Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

08.12.2020 в 19:58, sens2012 сказал:

08.12.2020 р.

Техогляд на СТО Фіат

1. Чек вказує на катушку запалювання. Заміна. Катушка Бош - 570 грн (замовлено через нет)

2. Падіння температури при ввімкненій пічці - заміна термостата. Замовив термостат Гейтс - 350 грн.

3. Діагностика ходової - заміна опор передніх стійок. Замовив опори Каяба по 1000 грн. за шт. 

 

P.S. Батько, не розібравшись, залив в Рапід 30 л спиртового бензину... Я долив під пробку ще 10 л звичайного А-95. Чи хтось їздив на спиртовому бензині?

 

Получается опора на Панду стоит как и на мой Хайлендер  :hmmm:, менял месяц назад опоры, оригинальные тойотовские по 1100 грн покупал.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/9/#findComment-2252929
Поділитись на інші сайти

19.12.2020 в 18:46, Rafa сказав:

Получается опора на Панду стоит как и на мой Хайлендер  :hmmm:, менял месяц назад опоры, оригинальные тойотовские по 1100 грн покупал.

 

На Панду є опори і по 500 грн. Але я взяв ті, що дорожчі. 

 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/9/#findComment-2253068
Поділитись на інші сайти

Продовження епопеї. 

Купив високовольтні проводи Бош, виробництво Польща. Поставив. Завів. Робота стабільна на всіх режимах, чек не вискакує. Поїхав по справах. приблизно на 30 - му кілометрі секундний збій в роботі двигуна і вискочив чек... Ще проїхав 20 км. Робота стабільна, добре тягне, без зауважень. Останній супермаркет перед домом - при заведенні чек вже не горить. Наступний день зранку - завелася, робота стабільна, чек не горить. Через 10 км збій, загорівся чек.... Далі до кінця дня робота двигуна ідеальна без зауважень. Зранку, третій день поспіль - день сурка... На 30 пройдених км дьоргається 1-2 рази, не більше, з загорянням чеку. 

Збій не системний - то на холостих, то при навантаженні, то при пустій машині, то  при завантаженій. Без різниці. Збій (троїть) триває 1-2 сек, не більше. 

Далі буду робити те, що не шкодить машині і не надаремно, а саме: заміна паливного фільтра, перевірка і, при потребі, чистка форсунок, діагностика всієї паливної магістралі. Наразі, такі збої більше мізки парять, ніж заважають в їзді. Тому їжджу далі щодня. Може щось і вилізе... 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/9/#findComment-2253071
Поділитись на інші сайти

На Фокус 2 дизель, увага лише на дорогу. Інше живе своїм життям, чекі, абееси.... .

Їде, паливовитрати в межах, гсм в межах. Хай собі світиться.

На Мастері (рено), вже років зо два чекінги всякі. Чесно? Похір! Від слова зовсім. 

Скидали, шили, міняли а йому похір, гірлянди. Знач і нам так само! ))))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/9/#findComment-2253118
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 не кожен може з чеками їздити.... Якщо хочеш, щоб машина не підводила в далекій дорозі,чеки це перше, що треба робити з авто.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/9/#findComment-2253126
Поділитись на інші сайти

26/12/2020 р. 

Замінений повітряний фільтр. Бош, Італія. Дуже легко міняється. Без інструментів, корпус на ручних зажимах. Мало того, мінусова клема на ручному зажимі-ричагу, типу велосипед Десна... 

Вчора проїздив весь день без збоїв і чеку. Десь 50 км накатав по місту. Вже подумав - може самовилікувалося? Сьогодні через пів години їзди на світлофорі на холостих  двигун шарпнувся на долю секунди .... і чек. Більше збоїв не було. Чек світиться. А на ранок чеку не буде. Я її вже вивчив. Після свят віддам на ревізію паливної, перевірки датчиків. Нехай перевіряють все, що можна перевірити. Стидоба! Навіть наш Кадет 87 року не шарпається. Мусить же бути в чомусь причина. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/9/#findComment-2253161
Поділитись на інші сайти

6 годин тому, sens2012 сказав:

26/12/2020 р. 

