Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Додам: usb зарядка ось така 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Не дешева, але вона того варта. Брав без кабелів, гнізда підійшли штатні. У відгуку писав, але повторюсь: охолодження плати здійснюється через виводи живлення (вони є досить масивними), тому клеми мають бути з якісним контактом і досить товстий провід.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/3/#findComment-2243980
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

І знову збіг обставин: час і натхнення :). Закінчив одягати чохли. Ось що вийшло 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

На спинках ще не зовсім втягнулись, на сідухах вже ок. Бо спинки пізніше натягував (і зразу ж фоткав). Сідухи також підшивав. Можна було ще й спинки підшити, але вони вузькі і вивернути їх для підшивки і попасти чітко у шов досить важко. Довелось все знімати і розбирати. Гвинти з головками торкс і посаджені на фіксатор. Повозився немало.... До слова: майже всі гвинти в автомобілі під торкси.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/3/#findComment-2244226
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Пройшов місяць після першого етапу встановлення чохлів. Які враження? Чудові! Я дуже задоволений, що їх придбав. Те, що салон має зовсім інший вигляд - само собою. Але "кролики - это не только ценный мех..." Тобто не лише естетика, але й практична користь є. Під м'яким місцем стало комфортніше, чиститься від випадкових забруднень звичайною вологою серветкою (така річ обов'язково є у бардачку :)). Тому, такі капіталовкладення себе оправдали.

Літня гума вже на своїх дисках. 4 тис. грн. разом з ковпаками. Хоча ковпаки маю свої, але це річ досить недешева, тому забрав у продавця комплектом. Восени вже один ковпак докупляв, обійшовся з доставкою 350 грн. Тому, ці забрав про запас. Якщо рахувати окремо, то комплект ковпаків обійшовся 800 грн. По 200 кожен. А вони поодинці від 300. Думаю, не прогадав. Продавець попався совісний. Все бідкався, чи підійдуть диски мені, бо відправив, а потім запитав на яку машину. У нього також Заафіра, але 2007р. і виліт ЕТ39 чиркав по супорту з новими колодками. Йому підійшов ЕТ37. У мене стали як рідні, до того ж рідні і є ЕТ39. Зазор між диском і супортом більше 1см.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/3/#findComment-2244871
Поділитись на інші сайти

  • 5 місяців потому...

210 тис.км. Чергова заміна витратників: мастило у двигуні, фільтри. Перший ремонт по ходовій: заміна сайлентблоків передніх ричагів (даруйте, слово "важелів" якось не звучить :) ). Права сторона вхлам, ліву прокрутило. Взяв Delphi. Так, розумію, не найкращий варіант, але за браком коштів вибрав середнячок. Побачимо з часом... Заодно й замінив резинки стабілізатора. Шарові в ідеальному стані (зазначу, ще з заводу). Стійки стабілізатора також ще норм. По грошах: Мастило, паливний, масляний, повітряний фільтри, к-т сайлентблоків (4 шт.) - 1828 грн. Робота 1000 грн. Замовляв у одного з наших торгових партнерів (оголошувати не буду). Дісталась і ложка дьогтю: повітряний фільтр, вибраний за vin-номером, як 100-відсоткова сумісність, не підійшов, значно більший. Купив на місці. От тому й називати магазин не буду, щоб не виникало ніяких претензій щодо неправдивої інформації й антиреклами. Та я й не дуже засмутився, то копійчана запчастина...

Рік "польоту" на передніх проставках - враження лише позитивні. 5 місяців експлуатації сідух у чохлах - чудово! Зручно, чистяться легко, а про вигляд взагалі промовчу :).

Хоче під заміну акумулятор. Адже впевнений, продавець поставив не "так, щоб продати". Та нічого, я все розумію. Я й не надіявся на новий. Але, якщо ця зима буде така, як попередня, то переживемо на старому...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/3/#findComment-2250965
Поділитись на інші сайти

  • 8 місяців потому...

На одометрі 214 тис. Да, їздилось дуже мало. Пандемія внесла свої корективи. Машинка в роботі майже щодня, але все на малі дистанції. По місту, село, декілька міжміських поїздок. Дехто каже, що дизель не для цього - абсолютно не згідний. ГБО з його прогрівами також для таких поїздок не фонтан. Авто на бензині? А що це таке?... Ні, бензин лише для пилки і коси...

