Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Пробіг 78 000. Заміна свічок запалювання. 

Давно хотів замінити. Сумнівно, щоб попередня власниця продала машину із свіжими свічками. Хотів купити NGK, але в магазині таких не було. Взяв Brisk, виробництво Франція. 

Викрутив старі свічки. Щоб викрутити свічку третього циліндра, довелося знімати повітряний фільтр. Старі свічки були саме NGK. Вже сильно зношені по електродах. Але сухі і чисті. Червоний наліт присутній. Не так, щоб сильно, але є...... Заправляюся на БРСМ (А95 по 27.5 за літр). За пару тисяч викручу і гляну. Може цей наліт ще від колишньої власниці. 

Вкрутив нові свічки. Завів. Проїхався. Різниці не відчув. Вцілому, машина добре тягне, досить жваво розганяється і для міста її вистачає з головою. На моєму щоденному маршруті стоять патрулі з Трукамом (вул. Городоцька, скнилівський міст). Постійно когось спиняють. Працюють два екіпажі - одні спиняють, інші не встигають протоколи писати. Підтримую такий контроль. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/8/#findComment-2234962
Поділитись на інші сайти

Бриск-это всегда Чехия делала. 

Сам ими всегда пользуюсь, серии силвер, никогда не подводили. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/8/#findComment-2234967
Поділитись на інші сайти

На свічках на корпусі вибито "зроблено у ФранціЇ". Але, як би там не було, Матіз на нових свічках їздив на Волинь і показав добрі результати щодо економічності - пройшов 400 км.  з витратою 4.4-4.5 л/100 км. Через присутність фур, маршруток і вузьку дорогу гнати і обганяти не було змісту. Тому їзда була на 5 передачі з швидкістю 80, зрідка 90 км/год. І така розслаблена їзда на такій машині дає такий результат економічності. А по часу вийшло не набагато більше, ніж їхати швидко, але час-від-часу впиратися в фуру, маршрутку з неможливістю обігнати через суцільний потік зустрічних авто. На Рапіді 1.2 можна також їхати в такому режимі з аналогічною витратою 4.5 л. На Джилі витрата буде в районі 6.5-7.0 л/100 км. Джилі просто не може їхати в такому трафіку на 5 передачі. Їй потрібен простір, тому присутні різкі обгони зі всіма витікаючими.... літрами. 

Матіз - свого роду, індивідуальна маршрутка. Ціна білета на автобус Львів - Луцьк - 150 грн. і їдеш 3.5 год. Матіз в найбільш економічному режимі проходить цей маршрут за 2.5 год (160 км) і витрачає 7.2 л А95 БРСМ по 27.5 грн = 198 грн. Якщо їхати Матізом удвох, то витрата на бензин виросте до 4.8-5 л, або 220 грн. , по 110 грн за "білет". Вигідно. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/8/#findComment-2235015
Поділитись на інші сайти

07.06.2019 в 02:55, Dueller63 сказав:

Бриск-это всегда Чехия делала. 

Сам ими всегда пользуюсь, серии силвер, никогда не подводили. 

Я помилився. Свічки BERU, Франція. Пішов спеціально подивився... 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/8/#findComment-2235017
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/8/#findComment-2235243
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Літо Матіз провів дуже активно. Кілька поїздок на Волинь та разів з десять був в Карпатах. Малий кліренс компенсувався маневрами між каменюками та металевою плитою захисту двигуна. З моменту покупки Матіз проїхав майже 10 тис. км. Загальний пробіг 83 тис. За цей час жодної поломки не сталося. Але всередині задніх арок в місцях піскоструя від коліс вистрілили дві діри від іржі. І справа, і зліва. Треба варити, антикорити і ставити підкрилки. Ззовні лак тримається, поки що іржі нема. 

