Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Вирішив розпочати свій бортовий журнал, хоча на даний момент ще знаходжусь за бортом. :)

Вже більше ніж півроку є активним читачем даного сайту і не дуже активним учасником. Сподіваюсь, що з моменту придбання авто, виправлю недолік малоактивності.

І ще сподіваюсь, що мої повідомлення не будуть починатись зі слова "Допоможіть!!!". :)

Почну опис свого шляху здалеку... Ні, напишу все це в двох варіантах - короткому, та розгорнутому.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/
Поділитись на інші сайти

Короткий варіант:

Придбав Ланос 1.5, базова комплектація, чорний колір.

Дуже цим фактом задоволений.

Сподіваюсь приймете мене в ряди Вашого клуба. :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/#findComment-16803
Поділитись на інші сайти

Розгорнений варіант:

Люблю заздалегідь собі напланувати, а тому вже давно вирішив, що починаючи з Нового Року (2006) займусь питанням наявності у мене автомобіля.

Що перш за все необхідно, щоб купити автомобіль. Багато хто думає, що гроші і вони в чомусь праві. :)

Я ж для себе визначив - перш за все отримати права. Багато хто скаже: "А ми що казали? - гроші потрібні!" і будуть в чомусь праві...

Відразу після Новорічних свят взявся обдзвонювати автомобільні навчальні заклади.

Отже, автошкола вибиралась по принципу - поряд з роботою, або поряд з домівкою. В конкурсі ціна-якість-близькість-швидкість перемогла школа "Автостріт",

що знаходиться поряд із Львівською площею на Смірнова-Ласточкіна.

На той час коштувало : теоретична частина 425грн + практична 175грн + 60 літрів бензину (інструктором по вождінню було проконвертовано, як 240грн.)

На шляху до отримання прав ще встала медична довідка вартістю десь 150грн і оплата пачки квитанцій безпосередньо при здачі прав - приблизно 162грн.

Коротше, до того моменту поки я отримав права я зрозумів дві істини.

По-перше, що з автомобілістів по-ходу діла здирають грошики всі кому не лінь, прямо цілі структури на цьому живуть... Ну, але тут вже нічого не поробиш - шакали вони завжди були, є і будуть. :)

По-друге, на мене, як людину, яка живе і працює в Києві, а прописана далеко-далеко в Хмельницькій області чекає багато проблем із моєю тягою до автомобілізма. Почалось все з того, що я, закінчивши автошколу здавав іспит і МРЕО не зі своєю групою, а їхав по місцю прописки. Звісно для цього потрібно було виділити якихось пару робочих днів, але кого це хвилює? :)

Подолавши ці маленькі незручності я відразу після міжнародного жіночого дня став власником неякісно заламінованого папірця із своєю фоткою,

який давав мені право керувати транспортними засобами типу легковий автомобіль та вантажівка до 3.5 тон.

Після цього постало питання придбання автомобіля. До цього часу майже не виникало сумнівів, що це має бути щось із родини Део, тобто Ланос, або Сенс.

Десь на околиці свідомості ще мелькали Дачія, сім'я Вазів, Славути-Таврії і ціла пачка старперів із розряду "Б/У". Але зрештою питання звелося до вибору

не дуже дешевий Сенс чи не дуже дорогий Ланос. Скажу зразу, що рішення стосовно цієї парочки я приймав разів зі сто, щоразу знаходячи нові аргументи,

що підсилювали то одну, то другу сторону. Потім, прочитавши десь пораду походити по салонах і помацати все власноруч я вирушив на польові дослідження.

Ці мої дослідження швидко обламались на тому, що я в першому ж салоні зрозумів - покупців Ланосів і Сенсів ніхто в салонах не чекає із розпрозтертими обіймами.

А коли менеджери взнають про відсутність у такого покупця київської прописки, то він взагалі в їх очах виглядає як 90-річна бабця, що зібралась

подолати вершину Евересту. Вердикт - "банк нє даст Вам крєдіт" міцно приклеївся до мене разом із лейбою "безнадійний клієнт нашому салону не потрібен". :)

Але я мав намір вперто дійти до кінця... тьху!.. не до кінця, а до того, щоб стати власником авто.

