Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Volvo V50

10.03.2021 р. 

Сьогодні вскрили банку каталізатора, вийняли старий каталізатор, вставили вкладиш-замінник і все це заварили + поставили обманку. Каталізатор виявився значно вигорівшим. Вкладиш + обманка коштували 1700 грн. Робота - 1300 грн. Старий каталізатор нам віддали. Після видалення каталізатора поведінка машини і шумність вихлопу не змінилися. Витрата по місту 11 л. 

Завтра запланували встановлення ГБО. 

Fiat Panda 

Приїхав навігатор. Встановив поки на присоску на скло. Поїздив. Сказати чесно, мені програма Навітел на старому навігаторі подобається більше. Карти більш реалістичні. Але треба визнати, що нова програма IGO primo дає більше інформації про дорожню обстановку. Зокрема показує де сталося ДТП... З розміром самого навігатора вгадав. Його ширина до міліметра повторює ширину магнітоли. Єдине, на фото навігатор був весь матовий, а цей, що прийшов має хромовані елементи. Такий "преміум" зайвий... Займаюся виготовленням нового кріплення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/13/#findComment-2255043
Поділитись на інші сайти

Новий навігатор закрив отвір над магнітолою. Виглядає так, якби екран виїхав з магнітоли. Є можливість екран підняти, щоб магнітолу було видно повністю. Треба трохи побавитись з кріпленням. Але і в такому положенні мені подобається. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/13/#findComment-2255048
Поділитись на інші сайти

Сьогодні доробив остаточний варіант кріплення навігатора. Тепер магнітола повністю відкрита і доступна. Кріплення дуже надійне. Працює в глибині ніші (не видиме) на розпір кронштейну до стінок ніші (гвинтовий стержень, гвинтова муфта + гумові наконечники). Нічого не сверлено, нічого не клеєно. При потребі кріплення демонтовується без жодних наслідків. 

Навігатор знаходиться на рівні очей, управління екраном ергономічне, користуватися дуже зручно. Естетично незрівнянно краще ніж бюджетний варіант з пустою нішею над 1DIN магнітолою. І ціна питання - всього 1700 грн. Навігатор програє МР3 музику, транслюючи її через FM трансмітер на магнітолу і штатні колонки машини. Це доречно, адже магнітола не мала МР3. Також навігатор працює як телефон-вільні руки (блютуз). Можна підключити і камеру заднього огляду, але для Панди це зайве. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/13/#findComment-2255070
Поділитись на інші сайти

Я думав, що навігатори на Windows CE померли ще років з десять тому, але виявляється, що їх ще досі купують((: Якщо Вам так хотілося закрити цю нішу, то чому не купили планшет на андроіді? За плюс-мінус ті ж самі гроші мали б практично 2DIN магнітолу на андроїді з GPS та 3G  інтернетом. 

Ну і вибачте, що трохи не в тему - я б, мабуть, не зміг жити в кілометрі від аеропорту...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/13/#findComment-2255077
Поділитись на інші сайти

1 час назад, WhiteSE сказал:

Я думав, що навігатори на Windows CE померли ще років з десять тому, але виявляється, що їх ще досі купують

Хоть и покупал 10 лет назад, но работает без отказно хоть и без интернета, но стоят карты 2020года

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/13/#findComment-2255079
Поділитись на інші сайти

1 годину тому, WhiteSE сказав:

Я думав, що навігатори на Windows CE померли ще років з десять тому, але виявляється, що їх ще досі купують((: Якщо Вам так хотілося закрити цю нішу, то чому не купили планшет на андроіді? За плюс-мінус ті ж самі гроші мали б практично 2DIN магнітолу на андроїді з GPS та 3G  інтернетом. 

Ну і вибачте, що трохи не в тему - я б, мабуть, не зміг жити в кілометрі від аеропорту...

В мене вдома є кілька планшетів. Всі вони від 4000 грн... Я хотів саме навігатор заданого розміру. Цей навігатор мене повністю задовільняє своїм функціоналом. По планшеті видно, що це планшет, кріплення помітне. Щоразу треба знімати, щоб не вкрали... А по цьому зразу видно, що це навігатор. Раз поставив і забув. Там, де я їжджу і паркуюся, навігаторів не крадуть... 

