Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

В цьому короткому ролику також згадується оригінальний "розумний" постійний привід 4Х4

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/10/#findComment-2253481
Поділитись на інші сайти

Я ж не спорю, что он не "оригинальный" или не "умный", но он не совсем "постоянный". Вот о чем я говорил в предыдущем сообщении- 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Ваш тип привода под номером 3- Torque on-demand (AWD), а постоянный полный Full-time - под номером 2.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/10/#findComment-2253482
Поділитись на інші сайти

Зліва від керма Джука є клавіша на 3 позиції: 1 - передній привід. 2 - повний привід  варіоматік (плаваючий), основний. 3 - жорстко 4Х4 з розподілом моменту між осями 50/50. Саме на 3 позиції ми дряпалися вгору в Карпатах. Потужність двигуна дозволяє робити це спокійно, впевнено і без пробуксовок. Нива вимагала добряче газувати, або вмикати понижену. А Джилі все це бере з розгону, не завджи за першим разом. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/10/#findComment-2253483
Поділитись на інші сайти

4 хвилини тому, Andrey1.4 сказав:

 

Ваш тип привода под номером 3- Torque on-demand (AWD), а постоянный полный Full-time - под номером 2.

Правильно. Так і є. Можна називати по-різному. Факт, що два мости працюють постійно. В Ниви постійний привід регулюється роздаточною коробкою. В Джука - муфтою. В Ниви штатний режим 50/50, в Джука 70/30. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/10/#findComment-2253486
Поділитись на інші сайти

3 минуты назад, sens2012 сказал:

 В Ниви постійний привід регулюється роздаточною коробкою. В Джука - муфтою. 

В Ниве полный привод между осями распределяется межосевым диференциалом, а раздатка нужна, чтоб была понижающая передача. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/10/#findComment-2253487
Поділитись на інші сайти

9 хвилин тому, Andrey1.4 сказав:

В Ниве полный привод между осями распределяется межосевым диференциалом, а раздатка нужна, чтоб была понижающая передача. 

Так диференціал і роздатка - це одне і те саме. Вони в одному корпусі роздатки. І понижаюча там же. Це все роздатка

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/10/#findComment-2253488
Поділитись на інші сайти

Дифференциал и раздатка - это не одно и то же, даже если они в одном корпусе. Например в УАЗике есть раздатка, а дифференциала нет.  

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/10/#findComment-2253489
Поділитись на інші сайти

3 хвилини тому, Andrey1.4 сказав:

Дифференциал и раздатка - это не одно и то же, даже если они в одном корпусе. Например в УАЗике есть раздатка, а дифференциала нет.  

 

Це тому, що в УАЗа немає повного постійного привода. Він непостійний, періодичний для бездоріжжя. В Ниві саме слово роздаточна коробка походить від слова роздавати. А диференціал - це вже спосіб роздавання моменту. Але це все суті не змінює. Це лише нюанси. І в Ниви і в Джука постійний повний привід. В УАЗа не постійний. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/10/#findComment-2253490
Поділитись на інші сайти

Там комбинация. "Постоянный полный привод" работает до 40 км/ч, потом OFF, что логично. Но именно Full-time его назвать нельзя. Возможно, ошибаюсь. Может раллисты зайдут в тему и поправят. Да и не нужен логически этому автомобилю постоянный полный привод - больше шансов ходить за трактором.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/10/#findComment-2253491
Поділитись на інші сайти

1 хвилину тому, zenit-ny сказав:

Там комбинация. "Постоянный полный привод" работает до 40 км/ч, потом OFF, что логично. Но именно Full-time его назвать нельзя. Возможно, ошибаюсь. Может раллисты зайдут в тему и поправят. Да и не нужен логически этому автомобилю постоянный полный привод - больше шансов ходить за трактором.

В Джука постійний повний привід до 200 км/год. Режим жорсткого блокування 50/50 відмикається на 80 км/год. Джук є складнішим, ніж може здаватися на перший погляд. Зрештою, майже всі у нас купують 1.6 атмо на передньому приводі. Всього 14 000 $. А 1.6 турбо 4Х4 купують не для трактора, а щоб впевнено їздити на високих швидкостях по слизьких дорогах. Джук не джип, хоча блокування 50/50 добре допомагає взимку, в легкому болоті

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/10/#findComment-2253492
Поділитись на інші сайти

10 минут назад, sens2012 сказал:

В Джука постійний повний привід до 200 км/год.