Правдами і неправдами я таки потрапив в салон Сенса і вмостившись та посмикавши його "славнозвісну" КПП зрозумів, що ніби не така уже й погана в нього коробка.

Однак бажання спробувати те ж саме в Ланосі наткнулась на відсутність зайвого часу у менеджерів, які, напевне, в день продають з десяток Ягуарів... Поважаючи

час і зусилля таких важливих і зайнятих людей я вирішив спробувати себе іншим разом.

...

Почав опитувати банки з приводу надання кредиту і дійсно наткнувся на ряд складнощів пов'язаних із моєю пропискою. В результаті, після більш ніж місяця намагань звести "кінці з кінцями" (маються на увазі банки і салони) зрозумів, що найпростіше буде взяти кредит не на себе, а на свого родича і при тому, що формальним власником автомобіля буде він фактично їздити самому по довіреності. І було це якраз в середині квітня 2006, коли геніальні уми АвтоЗАЗу не могли прийняти рішення, скільки ж будуть коштувати Ланоси і Сенси із встановленими на них каталізаторами. Результатом їх роздумів були заморожені продажі нових автомобілів 2006-го року випуску. Ланосів 2005-го року випуску в київських салонах в наявності не було, а Сенсів було обмаль, не всіх кольорів таі ті розбирались із швидкістю гарячих пиріжків в шкільному буфеті. За прогнозами чекати нових

цін треба було принаймні пару тижнів і тому я, перечитавши ще разок бортовий журнал шановного GOGI, зробив свій вибір на користь наявних Сенсів 2005-го року.

Спочатку все йшло добре, але новий збіг обставин, описувати який тут немає сил, позбавив мене можливості купити такий Сенс, а тут вже й травень прийшов, прийшли нові ціни (подорожчання авто з каталізаторами виявилось порядку на 900грн.) і порахувавши, що у відсотках розрив між ціною Сенса та базового Ланоса ще більше зменшився (каламбур!) я остаточно схилив свій вибір на користь базового Ланоса.

Оптимальними кольорами мені здались вишневий та темно-синій і я, вже із двомісячним досвідом в процесі придбання автомобілів, спілкування із банками і т.д., вирушив до найближчого салону - "Автоценру Голосіївського". Там мені порадили ідти в банк "Фінанси та Кредит" і ми з родичем пішли. Через півтора тижні на родича був виписаний гарантійний лист про кредитування і лист цей був успішно зданий в салон. В салоні, знову ж таки, Ланосів в наявності не було і мені сказали, що зателефонують, як тільки так зразу.

За прогнозами менеджера це мало статись протягом тижня-двох.

На мій подив дзвінок від менеджера салона поступив наступного ж дня і було запропоновано взяти щойно привезений Ланос, темно-синій, але з таким ньюансом, що на ньому вже стоїть допобладнання на 4000 гривень. На питання про склад вже встановленого обладнання менеджер відповідав туманно, але зрештою перерахував все те, що я і так планував відразу встановлювати. Однак, вийшло так, що поки я думав чи брати на таких хитрих умовах цю машинку, то рівно за годину взнав, що машинку цю вже забрали, а залишились можливо ще темно-зелені. Темно-зелений колір мене не влаштовував і я чекав далі. На другий день історія повторилась і мені було запропонавано чорний колір. Я від такого кольору трохи прибалдів, бо ж це майже екслюзив для Ланоса, а тут його просто так підсовують... Ну і погодився.

Треба відзначити, що на той момент я вже частково вияснив, а частково додумав сам в чому полягала хитрість із цим допобладнанням на 4000грн. А штука така - в звязку із значним перевищенням попиту перед пропозицією і виникненням черг на Ланоси, якась світла голова в салоні придумала як цим можна скористатись. Хочеш не стоятив черзі кілька тижнів - бери в нас допобладнання на немаленьку суму, а не хочеш, то стій в черзі. Ну що ж, може не дуже чесно і не дуже законно, але принаймні цілком природньо.

