Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Доброго дня форумчани. Минулого тижня став власником автівки - ЗАЗ Ланос 1.5 SE, 2011 р.в., колір мокрий асфальт. Станом на придбання пробіг - 41 450 км., пробіг реальний так як брав від хорошого знайомого, так що в принципі історію авто більш-менш знаю, додаткових плюшек не має. За час використання виявив деякі нюанси, які хотів би з Вашою допомогою вирішити:

- під час їзди інколи засвічується чек і при їзді на 1000 +- оборотів дьоргає (на 2000 +- вже ні). Був на діагностиці - діагноз замінити датчик температури охолоджуваної рідини і при цьому була знята помилка. Дьорганя пропало, датчик замінив але через деякий час воно повернулося так само і засвічується чек. Також на прогрітій машині при включенні запалення секунд на 30 включаються вентилятори на не працюючому двигуні. Чекаю Ваших підказок, дякую.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94833-mokriy-asfalt/
Поділитись на інші сайти

3 години тому, vladmp3ogg сказав:

Эбу случаем не Cavut ?

Ще не добрався. Як перевірити?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94833-mokriy-asfalt/#findComment-2181133
Поділитись на інші сайти

Під пластиковою накладкою біля правої ноги пасажира. 

Даю 99% що там стоїть Кавут. У мене аналогічний автомобіль такого року випуску. І все описане характерно для цього БУ. Чек може проскакувати під час їзди, але у пам'яті не фіксується. Вентилятор при гарячому двигуну запускається при включені запалювання. Про оберти вже писали. При 1000 під навантаженням звичайно буде смикатися. Давайте хоча б 1500 і все нормально буде.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94833-mokriy-asfalt/#findComment-2181141
Поділитись на інші сайти

3 години тому, gonchar сказав:

Під пластиковою накладкою біля правої ноги пасажира. 

Даю 99% що там стоїть Кавут. У мене аналогічний автомобіль такого року випуску. І все описане характерно для цього БУ. Чек може проскакувати під час їзди, але у пам'яті не фіксується. Вентилятор при гарячому двигуну запускається при включені запалювання. Про оберти вже писали. При 1000 під навантаженням звичайно буде смикатися. Давайте хоча б 1500 і все нормально буде.

Той майстер, що робив діагностику, пропонував замінити ЕБУ на б/в з іншого Ланосу (Дейво) тас мозги співпадають один в один. Ціна питання 500-1000 грн. Ваша думка?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94833-mokriy-asfalt/#findComment-2181148
Поділитись на інші сайти

Дійсно блок міняється без проблем. Контакти і роз'єми співпадають. Багато хто міняє щоб мати можливість перепрошивати блок, тому що Кавут ніхто не береться прошивати. Та й немає для даного блоку прошивок у вільному доступі.

Але, проїхавши на даному блоці вже майже 6 років, я зрозумів, що він мене цілком влаштовує і я ніяких претензій до його роботи поки не маю. У ньому все нормально налаштовано і збалансовано для роботи двигуна. Хоча багато нарікань було на велику витрату палива на Кавуті, згідно з моїми підрахунками середня витрата можливо не значно перевищує витрату на інших БУ. Зате з ним автомобіль досить динамічний. Одним словом - він мене влаштовує цілком. 

Що ж до періодичної індикації чека на панелі, то це детально пояснюється у одній із тем на цьому форумі. Пошукайте в архіві тему про Кавут. Там один із наших одноклубників докладно розповідав про особливості даного блоку і відмінності від рідного KDAC.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94833-mokriy-asfalt/#findComment-2181149
Поділитись на інші сайти

7 хвилин тому, gonchar сказав:

Дійсно блок міняється без проблем. Контакти і роз'єми співпадають. Багато хто міняє щоб мати можливість перепрошивати блок, тому що Кавут ніхто не береться прошивати. Та й немає для даного блоку прошивок у вільному доступі.

Але, проїхавши на даному блоці вже майже 6 років, я зрозумів, що він мене цілком влаштовує і я ніяких претензій до його роботи поки не маю. У ньому все нормально налаштовано і збалансовано для роботи двигуна. Хоча багато нарікань було на велику витрату палива на Кавуті, згідно з моїми підрахунками середня витрата можливо не значно перевищує витрату на інших БУ. Зате з ним автомобіль досить динамічний. Одним словом - він мене влаштовує цілком. 

Що ж до періодичної індикації чека на панелі, то це детально пояснюється у одній із тем на цьому форумі. Пошукайте в архіві тему про Кавут. Там один із наших одноклубників докладно розповідав про особливості даного блоку і відмінності від рідного KDAC.

Згідний з Вами. Скажіть будь-ласка, у Вас також при набиранні швидкості трохи "тупить", а потім прориває і авто набирає швидкість.

Ще якщо можна поясніть - як змінити репутацію і що означають червоні букви "тс" у мене на місці "аватарки"? Дякую. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94833-mokriy-asfalt/#findComment-2181152
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, букви ТС означають, що Ви являєтесь автором (ТопікСтартером) даної теми.