:crazy:

Постоянный полный привод с гребущими четырьмя колесами на 200 км/ч? Ну ок:metal:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/10/#findComment-2253494
Поділитись на інші сайти

1 хвилину тому, zenit-ny сказав:

:crazy:

Постоянный полный привод с гребущими четырьмя колесами на 200 км/ч? Ну ок:metal:

Саме так і є. В цьому його унікальність. Це машина для швидкої їзди. Є багато відео на цю тему. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/10/#findComment-2253496
Поділитись на інші сайти

 

Змінено користувачем sens2012
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/10/#findComment-2253497
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 ПОСТОЯННЫЙ? Я не спорю, что оно подключается на высоких скоростях к определенным осям/колесам. Но ПОСТОЯННО передавать одинаковый коэффициент момента на оси/колеса при разных режимах, в том числе на больших скоростях - :neee:

Или мы на разных языках, или погугли какой привод на Жуке и как он работает.

 у тебя Nismo?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/10/#findComment-2253498
Поділитись на інші сайти

21 минуту назад, zenit-ny сказал:

Возможно, ошибаюсь. 

Это вряд ли. Просто у автора своеобразное понимание темы 4X4. 

 

1 минуту назад, zenit-ny сказал:

Постоянный полный привод с гребущими четырьмя колесами на 200 км/ч? Ну ок:metal:

Ага. Инженеры БМВ не в теме,  ведь их Икс драйв на скорости отключает передний привод, делая машину полностью заднеприводной. Короче, смотрим рекламные ролики, слушаем Воротникова и придут к нам знания:))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/10/#findComment-2253499
Поділитись на інші сайти

1 хвилину тому, zenit-ny сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 ПОСТОЯННЫЙ? Я не спорю, что оно подключается на высоких скоростях к определенным осям/колесам. Но ПОСТОЯННО передавать одинаковый коэффициент момента на оси/колеса при разных режимах, в том числе на больших скоростях - :neee:

Или мы на разных языках, или погугли какой привод на Жуке и как он работает.

на відео все пояснено. Нема що додати. Дивіться відео

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/10/#findComment-2253500
Поділитись на інші сайти

Машина з Канади, але світлотехніку має стандартів США - спереду оранжеві габаритки, позаду червоні поворотники. Спереду габаритні блоки вже поміняні на нові європейські з білими габаритами. Задні ліхтарі ще не замінили. Хочу спробувати вкрутити жовту лампочку і подивитися на єфект. Якщо буде мигати оранжевим, то так і залишу. Якщо жовта лампочка червоний розсіювач не проб"є і буде мигати далі червоним, то замінимо і ліхтарі. Червоні поворотники це небезпечно. Якщо видно воловину задка, поворотник легко сплутати з стопом... 

Двигун не буду мити ще з кілька місяців. Хочу побачити чи немає підтікань. Поки що все сухо. Правда, дуже брудно. Двигун напевно не мили з часу купівлі машини в салоні. Акумулятор на 60 Ah, стандартних розмірів. 

На фото горять стопи. Поворотники також червоні... 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/10/#findComment-2253533
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, sens2012 сказал:

Хочу спробувати вкрутити жовту лампочку і подивитися на єфект.

На Аккордах и ещё где-то стоят красные блоки поворотов. Внутри устанавливали зелёный светофильтр. Можно попробовать в этом направлении.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/10/#findComment-2253537
Поділитись на інші сайти

12,4 тис   59
12.01.2021 в 17:35, sens2012 сказал:

Машина з Канади, але світлотехніку має стандартів США - спереду оранжеві габаритки, позаду червоні поворотники. Спереду габаритні блоки вже поміняні на нові європейські з білими габаритами. Задні ліхтарі ще не замінили.

А боковые повторители? 

