Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 вітаю з успішним і корисним апгрейдом сенсовича! :yes:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/page/3/#findComment-2255971
Поділитись на інші сайти

8 часов назад, Toris сказал:

У міському режимі спідометр завищує на 5 км/год, а вище 90 км/год завищує вже на 10 км/год. Такий собі запобіжник від перевищення швидкості.

Это у всех так сделано и не только на Ланосе. Именно чтобы был запас не получить штраф. И панели приборов отличаются наличием-отсутствием тахометра, и для Ланоса- Сенса одинаковы.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/page/3/#findComment-2255979
Поділитись на інші сайти

Опа... А я тут заморочуюсь...

А одометр буде правильний пробіг показувати?

 

На славутофорумі браття знайшли мені резистор підстройки, щоби спідометра підкрутити. Буду пробувати.

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/page/3/#findComment-2255981
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 на многих авто наблюдал картину, когда показания на одометре отличались в большую сторону от показаний в блоках авто. Незначительно, но больше. Пробеги на авто были оригинальными, без адаптации под клиента:D. Думаю, не стОит парится по этому поводу.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/page/3/#findComment-2255983
Поділитись на інші сайти

Все работает правильно, не вижу повода заморачиваться. Журнал Авторевю сравнивал показания на многих авто- у всех так, не зависимо от цены и класса авто.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/page/3/#findComment-2255985
Поділитись на інші сайти

Дякую за підтримку, колеги!

 

Порахував бюджет проекту "заміна КПП" (залізяки + робота) = 20557 грн (734,18 USD при курсі 28UAH/USD). Половина славутки!

 

Віддав авто на upgrade у понеділок,05 квітня 2021 року, забрав з upgrade у вівторок, 13 квітня 2021 року. Авто в лабораторії знаходилось 8 днів. Власне робота по часу проводилась повних чотири дні, решта часу - відстій рідин, вихідні та інші справи.

 

Зараз авто у нормальному стані. Зі врахуванням моїх невеликих річних пробігів попереднього автомобіля (12000 км за 41 місяць або 293 км/міс) заміну КПП, маточинних (ступичных) підшипників та гальмівних колодок відношу до капітальних вкладень у "нове авто". Тепер повна вартість авто складає 2500+

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

+  + 734,18 = 3381,21 USD.

 

Технічні рідини та фільтри до капіталовкладень не відношу, бо то розхідники, які мінятимуться щороку і лягатимуть на витрати разом з паливом.

 

Якщо вкластись у кондиціонер (1000 USD), то всеодно авто вийде дешевше бюджетного Логана у пристойному стані (4800...5500 USD) БЕЗ КОНДИЦІОНЕРА. І не "потім", а "вже катаюсь". :letun:

 

Роблю фінансову паузу, чекаю зарплату, зализую бюджети. Далі будемо займатись хочулками та різними покращеннями: ланосяча панелька з тахометром, БК "Україна", парктроніки, зручно інтегрована відеореєстрація, експерименти з чіп-тюнінгом, накатка бензинової та пропанової карт і все таке.

P.S. Будемо продавати деталі, які залишились після апгрейду, але то вже інша історія.

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/page/3/#findComment-2255987
Поділитись на інші сайти

Если правильно помню, чтоб работала приборка с тахом в Сенсе нужно протянуть метр провода от ЭБУ с одной стороны до уже не помню куда :)с другой. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/page/3/#findComment-2255990
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 на сенсі треба десь 3метри провода((: тягнути від 43ноги блоку керування до приборки з тахом.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/page/3/#findComment-2255992
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 по установці приборки з тахом тут добре розписана процедура 

Колись і у нас на форумі була така тема, але видно вона давно у архіві....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/page/3/#findComment-2255993
Поділитись на інші сайти

1. В обід зустрів попереднього власника, запросив на тест-драйв апгрейдової КПП. Поки їхали "десь туди" - він ржав та опупівав по типу "як я стільки років так їздив?" Каже, що дійсно, до кращого авто звикається швидко і його нинішня Зафіра таки фантастіш. На зворотньому шляху його м'язова пам'ять відновилась, але все одно "зчеплення м'якіше і відчуття важіля КПП інші". По завершенню рейсу попередник сказав, що тепер у Сенсовича все добре і так має бути. Я подякував за гарно збережене авто і ми розійшлись.