Купив дві б/у покришки на зиму 145/70-R13. Польща, Дембіца, майже нові, протектор 7 і більше мм. Платив по 450 грн. за штуку. Ще раз хочу під"їхати на склад і ще докупити дві такого ж розміру в гарному стані. Під зиму обіцяли привезти свіжі варіанти. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/8/#findComment-2237728
Поділитись на інші сайти

Зимові шини Debica Frigo 2 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/8/#findComment-2237734
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 такі нові легкосплави на матіз не цікавлять? 

 

 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/8/#findComment-2237797
Поділитись на інші сайти

16.09.2019 в 20:56, jason_ua сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 такі нові легкосплави на матіз не цікавлять? 

 

 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Гарні диски! Але я стараюсь в Матіз вкладуватися по-мінімуму. Лише необхідне. Машина дешева, як домашні тапочки. І ржавіє потихеньку. Завдання - витиснути з неї по-максимуму пробігу, поки ще жива. Але все ж цікаво, скільки такі диски коштують?

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/8/#findComment-2237831
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 диски це тюнінг, таке вкладення, якщо у випадку продажу авто, повертаються  гроші (у випадку якщо будуть без дефектів.)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/8/#findComment-2237832
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...
14.09.2019 в 13:55, sens2012 сказав:

Зимові шини Debica Frigo 2 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Зайшов на сайт магазину, де купував дві такі вживані зимові шини. А там ще 4 таких самих.... Debica Frigo 2, 145/70-R13. І також в доброму стані. Зразу поїхав і докупив ще дві. Будуть на Матізі через тиждень замінювати рульову рейку. Ці постукування в рульовому вже дістали. Купив в магазині рейку італійської фірми, але зроблену в Китаї. Ціна 1400 грн. (без ГУР, з тягами, з пильниками). Іншої не було. Взяв таку. Заодно, віддам на реставрацію стару рейку. Кажуть, що там треба втулку нову виточити, або поставити від Оки. Так як скоро зима, а після заміни рейки треба робити геометрію, вирішив нехай роблять на зимових колесах і сьогодні поставив "нові" б/у шини. Після літніх 165/65-R13 машина рулиться дуже остро, кермо якби отримало підсилювач. І розганяється легше. Сподіваюся і витрата впаде. Щодо витрати, то ми перейшли на 92 бензин... Методом тику вияснили, що на ньому машина їде динамічніше, ніж на А95. І А92, і А95 заправляємо на БРСМ. Витрата місто - 7.5 л, траса - 4.5 л...... По трасі результат 4.5 при 80-85 км/год на 5 передачі. Спробував режим 90-95 км/год ..... і зразу додався літр - 5.5 / 100 км. Матіз дуже чутливий навіть до найменшого збільшення крейсерської швидкості. 

На фото Матіз на зимових шинах 145/70-R13.  

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/8/#findComment-2238705
Поділитись на інші сайти

31.10.2019 р. Пройшов ТО-8. Пробіг 83 тис. км. 

1. Діагностика ходової

2. Заміна масла ZIK 10W-40 (3 л. по 110 грн/л)

3. Заміна фільтрів (масл. 100 грн., пов. 70 грн.)

4. Заміна рульової рейки, наконечників, геометрія (рейка 1400 грн, наконечники по 150 грн.)

5. Заміна передніх гальмівних колодок (комплект - 230 грн)

Роботи виконані на СТО УзДеу-Равон. Вартість перечислених робіт - 1800 грн. + 2200 матеріали = 4000 грн. 

Різниця в їзді з новою рейкою відчутна. Пропали постукування. Побачимо як надовго. 

До зими готовий. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/8/#findComment-2239000
Поділитись на інші сайти

Поки робили машину дивився на нові Равон-2 в салоні. 10 тис. дол.!!! Це нереально! 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/8/#findComment-2239002
Поділитись на інші сайти

Есть ещё равон-4 и 3 - кобальт и авео. Чуть дороже, но уже на машины похожи.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/8/#findComment-2239006
Поділитись на інші сайти

Цих равонів через їх ціну на дорозі і не видно((

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/8/#findComment-2239009
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...
31.10.2019 в 20:54, Andrey1.4 сказав:

Есть ещё равон-4 и 3 - кобальт и авео. Чуть дороже, но уже на машины похожи.

