Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

12,4 тис   59
4 часа назад, jason_ua сказал:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 на матіс видно попав початківець перекуп.))

...

Ну говорит, что на машине 10 лет ездила женщина, потом купил сосед. Он купил у соседа, сосед взял новую шкоду рапид. ))  Сейчас подкопил денег, хочет купить что-то подобное но новее, чем этот матиз. Сам ездит на Вольксе ЛТ. Типа на Польшу на нём гоняет. 

21.07.2020 в 20:24, sens2012 сказал:

Я і так сплю добре. Просто банальна цікавість. Хто їздив, де їздив, як їздив. 

А зачем это закреплённое сообщение на каждой странице? 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/6/#findComment-2249807
Поділитись на інші сайти

8 часов назад, sens2012 сказал:

Мій колишній Матіз ще досі висить в продажі

Матизы ну оооочень тяжелы в продаже.... мы летом взяли коллеге 2008 с гидрачом и электрикой в приличном состоянии за 2500...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/6/#findComment-2249816
Поділитись на інші сайти

Машини шукають безпечні, коли купують новими. Тракс новим коштував 25-30 тис. Той, хто купує машину за четвертину ціни, купує і безпеку, яка залишилась. Це принцип всіх американців і не тільки. Будь-яка б/у машина - це кіт в мішку, включаючи питання безпеки загалом і подушок зокрема. Можливо, в Тракса окремо вистрілюють бокові подушки і окремо фронтальні. Важливо, що машина хоча б не зварена з двох, пошкодження не були фатальними і все вдалося відновити. Я думаю, Тракс без подушок безпечніший за Ланос, Логан, Джилі з подушками, адже набрав максимальних 5 зірок під час краш тесту. На відео видно, що бокові і фронтальні подушки стріляють окремо. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/6/#findComment-2249823
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 он звездей набрал с целой безопасностью. Без подушек, безопасности там 0. Лучше уж взять авто бюджетнее/старее/с большим пробегом, чем ездить на лушпайке с поролоном. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/6/#findComment-2249839
Поділитись на інші сайти

Сьогодні купив для Тракса гумові килимки на зиму. Досить якісні, польські Frogum, 800 грн. Текстильні килимки викинув. Після хімчистки салону вони аж ніяк не вписувалися в оновлений інтер"єр. Також купив гумовий піддон в багажник, 700 грн. Сам багажник не великий - 360 л. Але для пакетів з супермаркета вистачає. Помаленьку обживаємо новий тип машини для нас - кросовер з АКПП. Незвично, але приємно. Потужності з головою. Що працює кондиціонер, що не працює -  мотору всерівно. Також всерівно яка швидкість - з самих низів турбіна валить і машина активно прискорюється. Коробка також має ручний режим. Дружина боїться кікдауну, а я кілька раз спробував... Що сказати... машина для задоволення. 

Реальних фото не подаю через неврівноважених коментаторів. Але повірте на слово - після ремонту машина ляля! Так наполірували, що важко впізнати цей напівфабрикат з одеського автовоза... Так, машина немає подушок - шторок. Можна подумати, що всі тут їздять обкладені подушками... 

Час-від-часу буду щось писати про Chevrolet Trax. Кому цікаво - читайте. На дурні коментарі не відповідаю. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/6/#findComment-2249845
Поділитись на інші сайти

Вот так и складывается у людей мнение, что Америка - шрот на колесах. Пан архитектор, когда будешь продавать про безопасность скажешь? Или как у других?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/6/#findComment-2249851
Поділитись на інші сайти

23.09.2020 р. 

Панда з моменту придбання пройшла 3 тис. км. Ці перші тисячі є важливими з огляду "чи щось не вилізе". Не вилізло. Їздить нормально в штатному режимі, швидкості не високі, до 70 км/год. Середня швидкість близько 16-18 км/год. На роботу 15 км, їду 50 хв. Надиво, витрата пального тримається біля цифри 7. Часом більше, часом менше. Без всяких скидок - Панда дуже економічний автомобіль. За 3 тис. км. рівень масла не змінився ні на міліметр. Залито рівно по верхню межу MAX (рекомендація офіціалів, щоб на холодну мотор менше шумів). Рівень антифризу також не змінився. Двигун сухий що зверху, що знизу, що з боків... Знову приємно дивує пічка. Сьогодні зранку + 8, тепле повітря дує з першої хвилини роботи холодного двигуна. Звідки там береться тепле повітря - загадка. Жодної інформації про електропідігрів в неті нема. 

