Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Усім привіт!

 

19 лютого 2021 року купив у сусіда Сенса 1,3i 2006 року випуску, 

Одометр 135243 км.

 

Фото мої, взяв з форума славутоводів - я там тусуюсь, як славутовод. Славута - моє перше авто, ще не продав.

Збирав гроші на дорожче авто, але вирішив, що поки там що, то краще пересяду на Сенс вже і буду кататись далі та швидше, ніж на Славуті.

Перша ж поїздка до сусіднього міста показала, що напрямок моїх очікувань правильний. Сенсом задоволений дуже, авто комфортніше, ніж моя перша ластівка.

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 вітаю у клубі!

Сенс на газі? В скільки обійшовся?

В мене попереднє авто було сенс на газу. Дуже економне авто. На 1-2л. економніше за ланос. Правда є і болячка, це кпп. Але особисто на моєму сенсі проблем з кпп не було!.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/#findComment-2255355
Поділитись на інші сайти

Поздравляю, машина выглядит хорошо :metal:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/#findComment-2255360
Поділитись на інші сайти

Дякую за вітання, хлопці!

10 годин тому, jason_ua сказав:

Сенс на газі? В скільки обійшовся? <...> Правда є і болячка, це кпп.

Сенсович на пропані, ГБО-4. А КПП будемо міняти на правильну ланосячу. Уже все купили, окрім шківа колінвала: 

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/#findComment-2255362
Поділитись на інші сайти

Машинко доглянуте, сусід купував його у кредит з салону. Я спостерігав авто від самого початку і знаю історію його проблем прямо в процесі виникнення самих проблем.

 

На момент моєї купівлі Сенсовича люто гудів правий передній підшипник маточини (ступиці) і задні теж були зношені сильно. КПП вносила вагомий внесок до загальної звукової картини. Процес набирання швидкості нагадував звуки гри "Need for speed". На швидкості 70-80 км/год був такий резонанс, що аж кузов гудів На 110 км/год звук затихав і був подібний, як ото в кіно показують, коли бомбардувальники летять Берлін бомбити. З врахуванняв вартості заміни КПП зійшлись у ціні 2500 USD.

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/#findComment-2255363
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 если пробег действительно не "корректировался под клиента", то ценник вполне адекватный.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/#findComment-2255364
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Мабуть що нічого не скручувалось. Авто їздило на роботу, до родичів у село і на моря сім'єю. Ми з сусідом працюємо на одній фірмі, у нього просто не було часу їздити багато. :)

 

Авто має два рижики: переднє праве крило, де зачепився за щось і було розкриття металу від фарби та грунту (на фото не видно), а також на згині металу заднього скла зверху зліва (на фото видно, що там ми підняли "рамку", коли дивились). А в цілому по кузову та пластику фарба ще рідна і не полірована.

Ляда багажника була м'ята у перші роки експлуатації, в'їхали у тачку. Фарба ціла, робити нічого не буду.

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/#findComment-2255374
Поділитись на інші сайти

Перетягну сюди трохи мого сенсобортовика з форуму славутоводів. Фото зі штампами Славута-клубу; нові фото будуть складатись сюди вже без штампів.

 

19 лютого 2021, п'ятниця: Після роботи поїхали з сусідом переоформляти його сенса на мене. Як приїхали, виявилось, що я сумлінно забув документи вдома. Вирішили перереєструвати завтра. Віддав сусіду 2500 USD за авто і загнали сенса мені під під'їзд.

 

20 лютого 2021: Зранку рвонули до ТСЦ, приїхали за 30 хв до відкриття, були у черзі четверті. Ледь відкрутили номерні знаки.
Переоформлення із заміною номерних знаків 830 грн при курсі 28 UAH за 1 USD.
Тепер Сенсович мій. :)
Заправив на 511,72 грн 35,17 л пропану по 14,55 грн (курс 28 UAH/USD). Бензин у баці ще є від попередника.

