Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Перші дві тисячі км. на Матіз показали, що машина такого розміру завжди буде в сім"ї. Незалежно від інших великих чи не дуже машин. А по даному Матізу можна припустити, що він без проблем проїздить ще 7-8 років. Адже він повністю справний, кузов в доброму стані, салон не зношений. Весною зроблю по новому антикор полостей і днища, а через 3 роки можна буде перефарбувати повністю. Там половина машини пластикові не фарбовані бампери. Повне перефарбування дорого не винесе. Зате машинка буде симпатюля.... 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/5/#findComment-2230002
Поділитись на інші сайти

Рапід нахмурився... Ревнує. Джилі взагалі образилась. Закрилась в гаражі з мотоциклом. Тільки Ниві все пофіг.... Вона на курорті. Всі машини такі різні, але кожна класна по-своєму. 

 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/5/#findComment-2230014
Поділитись на інші сайти

Сьогодні 5 лютого 2019 року завершено підготовку вживаного Матіз 2007 р.в. до подальшої експлуатації. 

Пробіг - 75 000 км.

Перелік робіт:

1. Діагностика ходової

2. Заміна масла в КПП

3. Заміна масла в двигуні

4. Заміна фільтрів (масляного, повітряного, паливного)

5. Заміна випускної труби (штанів)

6. Заміна ременя ГРМ + ролик + сальник розпредвалу + сальник колінвалу

7. Заміна помпи

8. Промивка системи охолодження і заміна антифризу

 

Витрата по всіх пунктах (запчастини, рідини + робота офіційної СТО Деу/Равон) = 270 $

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити відео.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/5/#findComment-2230140
Поділитись на інші сайти

Забув дописати - регулювання клапанів. 

Вскриття показало, що ремінь був дійсно замінений відносно недавно. Ще написи не стерлися. Помпа стояла ще рідна (з мітками на болтах), але також була в доброму стані. Жодного люфту. Та й ролику нічого не бракувало. Але як би там не було, все замінено на нове. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/5/#findComment-2230145
Поділитись на інші сайти

Цікава особливість системи охолодження Матіз 0.8. Я про це читав на форумах - вентилятор радіатора вмикається дуже рідко. Пересвідчився в цьому на СТО. Після всіх робіт по заміні ременя ГРМ, помпи, антифризу майстер сказав, що треба поганяти двигун до вмикання вентилятора. Завели, стоїмо чекаємо. Двигун вийшов на робочу температуру (по стрілці).... Чекаємо... 5 хв молотить, 10 хв..... Вентилятор не дихає. Думаю, все, поломка. Майстер увімкнув фари, почав ганяти на високих обертах.... Нуль реакції. Я вже в голові прикидав кошторис заміни датчика, можливо вентилятора.... І тут він нарешті увімкнувся. Для дорожніх корків система охолодження спроектована з запасом. 

 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/5/#findComment-2230177
Поділитись на інші сайти

Вчора їхав вночі. Світло фар слабеньке, як в Ланосів. В порівнянні з Джилі і Рапідом, світла просто немає... 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/5/#findComment-2230281
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 дальне теж слабке?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/5/#findComment-2230289
Поділитись на інші сайти

2 години тому, jason_ua сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 дальне теж слабке?

Я порівнював на тих самих відтинках дороги. В основному ближнє світло. А дальнє..... Сьогодні траси настільки заповнені навіть вночі, що дальнє майже не вмикається, адже назустріч постійно хтось їде. В мого Сенса, а тепер Матіза дуже не далеко світить ближнє. Реально безпечна швидкість, щоб щось побачити і встигнути зреагувати - 40 км/год. А якщо ще врахувати, що сліплять зустрічні, то це їзда наосліп. Підвипивший пішохід в чорному, трактор, підвода, яма в асфальті - і маєш купу проблем. Наша селищна дорога, вузька, з добрим асфальтом без ям, без тротуарів щороку збирає свої чорні жнива... у вигляді мертвих пішоходів. Самі селяни не розуміють, що краще вночі йти болотом по обочині, ніж лежати на гарному і рівному асфальті. Для водіїв висить знак 40, але всім пофіг... Врезультаті один на швидкості обминає пішоходів, а другий обминає підводу без габаритів... і зустрічаються вони на осьовій. Тому добре ближнє світло життєво важливе. Або не гнати. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/5/#findComment-2230300
Поділитись на інші сайти

8 годин тому, sens2012 сказав:

Вчора їхав вночі. Світло фар слабеньке, як в Ланосів. В порівнянні з Джилі і Рапідом, світла просто немає... 

