Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

 Всем привет! 

Проконсультируйте по ремонту ГБЦ на Сенсе (МЕМЗ 307).

Дело в том, что думаю брать Сенс с пробегом 250т так что, капромент на носу, я как бы не профан в капиталке (делал пару раз на 2106 ), но в Этом МЕМЗЕ мне не нравится то, что постель распредвала одним блоком с головой. 

На сколько часто она требует ремонта (какой ресурс) , подлежит ли она вообще ремонту, и если да (завтулить или что там еще), то где в Киеве это можно сделать?

Ну и вообще если кто запиталил этот движок, то какие подводные камни там могут быть?

Спасибо!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96033-remont-gbts-memz-307/
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 250 тис. км для мемза 307 це не пробіг для капіталки!

Якщо на авто їздив адеквапний водій, то до 400-450тис. км ще має без проблем їздити. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96033-remont-gbts-memz-307/#findComment-2219500
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

А вы с Сузуки или Митсубиси не путаете? Метизы часто густо на 150капиталить приходится. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96033-remont-gbts-memz-307/#findComment-2220215
Поділитись на інші сайти

Щас современная мицубиси хрен до капиталки выходит столько сколько выходит МеМЗ!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96033-remont-gbts-memz-307/#findComment-2220221
Поділитись на інші сайти

В 20.08.2018 в 14:37, pavelm сказав:

 Всем привет! 

Проконсультируйте по ремонту ГБЦ на Сенсе (МЕМЗ 307).

Дело в том, что думаю брать Сенс с пробегом 250т так что, капромент на носу, я как бы не профан в капиталке (делал пару раз на 2106 ), но в Этом МЕМЗЕ мне не нравится то, что постель распредвала одним блоком с головой. 

На сколько часто она требует ремонта (какой ресурс) , подлежит ли она вообще ремонту, и если да (завтулить или что там еще), то где в Киеве это можно сделать?

Ну и вообще если кто запиталил этот движок, то какие подводные камни там могут быть?

Спасибо!

405 000км - перша заміна сальників клапанів

420 000км - перша заміна колець (був жор масла 3-4л на 20 000км)

заміна масла - раз в 20 000км на протязі 420 000км...

оберти - середні і вище середніх, часто в червоній зоні.

часто прицеп до 1т на відстань до 500км (480 якщо бути точним)

розпредвал не трогався з заводу

Вічний Сесн - це якраз ремонт мого Сенса на 420 000км :

 

Змінено користувачем Yarmola.L
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/96033-remont-gbts-memz-307/#findComment-2220223
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.