Перейти до змісту

Правила Дорожного Движения и все, что с ними связано.


mr.Burns

Рекомендовані повідомлення

Мед справка стоит 150 грн. У ускорителей максимум 220. Если есть время - подъедь на Жуковского. Открой первую входную дверь, скажи здрасти....только осторожно - ибо сразу схватят за грудки, втащат во внутрь и попросят денег. Справка будет через 15 минут.

Вообще мой кент ТО делает без справки :)

ехал сегодня за фурой на героев сталинграда заканчивал проежать светофор смотрю он красный...останавливает меня добрый гаишник сам отмазку мне сказал что изза фуры красного не видно было...пять минут потрещали и отпустил меня,может гаишник не настоящий попался???

P.S.спросил полис ГО на прощание

Змінено користувачем oleg-dnepr

может гаишник не настоящий попался???

P.S.спросил полис ГО на прощание

под днище машины заглядывал? Может там бомбу прикрепили, пока ты трещал? 8-)

может гаишник не настоящий попался???

P.S.спросил полис ГО на прощание

под днище машины заглядывал? Может там бомбу прикрепили, пока ты трещал? 8-)

второго гайца сотрудник наш пас...в окно глянул вроде ищё не бабахнула...может бомба замедленого действия 8-)

Может. потому что на Кирова-Ильича сегодня ДАЙцы стояли вместе с маски-шоу. Джипер какой то рядом был. Так что все серьезно 8-)

Мед справка стоит 150 грн. У ускорителей максимум 220.

:rolleyes: сделала...сама...за 124грн! :P:D

в поликлинике шинного завода! кстати, мне у них больше понравилось чем на К.Маркса 8-)

Мед справка стоит 150 грн. У ускорителей максимум 220.

:rolleyes: сделала...сама...за 124грн! :P:D

в поликлинике шинного завода! кстати, мне у них больше понравилось чем на К.Маркса 8-)

...ну так тыж же ничем не балеешь!!! :rolleyes:

В городе появилась еще одна кормушка ГАЙЦЕВ

По умолчанию Кормушка ГАИцов с пешеходом не на переходе

<h2 class="title icon"> icon1.gif Кормушка ГАИцов с пешеходом не на переходе </h2>

Вчера попался на неожиданном дл себя месте, вечером при заезде на виадук в начале пр.Правды,уже на верху виадука заметил гайцев, машут,останавливают, говорят не пропустил пешехода внизу в начале подъема на перекрестке.

Протокол по пункту 16.2

На регульованих і нерегульованих перехрестях водій,

повертаючи праворуч або ліворуч, повинен дати дорогу пішоходам,

які переходять проїзну частину, на яку він повертає, а також

велосипедистам, які рухаються прямо в попутному напрямку.

В воскресенье попался отец. Пешеход был на тротуаре и в протокол не внесен

Начальнику ___________________ УДАІ ___________

_______________________________________________

(Вказати реквізити УДАІ регіону)

*****данные отца****

На постанову АН № ******* від 28.03.2010

ІДПС БДПС ВДАІ м. Дніпропетровська, мол. сж міліції *****.

У справі про адміністративне правопорушення,

Передбачене ч.2 ст.122 КпАП України,

СКАРГА.

Зазначену постанову винесено щодо мене за ніби-то ненадання переваги у русі пішоходам на нерегульованому перехресті, порушення правил проїзду зазначеного перехрестя.

Зазначена постанова не відповідає вимогам закону та обставинам справи з таких підстав.

П. 16.2. ПДР На регульованих і нерегульованих перехрестях водій, повертаючи праворуч або ліворуч, повинен дати дорогу пішоходам, які переходять проїзну частину, на яку він повертає, а також велосипедистам, які рухаються прямо в попутному напрямку.

У момент мого наближення до перехрестя-пішоходів на ньому не було. Вони зійшли на нього з тротуару (узбіччя) пізніше, коли автомобіль вже перетинав межі перехрестя.