Що ж до "тупіння" при наборі швидкості, то такого не помічав. Навпаки, як я вже писав, авто досить динамічне. Хоча все це дуже суб'єктивна думка. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94833-mokriy-asfalt/#findComment-2181154
Поділитись на інші сайти

Ребята, все бредни про кавут идут до 2011 года. Была последняя модернизация и всех разогнали.

По существу: это самый экономичный и резвый эбу. 8.5 днем по Одессе. На холостых если каретку дросселя тронуть рукой - будет захлеб ступенька. Это из-за обедненной смеси. Чек поэтому на установившихся режимах и загорается . Ни на что не влияет. Видимо нет обратной связи и обогащения авварийного режима не происходит. Не лечится. Или более чувствительную лямбду , или мой ее раз в полгода.

По поводу тупизны при разгоне - смотри свечи и ВП .

P.S. 

Есть еще два подарка , которые не дружат с CAVUT. Это егерь. При обедненной смеси может не корректно работать . Ну и регулятор холостого хода.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94833-mokriy-asfalt/#findComment-2181161
Поділитись на інші сайти

11 година тому, vladmp3ogg сказав:

Ребята, все бредни про кавут идут до 2011 года. Была последняя модернизация и всех разогнали.

По существу: это самый экономичный и резвый эбу. 8.5 днем по Одессе. На холостых если каретку дросселя тронуть рукой - будет захлеб ступенька. Это из-за обедненной смеси. Чек поэтому на установившихся режимах и загорается . Ни на что не влияет. Видимо нет обратной связи и обогащения авварийного режима не происходит. Не лечится. Или более чувствительную лямбду , или мой ее раз в полгода.

По поводу тупизны при разгоне - смотри свечи и ВП .

P.S. 

Есть еще два подарка , которые не дружат с CAVUT. Это егерь. При обедненной смеси может не корректно работать . Ну и регулятор холостого хода.

Що це "егерь" ?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94833-mokriy-asfalt/#findComment-2181181
Поділитись на інші сайти

1 хвилину тому, vladmp3ogg сказав:

Да.

Владислав, підкажіть будь-ласка, то є нормольно коли при 1000-2000 об. подьоргує під час набирання швидкості? Які свічки нормально підходять до нього? 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94833-mokriy-asfalt/#findComment-2181188
Поділитись на інші сайти

Ось дійшов до ЕБУ - вироблено 09.2008 року, це із проблемної партії? Що скажуть гуру форуму?

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94833-mokriy-asfalt/#findComment-2181211
Поділитись на інші сайти

Кавут звичайний :)  У мене такий самий. Просто у 2011 році ставили на авто все, що знайшли на складах.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94833-mokriy-asfalt/#findComment-2181213
Поділитись на інші сайти

24 хвилини тому, gonchar сказав:

Кавут звичайний :)  У мене такий самий. Просто у 2011 році ставили на авто все, що знайшли на складах.

 

Дякую. Хочу замінити свічки бо помітив, що навіть на 2000 об. внатяжку дьоргає. До цього була Джиллі СК то на ній було дуже добре відчуття ходу педальки без провалів. Без проблем на 800 об. хх рушала у 1-й швидкості. Може на швидкості під час гальмування бити кермом внаслідок поганого розвалу?

Змінено користувачем Sll
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94833-mokriy-asfalt/#findComment-2181217
Поділитись на інші сайти

На своем Ланосе 2011г. все проблемы с дерганием, чеком, повышенным расходом решил заменой датчика кислорода (в 2011году ставился ноунейм, заменил на БОШ), заменой КАВУТа на КДАК и прошивкой КДАКа. Далее никаких проблем не наблюдалось (динамика стала не хуже КАВУТа, но расход на литр- полтора меньше) и не наблюдается до сих пор уже у второго хозяина. Кстати все это делалось пробеге до 10тыс. км.

27 минут назад, Sll сказал:

 Може на швидкості під час гальмування бити кермом внаслідок поганого розвалу?

Я б начал с проверки передних тормозных колодок и тормозных дисков. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94833-mokriy-asfalt/#findComment-2181220
Поділитись на інші сайти

2 хвилини тому, Andrey1.4 сказав:

Я б начал с проверки передних тормозных колодок и тормозных дисков. 

Просто під час огляду шин - чітко видно на передньому лівому колесі зношений зовнішній край шини.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94833-mokriy-asfalt/#findComment-2181221
Поділитись на інші сайти

Только что, Sll сказал:

Просто під час огляду шин - чітко видно на передньому лівому колесі зношений зовнішній край шини.

Если быть точным, то на Ланосе  регулируется не развал, а схождение. Изношеный край шины- это может быть не правильная установка колес, а биение при торможение обычно дают пара колодка и тормозной диск. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94833-mokriy-asfalt/#findComment-2181222
Поділитись на інші сайти

Якщо міняти ЕБУ - то який кращий буде - по економіці та плавності ходу? 