 

21 лютого 2021: На 150,01 грн заправив 10,31 л пропану по 14,55 грн (курс 28 UAH/USD). Проїхав 131,8 км. По трасі рухався швидше, ніж славуткою. Отже, взимку без пасажирів витрата пропану по трасі складає 7,822 л на 100 км + бензин на прогрів містом. Щось мені здається що моє карбюраторне Славутко 1,2л має більший апетит, ніж інжекторний сСенсович 1,3л...

 

24 лютого 2021:
1. Книжку по сенсах купив, 298 грн (курс 28 UAH/USD).
2. А ще випадково засвічується, а потім пропадає "чек енджіне", при цьому ніяких змін у роботі агрегатів не відчуваю. Зате відчуваю, що пора купувати такі амулети: Автосканер ELM327 Bluetooth v1.5 Pic18F25K80 (2 плати) повна версія Elm Electronics та Діагностичний перехідник (OBD-1 12 pin) - OBD-2 16 pin. Дуже цікаво залізти в мозок і подивитись, чи є там порядок.
3. По схемах електричних намальовано, що може бути електронний тахометр і є сигнальний дріт до нього.

 

26 лютого 2021: Ремонтери порозбігались по шабашках, але встигли мені порадити, як перевірити, чи то ступичні підшипники виють.
Після роботи завантажив два пасажири і поїхали менш навантаженою дорогою додому.
Розігнався десь до 50...60 км/год - отримав рівний гул.
Роблю різкий маневр на ліву смугу - у момент крену на переднє праве колесо гул посилюється.
Роблю різкий маневр на праву смугу - у момент крену на переднє ліве колесо гул майже щезає.
Так зробив кілька разів. Отже, якийсь підшипник добряче виє.

 

28 лютого 2021: По крамницях та ярмарках не гасав. Вилежував спину і було мені добре. То замовив комплект підшипників на усі ступиці в інтернеті, 2454 грн без доставки (курс 28 UAH/USD). Чекаю.
Підшипник передньої ступиці R13 GM 2 штуки та Підшипник задньої маточини к-т оригінал 2 штуки.

 

02 березня 2021: Виявив у ящичку з бонусами від попередника два комплекти конічних підшипників у задні маточини (ступиці). При натисканні ногою на верхню частину заднього колеса є відчутний люфт. А попередник казав, що був у майстра, який сказав, що ще можна трохи поїздити, але краще підшипники замінити. Заміню.

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/#findComment-2255378
Поділитись на інші сайти

03 березня 2021: Отримав підшипники в маточини усіх колес, два передні і два комплекти задніх. Доставка 62 грн при курсі 28 UAH/USD.

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Передні підшипники на сканері (вигляд в упаковці з кожної сторони):

 

Задні підшипники на скані (в кожне заднє колесо вставляється два різних підшипники, вигляд в упаковці з кожної сторони)):

 

Показав новому ремонтеру Сенсовича. Подивився, похвалив і сказав, що оті по два штуки на задні колеса ставлять на ковейєрі. На мої питання, звідки знає, відповів, що кожний свіжий автомобіль (перше ТО), який йому приганяють, він ретельно розглядає, фоткає і записує деталі, а потім порівнює з базаром, ЩО там продають. І взагалі, колись він також володів Сенсом, до нього ганяли ті сенси, тому така пам'ять.  Ще сказав, що бувають деталі, які є лише на заводі, а на базарі з такими розмірами просто немає, тому після заміни тих заводських деталей базарними авто вже трохи не таке. Завтра заганяю Сенсовича до його ангару. Підшипники задні він мазатиме своїм мастилом синього кольору, відібраним та перевіреним роками на власному досвіді. Запресовка гідравлічним пресом, щоби усе по науці. Затягування динамометром і т.д.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/#findComment-2255379
Поділитись на інші сайти

05 березня 2021:
1. Ходив на оглядини панелі приладів до володарки ланоса. Сподобалось. Спідометр та одометр там механічні, як у Сенсовича; тахометр електричний стрілковий, як у моєму люксовому Славутику.
Подумую про заміну сенсової панелі на ланосячу. Тахометр має бути, звик я до цього корисного приладу. А механічні одометри поміняю місцями, щоби зберегти рідний пробіг і нічого ніде не накручувати.
2. Після роботи загнав Сенсовича до майстра на підшипники.