2. По спідометру: озвучив попереднику розбіжності на різних швидкостях між спідометром та GPS - і він сказав, що так і було на рідній КПП. Тепер точно можна забити болтяру, форуми та попередник одностайно дали однакову інформацію. :yahoo: Але все одно треба спробувати трохи покрутити резючок, "бо ми народ широкий і гостинний". :-D

3. Базарники готові забрати орієнтовно за 100 баксів геть усі залізяки, що залишились (маховик у зборі, стартер, шків колінвала генераторний, піввісі сенсові, важіль з кулісним механізмом, дохла КПП та зчеплення). Вроздріб якщо продавати на OLX, то, може, буде більше, але продаж розтягнеться на роки.

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

  Майстер володів колись Сенсом 1.4 і також робив собі ланосячу панельку. Каже, що може бути як варіант дроту від панелі до МИКАСа (довгий дріт), так і від правої сторони торпедо до МИКАСа (короткий дріт, у нього було саме так). За поради та сцилочку дякую, відлайкаюсь завтра, бо на сьогодні ліміт вичерпаний.

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/page/3/#findComment-2255994
Поділитись на інші сайти

Точно, мы с Михаилом ( который на белом SE) в молодости((: тянули провод в моем  1.4 от Микаса под правым пассажирским сиденьем к ногам пассажира, где у обычного Ланоса ЭБУ находится. Около метра провода и потребовалось.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/page/3/#findComment-2255999
Поділитись на інші сайти

Ще як забрав Сенсовича з апгрейду, звернув увагу, що трансмісійного мастила з каністри 4 л використано приблизно лише половина. Майстер каже, що залив по рівень оглядового отвору + ще стопку зверху, як пише книжко.

 

Оскільки на КПП Daewoo <якісь там цифри> NSR 973-3 документації я так і не знайшов, то вирішив гуглити про обслуговування КПП Daewoo Nexia. Пишуть, що 1,8...2 літра, залежно від року випуску автомобіля та об'єму двигуна. Хух, попустило. А то вже спереживався, щоби мою модну цьомкикоробку не зжер масляний голод.

 

Сцилочку покладу тут, хай буде на випадок панічного нападу:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/page/3/#findComment-2256049
Поділитись на інші сайти

Сьогодні день Сенсовича. Купив йому:
1. Ланосяча панель з тахометром = на розборці 700 грн.
2. Шахта магнітоли металева нова АвтоЗАЗ = на базарі 100 грн. Встановив = зашибісь, тепер магнітолко не деренчатиме на вибоїнах.
3. Запобіжники Tesla малі 10, 15, 20, 25 А = 28 грн. за 8 штук.
4. Запобіжники середні на 30 А = 30 грн. за 2 штуки.
5. Лампи в габарит T10 (W5W) Narva 180744000 = 120 грн за 2 штуки в блістері. Встановив, тепер габарити світять білим, як у Славутику. А то попередник трохи неправильні діоди туди вмантулив, зі спектром електрозварки, що для мене неприємно і навіть трохи мерзотно.
6. Блок живлення на 2 USB з вольтметром у прикурювач = 130 грн. Червоні цифри висвічують напругу бортмережі, що зручно. Пізніше вріжу вольтметр стаціонарно кудись, а поки що буде так.
7. Комплект свічок Brisk Silver резистивні, LR15YS = 240 грн. На упаковці пише LPG, але ми знаємо, що головне у нашій справі - калильне число, а все інше - то накохалово.
8. 2 дерев'яні килимки-масажери під передні сраки, щоби влітку не залипнути, а взимку не примерзнути = 200 грн. Мода дідівська, але штуки фізіологічні та корисні на здоров'я. Най будуть.
9. 4 прозорі присоски приліпити щось на скло = 20 грн.

