Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 бувають хороші, ціна за майже новий європейський комплект 1800-2500грн....

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/4/#findComment-2228283
Поділитись на інші сайти

17 годин тому, jason_ua сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 бувають хороші, ціна за майже новий європейський комплект 1800-2500грн....

Ціна підходить. Якщо будуть нормальні 155/65-13, я б взяв. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/4/#findComment-2228315
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 добре, буде хороша якісна європейка-дам знати.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/4/#findComment-2228337
Поділитись на інші сайти

Хочу поділитися відео, як їде Матіз по розбитій дорозі. Відео зняте блогером, але мій Матіз їде так само. Спочатку було враження, що щось несправне в підвісці. Все перевірив на СТО і виявилося, що все справне і люфтів немає. Важко собі уявити, що так може погрюкувати. Це з мінусів даного авто. І на поганій дорозі це добряче напрягає. Але вцілому машина дарує позитивні емоції щодня. Дуже класна на рівній дорозі, дуже маневренна. Розвороти, паркування - просто казка! Пригадав, як то здавати назад, просто повернувшись і дивлячись в заднє скло, як на Жигулях. А скло буквально в метрі від водія... І машина закінчується там, де закінчується скло. 

Мороз відійшов і при + 3... + 5 витрата впала до 8 л в  міському режимі.  Влітку виходимо на паспортні 7.4 л. Завантаження - водій + пасажир. Якщо їздити самому в спокійному режимі, реально вкластися в 7 л. Так, як радіус ближнього бою нашого Матіза не перевищує 15 км, запаску, домкрат, інструменти залишаємо в гаражі. Ніша, вільна від запаски - це ще один багажник. Вразі проколу шини запаска приїжджає на таксі. За останні 20 років при їзді на безкамерних шинах я жодного разу не міняв запаску на дорозі. Підкачував і їхав до найближчого шиномонтажу. Питання - навіщо возити запаску, коли машина не виїжджає за місто? Бокові порізи і розриви шини від удару - це все ж рідкість. 

Отже, їдемо далі. Матіз тішить. Це машина доброго настрою. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/4/#findComment-2228546
Поділитись на інші сайти

Зранку мороз -16. Матіз заводиться з пів оберту. Але гріється довго. Пічка виходить на гарячий обдув після 10-15 хв. їзди. В такий мороз чисте лобове, заднє скло з підігрівом і половина вікон передніх дверей. Всі решта вікна в інії.... Але всерівно, всі хочуть їхати в місто на Матізі. Син також оцінив прикол Матіза, адже сам їздить на 6-ти метровому бусі і на ВАЗ-21099. Витрата при температурі - 5.... - 15 з довгими прогрівами і їздою по глибокому снігу тримається в межах 8.0-8.2 л/100 км. Рівно стільки ж в подібних умовах бере Рапід, а Джилі - на 2 л. більше. 

По технічному стану: головний гальмівний циліндр сухий. Протерті від масла клапанна кришка і місце сальника розпредвалу також ще не запотіли свіжим маслом, хоча після протирання вже наїздили 650 км. Для заміни ГРМ, помпи, сальників все готово, але зустрів колишню власницю, яка переконує, що ГРМ замінювали 13 тис. тому..... Є наклейка з датою і пробігом заміни, але заміну робила не на офіційній СТО, тому підтвердження заміни немає.  Наразі спостерігаю за сальником розпредвалу. Все решта в нормі. Втулка рульової постукує, але не критично. Та й фіг з нею. Їжджу так як є. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/4/#findComment-2228848
Поділитись на інші сайти

1,3 тис   387
1 час назад, sens2012 сказал:

Втулка рульової постукує, але не критично

Забудь эту деталь! Как мне, когда ещё на Тико ездил, сказали: "она стучит ещё на заводе, полезешь подтягивать - кончится за месяц, не полезешь - перестучит весь срок машины". А ещё была фраза:" Тебе, что других стуков мало для послушать?"((: 
Главный стук, который надо слушать в этих авто - стук колеса. Они почему-то на штамповках постоянно ослабляются, а на литье стоят намертво. Не понимаю в чём закономерность, но лучше проверять периодически.  

