Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

2021.06.12.Сб. На Київ.

09:15 Виїхав з двору. На заправці черга на пропан. Половина черги - таксисти.
09:43 Заправився на Авіасі пропаном по 15,15грн/л до повного балона. Одометр 137362 км. Ще владнав деякі справи і о 10:30 стартували з Хмельницького.
Будують трасу Хмельницький-Старокостянтинів. Стояли у черзі по реверсивній дорожній смузі. Жарко.
Перли по максимуму автомобіля і дорожніх умов. Полонне-Житомир 100-120 км/год, Житомир-Київ 110-140 км/год. Перемкнувся на бензин та спробував 150 км/год, тахометр зайшов за 4000 об/хв, перемкнувся на пропан - їде, як на бензині. Надалі не перевищував 140 км/год (3700 об/хв) на пропані, так і йшли 120-140 км/год у крейсері.
15:20 Запаркувались у центрі Києва біля посольства Японії. Перед тим трохи поїздив Хрещатиком заднім ходом. Менти не бачили. Місцеві оцінили. Ввечері-вночі трохи погасали бруківкою (розмашисто хрестився) та й поїхали ночувати на Троєщину. Я ніби нічого такий водій, вже призвичаївся і навіть трохи набрався куївських водійських манер.

2021.06.13.Нд. Додому.

Вранці виявилось, що Троєщина мені подобається, там багато зелені, немає туристів і помірний трафік. Сонячний ранок. Гарно. Виїхали ближче до обіду.
Перед стартом перевірив рівень оливи моторної - рівень трішки зменшився. Таки небажано їхати понад 110-120 км/год, починається масложор.
Індикатор кількості пропана показує 1/4.

Дорогою з Троєщини до Житомирського шосе надибали заправку Avantage-7 з вартістю пропана 14,65 грн/л.
Запропанились 33,09 л. Одометр 137761 км. 484,77 грн.

...Типова здоровезна пробка на якомусь мосту, там ремонт роблять. Рух в'ялий, у якомусь ступорі пасеш сраку переднього авто і контролюєш сусідні смуги, щоби хтось не всунувся поперед тебе... Після Києва валимо максимально швидко, скільки не страшно. Задощило, температура повітря впала. Ближче до Житомира увімкнув пічку на підігрів. У ноги тепло, з привідкритих вікон повітря свіже, краса.

16:40 Хмельницький. Одометр 138110 км. Пропанюсь на OKKO 29,74 л по 16,49 грн/л. 490,41 грн.

Наловчився активно крутити двигун. Тяга у діапазоні 3000...4000 об/хв саме те, що треба. У спокої оберти мають бути не менше 2000 об/хв, нижче двигун просто сонний. Тепер ще одна заморочка: зменшити звук двигуна на 3...4 тис.об/хв, щоби не звучати, як недорейсер.

Нові шини Bridgestone Ecopia EP150 чудові. Тестування відбувалось у спеку та у дощ. Виявляється, минулого разу то так "Бєлшина" зимова гуділа на швидкості, а не асфальт. ((: Влітання в калюжу одним бортом на швидкості 110 км/год завершується рівненько. В дощ на мокрий асфальт при швидкості 100...120 км/год шини трохи підвивають якось так специфічно. У Житомирі перед пішоходним переходом на сухому асфальті гальмував трохи юзом - запах нових тертих шин мОцний.

На шинах розміром 185/65R14 спідометр прибріхує на +4...5 км/год. Тобто уже ближче до правди.

Рахуємо сумарну питому витрату по обох заправках. Одометр фінішний 138110 км. Одометр стартовий 137362 км. Кілометрів зо 40 проїхав на бензині. Отже, на пропані проїхав 138110-137362-40=708 км. Залито пропану 29,74+33,09=62,83 л. Питомий пропановий розхід за рейс: 62,83/708/100=8,874л @100км. :shock:

Пропанова вартість кілометра: (490,41+484,77)/708=975,18/708=1,38 грн/км. :shock: І ще сміливо можна досумувати 0,1 грн/км моторної оливи.

Каюсь за швидкість. Треба придумати якийсь круїз-контроль, а то вчепишся за іномарку - і тиснеш на педальку, тримаючи дистанцію. Потім дивуєшся, чому такий розхід і навіщо було залипати на швидке авто?

Трохи попутників дорогою підбирали (+375 грн). Мабуть, через кілька рейсів можна починати блаблакарити.