П.18.1 ПДР зобов’язує водія зменшити швидкість при наближенні до переходу, а при необхідності зупинитися, якщо на зазначеному переході знаходяться пішоходи, але не будь-які, а лише ті, яким може бути створено перешкоду чи небезпеку. В даному випадку при проїзді перехрестя пішоходи знаходилися на тротуарі абсолютно іншої сторони проїзної частини, , не були змушені змінювати ані швидкість, ані напрямок руху, небезпеки наїзду на них не існувало, уникати наїзду вони не були змушені. Враховуючи визначення перешкоди та небезпеки для руху, дані у п.1.10 ПДР, слід вважати, що у даному випадку ніякої небезпеки для пішоходів або перешкоди для них не створювалося. Боковий інтервал до пішоходів також був безпечний. За таких умов обов’язку водія знижувати швидкість або зупинятися не снувало, оскільки не було пішоходів, відповідних ознакам, переліченим у п.18.1 ПДР.

Слід вказати на те, що протокол у справі про адміністративне правопорушення та постанова не відповідають вимогам стст.251, 256, 280 КпАП України. Це випливає з самого складу зазначеного правопорушення та обсягу доказів, які наявні у протоколі та постанові. Так, у протоколі та постанові немає даних пішоходів, яким ніби-то було створено перешкоду та небезпеку. Між тим, у відповідності до ст.269 КпАП така особа є потрепілим по справі, або, принаймні, у відповідності до ст.272 КпАП є свідком. У відповідності до ст.256 КпАП дані цих осіб є відомостями, які мають обов’язково, при наявності свідків та потерпілих, зазначатися у протоколі. (Сам характер порушення ПДР, про яке йде мова, говорить про неможливість його вчинення без потрепілих та свідків.) У відповідності до ст.251 КпАП, пояснення цих осіб є доказами по справі. Відсутність у справі не тільки пояснень, але й даних потерпілих та свідків грубо протирічить ст.256 КпАП та призводить до відсутності у справі передбачених законом доказів. За таких умов говорити і про доведеність правопорушення не можна.

Співробітником ДАІ на протиріччя вимогам стст.256, 272 КпАП не зазначено у протоколі свідків, вказаних мною, а самеicon_sad.gif**** данные мамы находившейся в авто***) посилаючись на те, що вони ніби-то є заінтересованими особами, хоча КпАП України не знає таких обмежень і прямо вимагає фіксації даних та пояснень свідків, як будь-яких осіб, про яких є дані, що їм відомі обставини, які підлягають встановленню по даній справі. Очевидно, що безпосередній очевидець події у будь-якому разі є такою особою. Окрім самого грубого порушення процесуального законодавства, зазначене говорить ще й про упередженість до мене співробітника ДАІ, який склав протокол та виніс постанову.

Окрім наведеного, слід зазначити, що розгляд справи на місці, без підготовки та надання мені часу для звернення за правовою допомогою, подання документів, які характеризують особу, інших доказів по справі, - не ьільки порушує мої права, передбачені ст.268 КпАП, але й призводить до того, що при винесенні постанови не враховано особу, матеріальний стан та ін.обставини, які слід враховувати при призначенні адміністративного стягнення відповідно до ст.3 КпАП. За таких умов мої права при такому розгляді справи грубо порушено.

За таких умов у моїх діях немає складу правопорушення, у якому мене визнано винним зазначеною постановою.

На підставі викладеного, керуючись стст.287, 288 КпАП України,

ПРОШУ:

Оскаржувану постанову скасувати, а справу про адміністративне правопорушення щодо мене закрити, за відсутністю у моїх діях складу такого правопорушення.

„____”__________ 20__р.

(Підпис)

я по поводу этой кормушки сужусь с августа прошлого года... Очередное заседание в конце апреля..

а поподробнее писал где-то? какой суд? какие бумаги требуют?

Где-то отписывался... АНД суд... Послали запрос на оригинал протокола..

МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

Н А К А З

01.03.2010 N 33

Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

30 березня 2010 р.

