Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Придбання автомобіля легше порівняти з народженням дитини. :P

Ага, і сказати після цього - "на дідька мені був цей геморой?" :D:D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/page/2/#findComment-18520
Поділитись на інші сайти

На одометрі порядка 1110 км.

Загнав авто на стоянку, вирішив поміряти масло. Хвилин 15 пообтирав з порогів витекшу антикорозійку (я вже звик до сопливості моєї Ланьки :? :D ) потім провів маніпуляції з щупом і виявилось, що маслиця там рівно по поділку МІНімум. Вирішив почекати до ранку. Вранці та сама картина... Довелось відкривати заздалегідь припасену баночку Ессо і долити грам 200... Поверхневий огляд підкапотного простору моїм оком чайника ніякого діагнозу з приводу витікання масла не дав.

В той же день виявилась ще одна неприємність - знов забарахлив замок на капот. Цього разу він уже не закривав капот. Доведеться знов їхати до Оленевода, щось там підкручувати. Якийсь непутьовий замок мені дістався...

Позвонив в свій АЦ Голосіївський, уточнив скільки коштує ТО-0 для Ланоса. Сказали порядка 450 гривень. Ціна здивувала. Дешевше ніж в тому ж Картек-Авто, яке відкрилось недавно і ніби-то повинно би для початку ціни особливо не задирати. А якщо врахувати, що в мене ще й клубна картка є і АЦ Голосіївський наш партнер, то іще дешевше вийде.

До ТО-0 ще пару тижнів. Думаю за цей час ще повзнавати щось з цього приводу.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/page/2/#findComment-18761
Поділитись на інші сайти

Позвонив в свій АЦ Голосіївський, уточнив скільки коштує ТО-0 для Ланоса. Сказали порядка 450 гривень. Ціна здивувала. Дешевше ніж в тому ж Картек-Авто, яке відкрилось недавно і ніби-то повинно би для початку ціни особливо не задирати. А якщо врахувати, що в мене ще й клубна картка є і АЦ Голосіївський наш партнер, то іще дешевше вийде.

До ТО-0 ще пару тижнів. Думаю за цей час ще повзнавати щось з цього приводу.

Звідки такі ціни? Я в далекому 2003 році ТО-0 на КХРП пройшов гривень за 35. 10 взяли за мийку коліс і 25 за зняття/установку захисту двигуна. Хоча в сервісній книжці було записано, що безкоштовно.

ИМХО. Для Ланоса ТО-0 не потрібно, і наскільки я знаю воно взагалі відмінено.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/page/2/#findComment-18764
Поділитись на інші сайти

Звідки такі ціни? Я в далекому 2003 році ТО-0 на КХРП пройшов гривень за 35. 10 взяли за мийку коліс і 25 за зняття/установку захисту двигуна. Хоча в сервісній книжці було записано, що безкоштовно.

ИМХО. Для Ланоса ТО-0 не потрібно, і наскільки я знаю воно взагалі відмінено.

Ну, по-перше раніше дійсно ТО-0 було типу безкоштовне. Зараз його відмінили, але треба звернути увагу на точне формулювання фрази "відмінили безкоштовне ТО-0". Тобто тепер за нього доведеться заплатити.

З приводу варто чи не варто - на цьому сайті вже було немало дискусій з цього приводу. Почитавши ті дискусії я для себе вирішив таки зайвий раз побалувати машинку і перестрахуватись.

А ціни такі в основному через те, що в ТО-0 включається заміна мастила в двигуні та коробці (а це вже гривень 250) + заміна маслофільтрів і т.д.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/page/2/#findComment-18770
Поділитись на інші сайти

На вихідних нарешті виставлявся друзям за своє нове авто.

Ними було проведено критичний огляд, хтось хвалив, хтось категорично зачмирив (типу треба було брати Дачію Логан, вона на порядок крутіша)... 8)

Однозначно зійшлись в думці, що чорний колір автомобілю дуже йде.