Далі поїхав в салон, оплатив перший внесок і таким чином забронював собі авто.

Наступним кроком мало стати оформлення техпаспорта в МРЕО. Тут довелось заплатити салону 500 гривень за їх послуги та ще й самому їхати оформляти у ноаріуса довіреність на салон, щоб вони могли цю реєстрацію провести.

Залишилось ще остаточно підписати кредитний договір, заплатити за допобладнання і забрати машинку. :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/#findComment-16804
Поділитись на інші сайти

сценку с дополнительным оборудованием они практикуют достаточно давно.

иногда усложняя ее вариантами:

есть машина, она даже будущим владельцем уже забронирована и о УЖАС, на предпродажной подготовке выясняется что машина имеет дефекты несовместимые с жизнью, и ее отправляют назад на завод, а вместо нее предлагают - запакованный втридорога вариант, похожий на тот что хотели вы.

у меня так друг себе покупал, но увидев цену и ненадобность уже установленного дополнительного оборудования решил отказаться от кредита.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/#findComment-16892
Поділитись на інші сайти

Що було далі...

Оформлення в МРЕО замість обіцяних "дуже швидко - буквально за дві години" розтягнулось на добротних чотири дні... Але вплинути на цей процес можливості не було тим більше, що аргумент затримки був залізний - в МРЕО "завис" сервер, який обслуговує всю Україну по реєстраціям авто.

Тим не менше, техпаспорт нарешті було отримано. І як тільки я почав думати, що життя налагоджується ребром встало питання з ДопОбладнанням на мій вистражданий Ланос. Виявилось, що із списку ДО, якого мені спочатку обіцяли добровільно-примусово поставити на 4000 гривень, випали найбільш важливі і цікаві речі, які я робив би в будь-якому випадку. Тобто, якщо першопочатковий список був приблизно такий:

- Сигналка (TOP GUARD DE-150M) + привод для ЦЗ + сирена

- Центральний замок

- Замок на КПП

- Антикорозійка

- Підкрилки

- Захист картера

- всякі дрібниці типу аптечки

То на момент отримання техпаспорта мене ощасливили таким списком:

- Сигналка (TOP GUARD DE-120L1) + привод для ЦЗ + сирена

- Центральний замок

- Підкрилки

- Захист картера

- Магнітола + передні динаміки

- Тонування скла

- Килимки в салон

- всякі дрібниці типу аптечки

Поясню різницю: по-перше пропали такі необхідні, на мій погляд речі, як антикорозійка та замок на КПП. Цілком пристойну сигналку із зворотнім звязком замінили на найелементарнішу сигналку із одностороннім звязком. А магнітолу, колонки і тонування я взагалі планував робити тільки по проходженню деякого часу і набуття досвіду водіння. Крім того, виявилось що це обладнання із врахуванням роботи, коштує вже аж порядка 4.5 тисячі гривень. Ну і я думаю всі розуміють, що ціни на це обладнання були "злегка" завищеними. До прикладу - магнітола, яку мені намагались поставити, була по їх прайсу вартістю 750 гривень(без врахування салазок, кріплень і роботи по установці), а в магазинах Києва її можна було купити за 440 гривень. :twisted:

Загалом в мене склалось враження, що мені намагаються злити обладнання, яке залежалось у них на складах і треба було його кудись діти.

І, нарешті, виявилось, що майже все із перерахованого на моє авто уже встановлено. Як можна було почати встановлення не отримавши згоди від покупця, мені досі незрозуміло.