за N 262/17557

Про затвердження Переліку технічних засобів,

що використовуються в підрозділах Державтоінспекції

МВС для виявлення та фіксування порушень

правил дорожнього руху

Відповідно до Законів України "Про внесення змін до деяких

законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин

у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху" ( 586-17 ), "Про

міліцію" ( 565-12 ) та постанови Кабінету Міністрів України від

17.12.2008 N 1103 ( 1103-2008-п ) "Про затвердження Порядку

направлення водіїв транспортних засобів для проведення огляду з

метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого

сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що

знижують увагу та швидкість реакції, і проведення такого огляду"

Н А К А З У Ю:

1. Затвердити Перелік технічних засобів, що використовуються

в підрозділах Державтоінспекції МВС для виявлення та фіксування

порушень правил дорожнього руху, що додається.

2. Начальникам головних управлінь, управлінь МВС України в

Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі

забезпечити виконання цього наказу територіальними підрозділами

Державтоінспекції МВС під час здійснення нагляду за дорожнім

рухом.

3. Начальникові Департаменту Державтоінспекції МВС

генерал-майору міліції Коломійцю С.Г. забезпечити підпорядковані

підрозділи Державтоінспекції МВС технічними засобами відповідно до

цього Переліку.

4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника

Міністра генерал-полковника міліції Савченка О.І.

5. Наказ оголосити особовому складу органів і підрозділів

внутрішніх справ України.

6. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного

опублікування.

В.о. Міністра

генерал-полковник міліції М.М.Клюєв

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ МВС

01.03.2010 N 33

Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

30 березня 2010 р.

за N 262/17557

ПЕРЕЛІК

технічних засобів, що використовуються

в підрозділах Державтоінспекції МВС

для виявлення та фіксування порушень

правил дорожнього руху

1. Технічні засоби для визначення швидкості руху:

вимірювач швидкості радіолокаційний "Беркут";

вимірювач швидкості радіолокаційний "Сокол";

вимірювач швидкості руху транспортних засобів радіолокаційний

"Искра-1";

вимірювач швидкості руху транспортних засобів радіолокаційний

"Радис";

вимірювач швидкості радіолокаційний відеозаписувальний

"РАПИРА";

вимірювач швидкості радіолокаційний відеозаписувальний

"ВИЗИР".

2. Спеціальні технічні засоби, які працюють в автоматичному

режимі, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису:

вимірювач швидкості радіолокаційний відеозаписувальний

"ВИЗИР" з активованою функцією "автоматичний режим" модифікації

"ВИЗИР 03";

вимірювач швидкості радіолокаційний з фотофіксацією "АРЕНА";

лазерний вимірювач швидкості транспортних засобів "TruCAM".

3. Спеціальні технічні засоби для проведення огляду водіїв

транспортних засобів з метою виявлення стану алкогольного

сп'яніння:

газоаналізатор "AlcoQuant 6020";

газоаналізатор "Alcotest 6510";

газоаналізатор "Alcotest 6810";

газоаналізатор "Alcotest 7410 Plus com";

прилад спеціалізований визначення концентрації парів етанолу

в повітрі, що видихається, "Алконт 01".

Начальник ДДАІ МВС України

генерал-майор міліції С.Г.Коломієць

Да это ладно. А КАК они будут использоваться? Если Визир с последующей остановкой и составлением протокола - то фик с ним. Это па пацански. Нарушил - плати. Главное что бы писем счастья не было.

ЗЫ. Смулит Трукам - лазер.....ашо - такие есть?

Да это ладно. А КАК они будут использоваться? Если Визир с последующей остановкой и составлением протокола - то фик с ним. Это па пацански. Нарушил - плати. Главное что бы писем счастья не было.

ЗЫ. Смулит Трукам - лазер.....ашо - такие есть?

Серег, ты читай:

Спеціальні технічні засоби, які працюють в автоматичному режимі, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису:

вимірювач швидкості радіолокаційний відеозаписувальний "ВИЗИР" з активованою функцією "автоматичний режим" модифікації

"ВИЗИР 03"; вимірювач швидкості радіолокаційний з фотофіксацією "АРЕНА"; лазерний вимірювач швидкості транспортних засобів "TruCAM"

это без остановки, письма счастья.

