Перейти до змісту

З`єднання еластичною муфтою рульвого валу і рульвої рейки


Рекомендовані повідомлення

4   1

Доброго дня. Зіткнувся з такої проблемою: після ремонту і встновлення рульвої рейки (без ГУР) виявилося що з`єднати вал керма і вал рейки через муфту не вдається, банально не вистачає відстані. Вірніше з`єднати можна, але вали зобох боків заходять у флянці муфти на кілька міліметрів, не більше. Зі сторони моторного відсіку рейка встановлена правильно, добре сидить на кріпленнях (скобах). Кілька спеціалістів, яких я запросив глянути, чухають потилицю і говорять, що можливо проблема в муфті, можливо вона не рідна. Як на мене вона візуально така сама повністю як оригінальна муфта GM. Знаю що рейка точно знімалась вже попереднім власником (автомобіль "тягли" після удару) . Відтягнути авто на СТО немає змоги так як воно некероване. Питання в наступному, може бути що муфта дійсно не рідна і є модифікації з довшими флянцями, чи може змінилась якимось чимном довжина одного з валів, кермового або валу рейки?

Заздлегідь дякую .

 

Авто Lanos1.5

Польська збірка. Перезбирали в Україні після дтп. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97398-zyednannya-elasticnoyu-muftoyu-rulvogo-valu-i-rulvoyi-reiki/
Поділитись на інші сайти

10 годин тому, Анатолій_Черкас сказав:

Питання в наступному, може бути що муфта дійсно не рідна і є модифікації з довшими флянцями, чи може змінилась якимось чимном довжина одного з валів, кермового або валу рейки?

   Вочевидь удар був в "морду" і водій пошкодив грудину і руля, а заодно "зложив" вал, який не є суцільним, а є телескопічним якраз для більш травмобезпечного демпфування такого роду ударів. Він став коротшим. Або розбирай і "розтягуй" сам вал в довжину, або купляй на розборі другу колонку в купі, воно не дороге. Але спочатку знімай свою колонку і заміряй довжину.... Бо це тільки мій висновок)) а на розборку їдь зі своїми замірами.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97398-zyednannya-elasticnoyu-muftoyu-rulvogo-valu-i-rulvoyi-reiki/#findComment-2265785
Поділитись на інші сайти

4   1

Ймовірно так і є. Тому що візуально вал на іншому ланосі (у сусіда ) довший чим мій. Про те що вал телескопічний не знав. Дякую за пораду. Тепер знаю в яку сторону шукати.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97398-zyednannya-elasticnoyu-muftoyu-rulvogo-valu-i-rulvoyi-reiki/#findComment-2265787
Поділитись на інші сайти

Отакої... навіть на древньому 412 так було... і вал, і труба, в якій той вал - складні.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97398-zyednannya-elasticnoyu-muftoyu-rulvogo-valu-i-rulvoyi-reiki/#findComment-2265788
Поділитись на інші сайти

4   1

Не було в мене 412-го. Були ВАЗи. І жодного разу з колонками/рейками проблем не виникало. Щож, тепер буду знати про складні вали. Проблема до речі вирішена. Вал дійсно склало. При чому склало досить міцно, насилу розтягнув його.  Без демонтажу колонки не обійшлось. Також знайшов причину стуків зі сторони рейки. Насправді це не рейка, а люфт вала всередині колонки. Конкретно люфтить втулка пластикова і від цього здається що стукає рейка. Хто буде шукати причину - звертайте увагу.

 

Дякую, що відгукнулись. 

Змінено користувачем Анатолій_Черкас
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97398-zyednannya-elasticnoyu-muftoyu-rulvogo-valu-i-rulvoyi-reiki/#findComment-2265797
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.