06 березня 2021:
Години зо дві тому пригнав Сенсовича додомцю. Майстром проведено такі роботи:
0) інспекція ходової, рульової та гальмівної систем;
1) замінено усі ступичні підшипники усіх 4-х колес;
2) замінено якісь гайки;
3) замінено передні гальмівні колодки (якісь дешеві, але ніби пристойніші; інших не було);
4) зайва гальмівна рідина відкачана;
5) підтягнуто ручне гальмо, машинко присідає.
Вартість робіт, невеличкого бонуса, деталей та розхідників складає 1600 грн (57,14 долара, курс 28 UAH/USD).

Пробіг одометра 135436 км.

КПП для міста замінювати поки що не треба.  Шумить вижимний підшипник, але поки що ніби не страшніше, ніж у Славутику.

На ближнє майбутнє планую провести такі роботи:
1) замінити рідні патрубки охолодження новими;
2) замінити ремінь генератора, ремінь ГРМ з помпою та роликом;
3) замінити свічки;
4) замінити бензинові шланги та, можливо, газові;
5) замінити гумові подушки задніх амортизаторів, щоби не боятись навантажувати авто, якщо доведеться.

Влітку розберемо салон, займемось інспекцією і техобслуговуванням кузова.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/#findComment-2255381
Поділитись на інші сайти

Вітаю у нашій спільноті! Нехай машинка радує. До речі, є у нашій компанії із Хмельницького люди також.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/#findComment-2255382
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Дякую!

Продовжую перенесення бортового журналу.

 

Фотосесія ремонту 06 березня 2021:

 

Обойма підшипника, який гудів:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Старі задні підшипники:

Задні підшипники ще непогано крутились і накат був навіть у такому стані. Але коли нажати на верхню частину колеса, то був відчутний люфт.

 

На кожному підшипнику, який у зв'язці на фото, є якийсь ґандж. Один передній підшипник ніби ще живий, але ми прийняли рішення поставити усе нове. Подивимось, скільки пробіжать нові підшипники.

 

Задні підшипники мазались Азмолом №158.  Майстер каже, що гут.

 

Передні гальмівні колодки:

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/#findComment-2255384
Поділитись на інші сайти

В принципі, ціновий діапазон гальмівних колодок трохи дорожчий моїх тихих Томексів на Славутику. Маю надію, що по якості не гірші.

 

Пробіг одометра 135436 км.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

09 березня 2021: Підшипники новенькі не шумлять, тепер слухаю мотор, як у славутику. Аж спокій на душу прийшов.

 

10 березня 2021: Сьогодні вранці гарненько розігнались на об'їзній. КПП таки виє, коли на передачі рухаємось. Зі спрацьованими підшипники гудів та вібрував увесь кузов, як ото звук по всьому тілу, коли стоматолог бурить зуб радянською машинкою з низькообертовим механічним приводом. А зараз краще чути локалізацію та спектр звуку, він значно тихіший і не напружує. 5-та передача виє голосніше, згідно генетики. Мастило у КПП Castrol 80W90 GL-4, недавно мінялось.

На нейтралі, щоби почути мотор, треба газонути на 3000-4000 об/хв. [Без тахометра незручно.]

У вільний час послухаю всі пари шестерень детальніше.

