Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Сьогодні їздив у ліс по гриби. Відерце боровичків назбирав. Довелось їздити не досить "європейськими" сільськими дорогами. Розвертався на узліссі . По дорозі почув не дуже приємний звук з-під днища. Заглянув (хоч і довелось залізти трохи у болото). Пластиковий захист КПП зустрівся з дорогою... Вирвало 4 кліпси. Трохи я його запихнув на місце, щоб доїхати додому. Замовив повноцінний металевий, виробник "Кольчуга". Давно на нього поглядав . Не розумію, від чого захищає той штатний пластиковий. Підозрюю, що це просто захист від бруду і прямого попадання води з дороги.

Вчора 200 тис. на одометрі засвітилось. Ювілей...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/2/#findComment-2234785
Поділитись на інші сайти

Є думка (не моя) проте я її розділяю, що "броньована" плита під днищем, на жосткому бездоріжжі мотор захистить.

Але при лобовусі (не дай Бог, звичайно) вижити завадить. Тому німцям краще знати, від чого і який захист ставити.

 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/2/#findComment-2234866
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Приїхав захист. Втановив. Не все так елементарно просто, як описано на сайті і в інструкції. Одному все зробити проблематично, залізяка досить важка. Потрібно одночасно тримати і наживляти кріплення. До того ж довелось пару кріплень "ретельно доопрацювати напилком". Та й в інструкції не написано, що потрібно демонтувати з підрамника пружинні гайки для штатних саморізів.

Шукаю комплект для збільшення кліренсу. Таки досить передок низький. З задніми проставками питань немає, а от по передніх нічого путнього не находжу.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/2/#findComment-2235288
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Отже, відбулось випробування "Зафірки" в заїзді на далеку дистанцію. Кам"янець-Подільський-Генічеськ-Кам"янець-Подільський. 916 км в одну сторону. "Випробування" велось у різних умовах: виїзд вночі, день, жара, дроги від ідеального "дзеркала" у Вінницькій обл. до жахливого бездоріжжя в Херсонській. Машинка показала себе з найкращої сторони: зручність, надійність, комфорт. Так, для бездоріжжя вона зовсім не підходить, занадто низький кліренс. Тому певні ділянки доріг доводилось проїжджати з "черепашою" швидкістю. Старенькі Жигулики обганяли аж бігом :) . Але декілька ям все-таки зловив. Благо, швидкість була мінімальною. По дорозі робили мінімум зупинок, 5-6 годин безперервно за кермом. Ергономіка салону радує. Загалом 1943 км. Трохи покатались ще на місці. Середня витрата 5,4 л/100 км. Трохи збільшило витрату вкрай погані певні ділянки доріг, які до того ж проходили вночі. Дорога не знайома, тому рухались дуже обережно. Повного бака палива вистачило на всю дорогу в одну сторону. Жодних технічних "сюрпризів" по дорозі не виникало.

У підсумку, чудова автівка для сімейних подорожей. Але дуже хочеться збільшити кліренс на 3-4 см. Не можу знайти проставок на перед. З задніми все просто. Всякі "колгоспні" вставки між витками пружин відкинув.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/2/#findComment-2236170
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 треба було логан мсв брати) Газу на трасі 8.5-9л бере і кліренс хороший.:hi:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/2/#findComment-2236190
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Розумію, що це сарказм, але це була моя перша ідея після продажу Сенсика :). Навіть вже посидів і поїздив у мсв-шці. Але майстер, з яким я шукав машинку мене відмовив від цієї ідеї. І я тепер зрозумів чому. мсв і Зафіра - це абсолютно різні класи авто. А ціна не набагато більша. Логан мсв занадто дорогий для свого класу. 6-7 тис. за бюджетне авто? Це занадто... Не розумію, чому вони такі дорогі. Можливо, здасться, що я занадто балуваний. Але, поїздивши 9 років на базовому Сенсі, хочеться вже якогось комфорту, зручностей. Накрутився я вже гайок, намастився літолом і натягався за фурами. Бо, щоб обігнати фуру, потрібно за дві сотні метрів починати розганяти цього ослика. А ту турбований дизель в 150 коней робить своє діло :). І ДИЗЕЛЬ - це ЩОСЬ!.. Обожнюю його звук, динаміку. У салоні повна тиша... Розумію, що експлуатація такого двигуна - річ серйозна. Тому витратні матеріали замінював виключно за рекомендацією з каталогів заводу виробника. Це не дешево. Але мені заміни одного комплекту вистачить на довго.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/2/#findComment-2236484
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 бензиновий логан мсв з двигуном к4м 1.6 110к.с досить динамічно їде і до того економічний.