В подарунок було отримано чохли на сидіння в прикольній червонясто-сірій гаммі. Потім два дні їх натягував, виділяючи по пару годинок на цю справу. Незважаючи на те, що чохли ніби-то призначені спеціально для Ланоса, натягуються вони, м"яко кажучи паршивенько. В самих чохлах є ряд речей, які не передбачені для того, щоб їх натягнути. В комплекті ідуть гачечки на резинках, якими ніби-то треба зачіпляти з натягом чохли за сидіння. Фішка тільки в тому, що зачіпляти ті гачки в основному немає за що. Особливо проблематично із заднім сидінням. Але зрештою натягнув, далі побачу - коли буде час та натхнення, може ще трохи побавлюсь з ними.

Потім помив машинку... За 15 хвилин після того, як мною любовно було витерто останню крапельку з кузова, пішов дощ. Хто би сумнівався?... :)

Вже починаю думати про магнітолку, хоча ще ніби трохи рановато мені магнітолка. Правда двигуна, коли стоїш на світлофорі оточений іншими дирчиками, все-одно не чутно.

На вихідні машина ночувала біля будинку - лінь мені було її ставити на стоянку і навіть у вихідні забирати її о 8 ранку. Такий новий розклад мені сподобався. Схоже на те, що тепер завжди буду машину ставити під під'їздом.

На одометрі порядка 1300 км.

Чекаю ТО-0...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/page/2/#findComment-19279
Поділитись на інші сайти

Вчора був наш дебютний футбольний матч на ЧС з Іспанцями... і не менш приємний дощ валив в Києві.

Сьогодні із вчорашнім настроєм вирішив черговий раз охарактеризувати машинку, грішки які за нею помітив і т.д.:

1. Кермо таки стукає конкретно, коли їздиш по "пральній дошці". З огляду на прочитані в форумі скарги зрозумів, що таке відбувається у багатьох, але не у всіх виліковується. Думав відкараскатись, але брязчить таки відчутно. Буду серйозно піднімати це питання на ТО-0.

2. При повороті, якщо кермо повернуте в своє крайнє положення, чутно як передні колеса (або лише одне з них) черкає за щось при обертання. Причому не постійно чеше, а черкає періодично обертанню так, ніби на колесі є гуля. Ось і ще одне питання на ТО-0.

3. Прокинувся і забрязкотів із новою силою вже одного разу вилікуваний плафон ліхтрая в салоні.

4. Після роботи підвозив двох співробітників. Сам я відрізняюсь невеличкими габаритами, а тут два вуйки масою по 100 кіло (один дещо більше 100, інший трохи менше 100) всілися на пасажирську сторону (заднє і переднє сидіння) і в мене защемило серце... Машину перекособочило як лодку на воді. Попросив пересісти по діагоналі - ніби вирівнялось. Плюс відразу відчулось, що двигун я прогрівав не більше хвилини... тяжко йому було волокти вищевказаний вантаж. Я собі заклявся в подальшому більш старанно прогрівати двигун навіть якщо поспішаю... Але така негативна реакція на відносно незначне навантаження мене дещо розчарувала...

5. Знову ж таки реально відчув "дерев'яність" коробки на непрогрітій машині. Щоб увімкнути перчу та другу передачу треба прикладати серйозні зусилля, а зусилля в таких речах завжди шкодять. Сподіваюсь справі зарадить заміна масла на хорошу синтетику, але ж це літо...

6. Сильно потіють вікна. В той же дощ коли сіло три чоловіка вікна запотіли миттєво. Бокові дзеркала також всі покриваються краплинами води. Підігрів заднього скла досить довго не дає ефекту в спробі висушити заднє скло навіть після закінчення дощу. Можливо скло і дзеркала треба чимось спеціальним натирати, щоб вони не потіли і не затримували на собі воду?

7. З метою уникнення того ж самого запотівання скла намагаюсь трохи відкрити віконце. Як результат, висновок - форма кузова така, що дощ дуже влучно потрапляє у навіть ледь-ледь привідкрите віконце. Починаю розуміти значну користь від вітровичків, яких в мене поки що немає. Тільки я би їх в такому разі назвав дощовичками. :)

8. Знову про дощ і його наслідки... Якщо у мокрої машини повністю відкрити багажник, то значні струмочки води стікають з нижніх кутиків кришки багажника прямісінько в сам багажник. Це така весела задумка конструкторів? :)

Ну це так, дрібниці... а в іншому все добре. :)

П.С. Сподіваюсь скоро написати не тільки саму констатацію проблемок, але й мої шляхи їх вирішення. 8)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/page/2/#findComment-19578
Поділитись на інші сайти

Шановний Stup! Дозволь висловити свої рекомендації з приводу деяких твоїх пунктів.