З недоліків: дуже тихе реле поворотів. При працюючій магнітолі увімкнений поворот зовсім не чути. Самі стрілки на панелі маленькі, не навязливі, розташовані внизу панелі, не перед очима. В сонячну погоду малопомітні. Буває їду з увімкненим поворотом. Треба постійно про це пам"ятати. 

Вцілому, машина попалася класна. Нічого робити не треба. Все вже зроблено продавцем. Таке рідко буває... 

Поки що, одні позитиви від машини. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/6/#findComment-2249865
Поділитись на інші сайти

В Джилі, Рапіда, Матіза в радіаторі пічки постійно циркулює гарячий антифриз. Механічна заслонка регулює напрямок теплого повітря. Або перекриває наглухо, або подає в салон. Таким чином, радіатор постійно включений в мале коло системи охолодження. У Панди пічка регулюється не заслонкою, а краником. Коли пічка вимкнена, антифриз через неї не циркулює. Це дозволяє двигуну швидше нагріватися. Я, зазвичай, вмикаю пічку десь через 1 хв роботи двигуна. Очевидно, за цю хвилину антифриз в малому колі вже трохи прогрівається і при відкриванні краника пічка наповнюється теплом. Система класна, але сам краник слабе місце. Так було в Жигулях. Як буде на Панді, побачимо. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/6/#findComment-2249868
Поділитись на інші сайти

Недолік такої системи в інерційності. Попробую пояснити так: краник максимально відкритий, вам жарко, ви прикручуєте краник десь на половину, але дує все одно гаряче повітря, тому що радіатор ще гарячий, ви прикручуєте дальше, тим часом радіатор вже вистигає, дує холодне повітря, ви його знову відкриваєте, іт.д..  Важче підібрати ту температуру, яка буде оптимальною.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/6/#findComment-2249869
Поділитись на інші сайти

из недостатков также можно отметить недолговечную работу краника - если его часто крутить, то он начинает течь и дальше уже ставили обычные водопроводные краны... такая система была еще на ВАЗах 80х годов... запарился я с тем краником.

также наличие такого крана в перекрытом состоянии уменьшает скорость охлаждения двигателя... это хорошо заметно когда температура двигателя поднимается и чтобы ее сбросить приходилось включать печку, открывать краник... в общем об такой системы уже давно ушли.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/6/#findComment-2249871
Поділитись на інші сайти

Система стара. Це правда. І має інерційність. Але для мене важливий кінцевий результат - швидкий прогрів салону в холодну погоду. І Панда з такою архаїчною системою прогріває двигун і салон несподівано швидко. Краник може потекти. Це правда. Але, з іншого боку, радіатор пічки не проганяє крізь себе антифриз кроуглорічно з шлаками, кальцієм і т.п. Забивається менше. Краник замінити простіше, ніж радіатор. В машин з заслонками часто трапляється не щільне перекривання і в спеку підсмоктує гаряче повітря з радіатора пічки. Машини з краником налаштовані на охолодження двигуна без радіатора пічки. При нештатному перегріві відкриття додаткового радіатора поправляє ситуацію. Це також плюс. Системи можуть бути різні. Головне, щоб працювали добре. Коли гуглив краник пічки на Панду, побачив, що краники стоять в різних Фіатах - від седанів до бусів. Сподіваюся краник від Фіата це не краник від ВАЗ. Я також в Жигулях і Ниві міняв часто краники. Фіат - сучасна контора, але чомусь тримається такої схеми... 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/6/#findComment-2249884
Поділитись на інші сайти

Ось так виглядає радіатор Фіат Панда. Розширювальний бачок і радіатор є одним цілим. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/6/#findComment-2249885
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/6/#findComment-2249886
Поділитись на інші сайти

28.08.2020 в 22:50, sens2012 сказав:

Фіат Панда, як на свій клас, виявився досить тихим автомобілем (шум в салоні). Моторний щит прикриває товстий шар шумоізоляції.  Дані замірів шумності на 90 та 140 км/год підтверджують шумовий комфорт Панди навіть в порівнянні з автомобілями більш вищого класу. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

В таблиці подані дані Фіат Панда 1.1

Ще порівняння шуму в Панді 1.1 з іншими машинами. Панда цілком добре виступає.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/6/#findComment-2249894
Поділитись на інші сайти

Не поділяю думок автора, але відео дуже наочно показує умови пересування приватним транспортом в нашому місті і може частково дає відповідь, чому саме Панда... Також з відео можна прикинути витрату пального, ресурс підвіски, частоту відвідин малярної майстерні... В кінці відео автор саме заїжджає на вулицю, на якій розташовано наш офіс. І так щодня. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/6/#findComment-2249913
Поділитись на інші сайти

За 12ти минутное видео, среди тысячи машин, узрел всего ОДИН Ланос. 

