Перейти до змісту

Citroen C4 Cactus Глория


Рекомендовані повідомлення

354   226

У нас поповнення :) .

 

Питання вибору нового авто активізувалось ще з осені, про що писав в БЖ ланоса. Планувався місткий універсал, але за час пошуків варіантів, інтереси змінились.
Логіку вибору залишу при собі ((:, але, якщо коротко, то увагу на цю модель звернули випадково, при перегляді зовсім іншого авто, попутно позаглядали, посиділи в середині, і... нам сподобалось. Потім ще шукали інші варіанти але душа вже лежала до кактуса. Потім пошук по місцю. Нічого не підійшло, вирішили шукати в європі. Ну і знайшли.

 

Отже, по характеристикам, маємо:
Citroen C4 Cactus, 11 місяць 2015 року.
1.6 дизель, 6-ст робот.
пробіг на данний момент 146 т.км
Середня комплектація: 16-ті колеса, клімат контроль, датчики світла/дощу, заводський з'ємний фаркоп, парктронік, камера заднього виду.
Пригнана з Нідерландів.

Тепер, по відчуттям. Сидіти високо, гарно все видно. Габарити не великі. Дизайн футуристичний але нам дуже подобається. Дочка коли побачила, відразу сказала, що авто схоже на бегемота але маленька... ну бегемотиха. Як Глорія з Мадагаскару.

Так ми її й назвали :pinkglass:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 


Всередині дуже просторно. Купа всяких поличок і ніш. Зручні сидіння. Інтерєр не менш футуристичний ніж зовнішність.

 

Поки що коротко, бо ще не пройшло перше враження. Трохи поїжджу, емоції вщухнуть, можна буде говорити щось конструктивно.

В найближчих планах завершити реєстрацію і зробити ТО. По технічному стану питань нема, кузов в рідній фарбі.

Фото теж, поки що мало. Тільки вчора забрав з митниці, сьогодні на праці, ще нічого не встиг.

 

Далі буде ;) ...

 

Скрытый текст

 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97165-citroen-c4-cactus-glorija/
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 вітаю з обновкою! Нехай приносить задоволення! :yes:

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97165-citroen-c4-cactus-glorija/#findComment-2254822
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Поздравляю с обновлением автопарка. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97165-citroen-c4-cactus-glorija/#findComment-2254874
Поділитись на інші сайти

Дуже прикольна машинка. Французи знають як зачепити струни душі. Це не якесь дас авто. Сам задивляюсь на продукцію PSA.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97165-citroen-c4-cactus-glorija/#findComment-2254878
Поділитись на інші сайти

Мне очень нравятся ситроены кактусы :metal:. Поздравляю с покупкой:) . 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97165-citroen-c4-cactus-glorija/#findComment-2254881
Поділитись на інші сайти

Вітаю! Гарна машина. Не банальна. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97165-citroen-c4-cactus-glorija/#findComment-2255020
Поділитись на інші сайти

354   226

Всім дякую! :)

 

Нарешті вибрав час і отримав номери.

В найближчих планах ТО, в багажнику вже підготовані масло і фільтри. 

Ну і трохи пофотографував, правда ще не мив :oops: ....

 

Скрытый текст

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97165-citroen-c4-cactus-glorija/#findComment-2255040
Поділитись на інші сайти

Не автомобиль, а модный гаджет:da: Я в 2012 году смотрел в автосалоне новый Ситроен DS5, после Ланоса- это космический корабль (инопланетный:))), насколько все было по другому. Снаружи вроде похож на машину, но интерьер в 12-м году казался фантастическим. Ни один другой авто после того Ситроена так не запомнился. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97165-citroen-c4-cactus-glorija/#findComment-2255050
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
354   226

Пробіг 146 727 т. км.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

ТО.
В принципі, по сервісній книжці, попереднє ТО робилось на 144 т. км. і можна було б ще не міняти масло, але, для власного спокою вирішив зробити. Трохи напрягало те що міжсервісні інтервали 25 т. км, як і зазначено в рекомендаціях в німецькій сервісці. Скачав рекомендації для цього авто з офіційного сервісу в Україні, там ТО кожні 10 тис. або раз в рік. Ну я буду притримуватись своїх поглядів, ТО кожні 8-9 т.км. Воно якраз в мене і виходить десь раз в рік. Масло, виробник рекомендує або Total INEO ECS 5w30 або Total INEO FIRST 0w30. Я вибрав останнє. Фільтри по каталогу і по відгукам.