1. У мене також на початку спочатку машинка була "дубова" і кермо стукало. Я вирішив перевірити тиск у шинах. В мануалі вказано та й на СТО мені говорили, що треба, щоб було 2,2. Поїздивши так тисяч 10, я побачив, що йде знос резини по центру, причому більше видно його було на передніх колесах. А це, як відомо, від перенакаченості шини. Встановивши тиск 2,05, я відчув, що машинка побігла значно мякіше, нічого вже не стукало, знос резини припинився. Витрата палива абсолютно не змінилася.

4. Після запуску холодного двигуна намагайся прогрівати його на місці не більше 2-х хвилин, після чого рухайся зі швидкістю 25-30 км/год до 1 км. Для двигуна невеликі навантаження краще, ніж прогрів 10 хв на місці. Якщо все-таки є крайня необхідність рухатися швидше, то не розкручуй його. Хоча мушу зауважити у мене машинка на холодну тягне, що арабський скакун. Після прогріву, правда, стає спокійніше.

6. Так дійсно вікна запотівають у дощ. У цьому випадку я включаю трохи теплого повітря, інколи навіть гарячого, і швидкість обдуву на "4", після чого виключаю пічку, швидкість обдуву на "2-3" і холодне повітря.

7. Вітровичків немає, так як користуюся лише обдувом.

8. Точно так само. Відкриваю спочатку трошки багажник, щоб вода стікла на бампер, а потім повністю.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/page/2/#findComment-19585
Поділитись на інші сайти

Мужики, я когда с салона выехал, померял давление в колёсах, дык передние были накачаны 2.5 и 2.6, задние 2.2 и 2.4!

Так что рекомендую проверить давление...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/page/2/#findComment-19587
Поділитись на інші сайти

Мужики, я когда с салона выехал, померял давление в колёсах, дык передние были накачаны 2.5 и 2.6, задние 2.2 и 2.4!

Так что рекомендую проверить давление...

Угу, з тиском в мене теж були цирки. Ми коли з салона виїхали, то було сонечко і тепло. При відкритих вікнах почали відчувати запах ніби горілої гуми чи пластмаси. Зовнішніх візуальних ознак, звичайно, ніяких не було. Списали на те, що машина абсолютно нова і щось-то в ній повинно притертись. Одним із перших придбань був насос з манометром, який показав, що в колесах був тиск порятка 1.5 Правда потім виявилось що в тому насосі манометр трохи брехливий, але... Не виключено, що той запах горілого був саме наслідком зносу гуми через занижений тиск.

Зараз їзджу приблизно на 2.1

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/page/2/#findComment-19589
Поділитись на інші сайти

Ну от, вчора побубнів на машинку, а вона мені сьогодні підсунула западло. Хоча, винити, звичайно треба в першу чергу себе.

Коротше, обновив сьогодні машинку невеличким ДТП.

А діло було так - розвертався на досить широкому розвороті і там поряд відразу і запаркуватись планував. В момент коли моя машинка вже стояла поперек дороги почав потихеньку маневрувати, в якийсь момент натиснув ногою на зчеплення, потім на гальма і оп-па... через мій упор двома ногами (упор був не такий вже й сильний, звичайний) моє сидіння раптом взяло і від"їхало назад в результаті чого мої ноги втратили педалі, відпустилось зчеплення і авто посунуло вперед на припарковану там 9-ку. Попав йому рівно в кут заднього бампера рівно серединою свого бампера в результаті ніби як піддів його знизу. А 9-ка ще й поперла трохи вперед і переднім бампером вперлась в бетонний забор.

На спрацювавшу сигналку за хвилину підбіг похилого віку чоловік і за свої пошкодження (трохи пом'ятий задній і передній пластмасові бампера, які потім на сонці і розпрямились) попросив немало-небагато, а 200 американських паперів. В результаті виклик ДАІ, 2 години всяких оформлень, суперечок. Як результат від мене пішло 100 бакінських постраждалому ну і трохи гривенят міліціонерам. Без записів в талон і т.д. Ще мене очікує штраф (пообіцяли невеликий).