140-160км/год не відчувається. Ходова теж непробивна і не порівняється з звичайними бюджетними авто.

ТОму на живі авто і ціни такі. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/2/#findComment-2236488
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 не соглашусь, ездил я к4м 1.6 110к. думал 110 коняк будут ехать, а он довольно вялый как для 110 коней...это на мегане 2.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/2/#findComment-2236489
Поділитись на інші сайти

І сенси і ланоси  є дохлі а є живі...

Одним словом, не будемо перетворювати БЖ в срач...

 

 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/2/#findComment-2236491
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
25.07.2019 в 20:37, martinger сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

І ДИЗЕЛЬ - це ЩОСЬ!.. Обожнюю його звук, динаміку. У салоні повна тиша...

Я, коли пересів із свого "сексу" у "клробочку" із дизельним пихлом, то , від того як воно їде мав оразм :). Умовно вартість кілометру як на пропані, але як воно їде... 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/2/#findComment-2236702
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
1,1 тис   53
03.08.2019 в 13:24, IgorAndreev сказал:

Я, коли пересів із свого "сексу" у "клробочку" із дизельним пихлом, то , від того як воно їде мав оразм :). Умовно вартість кілометру як на пропані, але як воно їде... 

Соглашусь с автором, у меня тоже много спрашивают почему я запал на дизеля, потому что турбодизель валит, с 2000 оборотов все лошадки работают.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/2/#findComment-2237024
Поділитись на інші сайти

Дизель звичайно це хороша штука, але тільки коли НОВИЙ!!!

Після 200-250тис. км у багатьох починаються проблеми, димлять, втрата потужності, збільшена витрата, і т.п.....А ремонт паливної дизеля дуже не дешева річ...

За те, що заміна масла і фільтра на дизелях дорожчі навіть можна не згадувати, це дрібниці))

У мене є багато знайомих, які перейшли з дизелів на бензин (поставили газ).

А ще є знайомий, який має сто по дизелях. Так він сам їздить на бензиновій машинці....

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/2/#findComment-2237031
Поділитись на інші сайти

1,1 тис   53
54 минуты назад, jason_ua сказал:

Дизель звичайно це хороша штука, але тільки коли НОВИЙ!!!

Після 200-250тис. км у багатьох починаються проблеми, димлять, втрата потужності, збільшена витрата, і т.п.....А ремонт паливної дизеля дуже не дешева річ...

За те, що заміна масла і фільтра на дизелях дорожчі навіть можна не згадувати, це дрібниці))

У мене є багато знайомих, які перейшли з дизелів на бензин (поставили газ).

А ще є знайомий, який має сто по дизелях. Так він сам їздить на бензиновій машинці....

Не будем гадить в БЖ, каждому свое...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/2/#findComment-2237034
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

204 тис. км. на одометрі. Машинка соляру споживає вправно і відпрацьовує аналогічно. 

І це сталося! Проставки встановлені. +3,5 см. до кліренсу. Серйозно ще не встиг потестити, декілька км. проїхав. Підвіска змінилась кардинально! Те, що я тепер вільно проїжджаю ті ділянки, де раніше тер фартухом - це один плюс. Другий у тому, що плавність підвіски стала на порядок вище! Лежачих поліцаїв не чутно зовсім, ніяких ударів у відбійники, машинка пливе... Перші враження просто супер! Зад поки що не чіпав. Грошенят немає. Та й з передком піднявся також трохи. Але проситься 2см. То буде згодом.

Обійшлось не дешево, бо довелось міняти стійки. Стокові виявились укороченими, для їзди по європейських дорогах. Хід штока амортизатора всього 13-14 см. По ВІН коду підтвердилось, що саме вони йшли з заводу. Поставив звичайні оригінальні Сакси. 4200 пара плюс відбійники і пластикові фіксатори. Все разом з роботою обійшлось 5960 грн. Так, це не Ланос, але воно того варте...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/2/#findComment-2238400
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