В результаті довгих перепалок і пошуків компромісу ми виключили із списку магнітолу та передні динаміки. По попередніх підрахунках це мало зменшити суму оплати приблизно на 1.5 тисячі гривень. Було бажання, і мені радили так зробити (велика подяка Живчику за консультацію!!!), відмовитись від ДопОбладнання взагалі, але такий розвиток подій потягнув би за собою кількаденну бюрократичну тягомотину, результатом якої був би розрив відносин із цим салоном і, як наслідок, машинку я би не отримав. Тому я дав слабинку, причиною якої було бажання отримати авто пошвидше. :oops:

Забрав договір купівлі/продажу, техпаспорт. Пішов в банк дооформляти кредит. В банку мені призначили зустріч на наступний день і попередили, щоб я визначився із страховкою. Їх рекомендованою СК була СК "Саламандра", про яку я не зміг знайти жодних додаткових даних ні в інтернеті, ні в салоні. Я відмовився і як результат, після довгих консультацій з страховим агентом зупинився на СК "ПРОВІТА". Я досі не зрозумію, чи не поміняв я шило на мило... :?

Сподіваюсь мені страховка взагалі не знадобиться (тьху-тьху-тьху + постукав об дерево). :)

Витрати в банку:

Комісія банку (0.2%) = 81 грн.

Комісія за перерахунок грошей = 120 грн.

Внесення в реєстр (залоговий?) = 70 грн.

Послуги нотаріуса (включаючи довіреність на вождіння) = 450грн.

Страхування КАСКО = 2651 грн.

Страхування ОСАГО = 373 грн.

Сумарно порядка 3750грн. або близько 750 баксів по курсу НБУ.

А отже на поточний момент я мав витрат порядка 13350 гривень(враховуючи перший внесок, оформлення в МРЕО і оформлення в банку кредиту + страхування), або 2650 баксів по курсу НБУ. Це вже факт. І попереду мене ще чекає оплата ДопОбладнання сумою порядка 700 баксів... Я почав задумуватись над тим, який б/у-шний жигульонок я міг би вже купити за ці гроші... :roll:

Але відступати пізно і я настроївся чекати, коли моя красуня Лань, почне сторицею повертати мені витрачені кошти сконвертовані в задоволення від керування нею і т.д.

Отже, наступний етап - забрати машинку з салона.... вже скоро... :!:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/#findComment-17308
Поділитись на інші сайти

Да уж!!! Допоборудование, страховка, регистрация - это куча денег.

Волков бояться - в лес не ходить. Держись!!!! Переживешь этот этап и будешь наслаждаться машиной.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/#findComment-17312
Поділитись на інші сайти

Ура! Ура! Ура!

В суботу, 27 травня, забрав свою машинку з салона!

Тепер я повноправний Ланосовод!

Детально:

Проплатив за допобладнання ще 3290 гривень. Туди було включено: тонування, сигналка, ЦЗ, іммобілайзер, захист картера, килимки в салон, вогнегасник, аптечка з презервативом, буксировочний трос, аврійний знак, протитуманні фари. Плюс в роздруковці фігурувало неміряно всяких клем, дротиків і т.д.

Додатково довелось заплатити 80 гривень, які нагоріли на обмінних курсах долар/гривня. Справа в тому, що кредит брався в доларах, а на салон переводяться гривні, але кредит дається по курсу продажу долара, а гривні переводяться по курсу придбання долара, незважаючи на те, що все це відбувається в одному банку, в одній касі і за одну секунду. Виходить як в анекдоті - "...от на цих два відсотки я і живу". Покажіть мені банк, який на цьому не нагрівав би своїх клієнтів. :)

Сумарно, щоб забрати машинку з салона пішло грошиків - 16700 гривень, або порядка 3300 баксів.

Зате, коли я сів за кермо всі негаразди забулись. Машинка працює як годинник, надзвичайно слухняна і так і проситься, щоб я забив на обкаточний період і поганяв на ній в повну силу. Я, поки що, стійко їй відмовляю. :)

В салоні я запитав, чи далеко мені вистачить від'їхати від їхніх воріт на бензині, який вони мені туди влили. Вони посміялись і сказали, що вони на цьому не економлять. При мені налили пару(2-3) літрів (на око) в бак. Доїхавши до заправки, я залив по саму зав'язку (аж вихлюпуватись почало), при цьому лічильник бензоколонки показав 41.8 літра. Досі сиджу і гадаю, як таке може бути, якщо об'єм бака 48, а знаючі люди стверджують, що до завязки в бак влазить 52 літра... Невже там було літрів 10 залито прямо в салоні? :shock:

Зразу зганяв на Перова і прикупив:

- Насос з манометром - 40 гривень

- Ковпаки на колеса - 75 гривень

- Фольгу на лобове (від сонця) - 10 гривень

- Темну полоску на лобове - 10 гривень

- Масло для доливки Esso 10W40 - 22 гривні

В результаті манометр на насосі виявився, насправді якимось компасом, бо про тиск в колесах показує що хоче і як хоче... треба буде перевірити його якось.

