Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

26 минут назад, zenit-ny сказал:

Спецы по клиентоориентированности подтянулись))):lol:

 

Хто б говорив! ((::beer:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/14/#findComment-2255336
Поділитись на інші сайти

Одометр після 399 999 км показує прочерки. Тобто, одометр не запускається, не обнуляється... Машина так і їздить з прочерками. Панди в продажі в Польщі з 2004 року. Багато машин досягнули 400 тис і власники викладають такі відео. Інформації, що з тим робити, немає. Такий прикол. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/14/#findComment-2255348
Поділитись на інші сайти

7 хвилин тому, sens2012 сказав:

Одометр після 399 999 км показує прочерки. Тобто, одометр не запускається, не обнуляється... Машина так і їздить з прочерками. Панди в продажі в Польщі з 2004 року. Багато машин досягнули 400 тис і власники викладають такі відео. Інформації, що з тим робити, немає. Такий прикол. 

 

Мені таки проблеми не загрожують... Сьогодні якраз стукнуло рівно 140 тис. Панда більше 10 тис. в рік не наїжджає. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/14/#findComment-2255350
Поділитись на інші сайти

Коментарі поляків: 

- Fiat jest nie do zajebania

- Życie zaczyna się po 400

- Silnik 1.1 8v 187A1000 Jest NIE DO ZAJEBANIA.

- Fiat się nawet nie spodziewał że do takiego przebiegu dobije, więc przy takim przebiegu po prostu zeruje licznik

- 400 tys. km od 2005 to w przybliżeniu ok. 100 km każdego dnia! KAŻDEGO DNIA PRZEZ 11 LAT....... w Pandzie! Jechałem tym raz 50 km i myślałem, że mi plecy i dupa odpadną. Złoty medal dla tego PANA

..................Останній коментар перекладу: 400 тис. км. від 2005 - це приблизно біля 100 км кожного дня! КОЖНОГО ДНЯ ПРОТЯГОМ 11 РОКІВ........ в Панді! Їхав цим авто одного разу 50 км і думав, що мені спина і дупа відпаднуть. Золота медаль для того ПАНА :appl:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/14/#findComment-2255351
Поділитись на інші сайти

Із вживаних машин найменш проблемний насьогодні Ніссан Джук.  Крім ремонту кузова і заміни масел, фільтрів, рідин нічого не робили. Щодня їздить жінка. Я по неділях беру покататися... В неділю зранку... по пустій трасі.... до сестри на каву в Луцьк, або в Карпати... на 190 конях і 240 Нм в спину... Таку машину варто мати. Хтось бухає, в когось рибалка, в когось і перше, і друге... В мене Джук для зняття тижневого стресу. Кажуть, що варіатор душить потенціал. Але мені з головою вистачає можливостей турбо Джука. Для нього фури на вузьких серпантинах - забава. Обгони стрімкі, а тому безпечні. Ну а витрата пального.... та хто її рахує? Будь-який релакс коштує. І Джук не найдорожчий спосіб розслабитися... Одним словом, наразі іграшка тішить. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/14/#findComment-2255397
Поділитись на інші сайти

30.03.2021 р. 

Volvo V50

Заміна зимових (шипованих) коліс на літні. Хочемо для літніх шин купити гарні диски... Але всі гроші пішли на машину, реєстрацію, то, ГБО і т.п....... Тому вирішили поки що  літні шини замонтувати на штамповані диски, які дісталися разом з машиною. Так і зробили. Дочка сказала, що ковпаки купить сама. Купила... В мене такі самі ковпаки стояли на Матізі .... за 300 грн... Вийшло антифеншуй. 

Якби там не було, машина їздить і тішить комфортом. Вчора їздив нею по службових справах на Волинь. На літніх шинах тиша повна. Видно, зимові давали шумовий фон, так як мали шипи. Комп"ютер перепрошито на рос. мову за 50 дол. На газі машина їде добре. Вже виїздили повний балон. Витрата 11 л / 100 км. по місту. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/14/#findComment-2255572
Поділитись на інші сайти

31.03.2021 р. 