 

Двигун DV6D. Ставиться на уйму Пежо, Сітроєнів, Фордів. По відзовам, досить надійний двигун. Всі фільтри знаходяться в доступних місцях. Вирішив все робити сам. Замовив матеріали і поїхав на естакаду. Поліз до найближчих фільтрів (повітряного, салонного). Огляд підтвердив що ТО робилось недавно, фільтри виглядають як нові. Вирішив фільтри залишити, поміняю на наступному ТО. Але масло і масляний фільтр все ж таки вирішив замінити. По нормі, в цей двигун влазить 3,5 л масла тому відразу ж з 4л каністри відлив 0,5 л. Злив старе через зливну пробку, масло було чорне, але, я так зрозумів для дизеля це норм. Зняв вкладиш масляного фільтра і через трубочку з клізмою витягнув залишки старого масла через щуп.
Поставив новий фільтр, нове ущільнююче кільце на зливну пробку. Залив масло з каністри в двигун. Щуп показав рівень трохи більше ніж посередині. Після запуску двигуна рівень став чітко між мін. і мах.
Заодно оглянув днище і мотор з під естакади. Все ціле, нічого ніде не тече. Єдина складність при проведенні ТО, зняти пластиковий захист двигуна. Він кріпиться на 7 болтиків М6 через закладні. Так от закладні заржівіли. 2 закладні вже були зломані до мене. ВД не всім допомогла, одну ще й я зламав. Решта 4 відкрутились. Перед закручуванням змазав їх графіткою. Решту буду якось відновлювати. Поки залишив на 4-х. Можливо пізніше на зміну пластикового захисту знайду або зроблю металевий.

 

Скрытый текст

 

З авто була тільки зимова гума. Найближчим часом потрібно зайнятись пошуком гуми на літо. Також ця модель, в залежності від регіону, комплектувалась або запаскою з домкратом або шиноремонтним набором. Мені дісталось останнє. В наших реаліях подумую про купівлю запаски. Можливо, візьму літню гуму з дисками і одне колесо з несезонних буду возити як запаску. Ніша в підпіллі розрахована на повноцінне колесо. Також дана модель, в залежності від комплектації, комплектувалась колесами R16 6.5J et19 205/55 і R17 6,5J et 19 205/50 (4*108 цо 65,0).  У мене 16-ті. Можливо, на літо візьму 17-ті. Поки чекаю зарплату є час подумати що я хочу.

 

Скрытый текст

 

Поки що поїздив не багато але є моменти, які не влаштовують. З серйозних, слабка шумоізоляція. Все, в принципі, логічно, виробник ще до випуску на ринок наголошував, що заради зменшення витрати пального максимально знижував массу. Для прикладу просто С4 хетч з таким двигуном має массу 1270 кг (десь як і ланос), а кактус - 1050 кг. В 200 кг різниці ввійшла і шумка. Для порівняння в кактусі шумоізоляція на рівні мого ж, частково зашумленого, ланоса. Не критично, але все ж хочеться більшого. Можливо, по теплу займусь цим питанням. А може і ні. :)

 

Також є більш дрібні моменти, але теж мене не влаштовують. Наприклад, відсутність підсвітки бардачка. Хоч телефоном підсвічуй. Прогугливши інтернет, зрозумів що штатного варіанта нема. Значить доведеться "колхозити". Під час гугління, наткнувся на цікаву штуку від Baseus - Capsule Car Interior Lights. Автономний світильник з сенсорним ввімкненням. Зовсім не дорого але для себе я відмітив мінус. Треба вручну вмикати/вимикати. А хочеться щоб при користуванні бардачком світло вмикалось/вимикалось автоматично. Можна звичайно доопрацювати, але я вирішив просто позичити ідею. 


В найближчому магазині автозапчастин купив білий повторювач поворотів від ваз 2106 (чи то китай чи кооператив). Купив із за ціни і "якості". Решта варіантів були гарно зклеєні а мені ж його ше розклеювати для переробки. Обійшовся в 18 грн.