Вітаю Львів. Щеб до цого  й всій Україні прямувати.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/6/#findComment-2249923
Поділитись на інші сайти

1,3 тис   387

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Прямо, как-будто в молодость попал! Кстати, даже в 90-х, когда я в такси по Львову ездил, с 94-го по 98-й, машин было больше, особенно в районе Мицкевича. А всё остальное осталось на своих местах: те же машины, под теми же знаками и даже те же ямки. Парочку светофоров по маршруту заметил новых.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/6/#findComment-2249926
Поділитись на інші сайти

На 12:10 автор проїжджає повз вільне паркувальне місце за чорним Лансером... Проїжджає, бо не здатен своїм чималим кросовером туди запхнутися. Це місце для Смарта, Матіза, Панди, Кіа Піканто і подібних машин до 3.5 м. Шкода, що він дальше не знімав. Зазвичай такі кросовери (інші авто 4.5 м довжиною) роблять не одне коло, поки знайдуть де зупинитися. А бувають і такі намотування кіл безрезультатними. Тоді їдуть на інші ближні вулиці в пошуках щастя. Тому я дуже не люблю їхати на роботу Рапідом чи Джилі. Великий універсальний автомобіль - це класно. Це комфорт, багажник, просторий салон. І без цього не обійтись в подорожах за місто. Але в такому місті, як наше, великі машини як слони в посудній лавці..... В моїх колег, друзів і знайомих все частіше Пассати за 15 тис. дол. простоюють в гаражах, а вони їздять на маршрутках, велосипедах, або добираються пішки, в кого робота недалеко. Знаю людей, які проживають в шикарних котеджах за містом, але зняли маленькі квартири поряд з офісом, бо щодня проводити 4 год в заторах може довести до божевілля... Попадають в сім"ю на вікенд...... 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/6/#findComment-2249949
Поділитись на інші сайти

Сьогодні купив через інтернет і взяв самовивозом із складу 4 зимові шини. Взяв, як і планував, Premiorri ViaMaggiore 175/70-R13. Були шини 2019 року по 570 грн і були 2020 року з розширеною гарантією по 610 грн. Взяв 2020 рік. Якщо стосовно шин сумнівів не було, то з дисками пошуки зайшли в тупик... Властиво, дисків є повно, адже підходять 1:1 від ВАЗ-2108. Проблема з виробником. Хочу штамповку, а тут лише КрКЗ та якісь невідомі фірми (очевидно, Китай). Вживаних і нових сталевих дисків євровиробника на Панду (на ВАЗ-2108) в розмірі 13" немає взагалі. Вирішив забортувати зимові шини замість літніх на рідні штамповки. А там буде видно. Є великий вибір литих дисків для ВАЗ. Але красивими легкосплавами не хочеться провокувати злодюжок, адже це колеса для ВАЗ і шини нові.... Найбільш ходовий товар. Одним словом, щодо дисків, то я ще в пошуках.

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/6/#findComment-2250008
Поділитись на інші сайти

23.09.2020 в 11:12, sens2012 сказав:

В Джилі, Рапіда, Матіза в радіаторі пічки постійно циркулює гарячий антифриз. Механічна заслонка регулює напрямок теплого повітря. Або перекриває наглухо, або подає в салон. Таким чином, радіатор постійно включений в мале коло системи охолодження. У Панди пічка регулюється не заслонкою, а краником. Коли пічка вимкнена, антифриз через неї не циркулює. Це дозволяє двигуну швидше нагріватися. Я, зазвичай, вмикаю пічку десь через 1 хв роботи двигуна. Очевидно, за цю хвилину антифриз в малому колі вже трохи прогрівається і при відкриванні краника пічка наповнюється теплом. Система класна, але сам краник слабе місце. Так було в Жигулях. Як буде на Панді, побачимо. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Така система з краником дійсно встановлюється на багато Фіатів. І я зробив помилковий висновок про пічку Панди. Але саме в Панди 2 краника нема. Потік теплого повітря регулюється заслонкою, а антифриз постійно циркулює через радіатор пічки. На це вказує змінна інтенсивність повітряного потоку при регулюванні кругляшем теплоти на торпедо. А краник впливати на швидкість повітря не може. Окрім того, знайшов точне зображення радіатора пічки Панди. 