-----------------------------------------------------------------------

Вранці домовився з розборщиком про панельку з тахометром. Пошлявся по розборці. Поспілкувались з працівником про наші кльові славутки. Потошнів головному, щоби знайшов мені шахту магнітоли. Він ледь серце мені не продав, але шахти немає, каже. І широкої кліпси-пружинки на П-подібне облицювання навколо магнітоли теж немає. Душевний хлопчина. Знайшов мені шахту нову у якомусь магазині за 160 грн, куди ще треба пертись через місто. Після розборки стартер не запустився. Пацан штовхнув, щоби стартера зрушити передачею - попустило, стартер запустив двигун. Підозрілий стартер, щось я починаю йому недовіряти...

Далі поїхав на базар, там знайшов геть усе, окрім кліпси-пружинки. Приїхав уже після обіду, народу мало, частина кіосків уже закрилась. Таки добре, коли є час і можна неспішно перетерти за жизнь з нудьгуючими бізнесменами. Подякував одному бізнесмену за КПП, яку він підігнав моєму майстру. Він аж просвітлів, каже, що приємно чути вдячні відгуки серед цього хитрого і некомпетентного населення. З іншими щось смішне поржали разом. Зрештою, знайшли вони мені геть усе, що хотів, окрім тієї пружинки-кліпси. Втім, як пізініше виявилось, те облицювання все одно не деренчить і відсутність пружинки на естетику впливає некритично.

Запропанився. Трохи таксанув по ближніх селах. Треба ж якось Сенсовича обкатати... Душевні люди благословили грошима. Потім поїхав на річку, де батько рибалить. Стартер ще раз заклинив. Зупинив попутне авто, вийшов ДСОшник, смикнув мене своїм дизелем. Потім з горба коли їхав, пробував трохи стартером на ходу смикнути по маховику - спрацював, собака така. Зателефонив майстру - каже, що поки стартер з маховиком нові, там якісь люфти малі і бендикс не може зайти на маховик і, відповідно, нічого далі не вмикається і не працює. Домовились, що під'їду у понеділок і він там швидко усе зробить. Якщо заведусь. ((:

Вдома вийняв приколгосплену магнітолу Sony, запакував її до металевої шахти, а шахту запихнув на штатне місце в направляйки. Таки добре, якщо встановлювати згідно конструкторського задуму: стоїть усе міцно і деренчати, мабуть, не буде. На встановленій магнітолі послухав по радіо шматок роману Володимира Яворівського про чорнобильське лихо. Задумався про плинність життя, про любов і про Бога.

Встановив нові світлодіодні габарити. Зняв чохли на масажотюнінг. Далі буде.

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/page/3/#findComment-2256079
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 толковий і розумний був Яворівський... Нехай йому буде земля пухом!...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/page/3/#findComment-2256082
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

1. Ввечері, 19 квітня 2021 року, заїхав до майстра з приводу бешкетного стартера. Оскільки зловити відмову нам не вдалось, а ми обоє вже потомились і наблизились до режиму созєрцанія, то після консиліуму вирішили приколгоспити дріт до втягуючого магніта стартера, щоби тицятись прямо на плюсову клему акумулятора, коли прийде відмова. Так ми локалізуємо несправність: або контакти в замку запалювання, або несправність десь в зоні стартера. Майстер розповів, що у його сенсі 1.4 не було реле на замку запалювання і контакти просто підгоріли, а частота несправності з часом зростала. Варіант з дротом нам обом сподобався і ми гарненько його закріпили, щоби на ходу кудись не замкнув. Прикольний дріт, мабуть, я його залишу там же після виявлення та усунення несправності.

2. Видерли замок задньої правої спинки: у ньому розломилась пружинка і замок лівої спинки не закривається.