З моїх пошкоджень - пошкоджена/погнута бляшка номера і пластмаски на яких він кріпиться, а також решітка. А також ледь-ледь погнутий капот прямо під фірмовим значком Daewoo.

Тепер думаю, де би це виправити з найменшими витратами.

П.С. Незважаючи на те, що все пройшло більш-менш вдало (наскільки це може бути взагалі вдало) сиджу в шоці і думаю... :evil:

П.П.С. Народ, а ні в кого не було таких приколів із сидінням? В мене воно від"їзджає вже не вперше. Правда щоб так конкретно, то це перший раз.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/page/2/#findComment-19732
Поділитись на інші сайти

когда двигаешь сидушку - обязательно ерзай на ней вперед-назад до щелчка. только после этого едь. прикол довольно опасный

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/page/2/#findComment-19735
Поділитись на інші сайти

Да, ситуация не из приятнейших! :(

Держись.

Где исправить данный баг - поройся на форуме, там кажись PRESSA оставлял контакты какого-то чудо мастера, который делает нормально и цены у него божеские.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/page/2/#findComment-19739
Поділитись на інші сайти

Починаю розуміти значну користь від вітровичків, яких в мене поки що немає. Тільки я би їх в такому разі назвав дощовичками. :)

Вітровички-дощовички звісно річ дуже гарна. І від попадання дощу захищає, і екстер'ер покращує. Але. Ланос/Сенс і без того хвориє на обзорність упред через занадто широкі стойки вітрового скла, а ці забавки його ще погіршують.

Тому я, побавившись вітровичками-дощовичками приблизно пів року, викинув Їх геть. Жалкую тепер тільки про паперці з портретами видатних українських діячів, що так важко дістаються і так марно витрачаються.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/page/2/#findComment-19899
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Не пройшло і місяця, як показник одометра перевалив за 2К і на числі 2166км. я вже був на СТО для проходження ТО-0.

Почитавши численні відгуки та рекомендації було прийнято рішення залити в двигун мастило Castrol Maganatec 5w40 а саме ТО проходити на Картек-Авто.

В п'ятницю зателефонував і без проблем записався на ранок понеділка. Мені повідомили, що СТО працює з 8:00, але прибувши туди десь в 8:05 я опинився вже третім чи четвертим в черзі - я черговий раз переконуюсь, що автомобілі не дають спати своїм власникам. :D Тим не менше, за 5-10 хвилин оформили наряд, я підігнав машинку, на сидіння водія і кермо відразу одягнули захисний поліетилен і загнали в бокс до майстра.

Не дивлячись на те, що ТО-0, як таке, для Ланосів відмінили, але на станції вже, схоже, зрозуміли чого треба бережливим Ланосоводам і відразу призначили наступний регламент робіт (цитую по виданому мені наряду, ціни уже з врахуванням клубної знижки:(

1. Технічне обслуговування ТО-0 (2000км) - 130.25 грн.

2. Захист піддона картера зняття/установка - 12.96 грн.

3. Двигун - промивка малом - 16.20 грн.

Технічне обслуговування, по словах менеджера, включає в себе візуальну перевірку, обтяжку, регулювання розвалу/сходження і контроль СО. Не знаю, наскільки і як все це було виконано, бо не слідкував за роботою майстра, а поїхав на роботу. Єдине, що трохи бентежить - це платне зняття/установка захисту двигуна, але менше з тим...

Витратні матеріали, які пішли на ТО-0:

1. ВАМП Мастило промивочне (4*4л) - 27.00 грн.

2. Мастило Castrol Magnatec 5w40 (4л) - 190.80 грн.

3. Фільтр мастильний Lanos - 16.20 грн.

Разом ТО-0 обійшлось мені в 394 грн. з врахуванням нашої клубної 10% знижки.

Приблизно так, як і обіцяли, годинки за 3, мені зателефонували і повідомили, що можна машинку забрати в готовому вигляді. У мене на роботі був напряг і я запитав чи можна залишити в них автомобіль до ранку, на що отримав ствердну відповідь - "без проблем".