1 листопада. Хоч погода не по сезону, але переходити на зимову гуму пора. 280 грн. перезування з балансуванням. Другим комплектом дисків ще не розжився, тому поки що так. Ввечері поїздка до Хмельницького На концерт колективу Вірського. То неперевершено!!! В авто шість пасажирів. Їдемо назад, час десь біля 23.00. На під'їзді до Ярмоленець праві колеса зустрічаються з чудовою ямою... Ідемо додому. Вже у місті помітив, що в результаті такої зустрічі два диски погнуті. Гума ціла. Заднє колесо чуть приспущене, переднє майже повністю. Тобто, доїжджав вже на 0,5 атм. Але в русі не відчувалось зовсім. Підозрюю, що почало добряче спускати, коли вже по місту розвозив пасажирів і зупинявся, коли їхав, то не спускало. До гаража залишилось два квартали по прямій, дотягую потихенько. Виявилось, що при тій зустрічі один ковпак пішов гуляти в поле, другий тріснув, але на місці. Шкода ковпака... В суботу на шиномонтаж. Гідравлікою диски вирівняли, роликами не катали. Відбалансувались чудово. 500 грн. за роботу. Ковпак поки що не купив. Оригінальний, на олх б/у по 350 грн за штуку. Не дешево...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/2/#findComment-2239184
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

  любители турбо дизелей, вы понимаете, что Атмосфера и надутый - это, априори, разные вещи? Мой совет, можете не воспринимать, никогда не сравнивайте между собой ДВС с турбиной/компрессором и без. И не забывайте, что бензин, даже атмосферный, едет там, где труподизеля уже сливаются.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/2/#findComment-2239224
Поділитись на інші сайти

9 часов назад, zenit-ny сказал:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

  любители турбо дизелей, вы понимаете, что Атмосфера и надутый - это, априори, разные вещи? Мой совет, можете не воспринимать, никогда не сравнивайте между собой ДВС с турбиной/компрессором и без. И не забывайте, что бензин, даже атмосферный, едет там, где труподизеля уже сливаются.

Это например где? Чтоб я не забывал. Где турбо дизель не проедет, там где проедет атмобензин? За полярным кругом?

Змінено користувачем tehnologist25
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/2/#findComment-2239233
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 тоже интересно где это турбодизель сливается, я на дороге совсем обратную картину вижу)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/2/#findComment-2239241
Поділитись на інші сайти

Не вступаючи у полеміку, просто для роздумів. У моєї сестри Нісан Кашкай  атмосферний 1,6 бензин, 2012р. Якось поїхали ми (я з сім'єю і сестра з чоловіком) у ліс сезон шашликів відкривати. Поїхали моєю, бо ж вона більша. А де шашлики, там і пиво й до пива. Сестра спиртного не вживає, то звісно, хто повезе "дрова" з лісу додому :). Дружина моя також не вживає, але й не водить авто. То ми з швагером, за сумісництвом кумом, розслабились :). Дорога була та ж сама, де часто раніше їздила Кашкаєм. Від динаміки Зафіри вона була у захваті. Там, де Кашкай їде на другій передачі, то тут третя абсолютно без напрягу і педалька в половину. Нісан в ідеальному стані, брався з салону, пробігу ще 80 тис. немає.

Я також раніше трохи їздив цим Кашкаєм. Потім Маздою MPV (на "бляхах") з простим турбованим дизелем. Скажу відверто, Мазда - то просто трактор. Пре і не кашляє... Шкода, що у неї кузов вже трохи підгнивший, вона мені подобалась...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/2/#findComment-2239257
Поділитись на інші сайти

07.11.2019 в 09:27, tehnologist25 сказал:

Это например где? Чтоб я не забывал. Где турбо дизель не проедет, там где проедет атмобензин? За полярным кругом?

За полярным кругом в том числе. Я, конечно, понимаю, что затронул хрупкие сердца трактористов. Но при +/- одинаковых объемах (допустим, К4М 1.6 на 112 сил и К9К 1.5 на 105 сил) дизель до ста имеет те же 11,2 до сотни, а максималку ниже. Это при том, что К9К оснащен шестиступенчатой трансмиссией, в отличии от конкурента. Чтоб оно ехало на высоких скоростях в ход идут всякие шаманства. В то время, когда бенз едет также без бубна.

Змінено користувачем zenit-ny
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/2/#findComment-2239335
Поділитись на інші сайти

25.07.2019 в 23:49, jason_ua сказав:

бензиновий логан мсв з двигуном к4м 1.6 110к.с досить динамічно їде і до того економічний.