Хвилин 40 пішло на те, щоб віддерти з лобового скла залишки паперу і відмити клей - це в салоні вони так машинки помічають своїми табличками. Клей використовують добротний - просто так відтиранню не піддається. :)

Наступні кроки:

- Антикорозійка і задні підкрилки (негайно)

- Замки на капот і кермо

- Воскування і полірування (треба знайти якусь підходящу хімію)

Ціни і враження будуть детально викладені в наступних номерах газети. :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/#findComment-17619
Поділитись на інші сайти

- Масло для доливки Esso 10W40 - 22 гривні

А это зачем?

Хм, ну, машина нова, невідомо як себе поведе, а в мене скоро (ще до ТО-0) досить дальня поїздка намічається. Раптом в дорозі доведеться долити...

Такого не буває? :shock:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/#findComment-17676
Поділитись на інші сайти

В общем-то береженного Бог бережет...

Но такого вроде замечено небыло... При бережной обкатке машина масло не кушает...

Также, я напрмер, не уверен что в твоей, моей или любой другой машинке было залито именнно это масло...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/#findComment-17680
Поділитись на інші сайти

Также, я напрмер, не уверен что в твоей, моей или любой другой машинке было залито именнно это масло...

Я запитував, коли забирав. Сказали Ессо. Правда, я був в "одурманеному" стані з приводу того, що після 2-х місяців біготні нарешті тримаю в руках ключі і тому провтикав яке конкретно 5 чи 10. Але так як за салоном було помічено "економність", то думаю що заливали 10 по причині дешевості. :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/#findComment-17685
Поділитись на інші сайти

я бы не доливал..

когда у меня масло ушло... я долил минералку и поперся на СТО сразу же...

потому что я слабо верю в сказки о синтетике в наших новых автомобилях.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/#findComment-17689
Поділитись на інші сайти

Поздравляю Stup с началом Ланосовладения.

На тему масла - это правда, что береженного бог бережет.

Если делать ТО-0 через 2ткм, то машина на обкатке столько масла не возьмет. Если потерять по аварии (случайная утечка), то 1литра может не хватить.

При бережной обкатке машина масло не кушает...

Кушает, кушает... Именно при обкатке, но не с таким аппетитом и на 2ткм его хватает.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/#findComment-17727
Поділитись на інші сайти

Поздравляю Stup с началом Ланосовладения.

На тему масла - это правда, что береженного бог бережет.

Если делать ТО-0 через 2ткм, то машина на обкатке столько масла не возьмет. Если потерять по аварии (случайная утечка), то 1литра может не хватить.

При бережной обкатке машина масло не кушает...

Кушает, кушает... Именно при обкатке, но не с таким аппетитом и на 2ткм его хватает.

Ну добре, признаюсь звідки ноги ростуть... Масло мені порадив купити мій брат, у нього водійський досвід великий, порівняно з моїм нульовим. Фішка в тому, що цей свій досвід він отримував на ВАЗі 2106 і для нього купити масло про запас - необхідна норма. :)

Ну і дійсно, береженого Бог береже...

Якщо не знадобиться (тьху-тьху-тьху), то після ТО-0 я поміняю собі масло на Кастрол, а цю літрушку Ессо урочисто передам комусь іншому, кому треба буде поберегтись. Так що звертайтесь :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/#findComment-17728
Поділитись на інші сайти

Вчора зробив собі антикорозійку і поставив задні підкрилки:

- Антикорозійка (повна) - 450 грн

- Задні підкрилки - 108 грн

- Встановлення задніх підкрилків - 110

Далі деякі додаткові, крім уже присутніх, міри захисту від зловмисників. Робитиму в Оленевода. Зроблю, розкажу.

