Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Пробіг 77400км. Привідкрив сезон... Накатав 50 км містом. І мабуть трохи призакрив. Бо під кінець поїздки отримав КЗ по системі запалювання (згорів запобіжник). Шаманські пляски з бубном, вимикання-вмикання роз'ємів допомогли доїхати до гаража на другому запасному запобіжнику (бо перший замінений зробив "П-ФФ!" при спробі ввімкнути запалення). Далі при аналізі стану проводки з'ясувалось, що роки їй на користь ніфіга не пішли. Тож домовився з місцевим електриком про діагностику і в разі чого повну заміну центрального жмута.. А далі подивимось.

PS: Мотоцикл бомба-ракета, продавати не планую, тому буду любити і берегти як можу. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97219-old-chiefs-never-die-kawasaki-vulcan-drifter/page/3/#findComment-2267611
Поділитись на інші сайти

  • 5 тижнів потому...

77700км

 

Заміна масла і фільтра. А перед цим діагностика і багофіксінг електрики (бо перші виїзди виявили з цим проблеми). Дякувати друзям - порекомендували гарного електрика в Полтаві. Він хоч і автоелектрик, але не відмовив.  Зараз все перевірено, проблеми з контактами усунені, на щастя електропроводка заміни не потребує. До сезону готовий. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97219-old-chiefs-never-die-kawasaki-vulcan-drifter/page/3/#findComment-2267727
Поділитись на інші сайти

  • 11 місяців потому...

79000км. Сезон відкрито, мот завівся після зими бадьоро. навіть додати нема чого. Все працює. )))

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97219-old-chiefs-never-die-kawasaki-vulcan-drifter/page/3/#findComment-2268413
Поділитись на інші сайти

Вітаю. Також вже після зимового простою викатив та прохватив 270 км))

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97219-old-chiefs-never-die-kawasaki-vulcan-drifter/page/3/#findComment-2268432
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Прохватили в суботу в Чутово на відкриття мотосезону. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97219-old-chiefs-never-die-kawasaki-vulcan-drifter/page/3/#findComment-2268580
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Приїхав тюнінг із Great Britain. Називається Suicide Shifter або jackie Shifter. Переключалка передач правою рукою замість ноги. "Як в старі добрі часи". Реально допомагає при зупинці на світлофорі або коли треба рушати, можна двома ногами стояти на асфальті. На швидкості, особливо 60+ це дійсно суіцидальна хрінь, тому користуюсь звичним способом - перемиканням за допомогою лівої ноги

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Змінено користувачем vag
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97219-old-chiefs-never-die-kawasaki-vulcan-drifter/page/3/#findComment-2268647
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Ой, шо було.... Корочє, побував на мотфесті "Сила Нацїї", дороги гавніщє, але атмосфера зашибісь. Скучили ми за фестами, реально... На зворотньому шляху зясувалось, що передня зірочка всьо.... Тобто закінчилась. Оскільки нормальних замінників нема, довелось замовити з Японії оригінал. За самашеччі гроші. Місяць доставки. Так що найближчим часом я вело-авто-байкер. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97219-old-chiefs-never-die-kawasaki-vulcan-drifter/page/3/#findComment-2268758
Поділитись на інші сайти

Суворий ранок на мотофесті 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97219-old-chiefs-never-die-kawasaki-vulcan-drifter/page/3/#findComment-2268766
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...
В 18.12.2021 в 15:34, vag сказав:

В период межсезонья собираю ништяки, для установки зимой. 

1. Чехол на мот. Очень полезная вещь.

2. Рамки под боковые кофры. От Вулкана 900-ки, но по предварительным прикидкам, с небольшим сварингом-болгарингом должны встать на мой мот. 

3. Доп фары переднего света. Так называемая "люстра". На светодиодах. Чтобы дальним выжигать глаза любителям колхозного ксенона. ;) Шучу. 

4. Ободок фары и "хвостовик" глушителя. Оригинальные. Пришлось немного задушить жабу. Но на обоих этих деталях пострадал хром во время падения, а это непорядок. ;) 

5. Дуги безопасности. К ним еще планирую заказать "валенки" в том же стиле, что "галстук" и боковые кофры.

 

Завтра нужно сбросить клемму с аккума на зиму. И подставить что-то под раму, чтобы вывесить задний маятник. Накрыть мот чехлом и забыть до весны.

 

PS: у друзей-приятелей пошла какая-то пошесть, все уселись на эндуры. И меня агитируют активно. Я сначала отбрыкивался, потом узнал цены на китайцев (за 20-25 тыс можно взять не убитый, а за 35-40 вообще новый) и подумал - а почему нет? Экип есть, кроме кроссовых мотобот и кроссового-же шлема. Навык, конечно, растерял за годы. Но есть главное - понимание, где кончается экстрим и начинается пипец. Поэтому бездумно прыгать в овраги-болота и т.п. не буду, а  прокатиться иногда в хорошей компании по грунтовкам  - я всегда за. ;)

Из всех представленных на рынке бюджетных по цене моделей в этом плане привлекли две: 

1. Сузуки Джебель 200. Именно 200, а не 250. Старая проверенная лошадка с огромным баком и надежностью топора. Но нужно искать не убитую, а это сложно

 

2. Shineray Tricker 250. Содран китайцами с Ямахи Трикера. По габаритам, весу и коням примерно то же самое, что и Джебель, даже немного больше. Что мне особенно понравилось - низкое седло, что на бездоре ОЧЕНЬ важно, ну и колеса 16-19, а не 18-21. Стартовать будет гораздо резче при тех же лошадках, что у конкурентов. Переднее крыло только сразу поменять на кроссовое, и резину позлее. 

 

 

PPS: Своего Дрифтера меньше любить не стал, чтобы кто что не подумал. Просто ездить на круизере по грунтовкам это, мягко говоря, мазохизм. ;)

 

 

 

Все-ж купив. Правда не Трікера, бо він дуже малий виявився під мій зріст, в Шинерей 250 6С light. Зараз провожу йому профілактику із заміною всіх рідин, пластиліновий цепок нафіг, поставлю посилений. Ну і резина Мітас ендурна, з жовтою полосою. Окремого БЖ не буде, цікаве і корисне буду тут викладати. 

Змінено користувачем vag
Т9
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97219-old-chiefs-never-die-kawasaki-vulcan-drifter/page/3/#findComment-2268911
Поділитись на інші сайти

Ось такий він, китайчик.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97219-old-chiefs-never-die-kawasaki-vulcan-drifter/page/3/#findComment-2268912
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.