 

23 квітня 2021 року. Сенсович не стартанув штатно. Примусово стартанув його приколгоспленим аварійним дротом. Прикольно! З радості зателефонив механіку і сумлінно доповів, що ми оце щойно локалізували несправність замка запалювання, а до стартера питань поки що немає. Купив турецьке реле WTE123-01 (75.3777-10) та колодку з дротяними хвостиками за 42 грн.

25 квітня 2021 року попередник робив у своєму гаражі прибирання, віддав мені сенсовий колісний ключ і пригоршню свічок запалювання з невеликим пробігом: кілька комплектів Brisk з ітрієм, комплект Bosch і комплект російських. Каже, що коли щось у нього там бензинова система барахлила, то пробував різні свічки, які найкраще працюватимуть. Свічки місцями з іржею, валялись у текстильному мішку, який набрався вологи. На дозвіллі почищу та потестую, що то воно таке мені перепало і чи воно чогось вартує.
Ще давав мені почату 5-літрову каністерку концентрату охолоджуйки Febі G12 Nr.22272, але моя совість зметикувала, що залишок вартує десь 400 гривень грошей і ми вирішили притримати кльовий розхідник до вирішення його подальшої долі. В його Зафірку та в мого Сенсовича поки що такого не треба, там уже все заправлено. Мабуть, доцільно трішечки в Славутика капнути і доправити концентрат ремонтерам.

29 квітня 2021 року. Сенсович не стартанув штатно. Примусово стартанув його прикольним дротом. Мене вже радує цей дріт.  :)

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/page/3/#findComment-2257947
Поділитись на інші сайти

04 травня 2021 року. День парктроніка.

 

1. Встановлено парктронік заднього бампера з фаркопом. 2900 грн з роботою. Курс 27,90 UAH/USD.
2. Встановлено потужні білі LED-лампи заднього ходу. Як стемніло, перевірив - уже щось там ззаду видно. 130 грн.
3. Заодно виконана заміна задніх протитуманних ламп (5 Вт, щоби не сліпили задніх :wacko: ) замість потемнілих рідних; 2 * 10=20 грн.

Людина дня - Олександр 1968: він встановив парктронік та лампи.
Дуже перепрошую за "смолокурню", "мебельну фабрику" та "диван", воно так уже було. ((:

4. В ногах пасажира виявилась підсвітка при посадці; заміна LED-лампи 15 грн. Ввечері здогадався помацати в ногах водія - там теж є приколгосплена підсвітка; для усунення дискримінації водія треба поставити нову лампу.
5. Кліпси обивки багажника: 10 шт. по 2 грн = 20 грн.
6. За 200 грн купив правий та лівий б/в замки задніх пасажирських відкидних спинок.

 

Олександр повідомив, що для передніх протитуманок існує люксовий лівий підрульовий перемикач з кільцем вмикання передніх протитуманок. У майбутньому поставимо такий перемикач, він вартує 200+/450+ грн (Сенс/Ланос GM). І лампи задні повернемо такі, як треба.

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/page/3/#findComment-2257948
Поділитись на інші сайти

06 травня 2021 року. День чиптюнера.

Сьогодні після роботи протягнув до салону переноску 220 вольт, увімкнув ноутбук і тикався кабелями в МИКАС та газомозок.
Усе грало, тільки дуй. Особливо, якщо запустити двигун.
Нічого не зрозумів, але було дуже цікаво.
Завтра ще втикнусь.

Пробував такі програми:

OpenDiagFree 1.4:

Прихований текст

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

 

 

SensDiagnostika V1.2.5:

Прихований текст

 

 

 

 

 

 

 

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/page/3/#findComment-2257949
Поділитись на інші сайти

MikasOnline-6:

Прихований текст

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

 

 

 

 

 

Програми виробника газомозку:

AG Centrum JZ-2005 видала якусь хрінь, мабуть, газомозок прошили на JZ-2009:

Прихований текст

 

AG Centrum JZ-2009 працює:

 

Прихований текст

 

 

Прихований текст

 

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/page/3/#findComment-2257950
Поділитись на інші сайти

Для роботи з газомозком треба знати конкретно які у мене форсунки, сенсор тиску, котушки запалювання та ще щось. Де цю інфу зібрати - не маю уяви. Пробував запускати якусь калібровку - прога попросила зробити газулькою 3000 обертів і так тримати. Без тахометра якось воно криво... Зупинив калібровку.