Вранці заскочив на СТО, мені повернули ключі, видали наряд і пропуск на виїзд. Заглянув під капот, поміряв масло. Все чудово, масло в двигуні прозоре, як сльоза, порівняно із тією смолянисто чорною рідиною, що в мене була в двигуні напередодні. 8)

Обтяжку, напевне, все-таки робили, бо один ковпак на колесі був встановлений не цілком щільно і ударом кулака був встановлений на місце. :)

Крім ТО-0, перед здачею машинки майстру, я жалівся на стук кермової рейки при їзді по пральних дошках. Коли забирав машинку мені сказали що ніякої патології в кермі визначено не було і можливо виконана обтяжка допоможе. Відразу додали, що якщо проблеми будуть виявляти себе, то щоб приїзджав повторно - будуть розбиратись більш детально.

Одним словом, на Картек-Авто мені сподобалось - все культурно, розмірено і т.д. Як загальне побажання, то хотілось би якогось більш детального опису виконаних робіт, виявлених дефектів і т.д. Але, думаю, така штука відсутня на всі СТО, а при бажанні можна було б, напевне, заглядати майстру під руку. Але на те і є хороші, якісні СТО, яким довіряєш і залишаєш/забираєш машинку із впевненістю, що все буде гаразд.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/page/2/#findComment-20911
Поділитись на інші сайти

Із новопридбань:

Отримав у подарунок кльові атласи автомобільних доріг України та Києва, а також компресор від прикурювача з манометром і ліхтарем.

Компресор випробувати ще не було нагоди, а атласами користуюсь регулярно і з великою користю. :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/page/2/#findComment-21041
Поділитись на інші сайти

Не пройшло і тижня(а точніше 2 дні) після нульового ТО, як вночі в гаражі витекло половину масла з двигуна. При цьому авто за 300 км від Києва. Дзвінок на "Картек", де робилось ТО-0 - хлопці все зрозуміли з пів-слова, вибачились, сказали, що судячи з усього це бракований фільтр і я не перший такий за останній час.

Фільтр довелось купити і замінити самому. Масло також довелось купити (2л) і долити.

В результаті вийшло, що приїхав в "Картек" через тиждень після ТО-0. Мені компенсували 2л масла, на додачу ще дали майже повну літрову пляшку. Фільтр мій міняти не стали, бо він і так нормальний.

Коротше, поки що "Картеку" респект! :) З ними і поговорити можна, і порадитись. І не жмуться вони, особоливо коли розуміють, що самі напартачили. :)

Розпитував в них ціни на деякі речі, які хотів би собі поставити (цитую по-пам'яті, тому не зовсім точно:(

Фаркоп - 1600 грн (з роботою);

ГБО - 2600 грн (з роботою і з врахуванням знижки);

Молдінги бокові - 180 грн (+ 110 грн робота);

Молдінги на бампера - 160 грн (+ 62 грн робота);

Установка магнітоли - 110 грн (+ шахта, + європерехідник);

За останні два дні всім серцем зненавидів пробки. Їдучи по Києву в період з 9:00 до 19:00 практично гарантовано потрапиш в 1-5 пробок/тянучок. :(

В звязку з цим думаю найближчим чином таки нашкребти грошенят на магнітолку...

Ну і починаю серйозно задумуватись на орендою гаража, щоб машинкою користуватись не вимушено щодня, а тоді коли дійсно треба чи коли просто хочеться.

П.С. Є в наявності мало не повна літрова банка Esso 10w40. Мож кому з новачків треба для доливки і т.д. - подарую безвозмездно. :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/page/2/#findComment-21792
Поділитись на інші сайти

Сьогодні нарешті не забув забрати з бардачка свій блокнотик із записами про залитий бензин. Нескладні підрахунки показали, що на момент проїханих мною 2860 км машинка з'їла 223,4 літрів бензуса, що означає, що середня витрата палива дорівнює близько 7.8 літрів на сотню км. Показник непоганий, але і не дуже, щоб хороший, враховуючи, що трохи більше половини подоланої відстані була траса.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/page/2/#findComment-21909
Поділитись на інші сайти

В неділю (09.07.2006) планував їхати з ланосоводами кудись на річку відпочити, але по ряду обставин така поїздка стала неможлива і тому було вирішено врешті поїхати на Перова і трохи там прицінитись.