Замінений повітряний фільтр. Бош, Італія. Дуже легко міняється. Без інструментів, корпус на ручних зажимах.

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/9/#findComment-2253169
Поділитись на інші сайти

Контрольне фото фіксації колеса в арці. Рівень дорожнього просвіту на нових опорах (26.12.2020)

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/9/#findComment-2253170
Поділитись на інші сайти

Шевроле дружини привернув увагу інших співробітниць. Запропонували нам гарну ціну. Ми думали не довго. Продали. А сьогодні у нас появилася нова іграшка. Також з Канади. Також боковий удар (несильний). Так само стрільнули бокові подушки зліва - з сидіння і даху. Кузов вже зробили. Салон ще очікує відновлення. Гарна комплектація, шкіра, повний привід, 1.6Т турбо, 190 к.с., 240 Нм/2000 об, 8.7 сек до 100, макс 200 км/год. Бомба !!! Машина на зимових шинах, з нормальною висотою протектора. 2013 рік випуску. Пробіг - 120 тис. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/9/#findComment-2253205
Поділитись на інші сайти

Вот так и рождаются перекупы)) Варик Джатко там привередлив...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/9/#findComment-2253206
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Юра 66 сказав:

Вот так и рождаются перекупы)) Варик Джатко там привередлив...

На повному приводі стоїть більш надійний варіатор, ніж на моноприводі. Вперше поїздив на варіаторі... Нормально. З під світлофора вистрілює на ура. Розумний повний привід - перекидає момент і між осями , і між колесами. Поїдемо в зимові Карпати. Звичайно, для битка з Америки телефон евакуатора - це перша річ. Але поверхнева діагностика на СТО показала, що машина жива. Жінка їздить не багато. Думаю, витримає. А захоче хтось купити за вигідну ціну - можна і продати. Не для заробітку, для іншої машини... Цей Ніссан був менше битий, ніж Шевроле. А відремонтували якісніше - поставили дві нові дверки і крило. Пофарбували, можна їздити. А салон син сам доробить, має досвід по Траксу. 

Основные данные: Начало производства: январь 2010. Окончание производства: январь 2014. Объем двигателя, куб. см.: 1618. Мощность,л.с.190. Достигается при об. в мин.: 5600. Крутящий момент, Нм/об. в мин.: 240/2000. Максимальная скорость, км/ч: 200. Время разгона до 100 км/ч, сек.: 8.4

Расход топлива (смешанный цикл), л. на 100 км.: 7.6

Расход топлива (в городе), л. на 100 км.: 10.2

Расход топлива (за городом), л. на 100 км.: 6

Габариты

Длина, мм:

4135

Ширина, мм:

1765

Высота, мм:

1570

Колесная база, мм:

2530

Размер шин:

215/55R17

Снаряженная масса, кг:

1425

Допустимая масса, кг:

1860

Объем багажника, л:

251

Гарантия от коррозии, лет:

12

В порівнянні з Шевроле Тракс машина має менші розміри, менший багажник, але більший кліренс і головне, повний привід. Особливої різниці в динаміці і комфорті не помічено. Може більш жорстка і трохи краще керується. Але ніхто екстремально на цьому Жуку їздити не буде. Повезло з шинами. Мають ще 6 мм зимового протектора. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/9/#findComment-2253212
Поділитись на інші сайти

В машини постійно ведучі 4 колеса. Але є опціональна кнопка відключення заднього моста. Ще я не розібрався, чи варто задній міст відключати. Машина має  дві муфти. Одна перерозподіляє момент між мостами, а друга між задніми колесами. В тому числі на сухому асфальті в залежності від повороту керма і швидкості. Система допомагає краще проходити повороти, заправляє машину в поворот. Коли в обід писав допис,  я ще машину не відчув. Щойно приїхав з нічних покатушок вільним від машин і людей містом... Якщо мати зайві гроші, таку машину можна тримати для задоволення. Навіть в межах дозволених 60-70 км/год... На вузьких добрих дорогах з поворотами ця машина в своїй стихії. 