 

11 березня 2021:

1. Про заміну КПП знайшов статтю для загального розвитку: https://zaz-shop.com.ua/ua/remont/478_kak-ustanovity-kpp-ot-lanos-na-sens-13/
2. Знайшов тему форуму сенсоводів про заміну КПП: https://lanos.com.ua/topic/12624-ustanovka-kpp-lanosopel-na-sens/
Там порівнюють редукційні відношення таврославутних і ланосячих КПП:
 

Код: [Select]

передача 1-----2-----3-----4-----5----з.х.
СЕНС   3,454 2,056 1,333 0,969 0,828 3,358
ЛАНОС  3,545 2,048 1,346 0,971 0,783 3,333
Здається мені, якщо втулити ланосячу КПП до славутки, то вона буде ще більш економною, тяговитішою на 1-й передачі та швидшою на 5-й передачі.

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/#findComment-2255385
Поділитись на інші сайти

12 березня 2021: Сьогодні очікую прибуття кабеля K-Line до МИКАСа та кабель до газомозку Zenit JZ-2005.
Завтра очікую роз'єм OBD-2 і блютузного конвертера інтерфейсів ELM327.
Під'єднаємось і подивимось, який там МИКАС і яке його прізвище.

Біля правого коліна пілота знайшов ось такий роз'єм GM12 (OBD1):

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Розпіновка GM12 (OBD1):

 

Крос GM12-OBD2:

 

Перехідник (для довідки):

По стандартах OBD у Вікіпедії найповніша оглядова інформація з посиланнями англійською мовою, менше російською та ще менше українською.

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/#findComment-2255386
Поділитись на інші сайти

 

13 березня 2021: Сьогодні був день лінивця. Вранці намилився на автобазар чохли в салон купувати. Поснідав, приліг до ноутбука на 5 хвилин і успішно заснув. 

Розбудив мене товариш десь після 14:00, просить подивитись авто, бо хочуть з дружиною і дітьми кудись їздити. Збентежився я, кажу, що не спец, не візьму на себе зобов'язання відповідати за рецензію і взагалі сьогодні я сонна сова у дуплі, чіпать мене ніззя, бо буде гріх. А він каже, що я все одно розбираюсь краще, бо у мене вже дві автівки, а у нього має бути перша. Логічно, думаю. "Кидай", кажу, "посилання на те авто, будемо розглядати". І пригадую, що якраз треба забрати бандерольку з "Нової пошти". Ну, що ж, лінія життя має вийти з сонної фази і попетляти містом.

Почитав опис, повтикав у фоточки - ніби рівненько виглядає. 200+ тис. пробігу, дизель 1,5л, механіка, Renault Scenic 2012 року випуску, 7000$. Червоні номери, сертифікат, всі діли. Телефоную продавцю. "Драсті", кажу, "хочемо Вашу жужу, аж не можемо". І чую, що на тому боці саме гарненько так сидять, шум, гам, жінки, усі веселі. Домовились за 20 хвилин зустрітись.

Приїжджаю до вказаного орієнтиру. Пояснив ситуацію, що товаришу придивляюсь. Походив навколо, посозєрцал лінії кузова, стики і т.д. Продавець каже, що готовий на будь яку перевірку на будь-якому СТО. Сіли, поїхали за місто. Газонув - авто підхопило нас і кудись понесло. Підсилювач керма значно полегшує керування та маневреність. Помучив трохи авто, поцибав по вибоїнах, покидав різко вправо-вліво - усе тримається купи, нових звуків не почув. Кузов звучить, як без знешумлення. Кондиціонер до завершення поїздки так і не видав холодного повітря. Водійське сидіння трохи зі стажем роботи, праве веселіше, задні геть веселі, як має бути. Шторки багажника традиційно немає. 

В принципі, таке авто можна брати мабуть. Телефоню товаришу і кажу, що можна брати спеціаліста і дивитись, авто реальне і ахтунга не виявив. Передав слухавку продавану, вони поспілкувались і пішов я до свого Сенсовича.

Відкрив дверцю, сів, завівся, рушив. Їду тим же шляхом, що й на Сценіку і розумію, що мій Сенсович тихіший на порядок! Навіть звук КПП не псує звукової картини, салон таки тихий. Забрав бандерольку з "Н.П." і розповів товаришу про своє відкриття.