Основною метою був тахометр зі стрілкою, яких, за порадою одноклубників в пятницю, на Перова повно і коштують порядка 150грн.

Походивши по ринку півгодинки визначив, що з тахометрами проблема. Насправді їх на точках зовсім небагато, а ті що є діляться на дві частини - аналогові (зі стрілочкою) коштують порядка 300-400грн. і то нема в наявності і т.д. Було ряд електронних тахометрів, але я все-одно планую кипити якийсь БК типу "Каштан", тому електронні мене не цікавили.

Натомість я почав цікавитись зовнішніми примочками, яких на ринку значно більше. В результаті купив:

Молдінги бокові, пластикові, з написовм Lanos - 85 грн.

Мухобойку - 200 грн.

Сіточку на решітку радіатора - 34 грн. (по 1 грн за сантиметр ширини)

Вайт-спирит - 5 грн за 0.5л

Прибувши додому, взявся із дружбаном все це прилагоджувати до свого авто.

Почав з мухобойки. Помив і протер передню частину капота. Обезжирив вайт-спиритом. Почав приміряти мухобойку до капота. Відразу стали помітні огріхи, які без прикладанні нізащо не помітиш. Мухобойка виявилась не зовсім симетричною і, таке враження, що виготовлялась вручну на колінах. З одного краю кутик більш загострений, з іншого трохи плавніший. До капота він прилягає постільки-поскільки, виступає там, де ніби не повинен виступати і т.д.

Тим не менше, було знайдене якесь, найменш потворне для мухобойки положення. Після чого ми здерли захисне покриття з самоклейок і аккуратненько приліпили. Полоски самоклейки, в звязку з нещільним приляганням деталі до капота не скрізь приклеялись повною своєю площею, але вдіяти з цим щось не виходило. Але в цілому приклеялось міцно і досить рівно. Відійшли, подивились... спереду виглядає дуже круто, особливо в звязку з тим, що машинка в мене чорна і сама мухобойка теж чорна. Якщо ж на капот дивитись з боку салона, то добре видно білі самоклейки. Не дуже естетичне явище. Залишається або почекати поки вони потемніють від бруду, або підфарбувати їх з торця чорним маркером. Для тих, хто колись буде клеяти мухобойку раджу підфарбувати торці перед тим, як клеяти.

Далі прийшла черга молдінгів. Процедура омивання і обезжирювання така сама. Для натягнули резинку і так само в два прийоми - спочатку прикладали і дивились скільки де треба відступати. Знову ж таки кинулось в очі, що навіть така найпростіша річ, як молдінги теж далекі від ідеальної симетричності і виготовлені на тяп-ляп.

До речі, поки клеяв молдінги то знайшов на передніх дверях водія характерну вмятинку, ніби на стоянці хтось необережно відкривав двері і бацнув моїх дверях. Вмятина практично непомітна, та ще і попала якраз під молдинг, що в черговий раз підтвердило їх корисність.

Ще одне враження - поки клеяв, застосовував силу для притискання молдінгів і мухобойки до корпуса... Вразила непотужність матералу(жесті) корпуса - все буквально легко прогинається і "грає"... :?

На те, щоб встановити сіточки під решітки радіатора, не вистачило натхнення. Та і досі немає чіткого уявлення, як це краще зробити. Якщо хтось це робив сам, то в мене велике прохання - може покажете як це робити кращим способом, чи навіть допоможете (з мене пивасик гарантовано 8) ). Просто є кілька можливих варінтів встановлення - на болти/шурупи, на клей, примотати дротом...

П.С. Чесно кажучи ринок Перова мене втомив і зовсім мені там не сподобалось. В майбутньому буду намагатись туди не потрапляти. :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/page/2/#findComment-22229
Поділитись на інші сайти

я делал так:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

результатом доволен

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/page/2/#findComment-22302
Поділитись на інші сайти

Судя по большинству машин, что я вижу, народ не мудрствуя лукаво просто вставляет сетку между решеткой и декоративной (под хром) облудой на штатные винты/болты.