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/4/#findComment-2228851
Поділитись на інші сайти

Рідні штамповки просто пластелінові і коли затягується болт то конусний отвір прогинається...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/4/#findComment-2228854
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

согласен - я на родных ланосовских 13" болты только и точил - конус проминался и болты в задней ступице обо что-то там цеплять начинали.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/4/#findComment-2228864
Поділитись на інші сайти

Дякую за поради стосовно м"якості дисків. Взагалі про це не думав і затяжку не перевіряв. Треба перевірити. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/4/#findComment-2228891
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

З моменту купівлі Матіз проїхав 1000 км. Рівень масла стабільний. Масло темно коричневе, не чорне. Але по термінах і пробігу треба вже замінювати. При завантаженні 2 дорослих + дитина витрата пального тримається на 8 л/100 км. Поїздки короткі по 5-7 км, середня швидкість - 18 км/год. В мороз -10 при наявності пасажирів вікна покриваються інеєм з середини. Пічки вистачає щоб тримати чистим лобове і бокові вікна в районі дзеркал. Їдемо як в танку. Правда, якщо пасажирів нема, вікна не обмерзають. Нащастя, такі морози в нас рідкість. Переважно від 0 до -5. При такій температурі в салоні тепло, вікна чисті. 

До заміни ГРМ все готово: ремінь, помпа, ролик, сальники, прокладки. Озадачила колишня власниця, яку бачу майже щодня. Наполягає, що ремінь замінювався 10 тис. км. тому і запис на наклейці відповідає дійсності. Нові сліди масла з-під клапанної кришки і в районі сальника розпредвалу також не появляються. Вона не пам"ятає, чи замінювали сальники розпредвалу і колінвалу (як правило, на Матізах це роблять при заміні ременя ГРМ)  і прокладку клапанної кришки.... Можливо сальники поміняли, а сліди масла банально не витерли. Знову замінювати замінене якось не хочеться. Мотор треба знімати з опори, там досить багато роботи. 

Вирішив робити наступне: регулювання клапанів + заміна прокладки кл.кришки, заміна масла і фільтрів. Попрошу механіків зняти верхній кожух ГРМ. Якщо ремінь без слідів масла і новий на вигляд, то заміну ременя відстрочу ще на 10 тис.км. 

На фото сліди масла при купівлі машини. Витер до сухого і вже 1000 км. маслом не потіє....

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/4/#findComment-2229430
Поділитись на інші сайти

Після чистки від масла нові сліди не з"являються, рівень масла не падає. Є припущення, що власниці разом з ременем ГРМ замінили сальник і прокладку кришки, а забруднення маслом так і залишилось.  Записався на ТО - регулювання клапанів, перевірка свічок, заміна масла і всіх фільтрів, заміна прокладки кришки клапанів.  Заодно виясниться чи масло попадало на ремінь ГРМ. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Трохи фоток... Кожна шпарина на паркуванні наша. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/4/#findComment-2229444
Поділитись на інші сайти

Сьогодні був другий візит Матіза на СТО. 

Пробіг 75 тис. 

Роботи:

1. Заміна масла ZIK 10W-40 (2.7 л.)

2. Заміна фільтрів: масляного, повітряного, паливного

3. Регулювання клапанів (лише 2 клапани трохи підрегулювали. Решта - в нормі)

4. Огляд ременя ГРМ. Огляд нічого не прояснив. Ремінь новий, але сліди масла на пластиковій кришці зсередини присутні. Важко сказати, чи це свіжі сліди, чи старі... Через тиждень буду міняти ремінь, помпу, сальники. 

5. Огляд системи випуску виявив, що штани вже на підході. Хоча і не шуміли. Труба ржава, метал як папір.... ось-ось.  Резонатор і головний глушитель були замінені, а штани з каталізатором під євро-2 ще стояли рідні (11 років). Вирішено міняти... І тут облом. Штани є і різних виробників, але у всіх замість каталізатора обманка. Оригінальних каталізаторів нема ні в Україні, ні в Польщі, ні в Росії, ні в Узбекистані. Поставили штани-обманку українського виробництва за 700 грн. І це відчулося зразу. Видно, старий каталізатор вже був добряче забитий. Машина стала помітно жвавішою. По динаміці в місті, я б навіть ризикнув порівняти з Сенсом та Славутою 1.2. Єдина різниця - коротші передачі, треба більше махати палкою. 