...А ввечері треба було в одне місце Славутиком мотнутись. Сів, завівся, увімкнув габарити. Гарна панелька люксова, кольорова. Після Сенса звук двигуна чути більше. Під час їзди щось десь часом торохкотіло ззаду, ніяк не можу знайти джерело. Владнав свої справи, приїхав на стоянку, запаркувався і мерщій пересів у Сенсовича. Так і є, Сенс навіть на холостому ходу, коли прогрівається, звучить уже по-іншому. А після прогріву так взагалі тихеньке мишенятко.

Підсумовуючи день, зазначу, що по двигуну та комфорту керування Сценік - лідер, по шуму салону - Сенсович кращий. А Славутика буду продавати, вже звик до Сенсовича.

 

14 березня 2021:
1. Сьогодні нарешті купив чохли для сидінь, 1200 грн (курс 28UAH/USD). Одразу напнув, сидять нормально. Трохи згодом затягну шнурками, як буде час та натхнення.
2. Купив ще одну книжку по Сенсу, кольорову, у твердій блискучій палітурці. 380 грн. Гарний букварик. Дуже приємна поліграфія.

15 березня 2021:
1. Пробував доглянутий Dacia Logan MCV 2008 - бімба! Ця модель - одна з тих, на які збираю кошти. Люблю, коли машина має просторе "складське приміщення". Суботній Renault Scenic 2012 - гамно. І взагалі, треба брати від першого власника, який любив свою машинюшку. Бо оті євробляхи... хто їх знає?..
2. Після роботи здавав назад, гепнувся фаркопом у колесо службового автобуса. Удар душевніший, ніж коли бампер у бампер, м'яко так. Автобусу нічого, Сенсовичу нічого. Слава Богу, що фаркопом і в колесо! Сенсович на 30 см довший Славутика + фаркоп = +0,5 м довжини авто. Звикаю до нових габаритів. Пора парктроніки монтувати. Дочекаюсь бортового комп'ютера "Україна" і буду писати чолобитну Олександру 1968 про парктроники. І про панельку тахометряну не забути.
3. Шото погодка ця соплива штирить... Як кіт у барлозі... Усім добраніч!

 

20 березня 2021: На автобазарі було придбано:
1) КПП Ланос/Opel б/в,
2) перехідна плита,
3) піввісі,
4) кронштейни,
5) подушки,
6) сальники,
7) кріплення датчика колінвала,
8) болти зчеплення,
9) куліса і т.д. - разом 9125 грн (курс 27,8 UAH/USD).

Ще треба купити:
1) маховик для Lanos 1.4 (не знайшли на автобазарі),
2) шків колінвала для Lanos 1.4 (із зубцями для датчика колінвала - теж не знайшли такого),
3) стартер для Lanos 1.4,
4) комплект зчеплення.
Майстер каже купувати усе нове, не зношене і не пощерблене. Разом буде ще приблизно 5500 грн.

На базарі запропонували двигун 1,5 з навісним, КПП, мозги та все інше з ортобляшаного євроланоса - усе за 400 USD. Обтелефонив усіх, хто має справу з переоформленням. Врешті решт отримав компетентну інформацію: двигун буде "пробитий" по усіх базах і якщо він "чистий", то документування переобладнання обійдеться у 7000...8000 грн. З такими розцінками простіше продати сенса, докласти грошей і купити ланоса. Варіант переобладнання без узаконення мені не цікавий. Тому пішли по плану "А" - заміна КПП Opel.

22 березня 2021: Сьогодні робив Сенсовичу добре.