Цікава цяцька. :)

Де б то якось навчитись усьому цьому, щоби системно та послідовно? Щоби карти відкатувати і коригувати.

 

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/page/3/#findComment-2257951
Поділитись на інші сайти

2021-05-28-Пт. Шинний монтаж.

Возив літні колеса попередника Kumho 185/65R14 на балансування. Протектора вистачить ще на сезон. Одне колесо виявилось з невеликою гулею збоку. Забракували. На виході отримав два збалансованих колеса, два роздітих диски та одну придатну шину. Непридатну шину залишив на шиномонтажі. 80 гривень за усі процедури.

Перетерли про шини з монтажником, він одобрив мій вибір Michelin CrossClimate+ XL і сказав брати саме у розмірі 185/65 (2000+ грн/шина), а не 175/65 (1600 грн/шина). Якби носив краватку - з'їв би, як Саакашвілі, хай їм грець, таким цінам... Маю зібратись духом і купити дві штучки на пробу.

Катаюсь на зимовій гумі, поки не куплю нову літню.


2021-05-29-Сб. Вперше у Києві.

Вчора їздив до Києва (майдан Незалежності) і назад. І по Києву трохи. Куївські водії як гімно: ти їх тиснеш - а вони крізь пальці лізуть. Мусиш контролювати мінімальну дистанцію, щоби якесь не пролізло поперед тебе. І пробки ці... І рух по пів-корпуса... Не упрів, але брудно матюкався щирими матюками. Богу дякувати, справа сидів кльовий штурман, вказівним перстом та голосом вказував мені правильні напрямки та смуги. Центр трохи перекрили для підготовки до свята міста, тож довелось вимкнути навігатор і перейти на класичний голос справа.

До заходу сонця встигли виїхати з Києва і відривались до Житомира по повній програмі. Перли лівою смугою 110...130 км/год по GPS (120...140+ км/год на спідометрі). Час від часу пропускали Теслу чи інше потужне авто і знову повертались на крайню смугу зліва: там вільно і маневрів на пропуск менше, ніж правішою смугою на випередження. За 30 км від Києва так і прилетіли на заправку ОККО. Бог милував, гальма витримали, підвіска витримала, стабілізатор витримав, не перекинулись і ні у кого не в'їхали. Пізно перешикувались у праву смугу, тому так.

Вночі на таку відстань їхати важкувато. Час од часу хрестився і просив Бога про допомогу та захист. Кілька разів повертався із зустрічної смуги на свою, бо після житомирської траси зустрічну смугу вважав своєю крайньою лівою. Десь біля Полонного (там дорога краща, ніж на Любар) ледь не проскочив гострий поворот. Я повертаю, повертаю - а воно все одно узбіччя перед мордою. Потім ще був епізод у якомусь селі вліво-вправо і одночасно догори-донизу-догори. Швидкість ніби невисока була, але прискорення - як у літаку. Штурман оцінив. Купи молоді швендяють узбіччями. Мусив стишитись до 60 км/год.

Користувались додатком Waze з українською озвучкою "Марія". Кльова дама, ця Марія, скажу вам. Попереджає про ями, аварії, авто на узбіччі і про ментів. Коли вдало минув яму, то перепитує, чи є ще яма, чи вже немає. Помічна штука. Потребує постійного інтернету. Час прибуття прораховує дуже точно. Штурман каже, що за рік використання розбіжність не перевищувала 15 хвилин за найгіршого трафіку. Тобто тобі до Києва ще кілька годин їхати, а воно уже прорахувало і трасу, і трафіки Житомира та Києва. Це вражає.

