Перейти до змісту

Пропуски воспламенения во 2 и 3 целиндрах при больших оборотах


Рекомендовані повідомлення

Диагностика показала ошибку пропуски воспломенения во 2 и 3 целиндрах, ошибку получилось споймать только при движении при больших оборотах машинка Дэо Сенс 2007 год 1.3 пробег 250 тысяч. Чек мигает не горит и только при больших оборотах. Было предпринято: замена свечей, высоковольтных проводов, модуль зажигания, датчик холост хода, прочищены форсунки, настроены клапана, заменен ремень грм и ролик.

Машинка на гбо 4 при езде на газу чек появляется чаще.  Был вырезан катализатор предыдущим владельцем. Что делать не знаю помогите а то уже нервы не выдержуют

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96116-propuski-vosplameneniya-vo-2-i-3-tselindrah-pri-bolshih-oborotah/
Поділитись на інші сайти

Скорее всего Бедная смесь. добавьте Гоб и протестируйте.  В большинстве тюнинговых прошивках эта  ошибка отключена програмно.

Змінено користувачем Сергей 1975
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96116-propuski-vosplameneniya-vo-2-i-3-tselindrah-pri-bolshih-oborotah/#findComment-2221062
Поділитись на інші сайти

что такое гоб?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96116-propuski-vosplameneniya-vo-2-i-3-tselindrah-pri-bolshih-oborotah/#findComment-2221070
Поділитись на інші сайти

9 годин тому, Антон1987 сказав:

Диагностика показала ошибку пропуски воспломенения во 2 и 3 целиндрах, ошибку получилось споймать только при движении при больших оборотах машинка Дэо Сенс 2007 год 1.3 пробег 250 тысяч. Чек мигает не горит и только при больших оборотах. Было предпринято: замена свечей, высоковольтных проводов, модуль зажигания, датчик холост хода, прочищены форсунки, настроены клапана, заменен ремень грм и ролик.

Машинка на гбо 4 при езде на газу чек появляется чаще.  Был вырезан катализатор предыдущим владельцем. Что делать не знаю помогите а то уже нервы не выдержуют

вже 2 тижні мучався з майже точно такою ж проблемою...бувало то на холодну до прогріву, то на гарячу, то робить, то 2їть то 3їть ...сьогодні після того як 50 км проїхав то на 3 то на 2х циліндрах (холості - все гуд...легенько даю газу - робить на 3х циліндрах, тапка в пол - переходить на 2 циліндра) плюнув і в який раз поліз до мотора....і..тарабам!!!! на рессивері є штуцер на якому стоїть гумова заглушка ( з боку ремня ГРМ )...от вона курва і була тріснута...замінив - все тіп топ....завтра/післязавтра  покатаюсь перевірю...но після заміни двигун нормально набирає оборте і не 3їть/2їть...

правда в мене ГБО2 і переставли робити 1 і 2 й циліндр..

Змінено користувачем Yarmola.L
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96116-propuski-vosplameneniya-vo-2-i-3-tselindrah-pri-bolshih-oborotah/#findComment-2221075
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.