Поскільки пристрій планувався автономний, без врізки в штатну проводку, продумав варіанти живлення. При чому компактне, щоб влізло в плафон. Літієвий аккумулятор відкинув зразу, взимку на морозі він швидко помре. Залишились батарейки, вони не бояться морозів. Звичайно алкалайнові. Сольові можуть "впісятись" і щось попсувати. Тут я придумав 3 варіанти.
Батарейка CR2032(таблетка). Компактна, напруга 3в. Проста схема, можна, практично, напряму чіпляти світлодіоди. Мала ємність: 200-250 мАч. 
Батарейка А23. Компактна, напруга 12в. Теж проста схема, 3 світлодіоди з резистором. Можна просто шматок готової світлодіодної стрічки підключитию. Зовсім мала ємність: 40-50 мАч.
Батарейка ААА. Достатньо кмпактна для конкретного плафона. Чимала, якдля батарейки, ємність: 1100 - 1300 мАч. Схема трохи складніша - треба робити підвищуючий генератор. Один транзистор, один резистор і простий трансформатор. В інтернетах ця схема гуляє давно. Запускається від 0,5 в. Тобто батарейку висаджує в нуль. Я вже робив за цією схемою нічник, коли дочка була мала. Мені сподобалось. Одної батарейки вистачало майже на пів року при тому що туди їх ставили б/у після пультів і настінних годинників. І працював він по пів ночі.

Розковиряв плафон. Це було не складно. Склеєнний був на пару капель клею. За прямим призначенням, без доопрацювання, я б таке не ставив ((:. Під размір плафон вирізав шматок текстоліту. Травити не став, схема дуже проста. Просто прорізав канавки скалпелем. Кільце і провід для трансформатора взяв з драйвера дохлої люмінесцентної лампочки. Транзистори там були мертві тож взяв радянський. Світлодіоди і резистор зпаяв з шматка світлодіодної стрічки. Запаяв все по схемі. Батарейку купив нову дюраселку (сама дорога деталь в цій затії - 20 грн). Припаяв до плати. Так компактніше і, думаю, в режимі бардачка на рік її точно вистачить. Припаяв до плати розєм для вимикача і вклеїв плату в плафон на пару капель клею. Розібрати для заміни батарейки буде не складно.

В якості вимикача вирішив використати геркон і магніт. При відкритті бардачка магніт стає навпроти геркона, контакт замикається, плафон світиться і навпаки. В авто все приклеїв на двусторонній скотч. Якщо не сподобається можна буде безслідно демонтувати.

Підсвітка вийшла достатньо яскрава, тепер не потрібно підсвічувати телефоном щоб щось знайти. +1 до комфорту.
 

Скрытый текст

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97165-citroen-c4-cactus-glorija/#findComment-2255390
Поділитись на інші сайти

З заміною паливного є нюанси. Треба чистими руками. І там іще поруч шось знімати. Але то раз на 40 т. Кришки двигуна у мене взагалі не було. А акшо там уже кріплення тютю то може її взагалі не ставити, менше торохтітиме. На рахунок мастила то на мою думку питання релігії. В цей самий двиг я 235 т. ллю тотал 9000 енкржи і саме воно у мене записано як рекомендоване. Ну, то таке. Ну а міжсервіс у 25 т. то так... Масєлко кожні 10...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97165-citroen-c4-cactus-glorija/#findComment-2255409
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...
354   226

Перевзувся на літо. 
Перед вихідними отримав від Саши 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

  посилку з літніми шинами Contintntal ContiPremiumContact2 205/55 R16 за що йому респектище :beer: ! Ну і відразу і перевзувся. Гума в чудовому стані. Рекомендую!

Під час перевзування виявилось що зимній комплект, з яким я купив авто вже в утиль. Хоч протектор ще і цілий але сама гума потріскалась. Так що на зиму треба буде також замовляти.

 

Скрытый текст

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

На вихідних провели не великий тест драйв авто на дальній поїздці. Поїхали маршрутом Миргород-Опішня-Полтава. Чудово провели час. До авто претензій, практично, нема. На трасі ледь відчутно тягне в право, але то треба заїхати на розвал. А так все комфортно. Динаміки по трасі вистачає. З кліматом і на автоматі дуже зручно. Хоча вже з'явилось пару ідей по доробкам :oops:. Середній розхід за поїздку вийшов 4,3 л/100 км.

 

Скрытый текст

 

Далі буде... :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97165-citroen-c4-cactus-glorija/#findComment-2256552
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.