Витрати газу за неповним маршрутом Хмельницький-Київ-Київ-з_Києва склали 34,58 л на 431 км або 8,023 л на 100км. Це з пробками, пагорбами, бруківкою та перевищеннями швидкості, де можливо. Завантаження: водій, пасажир, легкий вантаж у салоні і тавроводний склад у багажнику. Економний такий сенсович... Треба йому якогось ніштяка купити або дворежимну прошивку прошити.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/page/3/#findComment-2257952
Поділитись на інші сайти

 

Порахував повну витрату газу від старту на заправці до фінішу там же.
Заправка: одометр 136506 км.
Дозаправка: 34,58 л.
Заправка фінішна: 21,18 л, одометр 137226 км.

Проїхав 720км. Заправив газу 55,76 л. Розхід газу 55,76/7,2 = 7,74(4) л / 100 км. Дивно, думав, буде більше...
Старокостянтинів (від заправки WOG з боку Хмельницького) і десь до повороту на село Хутори (6,2 км) пройшов на бензині (забув перемкнутись після першої фізіологічної зупинки та прослуховування двигуна), то потім наступну стоянку 15 хвилин холостив пропаном. В принципі, навіть якщо порахувати 713 км без бензину, то отримаємо 55,76/7,13 = 7,821 л @ 100 км. Теж непоганий результат.

Олива у двигуні ніби не опустилась помітно. У всякому разі, як була на цифрах щупа у середній зоні, так і показує.

По часу від стартової заправки (10:15) до парковки на Хрещатику (16:00) 5:45 годин. Зворотній шлях з парковки (20:30) до під'їзду (01:50) 5:20 годин. Стоянки з'їдають час та паливо, але здоров'я дорожче часу, необхідно зупинятись, ходити туди-сюди та присідати - так ми робимо профілактику тромбозам та інсультам з інфарктами. Після Полонного робили чергову заправку - то ледь чи не рачки виліз, ноги відсидів. Ходити було якось прикольно. Починаю розуміти професійних водіїв.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/page/3/#findComment-2257953
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Toris сказал:

заміна задніх протитуманних ламп (5 Вт, щоби не сліпили задніх :wacko: )

Витя, это неправвильно. Там по штату 21Вт, для того, чтобы В ТУМАНЕ (а не каждый день) твой сенс было видно ДАЛЬШЕ и сзадиидущий авто успел оттормозиться. Поэтому и называются они ЗАДНИМИ ПРОТИВОТУМАННЫМИ  ФОНАРЯМИ. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/page/3/#findComment-2257956
Поділитись на інші сайти

Знаю, Юрій, там у кінці повідомлення оголошено намір повернути лампи такі, як треба.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/page/3/#findComment-2257957
Поділитись на інші сайти

  • 11 місяців потому...

2021-05-31. Реле стартера. Тахометр.

Після роботи поїхав до автомеханіка, проводили лудильно-паяльні роботи.
1. Встановили реле стартера. Працює. 
2. Під'єднали тахометр до МИКАСа. Працює. 
3. Всіляке-різне.

31/2 години (з 17:30 до 21:00), 400+100 грн.

 

 

2021-06-02


Під час обідньої перерви у порядку зорового та психологічного розвантаження провів дослідження передаточних чисел КПП за допомогою нововстановленого тахометра та додатку смартфона DigiHUD, який показує швидкість по навігаційних сателітах (GPS etc.). Стрілку штатного спідометра ігнорив, бо вона поки що завищує "процент жиров у маслі".

Отримав таку табличку:

Передача 2: 2000 об/хв=25 км/год; 3000 об/хв=37 км/год. Редукція ≈ 80...81 (об/хв)/(км/год).
Передача 3: 2000 об/хв=39 км/год; 3000 об/хв=55 км/год. Редукція ≈ 51,3...54,6 (об/хв)/(км/год).
Передача 4: 2000 об/хв=55 км/год; 3000 об/хв=83 км/год. Редукція ≈ 36,1...36,4 (об/хв)/(км/год).
Передача 5: 2000 об/хв=74 км/год; 2500 об/хв=90 км/год; 3000 об/хв=105 км/год. Редукція ≈ 27...28,6 (об/хв)/(км/год).

