Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Шліть через делівері. Мені jason_ua запакував 4-ри 16-тих диски, то щось 100-120 грн за все вийшло.

Нову пошту нафік, з її цінами та чергами, я останні пару раз з розетки замовляв через Укрпошту. Красота, 30 грн замість 60-ти, ніяких черг.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/7/#findComment-2232072
Поділитись на інші сайти

19.03.2019 в 07:40, sens2012 сказал:

Коли я пишу про витрату, то пишу про один і цей же маршрут в однакових умовах: 

Умови - маршрут 15 км. Час в дорозі - 40 хв. Темп. повітря + 10, без кондиціонера, завантаження - 2 особи + 30 кг вантаж (або дитина), пальне - А95. 

Витрата: 

Сенс 1.3 - 9 л/100 км.

Ланос 1.5 - 11 л/ 100 км. 

Джилі 1.5 - 9 л

Шкода Рапід 1.2 - 8 л

Матіз 0.8 - 7.5 л

Славута 1.2 - 8.5 л

Опель Кадет 1.2 - 8.5 л

Опель Вектра 1.8 - 11 л

 

В Матіза з АКП не просто росте витрата, вона росте катастрофічно - з 7.5 в базовій версії без ГУР  до 10 л. з АКП + ГУР. 

 

А на ланосе ездили по этом маршруту 1000 км.  Ланоса у автора во владении по моему не было

Змінено користувачем Stas3ds
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/7/#findComment-2232093
Поділитись на інші сайти

7 годин тому, Stas3ds сказав:

А на ланосе ездили по этом маршруту 1000 км.  Ланоса у автора во владении по моему не было

Витрату Ланоса вирахував теоретично з численних доступних достовірних джерел. Чи ви будете стверджувати, що при середній швидкості 18-20 км/год на 1-3 передачах Ланос витрачає менше 11 л ? Це я ще дуже оптимістичну цифру навів. В Ланоса згідно офіційних даних виробника витрата 10.6 л в міському циклі. Зрештою, в Ланоса при такій архаїчній конструкції двигуна повинно бути 75 к.с. і 120-125 Нм. Саме такі характеристики має Деу Нексія 1.5. Ланосу намалювали 86 к.с. і 130 Нм ціною збільшеного споживання пального, за що Ланос був неодноразово критикований. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/7/#findComment-2232096
Поділитись на інші сайти

Міські машини, які зразу після виїзду з гаража стають в затор, мають іншу філософію технічних характеристик. І такі машини в Європі випускалися завжди і на них завжди був стабільний попит. Крім Матіза в мене є досвід експлуатації чисто міських Опель Кадет 1.2 та Сеат Ібіца 0.9. Також мав досвід їзди на Опель Корса Сіті 1.2 (45 к.с./88 Нм). У всіх малопотужні двигуни, але достатній момент на низах і короткі коробки. Кадет розганявся до 100 за 17 с., Ібіца - за 19 с., а Корса взагалі за 20 с. Але це до 100 км/год. До міських 60-70 км/год всі вони розганялися на рівні потоку і не було жодної незручності. Матіз з цієї самої серії. А також Рапід 1.2 МРІ та дочки Фабія 1.2 НТР - все це сіті кари. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/7/#findComment-2232097
Поділитись на інші сайти

21.03.2019 в 07:39, sens2012 сказал:

також Рапід 1.2 МРІ - все це сіті кари. 

Как так?! Рапид же был "офисом для деловых встреч", премиум класс! А теперь обычная жоповозка? Как так-то?:shock:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/7/#findComment-2232180
Поділитись на інші сайти

1 година тому, zenit-ny сказав:

Рапид же был "офисом для деловых встреч",

кстати знакомый из-за вот этой же фигни продает Ниссан Ноут - типа не солидно на встречи ездить.

Надо что-то более менее пафосное.

Тогда с тобой сразу по другому говорить начинают.

Менталитет.

 

я даже по поведению на дороге вижу - раньеш на ланосе - никто дорогу не уступал, подрезали, сейчас же - когда на Лоджи - уже как то смотришь, и там тормознули, пропустили, тут не так резво подрезают :)

Змінено користувачем docstat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/7/#findComment-2232183
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, docstat сказал:

Надо что-то более менее пафосное.