1. Розібрав пробку розширювального бачка охолоджуючої рідини. Шайбочки клапанів гумові, еластичні; почистив їх. Обрізав 2 витки пружини випускного клапана, щоби зменшити тиск ОР, як у Славутику. Це зекономить кран пічки, патрубки і подовжить час життя системи охолодження.
2. Долив антифриз. Благо, що попередник теж користується HEPU G12.
3. Помацав товсті патрубки системи охолодження - ніби ще бадьорі. Що ж, відкладемо заміну на пізніше.
4. Треба освіжити плівку на газокнопці, бо протерлася мікриком наскрізь. Мабуть, відріжу шмат рентгенівського знімка, який робив при ковіді.
5. Роздивлявся блок запобіжників - а там не так, як у славутах: є запобіжники якісь геть маленькі, є якісь квадратні об'ємні, і ще один взагалі розміром з реле, має напис "80 А".
6. Замінив повітряний фільтр двигуна. У магазині вибрав фільтр "Аврора" за 65 грн (курс 27,8 UAH/USD). У дорожчих фільтрів фільтроелемент з синтетичної тканини, але гума по периметру якась геть дохла, буде підсмоктуватись повітря. А в "Аврори" фільтроелемент паперовий, зате по периметру піна, яка м'яка та товста, підсосу не буде. Перед встановленням фільтра зняв і вичистив/вимив кришку (був ледь помітний наліт), з якої патрубок йде до двигуна. Вхідний короб теж вичистив, скільки міг. Мити водою у ванній кімнаті не було бажання. Після заміни повітряного фільтра мотор завівся і працює нормально.
7. Понюхав щуп - олива смердить бензином. Я вже забув такий запах моторної оливи.  У Славутику строго пропан і олива має запах оливи з присмаком.
8. Забрав у багажник інструменти і матеріали зі Славутика.
9. Мабуть, варто прикупити про запас запасний модуль запалювання. На модулі такі написи:
52.3705
12V
(2112-3705010-04)
ДКАБ 453798 001 ТУ
СДЕЛАНО В РОССИИ
10. Опір свічних дротів 2,5 кОм.

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/#findComment-2255387
Поділитись на інші сайти

22 березня 2021: Прийшли час та натхнення порахувати ланосячу КПП. Нижні передачі будуть тяговиті і повільніші, верхні передачі будуть швидші. У місті крутимо трохи більше, за містом трохи менше. В цілому відносно славутки КПП Lanos_1.4 має на 20% ширший діапазон. По довговічності кажуть, що суттєво краще.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/#findComment-2255389
Поділитись на інші сайти

Вітаю!

Що до адаптеру, можно було тут спитати - в мене без діла лежить ELM 1.5 та переходник на GM12.

3 години тому, Toris сказав:

Під'єднаємось і подивимось, який там МИКАС і яке його прізвище.

Там МІКАС 7.6. В мене нещодавно був Сенс такого самого кольору і такого року випуску.

 

2 години тому, Toris сказав:

В цілому відносно славутки КПП Lanos_1.4 має на 20% ширший діапазон. По довговічності кажуть, що суттєво краще.

Як на мене, то ще краще для Сенса підходить КПП від Ланос 1.6 - маркування вже не пам'ятаю, але мені сподобалось. На трасі розхід значно меньший. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/#findComment-2255392
Поділитись на інші сайти

25.03.2021 в 11:40, Toris сказав:

02 березня 2021: Виявив у ящичку з бонусами від попередника два комплекти конічних підшипників у задні маточини (ступиці). При натисканні ногою на верхню частину заднього колеса є відчутний люфт. А попередник казав, що був у майстра, який сказав, що ще можна трохи поїздити, але краще підшипники замінити. Заміню.

Вітаю!