 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/4/#findComment-2229894
Поділитись на інші сайти

17 часов назад, sens2012 сказал:

Поставили штани-обманку

Вот так на деле поступают настоящие бляхофобы! Катализатор в топку, а сами строчить про чадящие бляхи на форумах.:lol:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/4/#findComment-2229926
Поділитись на інші сайти

2 години тому, zenit-ny сказав:

Вот так на деле поступают настоящие бляхофобы! Катализатор в топку, а сами строчить про чадящие бляхи на форумах.

ты не понял - одно дело бляха дизельная, а тут Матиз бензиновый. Он не чадит - а так слегонца, это не считается :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/4/#findComment-2229934
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, zenit-ny сказал:

Вот так на деле поступают настоящие бляхофобы! Катализатор в топку, а сами строчить про чадящие бляхи на форумах.

 

1 час назад, docstat сказал:

ты не понял - одно дело бляха дизельная, а тут Матиз бензиновый. Он не чадит - а так слегонца, это не считается

Ребята, к чему все это? Ведь написал человек причину

21 час назад, sens2012 сказал:

Штани є і різних виробників, але у всіх замість каталізатора обманка. Оригінальних каталізаторів нема ні в Україні, ні в Польщі, ні в Росії, ні в Узбекистані

Я, конечно, тоже иногда подкидываю в адрес 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 на вентилятор (да, каюсь). Но не до такой же степени... Или предлагаете по этой причине срочно прикупить еще одного Матиза с живым катализатором? :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/4/#findComment-2229936
Поділитись на інші сайти

Бляхарі ще не знають, що їх чекає, коли прийде час замінювати каталізатори на БМВ, Мерседесах і Ауді. Я колись кидав посилання на оригінальні каталізатори преміум марок. Всередньому 1000 $. Мені кидали у відповідь пропозиції замінників по 5000 грн. Але це не каталізатор. Це муляж. 

Проблема з"явиться у всіх, коли введуть ТО. 

А на Матіз я все ж знайшов. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Ціна 5561 грн. Треба буде, поставлю. 

А тепер каталізатор на БМВ 5 серії 2003 року - 42 900 грн.  Побачимо, кому буде смішно. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/4/#findComment-2229939
Поділитись на інші сайти

7 годин тому, Drug сказав:

А російський матіз у Львові де взявся?

Чому у Львові? Це власник майстерні Мир Матизов з Росії. Спеціалізується на Матізах і робить грамотні і повчальні ролики. Я все передивився. Знаю вже Матіз досконало. І нюанси ремонту. 

Шкода, що Матізів більше не випускають. Я б купив нового. Равон R-2 не рівнозначна заміна. Сучасні мікролітражки класу А також короткі, але всі широкі. А це вбиває головну перевагу протискуватися в вузькі місця. Та й радіус повороту широкої машини більший. Подобається мені також Шкода Сітіго (Фольксваген Ап). Короткі, 5-ти дверні. Правда, ширина 1650 мм. (Матіз - 1495 мм). Смарт також вузький 1500 мм, але 2-х місний. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/4/#findComment-2229942
Поділитись на інші сайти

2 години тому, sens2012 сказав:

Ціна 5561 грн. Треба буде, поставлю

А когда будет треба? Или кто это определит? По Вашим убеждениям - катализатор по любому надо уже ставить.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/4/#findComment-2229950
Поділитись на інші сайти

1 година тому, docstat сказав:

А когда будет треба? Или кто это определит? По Вашим убеждениям - катализатор по любому надо уже ставить.

В Україні їздять машини колись придбані новими, або згідно допусків по імпорту б/у. Вони, звичайно, старіють і це є проблема для усіх - власників, екологів, сусідів по потоку. Їх необхідно замінювати на новіші, нехай  також б/у. Завозити в країну такі самі старі авто в додаток до існуючих - це збільшувати  проблему, часом багатократно. Машини, які куплені тут і зістарілись тут, мають право на спокійну старість і врешті злом. Машини, які зістарілись там, не мають права робити з України безкоштовне звалище. Тому, старим машинам треба ставити заслон. Що і зроблено в законі 8487. Кому в голову прийде завозити машину 2000 року по закінченні пільгового періоду? Нікому. Не вигідно. Якщо таким чином відвертого хламу не впускають, то можна ТО не вводити, змирившись з певними проблемами для екології. Відносно свіжі б/у машини, які дійсно завозити вигідно (по відношенню до цін на укр.ринку), не мають фатальних проблем з технічним станом і екологією. Формула нормальна - старих машин не впускаємо, техогляд не вводимо. 