Отже, давно не писав, бо по суті й не було про що. Тут трохи вже назбиралось. 1. Припаркувався дідок на Ниві у мій (мого автомобіля) задній бампер. Бампер увігнувся добряче, але сонечко зробило чудеса, вирівнявся повністю. Лише фарба постраждала. Оформили європротокол. Вже отримав виплату. Як і очікував половину від хотілки :). Хотів 5 тис. грн., отримав 2500. Ще не фарбував, поки що є інші домашні завдання.

2. З'явилась тріщина в інтеркуллері. у пластику. Точніше, вона там була вже давно, але маленька. А це почала збільшуватись. Вирішив замінити інтеркуллер. Оригінал з розборки, 1600грн. Стан ідеальний. Купив вже декілька місяців тому, а все часу не було на заміну. Все робив сам. Благо, просторий гараж й інструменти є. По ходу перевірив кріплення проводки передка, так як бампер знятий і доступ є. Місцями поновив кріплення. Зі старого витекло буквально декілька крапель масла. І то, після того, як його добряче потряс. Отже, турбінке ще жива.

Починають з'являтись тріщинки на подушках підрамника, але ще не критично. Знаю, дуже геморно їх міняти.

Витягнув карпас з флехи магнітоли, а то карточки продавець не дав. Обзаведусь Опкомом, дещо під себе підлаштую (доводчик стекол, ДХО і т.п.)...

Ну от і всі новини.

Да, на днях заробив перший штраф, припаркувався під знаком. 340 грн. :) На секундочку, посвідчення водія з 1995-го року...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/3/#findComment-2257724
Поділитись на інші сайти

9 годин тому, martinger сказав:

Машинка в роботі майже щодня, але все на малі дистанції. По місту, село, декілька міжміських поїздок. Дехто каже, що дизель не для цього - абсолютно не згідний. ГБО з його прогрівами також для таких поїздок не фонтан.

Влітку спокійно можна запускатись виключно на пропані. Взимку до -5°С також нормально запускається і якщо не газувати, то можна навіть одразу їхати. Вже другий рік славутка моя (перше авто, ГБО-2) їздить строго на пропані. Якби редуктор був встановлений нижче, щоби антифриз заповнював його повністю, то й до -10°С спокійно заводився б.

 

А влітку то взагалі все добре. Завоздушений редуктор спочатку холодний, але не обмерзає.

 

У Сенсі (ГБО-4) редуктор встановлений низько/правильно, то влітку примусовий запуск на пропані також нормально себе показує. Не зловживаю, бо не знаю, як це вплине на форсунки. Втім, судячи з температури охолоджуючої рідини та швидкості прогріву, після ранкового прогріву протягом дня в наступних запусках двигуна можна не гріти, пропан навіть автоматом душе швидко вмикається.

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/3/#findComment-2257725
Поділитись на інші сайти

29.10.2020 в 22:33, martinger сказав:

Хоче під заміну акумулятор. Адже впевнений, продавець поставив не "так, щоб продати". Та нічого, я все розумію. Я й не надіявся на новий. Але, якщо ця зима буде така, як попередня, то переживемо на старому...

Перший власник мого Сенса також купив Зафіру. Скаржився, що система старт-стоп вбиває акумулятор, а новий акумулятор дуже дорогий (гелевий чи як його там) і невідомо, де його брати, щоби без обману. Готувався вимкнути той старт-стоп.

 

...Колись читав, що спеціально для дизелів у природі існують установки "дизель-газ"/"газодизель" на метані. Там у циліндр впорскується від номіналу 15...20% дизпалива, усе інше - метан.

Змінено користувачем Toris
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/3/#findComment-2257726
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 На Сенсі з ГБО-1(2) я також на бензині лише заводився і через 5-10 сек. газ. Взимку грів 1-2 хв. Працювало все чудово. Звичайно, з ГБО-4 трохи складніше, особливо з навороченими системами й обладнанням. Зустрічав інформацію, що деякі блоки мають лічильник кількості аварійних запусків на пропані і після певної кількості пусків падають в аварію і вимагають обслуговування. Мабуть, й НЕпрогрітий редуктор буде підтримувати інший тиск (не штатний). Відповідно, режим роботи двигуна буде не зовсім штатний. Не буду стверджувати, не знаю, це лише мої припущення.

І про інше: 1,9 турбодизель - сила. Не знаю як буде їхати 1,7-1,8 т. ваги (завантажений пасажирами) з двигуном 1,6 на ГБО. Так, на Зафірах зараз це розповсюджена комплектація. Звасно, все їде, грає і співає. Але то слабовато для такої машини. Можливо, тут справа у звичці. Я звик до динаміки свого двигунця, мені подобається. Рушити з другої без підгазовки - норма. Повторюсь, це все діло звички, бо режими роботи (крутний момент, приємистітьсть) зовсім різні.