Щодо аеропорту, то я виріс на ньому. Мені досі бракує грохоту винищувачів на форсажі і запаху гарі за Ил-18....... Часи настали інші. Авіаремонтний робить по 1 літаку в півріччя, а Боїнг швидше побачиш, ніж почуєш. Наша фірма робила проект реконструкції старого терміналу ще в 90-х роках... З аеропортом багато чого пов"язано.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/13/#findComment-2255080
Поділитись на інші сайти

Volvo V50, бензин 1.8, 125 к.с.

12.03.2021 р. 

Після видалення каталізатора витрата пального впала на 1 л. і крутиться біля позначки 10 л/100 км по місту (середня швидкість 18 км/год, це для нашого міста означає без заторів)

Сьогодні поставили ГБО. Займався цим зять. Заплатили 490 дол. за ГБО, 2500 грн за сертифікат та 400 грн за заміну техпаспорта. Балон 54 л в ніші запаски, штуцер заправки під штатним лючком + перехідник. Під капотом ніщо в очі не кидається.

Таким чином, на сьогодні Volvo V50 повністю готове до експлуатації. А якою буде ця експлуатація машини з пробігом 205 тис, буду писати. Самому цікаво в що виллється володіння такою машиною. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Змінено користувачем sens2012
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/13/#findComment-2255097
Поділитись на інші сайти

43 минуты назад, sens2012 сказал:

 

Таким чином, на сьогодні Volvo V50 повністю готове до експлуатації.

 

 

 

А грм не будете міняти? :shock: 

Якщо пробіг рідний, то проблем  серйозних не мало б бути.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/13/#findComment-2255098
Поділитись на інші сайти

1 година тому, jason_ua сказав:

 

А грм не будете міняти? :shock: 

Якщо пробіг рідний, то проблем  серйозних не мало б бути.

Будемо міняти. Заплановано на наступний тиждень ТО з заміною ременя, масла, фільтрів і усіх рідин. Ну це вже поточка... Майстри дивилися на ремінь. Він як новий. Виглядає міняний. У Вольво в50 ресурс ременя 240 тис. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/13/#findComment-2255099
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 ремені не ходять 240тис км...Навіть ланци радять на 150тис км міняти..

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/13/#findComment-2255102
Поділитись на інші сайти

Что- то не сходится. В 2008-м ставился B4184S11 и он на цепи- фордовский Duratec.  

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/13/#findComment-2255105
Поділитись на інші сайти

В історії техобслуговувань нашого Вольво (всю історію пробили, пробіг підтверджено) ремінь ГРМ був замінений згідно регламенту Вольво на 120 тис. Отже, наступна заміна на 240 тис. Огляд підтвердив, що ремінь у відмінному стані. Я трохи не так написав....  регламент наступної заміни на 240 тис. Щоб перестрахуватися, плануємо замінити ремінь найближчим часом. 

В Geely GC6 ремінь міняється також на 120 тис. км. Згідно протоколу ТО Фіат Панда 1.1 заміна також на 120 тис. В наших умовах доцільний контроль і заміна на 60-70 тис. В Джилі і Панди клапани не гнуться. У Вольво гнуться... 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/13/#findComment-2255107
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, sens2012 сказал:

В наших умовах доцільний контроль і заміна на 60-70 тис. В Джилі і Панди клапани не гнуться. У Вольво гнуться... 

 

100% На рено к4м в Європі теж так само регламент заміни грм на 120тис км, у нас на сервісі радять на 60тис км міняти.