У меня сетка вклеена силиконовой мастикой изнутри штатной облицовки, которая перед этим (но после удаления перегородок) была окрашена в цвет кузова.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/page/2/#findComment-22361
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

На останніх вихідних була нагода присвятити трошки часу своєму автодирчику.

В планах було - встановлення приборки з тахометром і встановлення все

тієї ж сіточки під решітку радіатора.

Почав з приборки. Почну з того, що довго мене мучила думка - чи потрібен

мені цей тахометр чи може продати придбану панель приборів комусь, хто

більш впевнений в необхідності тахометра. Але додаткову роль зіграв той

факт, що стандартний БК Каштан не підходить на мій Ланос 2006-го року

вмпуску по тій банальній причині, що в моєму стоковому годинничку вже

дві кнопки, замість трьох. А значить додаткові фішки, які надає БК мені

ще не скоро світили. Обдзвін СТО показав, що народ не так часто

переставляє приборки і нема впевненості, що щось із цього вийде.

Лідерами виявились Картек, Мотори, Вірту.

На Картек сказали, що буде коштувати гривень 60 така операція, але

зрештою відмовились її виконувати по незрозумілих причинах. Мабуть

переживали за гарантійність виконаних робіт. Шкода. :(

На Моторах електрик невпевнено сказав, що операція займе годинки півтори

із розрахунку 60 грн. за нормогодину. Але в цю суботу електрик вже був

наперед зайнятий якимсь іншим ділом.

На Вірту просто сказали, що справа буде коштувати 120грн. Відсутність

ньюансів, а також надзвичайно близьке розположення від точки моєї

дислокації зіграло роль на користь Вірту. Однак хотілось додатково

обговорити з ними питання ціни.

Отже, в суботу зранечку їду на Вірту. Я там був вперше і, скажу зразу,

зовні СТО мене позитивом не вразило. Знаходиться воно на вузесенькій і

жахливо розбитій вуличці. Площа самого СТО, наскільки я міг судити, дуже

маленька. Все тісниться на одній купі. Але це фігня, якщо по-крупному.

Під'їзджаю, заглядаю в калітку, виходить майстер. Кажу так і так, звонив,

питав чи можна замінити приборку, сказали можна. Майстер уточнив, яку

ціну казали по телефону. Ну, я і кажу, що казали 120, але мене ця ціна

трохи бентежить.

Майстер без слів іде в свій закуток виносить дві викрутки, сідає в мою

машину на місце водія. А машина моя весь цей час так і стоїть при дорозі

на міні стояночці. Ну, перше що кинулось в очі, що сів він прямо так, як

і був - в робочому комбінезончику, який візуально чистотою не

відрізнявся. В Картеку хоч плівку на сидіння і руль одягають... але

менше з тим... За хвилин 10, не встаючи з того сидіння, майстер виконав

заміну панелі приборів за допомогою цих двох викруток. Ніяких особливих

маніпуляцій з дротами не проводилось - витягнув штекер, вставив штекер.

Стометровий тест-драйв показав, що віс лампочки працюють, всі стрілочки

показують інформацію схожу на правду, в тому числі тахометр. Що сказати

- майстер добре знає свою справу! Я йому щиро подякував і уточнив,

скільки фінансів з мене тепер причитається. І наткнувся на ту ж цифру -

120 грн. Ну, я ж не на базарі, торгуватись не став. Тим більше, що сам

винен, що не уточнив ціну до виконання робіт. Та і підсвідомо був

готовий заплатити таку суму. Отримав 5% знижку за приналежність до

Ланос-клуба, розрахувався і пішов. До речі, при згадці про Ланос-клуб

ніяких додаткових перевірок в вигляді картки, чи хоча б наклейки з мене

не вимагалось. Напевне це класно для одноклубників. А може просто ціна

була така завищена, що сперечатись ніхто не став би. :?

Резюмую. Розумію, що професіоналізм і знання повинні відповідно

оплачуватись, але здається мені, що будь-яка ціна повинна грунтуватись

на якихось нормах, прейскурантах і т.д. Чомусь я поїхав з того СТО із

яскравим відчуттям, що мене розвели. Відчуття неприємне, а тому

стараюсь в місця, де мене розводять більше не потрапляти.