Где пафос, а где Рапид?:shock:

зы. А вообще да, менталитет:wall:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/7/#findComment-2232184
Поділитись на інші сайти

1 час назад, docstat сказал:

я даже по поведению на дороге вижу - раньеш на ланосе - никто дорогу не уступал, подрезали

Я тут пару лет назад на ИЖ Комби поездил, вот где разочарование в людях- чем хуже обгоняемая  машина, тем сильней она сопротивляется обгону. Девятошники - это вообще отдельная каста гонсчиков-нагибателей, один из таких выбегал из машины и пытался учить уму разуму. Такого цирка  за рулем Ланоса или Лачетти не увидишь((:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/7/#findComment-2232194
Поділитись на інші сайти

12 годин тому, zenit-ny сказав:

Как так?! Рапид же был "офисом для деловых встреч", премиум класс! А теперь обычная жоповозка? Как так-то?:shock:

Бути машиною-офісом  і одночасно сіті каром зовсім не суперечить одне одному.  Рапід просторний що спереду, що позаду. Має спокійний класичний (але не застарілий) салон, акуратно зібраний... Зрештою, машина є новою.  Коли машина 90% часу проводить в місті і оснащена відповідним двигуном для переміщення від світлофора до світлофора - це і є сітікар. А офісом є тому, що на будмайданчику окрім вагончика офісів більше нема. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/7/#findComment-2232232
Поділитись на інші сайти

11 годин тому, docstat сказав:

кстати знакомый из-за вот этой же фигни продает Ниссан Ноут - типа не солидно на встречи ездить.

Надо что-то более менее пафосное.

Тогда с тобой сразу по другому говорить начинают.

Менталитет.

 

я даже по поведению на дороге вижу - раньеш на ланосе - никто дорогу не уступал, подрезали, сейчас же - когда на Лоджи - уже как то смотришь, и там тормознули, пропустили, тут не так резво подрезают :)

Зі мною говорять, дивлячись на мої збудовані об"єкти, а не на машину. Менталітет тут ні до чого. Я можу навіть пішки прийти. Просто Рапід достатньо просторний і зручний. При цьому не є ні мікроавтобусом, ні мінівеном. 

Я пропускаю всіх, незалежно на якій машині їде людина. А про підрізання навіть мови немає. На тих, хто грає в шашки , дивлюся як на ідіотів.... Вони свій стовп знайдуть.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/7/#findComment-2232234
Поділитись на інші сайти

Тут згадували про якийсь пафос.... Це не до мене. Я їжджу спокійно на Матізі, на китайцю, на Ниві і на мотоциклі. Жодного пафосу. Чистий прагматизм і цікавість до техніки. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/7/#findComment-2232235
Поділитись на інші сайти

21.03.2019 в 06:55, sens2012 сказал:

Витрату Ланоса вирахував теоретично з численних доступних достовірних джерел. Чи ви будете стверджувати, що при середній швидкості 18-20 км/год на 1-3 передачах Ланос витрачає менше 11 л ? Це я ще дуже оптимістичну цифру навів. В Ланоса згідно офіційних даних виробника витрата 10.6 л в міському циклі. Зрештою, в Ланоса при такій архаїчній конструкції двигуна повинно бути 75 к.с. і 120-125 Нм. Саме такі характеристики має Деу Нексія 1.5. Ланосу намалювали 86 к.с. і 130 Нм ціною збільшеного споживання пального, за що Ланос був неодноразово критикований. 

Та вопросов нет, что в ланоса большой расход. Но не вписал-бы в список авто, что никогда не имел и не тестировал по маршруту, то серьезней бы отнесся к посту.  На самом деле с 15 км. маршрута хотя-бы 5 км. по загородной трассе без пробок сильно понижают расход. А в вашем случаи думаю и больше без пробок можно прокатится... 

Просто у меня такой расход, бывает на литр больше и на газе по Киевским пробкам. Каждый день с троещины на шулявку 20 км. в одну сторону (кто в Киеве тот поймет эту боль, еще и перекрыли шулявский путепровод). И все это не выезжая за город ни на километр :bI:. За Львов не расказывайте, много там прожил и знаю как в час пик добраться с любых сторон в центр.

Змінено користувачем Stas3ds
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/7/#findComment-2232264
Поділитись на інші сайти

5 годин тому, Stas3ds сказав:

Та вопросов нет, что в ланоса большой расход. Но не вписал-бы в список авто, что никогда не имел и не тестировал по маршруту, то серьезней бы отнесся к посту.  На самом деле с 15 км. маршрута хотя-бы 5 км. по загородной трассе без пробок сильно понижают расход. А в вашем случаи думаю и больше без пробок можно прокатится... 