Равон-3 (Авео) - база 270 тис. грн., або 11 000 $................ Без кондиціонера, на веслах. Правда є дві подушки , ABS, ESP. В світлі доступності і перспектив б/у з Європи це провал. Виходить або нове Авео, або машину на німецькому майданчику за орієнтовно 7 000 євро. А за 7 тис. євро там є що вибрати. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Хоча я і залишаюсь прихильником нових авто, але........................

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/8/#findComment-2239607
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Випав сніг. Температура нижче нуля. Затори в місті неймовірні. На роботу стабільно їду рівно годину. А це 15 км. В сестри в Луцьку заторів майже нема, але вона не витримала і ставить на свій Матіз 0.8 АКП ГБО (10 тис. грн.) В неї взимку витрата 11 л/100 км. В мене на ручці також взимку витрата виросла до 8-8.5 л. Але при таких заторах це нормально. Ціна на бензин А92 на БРСМ із знижкою - 24.40................. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/8/#findComment-2240106
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Для себе, щоб пам"ятати......

Технічні характеристики Деу Матіз 0.8, 2007 р.в. 

Довжина - 3495 мм

Ширина - 1495 мм

Висота - 1485 мм

Колісна база - 2340 мм

Колія - 1315/1280 мм

Кліренс - 140 мм

Споряджена маса - 725 кг

Максимальне допустиме навантаження - 480 кг

Об"єм бака - 35 л

Об"єм багажника 155/480 л

Шини - 145/70-R13, 155/65-R13

Двигун

Кількість циліндрів - 3 

Об"єм - 796 см куб

Діаметр циліндра - 68.5 мм

Хід поршня - 72.0 мм

Ступінь стискання - 9.3 : 1

Потужність - 51 к.с. при 6000 об/хв

Крутний момент - 69 Nм при 4600 об/хв 

Полиця крутного моменту - 65 Нм від 2500 до 5800 об/хв 

Оберти холостого ходу - 950 об/хв

Живлення - мультивпорскування

Пальне - А92

Витрата: міський цикл - 7.5-8.4 л/100 км; траса 4.5-5.2 л/100 км

Мастило - 5W-30, 10W-30, 10W-40, 15W-40 (2.7 л)

Між мітками min/max - 1 л

Акумулятор - 12v-35 Ah

КПП

Передавальні числа: I - 3,82; II - 2,21; III - 1,42; IV - 1,03; V - 0,84; Зх - 3,6

Головна передача - 4,44

Динаміка руху

Максимальна швидкість - 144 км/год

Розгін до 100 км/год - 17 сек

 

Власні спостереження, які підтвердились ТТХ:

Машина на першій передачі - трактор (див. передаточні числа першої і головної передач). В нашого Рапіда сів акумулятор. Щоб прикурити, Матіз на тросі витягнув його з батькового гаража в гору !!! Легко, по вкатаному снігу... 

На трасі можна робити обгони досить легко на 3-4 передачах, втиснувши педаль в підлогу. Машина відчутно підхоплює на високих обертах, адже пік моменту на 4600 об/хв !!! При цьому Матіз є також еластичним, має пологу криву моменту - з 2500 до 5800 момент змінюється 65-69-65 Нм. Це дозволяє спокійно рухатися на третій передачі в діапазоні 30 -100 км/год з навантаженням в три особи. 