Щодо акумулятора, то я раз на 2-3 місяці, а взимку раз на місяць, ставлю в гаражі на підзарядку. Зарядне-автомат, гараж поряд з будинком. На вихідний поставив, підзарядився і все ок.

Про дизель з ГБО також читав. Щось ці розробки не отримали розповсюдження. Системи дорогі і складні. Та й всі переваги дизеля при цьому зводяться нанівець. Якщо режими роботи двигуна на бензині і газоподібному паливі схожі, то дизель вже зовсім інше. Ну й з тенденцією світового автомобілебудування з відмовою від вуглеводневого палива, а дизеля особливо, ця технологія утопічна.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/3/#findComment-2257808
Поділитись на інші сайти

Заправлявся весь час на БРСМ. Але почитав про якість їх дизеля, а саме про перевищення у декілька разів вмісту сірки, вже два тижні заливаю WOG. Так, розумію, тим статтям 100-відсоткової довіри не може бути, справа конкурентів (можливо), але, як то кажуть, у кожному жарті є доля правди. Виходить трішки дорожче, витрата не змінилася. Оправдую себе щодо переходу тим, що трохи випалиться сажевий фільтр (але це не точно(с) ). Позаправляюсь трохи, далі буде видно. Та й заправка близько від дому, на БРСМ потрібно їхати в інший кінець міста.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/3/#findComment-2257809
Поділитись на інші сайти

  • 6 місяців потому...

Давно не писав. Але й новенького нічого не було. 218 тис. на спідометрі. Так, осінь-зима їжджу мало, в основному лише по місту. У листопаді замінив витратники. Все стандартно, лише біля паливного фільтра довелось потанцювати з бубном. Він у досить незручному місці розташований: за двигуном під вітровим склом. І не вдавалось ніяк добре закрутити гайку корпуса. Там спецключ потрібен, а його у наявності не виявилось. Довелось знімати корпус фільтра і вже на стелажі закручувати. Доки з майстром намагались на місці гайку закрутити, натекло соляри трохи в місці забору внутрісалонного повітря. Потрібно було зразу ж добре вимити автошампунем, але не було коли. Я просто полляв великою кількістю води. А дарма, сморід у салоні досі відчувається... Трішки потеплішає й зніму декоративну панель під лобовухою, вимию добре керхером.

Замінив паровідвідну трубку від радіатора до розширювального бачка. Бо стара почала тріскати й потіти. Поставив б/у оригінал.

Обзавівся OP-COM-ом. $15. Купив на відомому порталі з Піднебесної. Перед покупкою немало прочитав про девайс інформації. На жаль, ніде не знайшов стареньких надійних апаратних версій v5. Перелопатив Опель-форум, кажуть, величезна рідкість, зняті з виробництва. Замовив у Піднебесній плату opcom new, але, як і підозрював, прийшло не зовсім те. Прийшла з неперешиваємим чіпом. Але добре, що хоч прошивка 1.7. Подав на спір, просив повернення половини - $7. Адже прилад працює, але далеко не те, що я хотів. Продаван відмовився. Алі пішов мені на зустріч, сьогодні вирішив спір на мою користь. Мене влаштовує. Девайс підключився до машинки, всі модулі вичитав. Помилка була лише по лівому джойстику на кермі. Скинув, не зя'вляється знову. Хоча джойстик працював чітко. Але те не важливо, є приємніша користь від лдевайсу: Активував "скандинавське світло", прив'язав вмикання ближнього світла до запуску двигуна. Хоча там є вибір з 5-ти варіантів: зразу при вмиканні запалювання, при опусканні ручника, при початку руху і варіант з габаритами. Також відключив надоїдливе нагадування про ожеледицю при температурі за бортом від -3 до +3 град. Активував доводчик стекол при спрацюванні центрального замка. До речі класна штука, бо влітку не раз забував підняти стекла і закривав на вулиці авто. Раз було добряче дощиком залило сідухи. Так більше поки що нічого не змінював, далі буду бачити. Машинка бігає чудово, радує сімейку. От тільки все не зберусь помити, болото ще осіннє :). Прийде тепло, буде генеральне миття-прибирання...

Додам. Поки писав, прилетіли 7 баксів за виграний спір по OP-СOM-му. Приємно...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96426-bortoviy-zhurnal-opel-zafira-martinger/page/3/#findComment-2261712
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.