Просто у меня такой расход, бывает на литр больше и на газе по Киевским пробкам. Каждый день с троещины на шулявку 20 км. в одну сторону (кто в Киеве тот поймет эту боль, еще и перекрыли шулявский путепровод). И все это не выезжая за город ни на километр :bI:. За Львов не расказывайте, много там прожил и знаю как в час пик добраться с любых сторон в центр.

Ті часи, коли я проживав за містом давно минули. Сьогодні багатоповерхівки обійшли наше селище і пішли дальше. Мало того, вся окружна дорога забудовується і виїзд на неї означає виїзд на вузьку (по одній полосі в кожному напрямку) міську дорогу з купою світлофорів. Їхати цією, колись шосейною, дорогою - це 100% спізнитися на роботу. А тому більшість машин нашого селища їдуть по переферійній розбитій дорозі. Але нею хоча б можна їхати, а не стояти. Врезультаті, середня швидкість добирання до роботи складає 18 км/год. Це в штатному режимі. Якщо не дай Бог хтось зробить ДТП, то затори стають неймовірними. Львів змінюється шаленими темпами, кругом будуються нові об"єкти - житло, торгівля, офіси, заклади дозвілля. Але нові дороги не будуються зовсім. Ми впевнено наближаємось до транспортного колапсу. Управління архітектури підготувало радикальний хід - доріг і так мало, але навіть з тих, що є буде виокремлена одна смуга для громадського транспорту - великогабаритних автобусів, тролейбусів і електробусів. Зрозуміло, коли таке настане, їхати машиною в центр буде фактично неможливо. Зараз йдуть пошуки місця на околицях для організації великих перехоплюючих парківок. До парківки на авто, далі - на автобусі. Не райдужна перспектива, а що робити....?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/7/#findComment-2232266
Поділитись на інші сайти

24.03.2019 в 06:26, sens2012 сказал:

Ті часи, коли я проживав за містом давно минули. Сьогодні багатоповерхівки обійшли наше селище і пішли дальше. Мало того, вся окружна дорога забудовується і виїзд на неї означає виїзд на вузьку (по одній полосі в кожному напрямку) міську дорогу з купою світлофорів. Їхати цією, колись шосейною, дорогою - це 100% спізнитися на роботу. А тому більшість машин нашого селища їдуть по переферійній розбитій дорозі. Але нею хоча б можна їхати, а не стояти. Врезультаті, середня швидкість добирання до роботи складає 18 км/год. Це в штатному режимі. Якщо не дай Бог хтось зробить ДТП, то затори стають неймовірними. Львів змінюється шаленими темпами, кругом будуються нові об"єкти - житло, торгівля, офіси, заклади дозвілля. Але нові дороги не будуються зовсім. Ми впевнено наближаємось до транспортного колапсу. Управління архітектури підготувало радикальний хід - доріг і так мало, але навіть з тих, що є буде виокремлена одна смуга для громадського транспорту - великогабаритних автобусів, тролейбусів і електробусів. Зрозуміло, коли таке настане, їхати машиною в центр буде фактично неможливо. Зараз йдуть пошуки місця на околицях для організації великих перехоплюючих парківок. До парківки на авто, далі - на автобусі. Не райдужна перспектива, а що робити....?

Печально, как человеку прожившему год в центре и работающему почти 3 года в центре понимаю. Забавно, что когда я жил, во Львове перевозчики банкротились и были большие проблемы с транспортом, видать всех хотят на велосипеды усадить, но учитывая Львовскую изменчивую погоду, не хочется, еще и потным на работу являться.  Я выехал только год назад, и все равно Львов ассоциируется, как в город в котором можно на авто быстро куда-либо добраться))))) Хотя достаточно сломаться паре трамваев на важных перекрестках, город стоит намертво, в буквальном смысле. 

Змінено користувачем Stas3ds
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/7/#findComment-2232419
Поділитись на інші сайти

Перейшов на літні колеса, які додавалися до машини. Це шини 165/65-R13. Накачав 2.0. Поїздив.... 