Фото пічки. Все просто, жодних краників.... 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/6/#findComment-2250041
Поділитись на інші сайти

Пошук дисків під зимові шини завершився швидко. Шини купував на складі Інфошина-Львів. У них же є диски штамповки чорні для ВАЗ-2108. Диски торгової марки ДК (Дорожня Карта), Україна. Виробництво, очевидно, Китай. При складі є шиномонтажна майстерня. Інфошина дала гарантію на монтаж. Якщо якийсь диск буде кривий, чи погано балансуватиметься, то замінять, або не буду брати взагалі. Запевнили, що всі диски якісні і претензій не буде. Ціна диска 440 грн., але діє акція - мінус 37 грн. Отже, диск виходить 400 грн. Шина - 600. Всього 4000 грн. повний змінний комплект на зиму. Зробив замовлення. Дуже не хочеться бавитися з перебортовкою і тратити час на стояння в чергах. Зміну коліс зазвичай проводжу сам. 

Варіант з литими дисками відкинув через загрозу залишитися на зимовій дорозі без коліс... на цеглах. Це ж колеса ВАЗ - знімуть і оком не моргнеш. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/6/#findComment-2250067
Поділитись на інші сайти

14 часов назад, sens2012 сказал:

ДК (Дорожня Карта

Даже не знаю, что более унылое Г, ДК или КрКЗ?:-!

Если уже смотрел диски от таза, почему не взять АвтоВАЗовские? Они же хоть на диск похожи.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/6/#findComment-2250091
Поділитись на інші сайти

У Львові диски виробництва ВАЗ не продаються. Це по-перше. А по-друге, я на китайських дисках їжджу з 14 року. І жодних претензій до них не маю. І шиномонтажники не мали. Якщо диск від КЗ буде мати биття чи погане балансування, мені замінять на інший. Щодо пластиліновості, то це не є актуально для профіля 70. Якщо яма критична, то краще погнути диск за 400 грн, ніж розірвати покришку за 600... Панда машина дешева і на неї недоречно ставити дорогі колеса. Безпека їзди більше залежить від водія, ніж від дорогих коліс і шин. Щодня можна бачити дорогі суперсучасні машини на дорогущих шинах, які валяються в рові вверх колесами, або намотані на стовп... 

Завтра планую поставити нові шини на нові диски. Про результат напишу. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/6/#findComment-2250135
Поділитись на інші сайти

Загалом, Фіат Панда прикольна і зручна машина. Дуже проста в обслуговуванні, дешева в експлуатації. Але  простота часом дає побічні ефекти... Міцні бампери з товстого сірого якісного пластику кріпляться до кузова не на кліпсах, а на болтах з гайками. Щоб бампер не терся об метал кузова конструктивно передбачена між ними щілина. Акуратна, рівномірна, майже не помітна.... Поки машина не попала на офроуд по болоту. Такий вигляд має машина ззаду... Спереду все нормально, там є заводські підкрилки. Підкрилки просяться і в задні арки. Будемо думати. Не хочеться кузов свердлити саморізами. Наразі виручає струмінь води із шлангу. 

Проте, є і приємні відкриття (дощі посприяли) - якщо працюють передні двірники, то при вмиканні заднього ходу задній двірник вмикається автоматично і працює поки здаєш задом. Дуже зручно. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Змінено користувачем sens2012
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/6/#findComment-2250140
Поділитись на інші сайти

Отримав нові диски. Забортували на них нові зимові шини. В шиномонтажників жодних претензій до якості дисків не виникло. Відбалансувалися добре. Грузики 10, 13 грам. Лише на одному колесі грузик 30 г. 

Чорних не було. Видали срібні по ціні чорних ( срібні дорожчі на 40 грн). Штатні ковпаки всерівно весь диск закривають. Зрештою, на таких срібних можна їздити і без ковпаків. 

Отже, Панда до зими готова. В нашому кліматі важливо мати на підхваті зимовий комплект, щоб самому за пів години поміняти колеса. Вдень може бути +15, а зранку -2

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97014-fiat-panda-mashina-blizhnogo-boyu/page/6/#findComment-2250181
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.