Ну и самая большая проблема США фар - неправильный пучок головного света. Он сильно слепит встречных и не так хорошо освещает дорогу. Я бы с этого начинал, а не с задних красных поворотников. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/10/#findComment-2253569
Поділитись на інші сайти

12 годин тому, Александр29 сказав:

 

Ну и самая большая проблема США фар - неправильный пучок головного света. Он сильно слепит встречных

 

Доречі це також замітив. Або пізно автопереключення між дальнім і ближнім переключає, вже засліпив а тоді переключає на ближнє....А чого так не в курсі? Включаю їм дальнє, а вони ще сильнішу зварку включають...  

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/10/#findComment-2253584
Поділитись на інші сайти

Бокові поворотники були і є нормальні оранжеві. За головні фари ще не брався. На стенді не перевіряв, але візуально на дорозі вони нічим не відрізняються від наших. Їхав назустріч. Наш Джилі своїми лінзами більше засліплює. Можливо вже в Канаді фари нормально налаштували. 

Дав Бог снігу.... На Василя.

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/10/#findComment-2253587
Поділитись на інші сайти

12,4 тис   59
14.01.2021 в 10:31, jason_ua сказал:

 

Доречі це також замітив. Або пізно автопереключення між дальнім і ближнім переключає, вже засліпив а тоді переключає на ближнє....А чого так не в курсі? Включаю їм дальнє, а вони ще сильнішу зварку включають...  

Стандарты разные. В США очень устаревший, можно так сказать. Светит в никуда и освещает ничего. В Европе, стандрт жёстче, но от этого и фары светят лучше и не слепят встречку. Собственно, в сети масса инфы по этому поводу есть. 

14.01.2021 в 12:00, sens2012 сказал:

...На стенді не перевіряв, але візуально на дорозі вони нічим не відрізняються від наших. ....

Да достаточно на отражатель ближнего света глянуть. Уже по нему всё понятно. Американцы не имеют, столь сложной системы преломления и распределения света от отражателя. Они не рисуют галочки, не срезают лишний поток с встречного направления и т.п. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/10/#findComment-2253640
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

31.01.2021 р.

Зиму Ніссан Джук завершує повністю відновленим. Салон зроблений і відновлений хімчисткою. Шкіру і пластик натерли спецзасобами. Накладку на праву арку поставили, кузов вимили, наполірували, пластик зачорнили... Машина дуже класно виглядає. Щодо світлових приладів, то задні ліхтарі будемо замінювати на європейські з жовтими поворотниками. Ще раз протестували світло фар на зустрічних курсах. Не сліпить. Світять фари ближнім абсолютно як і більшість машин. Навіть можна сказати, що наш Джук сліпить менше, ніж лінзовані фари Джилі і фари Рапіда. Фотку рефлектора додаю. Може в Канаді фари були замінені... 

На засніжених дорогах Джук у своїй стихії. З-під світлофора впевнено з напором без пробуксовок. В місті Джуків багато, але з таким шильдиком майже немає. Усі монопривід з атмосферником 1.6. Якщо трапляються повнопривідні, то також з Америки. Наразі, ми дуже задоволені. Їздимо в своє задоволення щодня, їздимо в гори по вікендах, просто на природу. Зима видалась як по заказу.... 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Цьогорічні Карпати...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/10/#findComment-2254010
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Дав Бог зиму... Зранку лопата. Потім Джук трамбує виїзд. За Джуком Джилі... Панда на канікулах. стоїть чиста і суха в гаражі. Найгірше Кадету. Це він під снігом. Так і живемо. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/10/#findComment-2254380
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Весняний автотоксикоз дає несподівані наслідки... У неділю їдемо з дружиною і дочкою дивитися на Міні Купер Клабман S. Дочка продала Фабію і захворіла Купером. Потужність даного екземпляра 186 к.с., 7.7 сек до сотні, 222 км/год..... Машина в Україні з літа. Взимку не їздила. Зимових коліс немає. Фактично, це спортивний автомобіль на 18 колесах , 40 профіль. Домовились про огляд на СТО. Якщо буде все нормально, беремо. Я докладаюсь фінансово з умовою, що по неділях машина моя... У них з чоловіком є ще Тойота Авенсіс. Ось що робить весна. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Змінено користувачем sens2012
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/10/#findComment-2254655
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.