П.С. Тримайся Іване (Оленевод). Добре зробиш - реклама буде. Нахалтуриш - розкритикую нещадно. :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/#findComment-17729
Поділитись на інші сайти

Звіт по поставленим засобам безпеки (в Оленевода:(

- Замок на капот

- Замок на кермовий вал

Толком ще не роздивився, що і до чого, але замок на кермо знаходиться в такому місці, що його можна використовувати тільки вийшовши з машини і ставши враскорячку, або якось примудрятись всліпу доставати туди рукою. Не знаю, може воно так і потрібно, але поки що мені дуже незручно... а може звикну пізніше.

Зате замок на капот стоїть чудово і зручно. Тільки лякає попередження про те, що тросик всередині кишки може перержавіти і капот тоді одного чудового разу взагалі не відкриєш. Ну, це питання вже десь обговорювалось, здається.

Машинка постояла на сонці і побачивши її я просто перелякався - із усіх щілин капає, три дні тому нанесене, антикорозійне покриття. :shock: З підкрилків, з порогів... навіть з лівого бокового поворотника витекла потворна пляма, та ще й трохи замастила поворотник зсередини...

Це так повинно бути чи мені нанесли якусь паршиву антикорозійну суміш??? І коли це припиниться?!

Я мовчу, що в перший день взагалі з під днища валив дим - судячи з усього обгорала антикорозійка, яка потрапила на глушник.

Коротше, я в шоці. Побіг в магазин купувати шампунь, а заодно іншу автокосметику, щоб все це відмивати і приводити в порядок.

Заїхав в магазинчик, партнер клуба, "Моя Машина" на Нижньому Валу. В принципі косметика там була і мене досить чемно проконсультували, але вибір там був невеликий і мене відлякали серветки для полірування (звичайні сухі тряпочки) ціною в 40 гривень. А я перед цим бачив в "Великій Кишені" за 22 гривні.

Результат:

- Шампунь з воском від ТУРТЛА - 29 грн

- Концентрована рідина для склоомивача Liqui Moly - 21 грн

- М'якенька щіточка для миття машини з можливістю підключення шланга - 23 гривні

- Серветки-ганчірочки Sonax - 22 грн

+ Здається я починаю розуміти куди в дівчат іде стільки кишенькоових грошей - косметика це страшно дорога річ... Боюсь, що поки я навчусь орієнтвуватись, яку з неї треба купувати, то нароблю багато дурниць.

Далі пошуки хорошої поліролі-воску і по нормальній ціні.

В найближчих планах, також, сіточка під решітку радіатора і нижче (під бампер), а також починаю думати про чохли на сидіння.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/#findComment-18184
Поділитись на інші сайти

В найближчих планах, також, сіточка під решітку радіатора і нижче (під бампер), а також починаю думати про чохли на сидіння.

про сіточки й я думаю, а про чохли подумай краще.. В мене серце кров'ю обливається, ледве натяг ці чохли (базарні за 200 грн), вперше сьогодні виїхав з чохлами. Ввечері стояв біля гаража з розкримими задніми дверцятами.. Заїхав в гараж - пропалина в чохлі на сидінні біля дверей.. При тому ж не палю сам... В когось прохожого чи проїжджого іскра - і маєш неприємність... Ще й дружині пояснювати щось треба... :(

То вибирай вогнетривкі!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/#findComment-18217
Поділитись на інші сайти

про сіточки й я думаю, а про чохли подумай краще..

Так ото ж... треба трохи призупинитись і почати думати. А то машина і її причандалля вимагає дуже багато часу, а як вирвешся з роботи, то все робиться наспіх і купується наспіх, а потім думаєш, де ті очі були...

Найближчими тижнями поїзджу на зустрічі з досвіченими Ланосоводами, помацаю та подивлюсь, як вони собі зробили...