Це тому, що живлення на лампи головного світла,так само,  як і в Ланоса/Сенса, йде через підрульовий перемикач. Заплатіть 200 грн будь-якому гаражному електрику, який встановить Вам два реле на ближній/дальній і враження від світла фар буде зовсім інше.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/5/#findComment-2230303
Поділитись на інші сайти

50 хвилин тому, WhiteSE сказав:

Це тому, що живлення на лампи головного світла,так само,  як і в Ланоса/Сенса, йде через підрульовий перемикач. Заплатіть 200 грн будь-якому гаражному електрику, який встановить Вам два реле на ближній/дальній і враження від світла фар буде зовсім інше.

Прозондую цю тему. Вдячний за рекомендацію. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/5/#findComment-2230306
Поділитись на інші сайти

А після встановлення реле ще замінити лампи на Osram Night Breaker або Philips X-tremeVision :)

це ще коштуватиме приблизно 500 грн, але результат буде того вартий.

Можна, звичайно, зробити все більш легким та дешевшим шляхом - встановити ксенон. Але це вже , як на мій погляд, питання порядності водія та його відношення до інших учасників дорожнього руху 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/5/#findComment-2230316
Поділитись на інші сайти

20 хвилин тому, WhiteSE сказав:

А після встановлення реле ще замінити лампи на Osram Night Breaker або Philips X-tremeVision :)

це ще коштуватиме приблизно 500 грн, але результат буде того вартий.

Можна, звичайно, зробити все більш легким та дешевшим шляхом - встановити ксенон. Але це вже , як на мій погляд, питання порядності водія та його відношення до інших учасників дорожнього руху 

жодного ксенону...  краще вже їздити як є

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/5/#findComment-2230319
Поділитись на інші сайти

18.12.2018 в 17:20, sens2012 сказав:

 

 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Пас"янс з шинами.

Прикидую різні варіанти (зараз стоять зимові спереду 155/65 р13, позаду 145/70 р13) + є комплект коліс на літніх шинах 165/65 р13. Зимові, що стоять зараз, на наступну зиму вже не годяться. З літніх одна пара має 4 мм протектора, може йти на задню вісь. Друга пара - до викидання. 

Є такі варіанти:

1. Нічого на літо не купувати, а їздити влітку на зимових і восени їх викинути 

2. Купити дві брендові літні шини 165/65-13 на перед. Ціна двох біля 1800-2000 грн.

3. Купити 4 літні Росави 155/70-13 ВС-11. Ціна чотирьох біля 2400 грн.

4. Купити 4 літні брендові 145/70 R13. Ціна чотирьох біля 3000 грн. 

 

На фото машина на підйомнику. Спереду шини 155/65 R13, ззаду - 145/70 R13. Візуально вловити різницю важко. Висота профіля спереду 100.8 мм, ззаду - 101.5 мм. Різниця висоти - 0.7 мм. 

Схиляюся до 4 варіанту. Зараз малі машини популярні і вибір брендових 145/70 R13 є дуже великий, а ціни, враховуючи розмір, 750-850 грн. 

Купуючи Матіз, я на його економічність не сподівався. Двигун старої конструкції, всього 0.8 л, вимагає розкрутки і як результат - 9 л. в щільному трафіку. Але реальність внесла приємні корективи. Досить повільна їзда в щільному трафіку без розгонів і навіть стояння в корках дало рівно 8 л. (водій + пасажир + дитина ).  І це взимку з прогрівами і їздою по снігу. Вартувало потепліти до + 5..... +8 і витрата впала до 7.5 л. Якщо їду один, то витрата виходить на паспортні 7.2-7.3 л. Це на вузьких шинах, накачаних до 2.3 . Виходячи з цього, не хочеться переходити на 165 ширину, тим більше, що кермо без підсилювача. А ще зараз в машини фантастичний накат. Жодна машина в мене не котилася на нейтралці так довго і далеко. Вибіг з 50 км/год до повної зупинки - 650 м. !!! Підшипники відрегульовані правильно, перевіряли. Це я також пояснюю вузькими добре накачаними колесами. 

 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/5/#findComment-2230495
Поділитись на інші сайти

На цьому відео Матіз в  простій комплектації на шинах 145/70-R13. Досить нормально виглядають такі вузькі шини. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/5/#findComment-2230497
Поділитись на інші сайти

Всі варіанти можна розглядати крім купівлі росави...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/5/#findComment-2230511
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Ще одна версія лоу кост на 145/70 R13

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/5/#findComment-2230968
Поділитись на інші сайти

13.02.2019 в 19:30, sens2012 сказав:

На цьому відео Матіз в  простій комплектації на шинах 145/70-R13. Досить нормально виглядають такі вузькі шини. 