Але поціновувачі відвертого хламу за 800 євро наполягають на виключенні коефіцієнту року і готові проходити обов"язкове ТО. Тобто, ввозимо все, що кому подобається, але контролюємо техоглядом. Саме в цьому другому випадку я на Матіз поставлю новий каталізатор за 5 тис. грн. Правила однакові для усіх. Як будуть ставити на 20-річне БМВ каталізатор за 30-40 тис. гривень я собі не уявляю. Переконаний, цього не уявляють і поціновувачі єврохламу за 800 євро. Їм лиш би ввезти, а там трава не рости. Як проводити масове чесне ТО для усіх машин не уявляють і чиновники. Тому формула - ввозимо все + ТО є погана і нереальна. При введенні обов"язкового ТО, незалежно від розкладів з бляхами, я поставлю новий каталізатор на Матіз. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/4/#findComment-2229964
Поділитись на інші сайти

7 годин тому, docstat сказав:

ты не понял - одно дело бляха дизельная, а тут Матиз бензиновый. Он не чадит - а так слегонца, это не считается :)

:lol:

я тоже заметил. как только святые украинские номера на машину поцепил, так сразу экстракт ромашки с выхлопной пошел

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/4/#findComment-2229966
Поділитись на інші сайти

6 годин тому, LAVe сказав:

:lol:

я тоже заметил. как только святые украинские номера на машину поцепил, так сразу экстракт ромашки с выхлопной пошел

"...Машини, які куплені тут і зістарілись тут, мають право на спокійну старість і врешті злом. Машини, які зістарілись там, не мають права робити з України безкоштовне звалище...."

Скоро стартує відеопроект відомого автомобільного журналіста І.Моляра. Раджу подивитися. Може тоді дійде. Цей проект - це грунтовне дослідження проблеми утилізації вживаних автомобілів в Європі. Один з шляхів вирішення цієї проблеми європейці бачать в Україні як звалищі з необмеженим потенціалом. Це економія мільярдів євро для європейців і катастрофа для України.  

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/4/#findComment-2229968
Поділитись на інші сайти

2 години тому, sens2012 сказав:

"...Машини, які куплені тут і зістарілись тут, мають право на спокійну старість і врешті злом. Машини, які зістарілись там, не мають права робити з України безкоштовне звалище...."

...

дай угадаю...

матизко привезен из узбекистана, а значит имеет полное право состариться и умереть там, в узбекистане

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/4/#findComment-2229969
Поділитись на інші сайти

1 година тому, LAVe сказав:

дай угадаю...

матизко привезен из узбекистана, а значит имеет полное право состариться и умереть там, в узбекистане

 

Привезений і проданий офіційно із сплатою 30% ціни в бюджет. Проданий в автосалоні з забезпеченням роботи працівникам салону. 11 років обслуговувався на офіційній СТО і забезпечував роботою людей. 

В Європі автомобілі так само купуються, обслуговуються  і платяться податки. Але приходить час і комусь треба платити за утилізацію. В різних країнах по-різному утилізовують автомобілі. Це дуже коштовний процес. Але появилися жебраки з України і купують це використане сміття. Хто ці машини буде утилізовувати в Україні, не відомо. Це нікого не цікавить. Наші машини ще можна утилізовувати коштами з бюджету. Але якого біса тратити бюджетні гроші на утилізацію сміття, завезеного бляхарями? Ми можемо зрозуміти пенсіонерів, малозабезпечених і дозволити їм їздити на старих машинах без утилізаційного податку. Але чому ми маємо платити за бляхаря, який пригнав хлам на рік, від сили два і кине його в дворі чи на обочині та поїде за новим хламом? Адже такого хочуть бляхарі, добиваючись скасування коефіцієнта на  рік випуску. Іншими словами, хочуть урівняти податки на імпорт свіжих машин і 20-ти річних. Такого не буде. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96281-bortzhurnal-zakrito/page/4/#findComment-2229975
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.