Чохли, правда, купити треба якнайшвидше, бо сидіння дуже швидко влітку засалюються...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/#findComment-18218
Поділитись на інші сайти

про сіточки й я думаю, а про чохли подумай краще..

Так ото ж... треба трохи призупинитись і почати думати. А то машина і її причандалля вимагає дуже багато часу, а як вирвешся з роботи, то все робиться наспіх і купується наспіх, а потім думаєш, де ті очі були...

Найближчими тижнями поїзджу на зустрічі з досвіченими Ланосоводами, помацаю та подивлюсь, як вони собі зробили...

Чохли, правда, купити треба якнайшвидше, бо сидіння дуже швидко влітку засалюються...

Не в тему про чохли, але бажаю застерегти тебе від придбання непотрібних речей.

Коли придбав машину, то одразу почав купувати автокосметику та різні автодрібниці. Через період часу викинув величезну кучу непотрібних речей. Марно потрачені гроші. Зараз 100 разів міркую ніж придбати якусь автомобільну цяцьку.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/#findComment-18256
Поділитись на інші сайти

Через тиждень після придбання була заздалегідь запланована подорож до батьків.

Незважаючи на попередження про небажані довгі поїздки з постійною швидкістю було прийнято рішення все-одно їхати в щадящому режимі з варіацією швидкості типу 80-90-80 та 70-80-70 і т.д.

Відстань порядка 300 км в один бік.

Зранку профілактичний огляд і о горе - заклинив замок капота, поставлений додатково, для безпеки. В дорогу з закритим капотом хай їздять мої вороги, тому зізвонився з майстром, він все опертивно відкрив і пообіцяв, що більше такого не трапиться. Однак, я вирішив капот не закривати поки не повернусь до Києва.

По-друге, взялись з братом клеяти полоску темної плівки на лобове скло... Це виявилось досить складним завданням, враховуючи те, що треба було якось обійти дзеркало. Після 20-ти хвилин кропіткої праці в авто налетіло тополиного пуху і поприлипало до клейкої сторони плівки. Плівка була скомкана і відправлена в смітник, супроводжувана всякими "хорошими" словами.

Залили бензуса по завязку.

Зрештою виїхали. Годинку постояли в пробках на проспекті Перемоги і тому коли виїхали на Житомирську трасу відчули значне полегшення. Далі, незважаючи на те, що всю дорогу періщила страшнюча злива, все було більш менш нормально.

Почав прислухатись до стуків, скрипів і калатань.

Першим про себе нагадав плафончик над головою. Падлюка, деренчав так, що я боявся, що він увійде в резонанс і відваляться колеса. Зрештою плафончик був знятий і схований в бардачок до кращих часів. Пізніше, я промастив його торцеву частину клеєм в кілька шарів і дав просохнути. Таким чином утворилась ущільнююча пружна плівка і після установки на місце плафон більше в дорозі не турбував.

При заїзді в батьків гараж була відмічена надмірно низька посадка звірючки. Драбина, яка трошки виступала з ями і зовсім не заважала батьківській шістці, мені заїхати не дала. Подібні ж проблеми заважали підчас родео по сільській дорозі до бабусі. Результат - добродушні насмішки з боку батька і його жигуля. :lol:

Перед тим як вирушити назад - заправка під завязку з батькової бочки бензину. Я був в шоці. Після залитого в Києві повного баку і накатаних 370 км, 300 з яких на трасі в економному режимі бак легко поглинув 40 літрів. Ненажерлива скотина, я знав, що в період обкатки розхід підвищений, але настільки. Бензин заливався через лієчку, аж до повного. Забігаючи наперед, скажу, що приїхавши в Київ і заїхавши відразу на заправку в бак влізло 9.8 літра. Це при тій же дорозі в 300 км. При цьому заливав не до відстрілу пістолета, а поки влазило. Я в роздумах. Ніяк не можу сумістити розхід, навіть з врахуванням того, що при заливі по горловину в бак влазить 52-53 літра. :shock:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/#findComment-18463
Поділитись на інші сайти

Мої враження, як автомобіліста новачка:

Для початку дозволю собі поплакатись. 8)

Попри всі позитивні враження від самого автомобіля, весь час навколо голови витає запитання - "на дідька мені був цей геморой?" :)

По-перше, я відразу стикнувся з проблемою стоянки. Найближча стоянка біля мене 10-15 хвилин пішки. Там не завжди є місця. Є інша стоянка на такій же приблизно відстані і там поки що є місця постійно, але там забирати авто до 8-ми ранку. Раніше я тільки в 8 починав крутитись під ковдрою...