У мене у тещі хьондай і10, от не памятаю розміри, але таке відчуття що навіть не на 13, а те що вузенькі при вузеньки так це точно !
Вузькі ОК зимою, а на літо ставив би поширше. Але це субєктивно.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/5/#findComment-2231149
Поділитись на інші сайти

На Hyundai i10 1.1  йдуть, як базова версія, шини 155/70 R13.  В Матіза арки розраховані під 155/65 R13. Хоча 155/70 також стають без проблем, але вигляд як на колесах від Жигулів... Маю літній комплект шин на дисках 165/65 R13 від попередньої власниці. Попробую поставити і поїздити. Якщо не буде відчутної різниці в динаміці, витраті пального, зусиллі на кермі, то залишуся на 165/65. Зараз стоять спереду 155/65, а позаду 145/70 і в поведінці машини мене все задовольняє. Як буде на 165/65 побачимо... 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/5/#findComment-2231156
Поділитись на інші сайти

13.12.2018 в 14:52, jason_ua сказал:

Жесть... На дитячому пробізі пів машини перебрали...І всеодно грмить на кочках.

Полностью поддерживаю. Такой детский пробег и всю подвеску в утиль. У меня в сенсе после таксистов задние амортизаторы заменились на пробеге 200 тыс. Родные амортизаторы

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/5/#findComment-2231288
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 матізи і чері qq делікатні дуже машини((

А сенси/ланоси робочі лошадки!! :lorry:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/5/#findComment-2231289
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
03.03.2019 в 09:07, strelokr сказав:

Полностью поддерживаю. Такой детский пробег и всю подвеску в утиль. У меня в сенсе после таксистов задние амортизаторы заменились на пробеге 200 тыс. Родные амортизаторы

До чого цей допис? Що Матіз погана машина? Матіз прекрасна матшина для певних задач. І задачі ці виконує добре. А заміна деталей підвіски залежить від багатьох факторів. І від особистісного в першу чергу. Таксисти нічого не замінюють поки не відвалиться. Я ж читав ваш бортовик, яку ви машину собі купили. 

Попередня власниця нашого Матіза добре про нього турбувалася і замінювала все при найменшій потребі. Дякуючи такому підходу, я не маю жодних проблем з машиною. Їздить щодня без зауважень, не виносить мізки, не потребує вкладень. Що ще можна бажати від машини за 2 тис.? 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/5/#findComment-2231898
Поділитись на інші сайти

03.03.2019 в 09:11, jason_ua сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 матізи і чері qq делікатні дуже машини((

А сенси/ланоси робочі лошадки!! :lorry:

На свій клас і Матіз, і QQ є достатньо безпроблемними і дешевими в експлуатації. Так ричаг з запресованою шаровою і сайлентблоком коштує 300 грн. Задній ричаг з трьома сайлентблоками - 500 грн. Амортизатор передній - 500 грн., задній - 400 грн. Все разом по кругу коштує 3400 грн + 2000 грн за роботу = 5400 грн. - повна заміна підвіски !!! Раз в 10 років. Адже Матізи в міській штовханині і заторах більше 7-8 тис. в рік не проїжджають. 

Матіз є вдалою моделлю, навіть в узбецькому виконанні. Початок виробництва 1998 рік, закінчення - 2014 рік. 16 років на конвеєрі. І навіть сьогодні не виглядає застарілою. Матіз = Сузукі Альто + дизайн Джуджаро.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/5/#findComment-2231900
Поділитись на інші сайти

За три місяці і 3 тис. км. я звик до особливостей Матіза. Жорстка підвіска дістає на нерівностях, але дозволяє динамічно проходити повороти як для такої вузької і високої машини. Пам"ятаю перший тест-драйв з власницею за кермом. Ми так ввійшли в поворот, що я в жаху схопився за поручень... Думав, власниця вимахується, хоче показати машину і гарно продати.... Тепер і я, і дружина так само проходимо повороти і машина це дозволяє. Можу з впевненістю сказати: власник Сенсу в місті від Матіза не відірветься. Саме Сенсу, бо мав досвід їзди на Сенсі по тих самих дорогах, стартах з-під тих самих світлофорів. Абсолютно аналогічна поведінка що Сенсу, що Матіза. Більше того, завдяки своїм розмірам і можливості проїхати третім рядом (наприклад, поворот направо), Матіз з точки А в Точку В приїде швидше за більшість автомобілів. Такі самі пронирливі є Смарт і Кіа Піканто. Напевно, після Матіза буде Піканто 1.1 дизель. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Симпатична машинка. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/5/#findComment-2231911
Поділитись на інші сайти

Матіс це машина для міста і для 2 людей)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/5/#findComment-2231923
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.