Fiat Panda II

Заміна шин на літні. Попутно діагностика дисків, колодок, пильників і т.п. Порваний тросик ручного гальма лівого колеса. Праве колесо ручником гальмує нормально. Задні барабани сильно поіржавіли. Скоро їх треба буде замінити. На передніх дисках бортик є, але ще поїздять до заміни колодок. Самі колодки впорядку. Все решта в нормі. 

Машина з моменту заміни масла пройшла 6 тис. км. Як було залито на max, так і залишилось. Рівень не впав. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/14/#findComment-2255579
Поділитись на інші сайти

31.03.2021 в 10:56, sens2012 сказав:

 

Volvo V50

Заміна зимових (шипованих) коліс на літні. Хочемо для літніх шин купити гарні диски... Але всі гроші пішли на машину, реєстрацію, то, ГБО і т.п....... Тому вирішили поки що  літні шини замонтувати на штамповані диски, які дісталися разом з машиною. Так і зробили. Дочка сказала, що ковпаки купить сама. Купила... В мене такі самі ковпаки стояли на Матізі .... за 300 грн... Вийшло антифеншуй. 

 

 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/14/#findComment-2255598
Поділитись на інші сайти

Фіат Панда

Позавчора їздив в лісництво. Взяв 50 літрів березового соку. Навігатор точно вивів на задану адресу. Сам би шукав довго, катаючись лісом... Їхав через усе місто в режимі заторів. Навігатор вів не коротшим шляхом, а тими вулицями, де нема тягнучок. Я вже було подумав, що навігатор зійшов з глузду і веде мене в якісь дєбрі... Адже приблизний пункт призначення я знав. В результаті, на задану адресу я попав з іншої сторони. Назад вирішив їхати "правильною" найкоротшою дорогою... і на довший час застряг в корках. Навігатор реально знає де є затори? Тоді це дуже круто! Я ще в таксі бачив, як навігатор веде переферійними вуличками, об"їжджаючи затори. Навіть питав водія, чи добре він знає місто. Адже бачу, що їде як би не туди... Я не дуже розбираюся в гаджетах. Навігатор реально відслідковує корки і щоразу прокладає по-іншому маршрут, чи може я помиляюся? 

 

 

Змінено користувачем sens2012
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/14/#findComment-2255788
Поділитись на інші сайти

Fiat Panda

Придбав на літо ворсові килимки, модельні для Панди 2003-2012 року. На гумовій основі, з отворами кріплення, з логотипом Fiat.  На осінь-зиму поверну гумові килимки. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/14/#findComment-2255802
Поділитись на інші сайти

09.04.2021 в 09:10, sens2012 сказав:

Fiat Panda

Придбав на літо ворсові килимки, модельні для Панди 2003-2012 року. На гумовій основі, з отворами кріплення, з логотипом Fiat.  На осінь-зиму поверну гумові килимки. 

 

Нові ворсові килимки лягли ідеально, щільно, по формі днища. Зняті гумові коритця добре вимив, висушив, натер силіконом... Дружина їхала в магазин. Побачила чисті коритця на лавці та й постелила їх поверх ворсових (не знала, що я купив ворсові). Вийшов неочікуваний ефект: рівень підлоги піднявся на 7 мм, зменшився ефект табуреточності, мінівеностості. Педалі стали "нижчими" на ті самі 7 мм і це відчутно. Особливо зручніше стало для взуття невеликих (жіночих) розмірів. І мені стало зручніше - підлога на 7 мм вверх, крісло на 1 см назад. Пиріг з ворсу і гуми поверх нього зменшив шуми від дороги. Вирішили так і залишити - ворсові килимки + гумові коритця. Вийшов не планований тюнінг, дешева шумоізоляція. Ціна ворсового комплекту - 540 грн. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/14/#findComment-2255843
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