По-друге, авто мене постійно тримає в напруженні. Думати куди поставити, думати коли забрати, думати чи не забув закрити, думати чи взяв із собою необхідні документи. Ось зараз у якогось мерса постійно спрацьовує сигналізація, а я смикаюсь і думаю чи то не моя. Пішов переврив - не моя. Зараз вже сиджу і думаю, що це хороший спосіб приглушити мою увагу. Кілька разів дати спрацювати чужій сигналізації, а потім я перестану звертати на ці звуки увагу і... :evil:

По-третє, сильно дошкуляє моя марнозвісна антикорозійка. Як тільки авто потрапляє на сонце - починає пускати смоляні соплі потоками. Я вже думаю треба її десь спеціально виставити на сонцепік, щоб вона гарненько просра№№сь. А потім може буду думати, щоб виготовити якісь акуратні корочки і заткнути отвори в дверях і багажнику.

Ну, про фінансовий момент я мовчу. Таке враження, що в кишені прорвалась дірка і гроші ніагарським водоспадом... ну, отаке...

Іще не можна пити пиво, коли цього хочеться.

Чимось я собі почав нагадувати сім'янина в якого двоє маленьких дітей і собака. :)

Попри все, звичайно, є і багато позитивних вражень. Сподіваюсь позитив все більше виходитиме на передній план... :wink:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/#findComment-18467
Поділитись на інші сайти

авто мене постійно тримає в напруженні

Поверь, это пройдёт. :D

Месяца полтора - два прийдётся потерпеть :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/#findComment-18473
Поділитись на інші сайти

Попри всі позитивні враження від самого автомобіля, весь час навколо голови витає запитання - "на дідька мені був цей геморой?" :)

Попри все, звичайно, є і багато позитивних вражень. Сподіваюсь позитив все більше виходитиме на передній план... :wink:

Типичные впечатления человека "без бензина в крови" - без особого желания, а, скорее, по необходимости, или по статусу, севшего за руль! :) Для Вас покупка автомобиля - это сродни покупке, ну скажем, компьютера. И здорово, но и хлопотно. И праздника в душе нет.

Хотя, со временем попривыкнете к жизни с машиной, и без нее уже не сможете.

А на счет "на дідька мені був цей геморой?" - то это Вы, уважаемвй Stup, скромничаете. Это Вы еще геморроя с новой машиной не видели! :? Ведь у Вас не было новой Волги? Или ВАЗа?.. А там дело не ограничивается терзаниями по поводу чехлов или полироля...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/#findComment-18514
Поділитись на інші сайти

Типичные впечатления человека ...

Ну, дякую. Типізували мене прямо в моєму ж "Бортовому". :)

Насправді, я описав все в занадто темних фарбах, все не так погано. Спробував, так би мовити, висвітлити подію ще і з такого боку. Можливо хтось прочитає, та і замислиться зайвий раз, або краще підготується до такої події, як придбання автомобіля.

З приводу ж порівняння з іншими покупками, то тут важко знайти аналог. Придбавши той самий комп'ютер можна побавитись ним, а потім на деякий час забути, а потім знов використовувати на повну силу. При цьому комп'ютер, в години простою, не буде вимагати обслуговування, фінансування і т.д. В такому ж мегаполісі, як Київ, при відсутності відповідної бази у вигляді гаража чи власного будинку автомобіль не дає про себе забути.

Та і яка ще покупка вимагає стільки відповідальності за своє та чужі життя, стільки самоконтролю та організованості?

Придбання автомобіля легше порівняти з народженням дитини. :P

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/#findComment-18517
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.