нет, нет и еще раз нет: где те 110 л.с. ? на 6000 об/мин?

когда ты крутишь двигатель до такого? Поищи графики для своего двигателя и посмотри какова мощность в стандартных 2000-3500 трассовых?

дизель же уже на 3750 - у меня - дает максимальную мощность.

1.6 твой динамичный относительно 1.4Mpi, но по сути они оба - мертвые.

Без обид - но атмосферник-есть атмосферник. Да ресурс у него хороший.

 

Не подумай что я тут на дизельной машине хвалюсь.

С меня на днях тоже тип смеялся (кстати тоже Зафиру 2008 года, 1.8 бензин - взял за 8000 у.е) - типа как ты мог в 2018 году купить машину с барабанными тормозами сзади и фарами с лампами Н4 ?

Зафира - та что у автора - да это старая машина, но изначально она проектировалась как авто совсем другого класса, чем Логан.

 

Прихований текст

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/2/#findComment-2239339
Поділитись на інші сайти

Торкнулися вічної теми!))

Головне, що всі задоволені, не будемо смітити у б.ж)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/2/#findComment-2239344
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...
1,1 тис   53
09.11.2019 в 17:33, zenit-ny сказал:

За полярным кругом в том числе. Я, конечно, понимаю, что затронул хрупкие сердца трактористов. Но при +/- одинаковых объемах (допустим, К4М 1.6 на 112 сил и К9К 1.5 на 105 сил) дизель до ста имеет те же 11,2 до сотни, а максималку ниже. Это при том, что К9К оснащен шестиступенчатой трансмиссией, в отличии от конкурента. Чтоб оно ехало на высоких скоростях в ход идут всякие шаманства. В то время, когда бенз едет также без бубна.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/2/#findComment-2240350
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 ну и? Что ты этим хотел доказать? Что дизельный Дастер едет +/- на уровне Нивы, у которой 1,7 бензин, без трубы, без 6-ой передачи, которое разработано в 60-70-ых годах?

ЗЫ. У мну под боком авто с К9К и К4М. Каждый день. Мне есть с чем сравнить в реальном мире. Ну а Ютуб, то такое, там много икспердов.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/2/#findComment-2240363
Поділитись на інші сайти

  • 4 місяця потому...

206 тис. на одометрі. Так, осінь-зима не дуже "їздовІ" пори року, та й робота вже в 20-ти метрах від будинку (гараж на декілька метрів далі :)). Їздимо, заправляємось, миємось-чистимось... Несправностей абсолютно ніяких не проявилось (тьху-тьху), Відкривав капот лише для заливки омивайки і перевірки рівня масла. Гума ще зимова, чекаю на комплект оригінальних дисків, щоб двічі на рік не їздити на шиномонтаж і не рвати гуму. Вже на них натягну літню гуму. Заодно і шуруп з однієї витягну :). Ще взимку замовив комплект модельних чохлів: єврошкіра+тканина. Все чекав тепла, щоб на вулиці зняти сідушки і одягнути чохли. Вчора було тепло, час і натхнення (о це збіг обставин...). Зняв передні, почистив очищувачем для килимів, висушив на сонечку (виглядало деколи з-за хмар). Вичистив салон. Взяв пляшечку доброго пивка і до вечора получилось таке

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Чохли три місяці пролежали в складеному вигляді в рідному пакуванні, тому складки ще трохи помітні. Сьогодні вже краще. Встиг вчора лише передні.

Получилось дуже навіть непогано. На сідухах підшивав, тому часу трохи зайняло. Пластик з боковинок знімав.

Чохли обійшлися 4900 грн, робота 16 грн.(пляшечка пивка :)). Тепер чекаю, коли знову прийде натхнення для заднього ряду...

Да, якось на днях зробив ще одне "пакращення": викинув прикурювач біля ручника і поставив usb-зарядку. Прикурювач мені абсолютно ні до чого, а от зарядкою часто користуюсь. Купив на Алі, ціну не пам'ятаю. З підсвіткою і кнопкою вимикання, бо живлення прикурювача постійне і не вимикається при витягуванні ключа з замка. Перед встановленням зарядку розібрав. Зроблена добротно, тримає навантаження 4А чітко (перевіряв тестером зарядок для мобільних, трішки займаюсь радіоремонтом, тому такі прилади маю). Виводи живлення є теплопроводами, тому мало гріється при навантаженні.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/2/#findComment-2243974
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.