В Панди проявився глюк, про який часто пишуть на форумах Фіат - на ходу вимкнувся електропідсилювач керма, засвітився чек "червоне кермо"... Після зупинки, вимкнення запалювання і повторного увімкнення запалювання підсилювач запрацював, чек погас. На форумах пишуть, що таке може траплятися час-від-часу. На сервісах причини встановити не можуть. При наполяганні радять міняти підсилювач, який йде взборі з валом і коштує дуже дорого... Старий електропідсилювач не ремонтується.  Відповідно, ніхто не міняє. Просто глушать і запускають двигун знову. Без підсилення кермо не дуже туге. Я не міг зразу зупинитися і пару км проїхав без підсилювача... Не критично. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/14/#findComment-2256600
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Панда помалу вже набігала 10 тис після купівлі. В 99% це місто. Але бувають вилазки і в гори... Не джип, звичайно, але коротка, вузька, вертка - куди не виїде, там об"їде. На короткій першій пре як танк, не перегрівається, щеплення не палиться. Постійно моніторю німецький ринок щодо продажу Панда 4х4. Машина 12 року з пробігом 100+ була б ідеальна... Але ціни... 5-6 тис євро. Німці і особливо швейцарці їх цінують. Може через два роки... 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/14/#findComment-2256805
Поділитись на інші сайти

Китайський клон [ редагувати | редагувати вікітекст ]

Great Wall Peri

На автосалоні в Болоньї в 2006 році будинок китайської Great Wall Motors виставляє модель Peri з однаковими налаштуваннями автомобіля, ідентичними компонентами та загальними аналогіями італійського автомобіля, особливо в дизайні . [61] За розпорядженням Туринського суду китайський дім був засуджений до штрафу в розмірі 15 000 євро за кожен екземпляр, ввезений до Європи. [62] Рішенням від 29 грудня 2008 року суддя вищого суду з китайської провінції Хебейнатомість він відхилив апеляцію, з якою італійський виробник автомобілів звинуватив китайського виробника у скопіюванні Fiat Panda на виготовлення Peri. [63] [64] Зі свого боку, Great Wall Motors заявила про свою перемогу заявою, направленою на біржу в Гонконгу, в якій наголошується, що вирок є остаточним і остаточним і що подальше звернення не може бути подане в Китаї .

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Кляті китайці.....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/14/#findComment-2256934
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Одне з слабих місць Панди - це кермо, яке досить швидко витирається з пробігом. Мені пощастило - на кермі ще є пупиришки, хоча в інших Панд такого самого пробігу вже виступає пористий матеріал. Замінювати кермо з подушкою накладно. Тому вирішив захистити чохлом, хоча не люблю додаткових чохлів на кермі. При продажі воно окупиться, адже салон може бути в ідеалі, а кермо покоцане... Спочатку хотів купити шкіряний чохол, але на дотик більше сподобався цей з синенькими (під колір машини) вставками. Якась дуже приємна "екошкіра". Ціна - 180 грн. Поїздив тиждень, визнав - дуже зручно. Далі в око впали сидіння. Також в ідеалі при такому пробігу. Вирішив і їх захистити. Купив польські чохли із синіми вставками. Жінка це все побачила і сказала, що Панді саме бракувало таких веселих акцентів в сірому салоні. В бардачку лежить також синя мікрофібра, і всі пахнючки виключно сині. Мануал також в синьому фірменному чохлі FIAT..... Добре, що доводиться займатися такою єрундою, а не ремонтами. Слава Богу, їздить, не ламається. Скоро на планове ТО - масло, фільтри, заміна тросика ручного гальма. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/14/#findComment-2257207
Поділитись на інші сайти

Щодо Опеля Кадета 1.2  1987 р.в.......................  Ностальгія не кращий порадник при виборі авто. На сьогодні Кадет тиждень їздить, тиждень ремонтується. При доброму двигуні і коробці сиплеться навісне. Вже замінено генератор, перебрано стартер, замінена катушка запалювання, перебрано трамблер... І всерівно сильно гріються контакти трамблера, сильно гріється нова котушка, мотор через хвилину роботи глохне. Замінена контактна група, замінений конденсатор, люфтів нема.... І всерівно гріється, машина глохне. Як на мене, то я б завіз на евакуаторі на СТО Опель і не забрав би поки не зроблять все ідеально. Машина ж конструктивно дуже проста. Але син впертий - щодня копирсається, щось досліджує... Дивно, що до такої старої машини ще продаються запчастини. У нас є автобазар - там любе. Підбирають по компу. Якщо нема, то за 4-5 днів буде. Все з Польщі. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/14/#findComment-2257263
Поділитись на інші сайти