Ремінь міняю на 70-80тис км, теж на вигляд, як новий. Але краще дійсно перестрахуватися!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/13/#findComment-2255110
Поділитись на інші сайти

З двигуном Вольво нарешті розібралися. Зять мав своїх знайомих на СТО. Просив подивитися що з ременем. Вони йому ремінь і показали.... Навісного. Сказали, з ремнем порядок, ще походить... Ось запис - міняли на 120 тис.... Зять на радощах мені це все передав. Я в боксі не лазив біля машини, сам не досліджував. А зверху двигун прикритий накладкою, нічого не видно. Сьогодні сам пішов, накладку зняв. Так, двигун на ланцюгу. Регламент заміни на 240 тис. На сьогодні двигун працює тихо, посторонніх шумів, типу шум ланцюга, нема. Можна спокійно їздити. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/13/#findComment-2255126
Поділитись на інші сайти

Надо же, Вы со мной согласились, а не стали доказывать обратное. Пришлось бы по наводке Александра ехать ремень ГРМ менять:))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/13/#findComment-2255128
Поділитись на інші сайти

У нас сусід будує котедж... Щодня важкі бетоновози колесами доставляють тони глини з будови на дорогу. Щебнева дорога перетворилася в танковий полігон і ми щодня маємо радість оф-роуду... Щоб зовсім було весело, зарядили дощі. Ніссан Джук з заблокованим 4Х4 виїжджає спокійно, повільно і впевнено. Панда трохи буксує, але стартує з бруківки і їй легше. Найгірше Кадету. Він ночує під парканом по осі в багнюці і кожен ранковий виїзд супроводжується закидуванням болота собі на дах. Джилі не висувається з гаража взагалі. Вона своє взимку відпрацювала... 

В Кадета почав заїдати стартер. Син зняв, розібрав, поміняв якісь мідні втулки (з базару). Все почистив зібрав і каже, що стартер як новий. Я б вже новий купував. Такі машини - це для фанатів ремонту. Але Кадет своє робить - їздить щодня, небагато палить, по господарству возить вантажі, а по вікендах возить молодих на природу... 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/13/#findComment-2255189
Поділитись на інші сайти

Ось що цікаво...

Панда - 1.1, 54 к.с., Кадет - 1.2, 54 к.с.

Панда - 88 Нм при 2750 об/хв., Кадет - 84 Нм при 3400 об/хв

Панда - 840 кг, Кадет - 840 !!! кг

Панда - 15 сек /100 км/год, Кадет - 17 сек / 100 км/год

Панда - 150 км/год, Кадет - 160 км/год

Фактично, при однакових показниках Кадет проти Панди як ракета !!! На ньому можна робити такі обгони, на які йти на Панді - самовбивство... При 4-х передачах в Кадета 3-тя передача просто бомба!!! Прискорення таке, що важко повірити, що двигун 1.2 карбюраторний, нижнєвальний 60-х років конструкції... Правда, Панда на першій передачі має тракторну тягу, на другій добре розганяється, а на третій - вже кінець концерту... Може, якщо її викрутити до дзвону, вона і обійде Кадет, але це вже для неї екстрім. В Кадета на третій все лише починається. Панда має витрату 7.2 в місті, Кадет 8.5 в місті. Панда - євро 4, Кадет - євро 0..... 

За 3 місяці з часу купівлі ми довели Кадета до ідеального стану, наскільки це можливо для 36-річної машини з невідомим пробігом. Вчора зробили останні заміни по ходовій (дрібниці, типу наконечників) і сьогодні при добрій погоді гарно покаталися. 

 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/13/#findComment-2255247
Поділитись на інші сайти

Точні ТТХ по Кадету: 

Характеристики Opel Kadett 1.2 S (E) 5дв. хэтчбек, 54 л.с, 4МКПП, 1984 – 1989 г.в.

Основные данные

Начало производства: сентябрь 1984

Окончание производства: январь 1988

Объем двигателя, куб. см.: 1196

Клапанов на цилиндр: 2

Мощность, л.с.: 54

Достигается при об. в мин.: 5600

Крутящий момент, Нм/об. в мин.: 84 / 3600

Максимальная скорость, км/ч: 155

Время разгона до 100 км/ч, сек.: 17

Расход топлива (смешанный цикл), л. на 100 км.: 6.7

Система питания: карбюратор

Система газораспределения: ohc

Диaметр цилиндра, мм: 79

Ход поршня, мм: 61

Коэффициент сжатия: 9

МКПП

Количество ступеней: 4

Длина, мм: 4000

Ширина, мм: 1660

Высота, мм: 1400

Колесная база, мм: 2520

Снаряженная масса, кг: 838

Допустимая нагрузка, кг: 500

Объем топливного бака, л: 52

Диаметр разворота, м: 10.5

Гарантия от коррозии, лет: 6

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/13/#findComment-2255248
Поділитись на інші сайти