Колись, коли я вперше побачив на стоянці супермаркету такого жовтого жука, подумав: невже такого урода хтось буде купувати? Ми не спеціально таку машину замовляли. Просто запропонували недорого з того самого джерела, що і Тракс. І бита була не сильно. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/9/#findComment-2253223
Поділитись на інші сайти

8 часов назад, Юра 66 сказал:

Вот так и рождаются перекупы

Юра, ими становятся. Но не у всех получается. А ровных - единицы, ты это тоже знаешь.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/9/#findComment-2253224
Поділитись на інші сайти

Якби я захотів стати перекупом, то зразу прогорів би. Ремонти зараз дорогі. Або мати в роботі зразу 5-10 машин, щоб на кожній вийшов невеликий навар. Або мати власну СТО і робити ремонт так, лиш би продалася... Зробимо Жука, будемо їздити і неспішно продавати. Це більше забава, ніж реальний заробіток. І це при умові, що не вилізе щось серйозне. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/9/#findComment-2253236
Поділитись на інші сайти

Чисто душевно, абстрагуючись від технічних характеристик, отой тракс мені дуже подобається, я навіть вам трохи заздрив. Особливо в іпостасії б"юїка.  А juke, ну такоє....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/9/#findComment-2253239
Поділитись на інші сайти

5 годин тому, Drug сказав:

Чисто душевно, абстрагуючись від технічних характеристик, отой тракс мені дуже подобається, я навіть вам трохи заздрив. Особливо в іпостасії б"юїка.  А juke, ну такоє....

А мені ні Тракс не подобається, ні Жук... Тракс нагадує паровоз, а Жук... жука. А дружині вони подобаються, бо модні і, як відновлені битки, коштують дешево. Серйозно їх експлуатувати важко. Прожорливі, вимогливі до ТО, дорогі в ремонті. Так, як дружина, по 15-20 км в день по гладенькому асфальті без заторів ще їздити можна. А так товктися як Панда по корках, бруківці, бордюрах, ямах - такі вживані кросовери золотими вийдуть. А як іграшка кросовер - це супер. А хто має гроші, той бавиться щодня і не париться. Але треба мати гроші.... 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/9/#findComment-2253252
Поділитись на інші сайти

В цьому відео добре видно машину знизу. Ми сьогодні були на СТО Ніссан у Львові і все оглядали, діагностили, зокрема знизу. У нас все таке саме. Але, очевидно, машина довго стояла побитою... Знизу на елементах підвіски, гальмових дисках, вихлопній багато іржі. Вцілому, по машині ніякого криміналу не знайшли. На даному етапі будемо міняти рідини і фільтри. Стелю нам вже зробили. Нічого не помітно. Зняли шкіру з водійського сидіння і відправили на зшивку. По салону залишиться хімчистка. По кузову чекаємо на накладку арки і полірнемо фари. А також треба зробити сітку захисту радіатора. На відео видно, що радіатор відкритий всім вітрам і каменюкам, без жодного захисту (низ бампера, круглі отвори). Також замовили подіум під передній номер (в бампері лише два отвори). І все, до весни можна їздити. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/9/#findComment-2253271
Поділитись на інші сайти

