Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Если коротко: при равномерном движении обороты 1500 - 1800 возникает тупление и загорается чек . На бензине может загораться без видимых последствий , а тут явное тупление . Проблемме уже больше года . С оказией помял провода подключения газовых форсунок к бензиновым возле модуля зажигания и передернул датчик коленвала . Чек и тупление прошли . 

Вопрос: неужели не контакт в фишке датчика так сыграл . ? Был уверен , что любой не контакт просто глушит машину . 

Может у кого была проблемма с ГБО из-за датчика?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96459-datchik-kolenvala-gbo/
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.