відрегулювати люфт (заодно глянути стан) задніх підшипників і вже потім приймати рішення по заміні....заодно перевірити діаметр заднього барабану - може краще замінити задні ступичні разом з барабанами

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/#findComment-2255425
Поділитись на інші сайти

25.03.2021 в 11:59, Toris сказав:

3) замінено передні гальмівні колодки (якісь дешеві, але ніби пристойніші; інших не було);

з правильного сайту колодки:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

за 430 000 зупинився на них...ціна/кість просто бомба...доречі з завода свого часу йшли колодки саме від Sangsin Brake ;)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/#findComment-2255426
Поділитись на інші сайти

25.03.2021 в 14:05, Toris сказав:

22 березня 2021: Прийшли час та натхнення порахувати ланосячу КПП. Нижні передачі будуть тяговиті і повільніші, верхні передачі будуть швидші. У місті крутимо трохи більше, за містом трохи менше. В цілому відносно славутки КПП Lanos_1.4 має на 20% ширший діапазон. По довговічності кажуть, що суттєво краще.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

все вірно...перші передачі чуток тяговитіші но повільніші...мій Сенс на 2й з Сенсівською КПП спокійно йшов 85-90 км/год...з Ланосівською лише 80-85 км/год...

5а ланосівська трохи тупіша...переходити треба трохи пізніше..по швидкості різниці не замітив...на обох йшов  185 км/год

упс з підшипниками ступиць була лажа..все було значно гірше ніж думав...

25.03.2021 в 17:03, james сказав:

як на мене, то ще краще для Сенса підходить КПП від Ланос 1.6 - маркування вже не пам'ятаю, але мені сподобалось. На трасі розхід значно меньший. 

я б не сказав...Лачоводи на 1.6 ставлять 5у саме шестерні з КПП 1.5 щоб стала скоросною...в 1.6 вона тяговита...я й собі дістав набор шестерень 5 передачі від КПП 1.5 але руки так і не дійшли втулити в КПП Лачі

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/#findComment-2255427
Поділитись на інші сайти

14 годин тому, Yarmola.L сказав:

я б не сказав...Лачоводи на 1.6 ставлять 5у саме шестерні з КПП 1.5 щоб стала скоросною...в 1.6 вона тяговита...я й собі дістав набор шестерень 5 передачі від КПП 1.5 але руки так і не дійшли втулити в КПП Лачі

Прошу не зрівнювати двигун від Лачетті та Сенс. Я писав по своєму досвіді. Я і на КПП від 1.5 їздив. Але не то... Дуже економна КПП для Сенса саме від 1.6.. Особливо на трасі.  З такою КПП і продав. Новий Вланик задоволений.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/#findComment-2255431
Поділитись на інші сайти

Нарешті отримав шків колінвала для Ланос 1.4. Завод, шків упакований в маслі. Вартість з банківською комісією та доставкою 1072 грн (курс 27,9 UAH/USD). Був у наявності в 11-го продавця за тиждень неспішного нишпоріння інтернету. Йдучи додому пішки, побачив автомобіль сенсомайстра. Поки розкривав поштову упаковку і фотографував шків, підійшов майстер і повідомив, що мій новий стартер на Lanos 1.4 вже приїхав до нього (ми паралельно все шукали, він по базарниках, я по інтернету).

 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/#findComment-2255599
Поділитись на інші сайти

Після фотосесії віддав шківа майстру. Ніби усю комплектуху зібрали. Наступного тижня можна буде починати апгрейд.

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/#findComment-2255600
Поділитись на інші сайти

Вчора ввечері загнав Сенсовича на апгрейд КПП.

Зняли капот:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

 

Роздивлявся куплені залізяки.

КПП б/в і нова перехідна плита:

 

 

 

 

Стартер:

 

 

 

 

А також новенькі маховик, шків колінвала і всяке-різне. І б/в деталі теж. Не фотографував спеціально, десь є фото з процесу закупівель.

Необхідно купити мастило в КПП. Пошарився в оффлайн-магазинах. Чомусь до душі припало Mannol GL-4 75W-85. Подумаю і куплю завтра, якщо не знайду краще.

Мастила API GL-4 у магазинах:

 

 

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/#findComment-2255720
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 краще Ельф залити у коробку! 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97174-sensovich-torisa/#findComment-2255724
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.