Радіатори без захисту... Шини 2017 року. Диски, попри те, що ржавілі, зовсім не мають виробітку. Видно, замінені. Колодки також всі свіжі. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/9/#findComment-2253279
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Наш Джук пройшов хрещення зимовими Карпатами. Провели кілька днів на природі. Без проблем заїхали по засніженій дорозі під саму хату. Повільно, спокійно. Джук навіть не буксував. На Джилі ці самі ділянки вгору я беру з розгону. Джук класний апарат для зими. Треба тільки на спідометр дивитися регулярно. Через всі ці електронні помічники і постійний привід 4Х4 втрачається відчуття реальності зимової дороги. Добре розганяється, добре гальмує, в повороті машина як влита. Середня витрата по трасі - 8л., по місту - 12 л, в горах - 15 л. Їхали вчотирьох + багаж. Що можна сказати... Шевроле Тракс був просто великий хетчбек з кліренсом 130 мм, а Джук 4Х4 - це кросовер без всяких скидок. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/9/#findComment-2253429
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, sens2012 сказал:

і постійний привід 4Х4

Постоянный - это точно?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/9/#findComment-2253443
Поділитись на інші сайти

13 годин тому, zenit-ny сказав:

Постоянный - это точно?

Привід постійний 4Х4. При бажанні можна перевести тумблером на 2Х4. Але штатний режим саме постійний 4Х4. Дві муфти на задньому мості постійно перекидують момент між мостами і задніми колесами, враховуючи швидкість, пробуксовку, поворот керма. Ця система допомагає нейтрально проходити повороти на високій швидкості, або коли дорога слизька.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/9/#findComment-2253455
Поділитись на інші сайти

Вы путаете постоянный полный привод (Нива, Ауди Кватро, Лэнд Крузер) и подключаемый через муфту (почти все кроссоверы). По идее привод в Жуке должен быть аналогичен Дастеровскому.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/9/#findComment-2253466
Поділитись на інші сайти

3 години тому, Andrey1.4 сказав:

Вы путаете постоянный полный привод (Нива, Ауди Кватро, Лэнд Крузер) и подключаемый через муфту (почти все кроссоверы). По идее привод в Жуке должен быть аналогичен Дастеровскому.

В цьому то і справа, що привід оригінальний, не дастеровський. Досить складний і дорогий як для такої машини. Муфта працює постійно, навіть на сухому асфальті, безперервно перекидаючи момент між мостами і між задніми колесами. В повороті муфта докручує моментом зовнішнє заднє колесо, надаючи машині додаткову поворотність. І залежить це від швидкості і кута повороту керма. Тобто, муфта реагує на поворот керма !!! Де таке є ? Таке є в Acura MDX. Система розрахована не так на прохідність, як на високі швидкості. По прямій на передню вісь подається 70%, на задню 30%. Але задній міст постійно підключений. Це зроблено з розрахунку на Juke Nismo 200 к.с., а також на спецверсію для треку 700 к.с. Одним словом, Джук 1.6 турбо - це маленький болід, який в умілих руках реалізовує всі свої 190 к.с. Звичайно, ми їздимо спокійно 100-120 км/год, не більше. Тому цих переваг не відчуваємо. Але по снігу вгору також добре гребе. Сервісмени Ніссан не радили зловживати їздою з відімкнутим заднім мостом. Штатний режим саме 4Х4, муфта повинна працювати. 

Все це просто супер і зрив голови..... якби машина була новою. Питання надійності всієї цієї механізації та електроніки постійно давить на мозги. Поки що все працює добре. А там побачимо. 

На фото муфта Джука. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/9/#findComment-2253475
Поділитись на інші сайти

А це класична кросоверна муфта Кашкая. Видно різницю в розмірах

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/9/#findComment-2253477
Поділитись на інші сайти

Немного о разном речь. То что муфта передает момент на все колеса, это не совсем постоянный привод Full-time. В моем понимании классический постоянный привод Full-time- это 3 дифференциала - один межосевой и 2 межколесных, когда нельзя перейти в режим 2WD. Хотя нет - Супер Селект от Мицубиси позволяет ездить, как на классическом полном приводе с межосевым дифом, так и только на заднем.   А все эти кроссоверные приводы 4*4 имеют название torque on-demand или крутящий момент по требованию.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/9/#findComment-2253480
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.