Змінено користувачем Sll
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94833-mokriy-asfalt/#findComment-2181227
Поділитись на інші сайти

Я уже оговаривал: продерг при разгоне - это фирменная фишка CAVUT. Сгладить может лямбда бош, свечи денсо и нормальные ВП с сопротивлением не более 4.5. Приведи электрику в порядок и не парься. Расход и живость будут радовать. А егерь глуши полностью - того стоит.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94833-mokriy-asfalt/#findComment-2181229
Поділитись на інші сайти

23 минуты назад, Sll сказал:

Якщо міняти ЕБУ - то який кращий буде - по економіці та плавності ходу? 

КДАК на родной прошивке экономичней, но сильно плавный, даже флегматичный после КАВУТа, особенно с включенным кондером. После прошивки КДАКа расход остался примерно на том же уровне, но ехать стала намного поинтереснее (как на КАВУТе, но без провалов и дерганий). За другие ЭБУ взамен КАВУТа не скажу.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94833-mokriy-asfalt/#findComment-2181235
Поділитись на інші сайти

Ты так цедишь ин-фру, что трудно догадаться - где болит. Пробую на вскидку.

Свечи DENSO 20wepr-u. Подправь зазор на 0.8 . Лямбду с подогревом. Она качественней и чивствительна. Провда , прийдется переделать разьем. Можно бош и т. д . как повезет но не GM. Фирма давно на ланос ничего не выпускает . С абвиатурой получишь гонимый кетай. Но , для начала , попробуй помыть . Ортофосфорная кислота или очиститель ржавчины , только не аэрозоль , а совдеповский жидкий. На 12 часов замочи рабочую часть. Можеш с убитой марганцем свечей. Сразу все поймешь. Промой, просуши. Главное лямбду открутить . На горячем двигателе. Ключ жигулевский свечной . Отверстие или просверлить , или приварить лапку. Но, если цветомузыка раз в день, то не заморачивайся. Это фирменная фишка от cavut. Он обедняет смесь на устоявшихся режимах. Вентилятор снял и вперед. ВП только с сопротивлением 4.5 ну до 6КОМ на первом цилиндре . Стоимость ну не менее 800 грв. А лучше нулевики . Провод или росийский ,  или польша , т.к наши аналоги плавятся / ПМВК- 0.75 - 20- Б.  Егерь глуши обшей пластиной , не трогай разьем. И не слушай советов типа зачем надо. Провода и на 12 КОМ работают и т.д. Предпочитай секс с женщиной.

Удачи на дорогах.   

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94833-mokriy-asfalt/#findComment-2181685
Поділитись на інші сайти

3 години тому, vladmp3ogg сказав:

Ты так цедишь ин-фру, что трудно догадаться - где болит. Пробую на вскидку.

Свечи DENSO 20wepr-u. Подправь зазор на 0.8 . Лямбду с подогревом. Она качественней и чивствительна. Провда , прийдется переделать разьем. Можно бош и т. д . как повезет но не GM. Фирма давно на ланос ничего не выпускает . С абвиатурой получишь гонимый кетай. Но , для начала , попробуй помыть . Ортофосфорная кислота или очиститель ржавчины , только не аэрозоль , а совдеповский жидкий. На 12 часов замочи рабочую часть. Можеш с убитой марганцем свечей. Сразу все поймешь. Промой, просуши. Главное лямбду открутить . На горячем двигателе. Ключ жигулевский свечной . Отверстие или просверлить , или приварить лапку. Но, если цветомузыка раз в день, то не заморачивайся. Это фирменная фишка от cavut. Он обедняет смесь на устоявшихся режимах. Вентилятор снял и вперед. ВП только с сопротивлением 4.5 ну до 6КОМ на первом цилиндре . Стоимость ну не менее 800 грв. А лучше нулевики . Провод или росийский ,  или польша , т.к наши аналоги плавятся / ПМВК- 0.75 - 20- Б.  Егерь глуши обшей пластиной , не трогай разьем. И не слушай советов типа зачем надо. Провода и на 12 КОМ работают и т.д. Предпочитай секс с женщиной.

Удачи на дорогах.   

Дякую за детальну відповідь.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94833-mokriy-asfalt/#findComment-2181724
Поділитись на інші сайти

14 часов назад, vladmp3ogg сказал:

Пробую на вскидку.

Все с толком и расстановкой в одном сообщении. А я это все проходил летом 2012г. методом проб и ошибок. Особенно вспомнилась как раз эпопея с заменой родного лямбда зонда, который не смогли открутить на 4-х или 5-ти СТО из-за отсутствия ключа и нежеланием снять вентилятор.

PS. На всякий случай № Бошевской лямбды для Ланоса- 0258002014

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94833-mokriy-asfalt/#findComment-2181758
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.