Висновок - все це японські корені Сузукі Альто 80-х років. Просто, надійно, ефективно. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/8/#findComment-2240972
Поділитись на інші сайти

А еще, даже не смотря на небольшой клиренс - матиз нереально проходимый по грязи и песку. Только глубокого снега боится, не хватает веса чтоб продавить снег, набивается под пузо и повисает... А в остальном, свесы маленькие, колесная база маленькая. Мы на матизе часто на рыбалку мотались. По весне, когда вода напитана талым снегом - большинство авто просто проваливается в грязь, получается колея и проехать нереально. А матиз по травке, не проваливается, главное не сорвать верхний слой - дозировано на газ нажимать. А даже если подсел - не газовать чтоб не позадить на пузо, вдвоем-втроем выталкивается из любой сраки. По песку просто газ в пол и он ЕДЕТ там, где остальные зарываются... 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/8/#findComment-2240976
Поділитись на інші сайти

Минулої зими був сніг і Матіз на стареньких стертих зимових колесах непогано собі давав раду. Жодного разу його ніхто не штовхав. Цього року снігу нема.... Це тому, що я купив 4 свіжі зимові колеса. Знаю, що в Матіза добра прохідність по грунту, але не маю потреби його пхати в болото. 

 

Ситуація по кузову така: попередня власниця поміняла пороги, підварила і пофарбувала задні арки... Але лише ззовні. В місцях піскоструйки за рік моєї експлуатації відвалився антикор, а під ним наскрізна корозія до дір 5Х10 см............. Силові елементи в нормі, діри в арках-куполах. Весною буду варити ці місця. Решта днища без зауважень. Після поварки, фарбування і антикору треба поставити підкрилки. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/8/#findComment-2240979
Поділитись на інші сайти

  • 5 тижнів потому...
23.10.2019 в 19:44, sens2012 сказав:

 

На фото Матіз на зимових шинах 145/70-R13.  

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 "Нові" вживані зимові шини показали нормальні результати на вкатаному і рихлому снігу. На днях знову їду в цю контору вже за літніми шинами. Зараз зима і ціна на літні 350 грн за штуку. На їхньому сайті вибрав одну пару 145/70-13 2016 року (піде на перед) і одну пару 2008 року на задню вісь. Це виходить 4 шини за 1400 грн + безплатно монтують на диски і балансують. 

Вибрав такі:

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/8/#findComment-2241880
Поділитись на інші сайти

Покупка шин відклалася через потребу терміново замінити щеплення. Сильно зашумів вижимний підшипник і машина поїхала на СТО.

Пробіг 87 000 км. 

1. Заміна щеплення + вижимний

2. Заміна заднього сальника колінвала

3. Заміна правої кульової опори

Вилку щеплення не міняли (не мала виробітки)

Враховуючи, що перша власниця вчилася їздити, щеплення нормально відходило. 

Оглянув днище піднятої машини. Все добре. Іржа лише на задніх арках всередині в місцях піскострую. Машина ще поїздить. 

 

Після купівлі машини протягом року багато чого замінено: ремінь ГРМ, помпа, рульова рейка, наконечники рул. тяг, задні гальм циліндрики і колодки, трос ручника, права шарова. Ну а що ж, це б/у............. за 2000 $

 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/8/#findComment-2242062
Поділитись на інші сайти

1 час назад, sens2012 сказал:

Пробіг 87 000 км. 

 

1 час назад, sens2012 сказал:

Після купівлі машини протягом року багато чого замінено

Я, конечно, понимаю, что Матиз - тот ещё автомобиль. Но что-то меня терзают смутные сомнения относительно оригинальности пробега.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/8/#findComment-2242064
Поділитись на інші сайти

Та... тут не в пробеге дело, а в годах. Смазка высохла,  узел нагружен постоянно.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/8/#findComment-2242069
Поділитись на інші сайти

13 годин тому, zenit-ny сказав:

 

Я, конечно, понимаю, что Матиз - тот ещё автомобиль. Но что-то меня терзают смутные сомнения относительно оригинальности пробега.

Та я не дуже заморочуюсь пробігом. Мотор працює добре. Масла бере на долив грам 600-800 на 10 тис.км. між замінами. А по стану сидінь, торпедо, дверних карт видно що машина не зношена. Власниця запевняла, що міняла стійки з пружинами по кругу і це видно - осанка висока, амортизатори навіть не потіють. 

На сьогодні в машині перебрана вся ходова, замінено щеплення, стоїть новий глушник. Не можу їздити на машині, коли щось не в порядку. 

 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/8/#findComment-2242079
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.