З плюсів -  кращий вигляд машини і м"якіший хід. Решта все мінуси. Машина стала пластилінова. Кермо важке, розганяється відчутно важче, в повороти входить більш ліниво.... Пропала гострота і нервозність, які мені так сподобались в цій машині. Одночасно, на 100 км/год не відчутно різниці з вузькими шинами. Більш стабільною вона не стала. Висновок - це не її шини. Переходжу на 145/70-R13. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/7/#findComment-2232711
Поділитись на інші сайти

Фото машини на шинах 165/65-R13

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/7/#findComment-2232717
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Пробіг 76 500 км. Загудів задній правий підшипник ступиці. Поміняв і правий, і лівий. Підшипники польські по 150 грн. штука. Майстер звернув увагу, що тросик щеплення повинен ходити легше. Замінили на новий корейський. Ціна тросика 150 грн. З новим тросиком, дійсно, педаль стала легша. 

Машина мала лише одну ручку над переднім пасажиром. Решта - заглушки. Докупив і поставив ще дві ручки для задніх пасажирів. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/7/#findComment-2233151
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Пробіг 77 тис. Прийшов час міняти задні колодки і закисші гальмівні циліндрики. А що робити? Б/у є б/у............. Ціни на комплект колодок від 170 до 500 грн. Взяв за 400........... Так порекомендував продавець. Циліндрики Bosch по 250 грн. 

Шини з широких на вузькі, як планував, ще не замінив. Якось на витраті пального не помітно. По місту +/- виходить 7.5 л. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/7/#findComment-2233635
Поділитись на інші сайти

Цікава машинка з Японії. Шкода, що у нас таких не продають. Я б собі купив на заміну Матізу. Напевно, не дешева... Але для 4 осіб дуже зручна. Скільки місця на задніх сидіннях! Скільки різних полиць, бардачків, підстаканників! І до того ж повнопривідна. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/7/#findComment-2233852
Поділитись на інші сайти

Тест драйв. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/7/#findComment-2233855
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
  • 2 тижня потому...

Джилі зависла на пробігу 33 тис. Стоїть в гаражі. На Рапіді їздить батько.... Раз в тиждень на дачу. Заодно, Рапід стоїть в його гаражі. Зате Матіз щодня крутиться по повній. З моменту покупки наїздили 6 тис. км., або 350 мотогодин... Рахую мотогодини, бо машина фактично повзає по заторах. А масло рекомендують замінювати саме через 300 мотогодин. По щупу бачу, що в перерахунок на 10 тис. км. машина візьме приблизно 800 г. масла (долив). Всі решта рідини тримаються на рівні. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/7/#findComment-2234480
Поділитись на інші сайти

У нас на фірмі появився новий службовий автомобіль - INFINITI QX80... Це щось неймовірне !!! Яхта! Щоб кудись поїхати по місту, треба добре продумувати маршрут, щоб десь не затиснуло між припаркованими авто. Довжина - 5.3 м., ширина - більше 2 м. Вага з 2-3 особами 3 т. Двигун бензин 5.6 V8, 405 к.с., 560 Нм, 7.5 сек. до сотні. Макс - 200 км/год. Колеса 22"....... Їздили наші співробітники по Львову - 25-28 л/100 км. По трасі вклалися в 15 л/100км. Бак - 100 л. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/7/#findComment-2234724
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Ззовні цей слон виглядає потворно...., але в салоні - все консервативно і суперово! 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/7/#findComment-2234725
Поділитись на інші сайти

З настанням теплої погоди +25 і більше в Матіза важче вмикаються друга і задня передачі. Задня буває навіть із скрежетом. Причина - тросик щеплення, який при нагріві видовжується і щеплення не розмикається повністю. Дуже малий робочий хід педалі щеплення. Якщо тросик підтягнути в жару, то з похолоданням він буде тримати вилку в натяжці і можна запороти діафрагмову пружину щеплення, а само щеплення може пробуксовувати. Це конструктивний прорахунок. Вартує похолодати до + 15 (ранок після ночі) і передачі вмикаються ідеально.... поки знову не наступить спека. 

Але є і приємні властивості Матіза в спеку. Кондиціонера нема, але передні вікна мають трикутні сегменти. Можна спокійно їхати 100 км/год з наполовину приопущеними передніми вікнами і в салоні урагану нема. Шум також тими трикутними форточками ефективно гаситься. Ефект добре спроектованого кабріолету. А коли повністю опустити вікна - ефект мотоцикла круізера. Наприклад, на Джилі, чи Шкоді опущені вікна дуже шумлять. На Матізі такого нема. Я їздив в гори Матізом і отримав море задоволення. Майже як на мотоциклі. Матіз дарує добрий настрій. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/7/#findComment-2234881
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.