думав що так... Тоді мабуть там і посадочні отвори тіж самі, тобто рамка в теорії повинна ставати на місце мого радіатора, а мій відповідно на машину де була рамка.  В мене до речі хетч, але не думаю що цей якось впливає з рішенням щодо радіатора.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97411-tec-antifriza-v-oblasti-poduski-dvigatelya/#findComment-2266617
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.