Продовження порівняння Панди і Кадета

З показників видно, що максимальний момент Панда досягає при 2750, а Кадет при 3600. Ця суттєва різниця пояснює різну поведінку машин і різне призначення. Панда є суто міським авто. На першій передачі різко зривається з-під світлофора, на 25 км/год перемикання на другу, нарощування швидкості до 45 км/год і перемикання на третю передачу. На третій ще нормальний розгін до 70 км/год, а далі мотор виходить за межі максимального моменту і крутити вище його без сенсу. Навпаки, ефективніше підіткнути 4 передачу, знову опуститися до 2700 і продовжити розгін. Як би там не було, але Панда досягає міських 50 км/год за 5 секунд. Перевірено. І це добрий результат. Це дозволяє динамічно і комфортно рухатися містом без вереску двигуна (40 км/год - 4 сек, 50 км/год - 5 сек, 60 км/год - 6 сек.). Але при русі трасою на 4 передачі на 80 км/год і спробі різко обігнати фуру, нічого динамічного не відбувається. На 4 передачі прискорення недостатнє через слабкість двигуна, а третю підтикати без толку, вона молотить під 4000 об, а там моменту нема... Доводиться добре прораховувати обгін.

В Кадета все навпаки. Щоб різко стартанути з-під світлофору треба добре розкрутити двигун.... Щоб їхати динамічно, треба заходити у високі оберти біля 4000. Але при 80 км/год, щоб обігнати фуру, достатньо з 4 перемкнутися на 3-тю передачу, мотор виходить на макс момент і легка машина буквально вистрілює. І з ростом швидкості прискорення лише наростає. На 3 передачі з 80 до 120 км/год Кадетові даються легко і невимушено. Двигун крутиться, але не вискакує і надмірно не виє. В плані їзди трасою Кадет більше універсальний автомобіль. 

Все, описане вище, справедливо для навантаження один водій, або водій і один пасажир. Якщо привантажити машини 4-ма особами по 90-100 кг, то Кадет помітно скисає на фоні Панди. На підйомах йому потрібні нижчі передачі, динаміка падає. А Панда, навпаки, дивує здатністю тягнути вантаж без особливої втрати показників. Вцілому, Панда є кращою і сучаснішою. Треба лише пам"ятати про міське призначення цього невеликого авто. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/13/#findComment-2255258
Поділитись на інші сайти

В Панди одометр обнуляється після 400 тис. км. !!!

На польських форумах пишуть про вимикання одометра після 400 тис. км. Вже багато поляків наїздили 400 тис. км на своїх Пандах і помітили, що після 399999 км одометр дає прочерки і більше не запускається. Все. Ресурс авто вичерпано, пора на злом... Є багато відео цього процесу

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/13/#findComment-2255321
Поділитись на інші сайти

1 час назад, sens2012 сказал:

одометр дає прочерки і більше не запускається.

 

На відео вище авто не глохне...Чи не запускається після того як вже заглушити авто?:shock:

Дивні інженери-італійці... 

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/13/#findComment-2255326
Поділитись на інші сайти

Одометр не запускается, очевидно))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/13/#findComment-2255329
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 наші рукасті майстри зроблять одометр на 0!))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/13/#findComment-2255333
Поділитись на інші сайти

Саша, будет ли это экономически выгодно?)) Есть авто, на которых спидометры корректируются ток онлайн от завода-ролизводителя. Как ни странно, но это джили-панда/кросс, например. На фиате скорее всего приборка мотороловская, довольно непростая... может даже залитая. То её разобрать не разрушив невозможно.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/13/#findComment-2255334
Поділитись на інші сайти

Спецы по клиентоориентированности подтянулись))):lol:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/13/#findComment-2255335
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.