 Дам пораду.Якщо груються дуже контакти то стоїть неправильна котушка, для транзисторного запалювання. Потрібна інша, для батарейного запалювання, для роботи чисто через контакти. Або монтувати роботу через транзисторниц комутатор. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/14/#findComment-2257275
Поділитись на інші сайти

7 годин тому, Dueller63 сказав:

 Дам пораду.Якщо груються дуже контакти то стоїть неправильна котушка, для транзисторного запалювання. Потрібна інша, для батарейного запалювання, для роботи чисто через контакти. Або монтувати роботу через транзисторниц комутатор. 

Ми так і зробили. Поставили котушку для батарейного запалювання. Контакти не гріються, машина заводиться і працює нормально.... але гріється сама котушка. Гріється сильно, в руках не втримаєш. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/14/#findComment-2257290
Поділитись на інші сайти

В перспективі хочу поміняти свою Панду 1.1 на Панду 1.2 4Х4 з кондиціонером. Саме таку, як на відео. Бюджет 5000 $. Поки що з розмитненням в такий бюджет не вписуюсь. В Німеччині такі Панди коштують 4-5 тис. євро, незважаючи на 10 річний вік. Добра, прохідна машина. Їх цінують. І мені така потрібна для міста, для зими, для Карпат. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/14/#findComment-2257291
Поділитись на інші сайти

Значит эта катушка требует ещё дополнительного сопротивления.Напрямую работает только во время прокрутки стартером.

Системы разные бывают.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/14/#findComment-2257298
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Кліренса вистачає впритик... Вірніше, його не вистачає, просто їжджу акуратно. Під порогом просвіт як в кросовера, а під передком 140 мм, під ричагами 120...... Записав для себе де купити проставки. Ще не вирішив, чи варто цим займатися. Є проставки на 20 мм і на 30 мм. Стримує мене кут нахилу півосей. Як би не зашкодило шрусам.

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/14/#findComment-2257313
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 проставки по любому шкодять шрусам, але з вашими пробігами не мали б відчути..

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/14/#findComment-2257320
Поділитись на інші сайти

10 годин тому, jason_ua сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 проставки по любому шкодять шрусам, але з вашими пробігами не мали б відчути..

Проти проставок є дві речі: зараз вісь колеса, піввісь і вхід в коробку - абсолютно одна лінія, паралельна асфальту. Це штатна геометрія, яку дуже не хочеться ламати. І друге - при вузькому і високому кузові Панда на диво добре проходить повороти. Нема враження, що вона зараз ляже на бік. В Матіза таке враження було... Тому не хочеться порушувати цей баланс додатковим ліфтуванням. Доведеться змиритися з кліренсом 130-140 мм. В принципі їжджу по добрих дорогах. Єдине, дуже напрягає через низький передній бампер неможливість виїхати на високі бордюри. Для міської машини це величезний мінус. У нас половина всіх парковок на тротуарах. Дивився рекламний кліп з Франції - там Панда їздить по старому місті і мало не треться переднім бампером об вигини дороги і бруківку. Така вже конструкція... Ось цей відеоролик: 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/14/#findComment-2257326
Поділитись на інші сайти

Моя перша машина. 1994 рік. Нива 1980 року випуску. Тоді ще робили на совість. Роздатка не вила, фарбована була добре, салон м"який і якісний... Без боязні їздили в далекі подорожі - Україна по Дніпро, Молдова, Білорусь, вся Прибалтика, Польща.... Був фаркоп і причіп Скіф. Причіп розкладався в палатку. Всі Карпати і Закарпаття об"їздили таким автопоїздом. Хата завжди з собою. 

 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/14/#findComment-2257331
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.