Оберти ловив і тримав як розгонами, так і сповільненнями, тобто кожне значення отримане зверху та знизу.
Точність така собі, бо стрілка, кут зору і все таке; старався рівненько стрілкою на поділку втрапити і так потримати, поки значення швидкості по GPS стабілізується.
Першу та задню передачу не заміряв, бо не актуально.
Зимова "Бєлшина" 175/65R14, останній сезон (протектор <4 мм).

З Києва пер деколи 130 км/год по GPS, це було {27...28,6}*130={3510...3720} об/хв. На пропані.


2021-06-09

1. Гонка.
Сьогодні вранці, їдучи на роботу, на прогрітому двигуні не зміг догнати "Таврію". І ніби розумію, що там більше тяги на кілограм маси, а все одно хотів хоча би догнати. Де там! Я вже і мотор крутив, на стрілку тахометра дивився - а таврушка стрімко віддаляється у горизонт. Дременула від мене і звернула до якогось заводу. Мабуть, тавровод також спішив до праці.
В принципі, не дуже й треба. 

2. Щось бахнуло.
Після невдалої гонки заходжу у правий поворот 90° і чую хлопок ззаду зліва. Відчуття авто ніби не змінились. Опустив ліве скло, слухаю. Не шипить, не лопотить, авто нормально їде, нічого не перекошено і не затирає. Серце калатає. Розігнався. Входжу у лівий поворот і чую хлопок ззаду справа, але трохи тихіший. Знову слухаю, знову без змін. А серце вже добре так калатає, режим ахтунга увімкнувся. Запаркувався, повзаю по стоянці, шукаю розриви та гулі шин, гойдаю кузов, перевіряючи амортизатори. Колеса рівні та цілі, амортизатори без змін, ну всьо ніби зашибісь! На стресі забігаю в курилку, там якраз десяток водіїв чекають путівки. Питаю поради. Отримую відповідь "перевір багажник, там щось літає". І тут я розумію, що 6-літрову пляшку з водою, яка стояла на підлозі за водієм, я забирав з лежачої позиції, тобто пробкою вона дивилась на задню праву дверку. Виходить, що на правому повороті пробка влупашила по пластику карти задньої лівої дверки, чим добряче мене налякала. А на лівому повороті пляшка перекинулась вправо і влупашила якраз по тонелю, де вихлопна проходить...
Трохи попустився. Але остаточно стрес відпустив уже після планірки, коли включився у робочі завдання. Отаке воно буває...

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/page/3/#findComment-2265051
Поділитись на інші сайти

2021-06-11. Bridgestone Ecopia EP150.

 

Отримав поштою нові літні шини Bridgestone Ecopia EP150 185/65R14 86H, 2020 рік, made in Thailand. 4 штуки, 4863 грн з доставкою (курс 27,20 грн/$). Фотки зробив.
Пробіг одометровий 137356 км на шиномонтажці.

Розбортовка 2 старих коліс, заміна 3 сосків, забортовка 4 шин, герметизація, вирівнювання тисків, балансування, знімання зимових коліс, встановлення літніх коліс = 300 грн. Фотки зробив.
Тиск у шинах 2.1 одиниці вимірювання.

Наносився коліс туди-сюди. Від цих зимових бєлшинних коліс можуть м'язи підрости.

Проїхався містом з шиномонтажки додому. Ніби тихіше і краще, але ще не зрозуміло. Завтра обкатаю.

Маю 3 старі літні шини Kumho 185/65R14, залишкова висота протектора приблизно 4 мм (треба виміряти точніше). Мабуть, треба їх продати кому для причіпа.

 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/page/3/#findComment-2265052
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.