Продав три старі літні шини по 100 грн кожна. У п'ятницю якраз через годину після мене на шиномонтажку приїхав СТОшник за старими шинами, які ще можна докатати. Шиномонтажник звів нас докупи. Приїхавши з Києва, відвіз шини на СТО, отримав кошти. Люблю таке, коли обидві сторони задоволені. :ok:

Усім добра!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/page/4/#findComment-2265053
Поділитись на інші сайти

2021-06-17. Купив гараж.

 

Три години тому купив гараж металевий. Сталевий лист 6 мм товщиною. Дах просмолений, під рубероїдом. Всередині обшитий дошками. Тепло. Підлога цементна. Не фоткав і не обмірював, але Сенсовичу в гаражі має сподобатись. Здається, навіть можна буде відкрити двері з обох сторін.

Почепив свого замка.
Як звикну, що у мене є гараж, буду тренуватись заїжджати туди Сенсовичом. Поки що незвично. :dontknow:

 

Треба прочистити заїзд від трави та грунту.

 

 

2021-06-23. Замінили оливу в моторі. Розпиляли старий фільтр, ніколи вживу не бачив. Цікаво.

В ремонтера сьогодні день ланоса: переді мною виїхав сенс, заїхав сенсом я, потім під'їхав на ланосі давній знайомий, не бачились цілу вічність. Думаємо про встановлення напису Daewoo на гаражі ремонтера.

Робота 200 грн.

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/page/4/#findComment-2265054
Поділитись на інші сайти

  • 5 місяців потому...

25 червня 2021 року.

 

Перша купіль Сенсовича.

Спека, жарко... Опустив усі вікна, увімкнув обдув у ноги, їду неквапно містом 30...40 км/год, як оті гарні патрульні авто. Їду, значить, дивлюсь, чи порядок, почуваюсь шерифом. Аж тут звернув увагу на автомийку. Руки якось самі зарулили туди. Зупинився, розглянувся навколо - і нікого ж немає! Отже, викупав я Сенсовича вперше. Бруднючий був! Вода, піна, вода, повідшкрябував по кузову щось липке, знову вода. Вклався у 60 грн.
Протер Сенсовича ганчіркою старої вельветової сорочки. Красавчик! :dance2:
О 17:00 втрапив додому.

Сенсович вперше паркується до гаража.

О 20:00 звернув увагу, що хмаринки потроху збираються в організовану групу і готуються влаштувати шухер. А Сенсович чистенький і сухенький стоїть під під'їздом. От якраз і нагода поставити його до гаража. Втрапив майже правильно з першого разу. Усі дверки відкриваються одночасно на всі сторони і не впираються у стіни гаража. Мордою "десь туди" практично впритул, вихлопною на ворота - і маємо ще метр оперативного простору. Тобто за потреби, якщо заднім ходом заїжджати, можемо спокійно длубатись під капотом при закритих воротах.

Витяг коврики, опустив усі вікна - хай салон просихає, якщо там є якась волога. На сигналізацію, звісно ж, не ставив, бо немає сенсу. Закрив гараж на обидва замки. Гм, так мені подобається: це краще, ніж просто біля під'їзду паркуватись. Відчуття домашнього затишку.

Задумався про запобіжні упори коліс, щоби не переживати про дистанцію до задньої стіни гаража. Також не буде зайвою розмітка підлоги для комфортного заїзду.

Вже відчуваю, що гараж - це така ж визначна подія у житті чоловіка, як і автомобіль. :dance2:

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/page/4/#findComment-2265897
Поділитись на інші сайти

29 червня 2021 року.

 

1. Сенсович запропанився на 299,79 грн за 20,12 л по 14,90 грн. Одометр 138318. Від попередньої заправки 207,45 км. 9,7л @ 100 km. Хм, непоганий апетит у місті...
2. Зовнішня ширина гаража 4 метри, ворота 2.5 метра.

 

Вчора, 2021-07-03-Сб, та сьогодні, до Києва і назад.

Сенсович простояв майже тиждень у гаражі. Одометр від крайньої заправки 138318 км.

Вирішив катнути до Києва в економному режимі.
Докачав колеса до 2.5 бара по манометру компресора (на шинах написано про Max 3.0 bar).  Знаю, що тиску забагато, але раз у житті треба спробувати, щоби знати. Тому що досвід має бути. Та й колеса гарно виглядають, коли добряче накачані.