Серег, ты читай:

я понял........не дурак :)

Просто недавно начинали ставить первые Визиры в автоматическом режиме - на дорогах в ящике. Там я согласен - письма.....пусть. Если он в автоматическом - радар-детектором я его возьму за 1-2 км минимум. А дальше нужно смотреть по обстановке - что бы гонщик тебя не обгонял на расстоянии 70 метров и то. А если так как раньше - камера в руках....навскидку сфоткал серию снимков, выбрал сам какой захотел и отослал - это уже хуже.

ребятки почитайте здеся , не одну собаку люди съели, и я благодаря им по Визиру суд выиграл

  • 1 місяць потому...

Отсюда

ПсевдоДАІ знову вийшли на дорогу та озброїлись новим суперрадаром «Фен-Козак-2010»

Напередодні травневих свят колони транспортних засобів не лише громадян України, а й сусідніх держав, зокрема росіян, прямують до Криму, їх путь проходить по території Дніпропетровської області. Державтоінспекція Дніпропетровщини завжди щиро вітає всіх мандрівників на гостинній дніпропетровській землі. Але, на жаль, по весні вже не перший рік на дорозі з’являються так звані «помічники ДАІ», нібито «охоронці» дорожнього порядку, які частіше не сприяють зниженню аварійності і забезпеченню порядку на дорогах, а займаються здирництвом і ошукують водіїв (як правило з країн ближнього зарубіжжя) та своїми діями підривають імідж Державтоінспекції.

28 квітня на адресу чергової частини Управління Державтоінспекції в Дніпропетровській області надійшло повідомлення від громадянина Російської Федерації, який повідомив, що в ніч з 14 на 15 квітня на автодорозі «Харків – Сімферополь» його зупинили нібито працівники ДАІ, які несли службу на автомобілі ВАЗ та вимагали штраф (чи грошову винагороду?) у розмірі 1400 грн., в іншому випадку йому погрожували невиїздом за межі України. Оскільки даної суми у нього не знайшлось, він передав «працівникам ДАІ» 200 українських гривень та 1000 російських рублів, після чого вони дозволили йому подальший рух.

Співробітники Новомосковської РДПС оперативно зреагували та зупинили автомобіль, який по орієнтировці нібито використовувався як патрульний. В ньому знаходилися два громадянина, які були вдягнути у формені куртки працівників міліції. При наближенні працівників ДПС ДАІ до транспортного засобу ці Лжеінспектори зачинились в автомобілі та поспіхом почали знімати формений одяг, який складався з спортивних брюк та формених курток співробітників ДАІ з світлоповертаючими смугами.

При огляді автомобіля ще знайшлися біла амуніція, два формені головні убори працівників ДПС ДАІ, жезл, а також папка з документацією (адміністративні протоколи членів громадських формувань, бланки пояснень, адміністративний кодекс України, Правила дорожнього руху України).

Автомобіль та вищевказані громадяни були доставлені до Новомосковського МВ міліції для подальшого розгляду справи та перевіркою відразу було встановлено, що один з них є членом Громадського формування «Екос» та вже раніше затримувався за подібні дії.

Не довго очікуючи, вже вранці 30 квітня був виявлений ще один «екіпаж ПсевдоДАІ». На автодорозі «Красноград – Новомосковськ» співробітниками Новомосковської роти ДПС ДАІ було затримано автомобіль «Пежо 407», в якому знаходились водій два та пасажири, які були вдягнути у формений одяг, схожий на форму працівників міліції. В автомобілі виявлено два головних убори працівників ДПС ДАІ, жезл, бланки адміністративних протоколів громадського формування, макет вимірювача швидкості. До речі, цій пристрій виглядав дуже кумедно: звичайний фен був обмотаний ізоляційною стрічкою, до нього приєднано велосипедний спідометр, а «об’єктив» закрито поліетиленовою кришкою - такий собі сверхновий суперрадар, кращій ніж сам «ТруКам»!