Жорсткість перекачаних коліс відчув одразу, коли їхав по латаному-перелатаному асфальту та переїжджав "лежачих поліцейських". Зате по трасі накат ну просто фантастичний! Гальмування гірше, педальку треба міцніше тиснути.

Старався їхати приблизно 110 км/год, тримаючись 3000 об/хв в межах 200 об/хв вверх та вниз. Перед Житомиром і до Києва важко стримувати швидкість, траса добра і газулька якось сама натискається. Конче необхідний круїз-контроль, щоби тримав оберти, а нога відпочивала. Або важіль фіксованого газу, як бачив колись у старому КрАЗі.

У Житомирі знайшли дві пропанові заправки. Запропанювались і туди, і назад.
Заправка при в'їзді з Хмельницького, вул.Чуднівська, 103-в, садовий центр "Green mile" (звернути на вулицю Шпаковського): 19,93 л по 13,90 грн/л, 277 грн.
Заправка біля Макдональдса (ТРЦ Global UA), з боку Києва після залізничного мосту плавний з'їзд направо, вул.Київська, 77: 18,12 л по 13,80грн/л, 250,06 грн.
Заправка вдома: 21,95л по 14,90 грн/л, 327,06 грн.
Одометр 139074 км.

На 756 км витрачено 60 л пропану. Питомий розхід 7,937 л@100км.
Паливна вартість 854,12 грн. Питома паливна вартість кілометра 1,13 грн.

------------------------------------------------------------
Примітка: на усіх згаданих заправках чомусь не чув жодного разу, щоби деренчав мій клапан, хоча я завжди прошу запропанити балон "до відстрілу". І суми якісь "круглі". Підозріло...

 

Знизив тиск у шинах з 2.5 до 2.3 бара. Переїзди "лежачих поліцейських" та латана поверхня одразу "пом'якшали". Схоже, це буде оптимальним тиском для цих шин (Bridgestone Ecopia EP150 185x65R14). На тиску 2.1 бара шини виглядають приспущеними.

 

09 липня 2021 року

 

У голові час від часу крутиться думка про збільшення геометричного стиснення у циліндрах, щоби пропан горів правильніше, а двигун мав більший крутний момент та економію. Вчора читав позитивний досвід людей на Драйві.

Вранці зустрів головного сенсоремонтера, озвучив думку. Він відмовився. Отак взяв - і відмовився! :shecry: Каже, що нема чого розбирати двигун, який після заводу ще не розбирався. (Цікаво, по чому він це побачив?) Каже: "От якби були якісь проблеми, які потребують зняття ГБЦ, то тоді заодно можна було би щось таке запиляти". Ніби не можна просто взяти і зняти ГБЦ...

Доведеться обмежитись лише прошивкою ECU.

Хокку з цього приводу:

Віктор хотів запилять ГБЦ -
Майстер сказав йому "Дзуськи!".
Шитиме Віктор ECU.

 

2021.07.16.Пт. Сенсович простояв два тижні у гаражі без руху.

1. Контроль щупа показав, що після заміни оливи і поїздки до Києва в режимі 3000 об/хв рівень ніби як не зменшився, у всякому разі, як було понад букву "L", так і залишилось. Точніше сказати не можу, бо первинний контроль здійснювався не в моєму гаражі, а на поверхні з іншими кутами нахилу. Втім, якщо на 750 км я не бачу суттєвих змін, то можна констатувати відсутність масложору.

2. Олива набула характерного відтінку, трішки потемніла. Одразу після заміни оливи на щупі вона була геть прозора, а зараз уже має характерний світлий жовто-коричневий відтінок.

3. Рівень охолоджуючої рідини в розширювальному бачку впав. Долив добрий стакан. На підлозі гаража виявив вологу пляму діаметром до пів-метра. Полапав долонею - ще волога і не масна. Тобто не олива, а таки охолоджуйка. Засмутився. Вивчення підкапотної поверхні моторного захисту і кузова навколо радіатора вказують на протікання радіатора. Дивна річ: як щодня гасаєш, то не тече, а як постоїть, то тече. Чи я просто не контролюю час, коли доливаю?

4. Треба міняти радіатор; або вже міняти, або дочекатись, коли буде встановлюватись кондиціонер. Під кондиціонер все одно буде встановлений ширший радіатор з окремим радіатором для фреону та двома вентиляторами.

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/page/4/#findComment-2265898
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.