Автомобіль та громадяни, які в ньому знаходились, доставлені до Перещепинського МВМ для подальшого розгляду справи. За протиправні дії на дорогах державного значення вищевказані громадяни в літку 2009 вже затримувались працівниками ДАІ та доставлялись до ОВС, але вочевидь покарання було не таким суворим та бажання заробити легкі гроші знов взяло верх над здоровим глуздом.

Це не вперше співробітники ДАІ затримують так званих помічників «колег», які використовують формений одяг, прикриваючись наданням допомоги міліції. Але, в котре нагадуємо, що відповідно до законодавства України зупиняти транспортні засоби для перевірки мають право тільки співробітники міліції у форменому одязі, у яких є відповідні посвідчення та повноваження. А жезл, згідно з Правилами дорожнього руху України, можуть застосовувати лише співробітники ДАІ та військової інспекції безпеки дорожнього руху.

Працівники Державтоінспекції, які контролюють дотримання Правил дорожнього руху, повинні перебувати на службі у форменому одязі, мати нагрудний знак встановленого зразка та патрулювати на спеціальних автомобілях з відповідним розфарбуванням.

Під час зупинки транспортного засобу працівник ДАІ зобов'язаний назвати своє прізвище, ім'я, звання, посаду та підрозділ, де проходить службу. На вимогу учасника дорожнього руху він повинен пред'явити службове посвідчення. Нормативними документами МВС України заборонено зупинку транспортних засобів в темну пору доби, в неосвітлених місцях.

За порушення Правил дорожнього руху працівники Державтоінспекції мають право складати адміністративні протоколи, але на місці штрафи не стягуються, вони сплачуються правопорушниками тільки через установи банку.

Щоб не стати жертвою злочину, радимо водіям не зупинятися на вимогу сторонніх осіб, залишатися на ніч лише у призначених для цього місцях. Пам'ятайте, що на території України, на дорогах загальнодержавного значення цілодобово функціонують стаціонарні пости Державтоінспекції, де ви завжди можете отримати допомогу, повідомити про правопорушення чи просто зупинитися на нічліг поруч з цими об'єктами.

Також звертаємо увагу, що в деяких регіонах України намагаються незаконно працювати ще й, так звані, екологічні патрулі, представники яких не є співробітниками органів внутрішніх справ. Тож зупинка на їх вимогу не є обов'язковою. Представники таких формування не мають право здійснювати екологічний контроль транспортних засобів, стягувати будь-які штрафи на місці, чи складати адміністративні протоколи за перевищення вмісту шкідливих речовин у відпрацьованих газах автомобіля.

Якщо Вам буде потрібна допомога в дорозі, чи ви зіткнулися з фактами протиправних дій, негайно звертайтеся за телефоном «102», або за телефонами гарячої лінії :

Департаменту Державтоінспекції МВС України : 0442724659.

Управління ДАІ в Дніпропетровській області: 0567445192

А також за телефонами чергових частин :

Департаменту Державтоінспекції МВС України : 0442723660

Управління ДАІ в Дніпропетровській області: 0567447170

Есть такое дело. Я вот в субботу ездил в Запорожье и на трассе видел стояла гражданская машина, рядом стоял один чел в штатском и один гаишник, и всё, больше никого не было. Тоже может подстава какая-то.

  • 4 тижня потому...

http://www.dnepr.com/cam/1167-kamera-na-pobede-krug.html

Зверніть увагу на кільце на Побєді. Смішно :D Там зменили напрямок руху нещодавно, а люди до сі не зрозуміють кому куди їхати :blink:

Зверніть увагу на кільце на Побєді. Смішно :D Там зменили напрямок руху нещодавно, а люди до сі не зрозуміють кому куди їхати :blink:

а ЩО там ЗМІНИЛИ? :crazy:

а ЩО там ЗМІНИЛИ? :crazy:

Зараз з вул. Космічної по кільцу дорога головна, а з Побєди - другорядная. Уважно придивіться на це перехрестя - кто знак побачив гальмує, кто їде за звичаєм не пригальмовує. Ой лихо буде........ <_<

Ох ёёёёёёёё........даже Спринтер только что прошелестел как по главной :blink:

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.