P.S.. Уважно спостерігав за майстром підчас розборки і зняття панелі

приборів. Так що якщо комусь потрібна буде в цьому допомога -

звертайтесь. Зробим цю "складнющу" справу безкоштовно. ;)

P.P.S. До речі, на купленій мною приборці було аж 16230 км, а в моїй

рідній на момент заміни - 3330 км. Так що машинка моя за 10 хвилин набрала досвіду аж на 13 тисяч, майже. :?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/page/2/#findComment-23788
Поділитись на інші сайти

Пункт два на цих вихідних - сіточка під решітку радіатора.

Зразу вирішив не виламувати пластмасові ребра з решітки, а просто пристосувати сіточку під неї.

Спочатку зняв решітку і прикладаючи листок А4 створив щось схоже на викрійки. В результаті для закриття сіточкою решітки радіатора я мав вирізати 4-ри майже симетричних елемента - 2 більших і 2-менших (внутрішніх). Почав я з більших елементів. Ножниць по-металу в мене немає, тому перекусував сітку кусачками. Так от порада №1: Таки роздобудьте собі десь ножниці - вони на порядок полегшать Вам роботу а також результуючий виріб буде більш аккуратним. Як альтернативу, напевне, можна викоритати болгарку.

Далі, коли перша сіточка була вирізана почав її прилагоджувати під решітку. Сіточку прокладав між решіткою та капотом і закріпляв все це штатними болтами. В результаті народилась порада №2 : бажано, щоб сам матеріал сіточки був все-таки на основі переплетеного і спаяного дроту, а не пресованої продірявленої жесті, як в мене. І щоб по товщині ця сіточка була як можна тонша.

Незважаючи на використання викройок, після встановлення першої сіточки виявилось ряд вдосконалень, які я застосував при вирізанні другої сіточки.

Результат вийшов ось такий:

Фото 1. Вигляд зовні.

pic.php?mode=large&pic_id=4001

Фото 2. Вигляд зсередини.

pic.php?mode=large&pic_id=4002

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/page/2/#findComment-23815
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Після двох місяців їзди в автомобільній тиші із діркою на місці магнітоли вирішив, що вже достатньо непогано відчуваю движок і можна, нарешті обзавестись мазичкою.

В звязку з тим, що в моєму базовому Ланосі 2006-го року випуску не було в комплектації жодної колонки, було прийнято рішення підійти до справи із всією серйозністю і поставити відразу хорошу аудіокомплектацію.

Після розглядування магнітол чомусь мені в серце запала Sony CDX-F5550EE, тому з магнітолою питання було вирішене. Потім поговорив з Olenevod-ом і домовились, що всю начинку, включаючи магнітолу і колонки він візьме сам. Також було вирішено зробити вібру передніх двірей і задньої полички.

Потім почались нескладухи. Сонька на сайті Автозвука чомусь подорожчала баксів на 10, а майстер Olenevod пішов у відпустку. Потихеньку почав схилятись до того, щоб купити магнітоку самому, а далі буде видно, коли майстер з відпустки вийде.

З магнітолою мені поталанило, купив її ж (CDX-F5550EE) новеньку з рук у одноклубника (за що йому окреме дякую) і значно дешевше ніж в магазині. У нього ж викупив його стандартні передні колоночки, одну з яких ми разом, в якості урока по установці, поставили мені в двері водія.

Коли Olenevod вийшов з відпустки, то його відразу зайняли роботою на тиждень вперед, а свербучка по музиці вже була наболівшою, тому вирішив поки все поставити сам в бюджетному варіанті.

Поїздка на Карадачі вилилась в покупку перехідника для магнітоли (30 грн.) і нестандартної шахти під магнітолу (40 грн.) Після марних спроб пристосувати куплену шахту підручними методами і малою кров'ю поїхав на карадачі і поміняв ту шахту на рідну із доплатою в 20грн.

Далі сам встановив магнітолку (все стало без проблем і відразу, правда я все-таки перевірив перед тим відповідність проводків по інструкції) і другу колоночку в передні двері. Вся проводочка від антенни і магнітоли в автомобілі таки була проведена - це називається радіопідготовка.

Записав пару дисків з прикольним музлом (на даний момент топовою для себе вважаю саундреки з фільма "Токійський дріфт" :D ) і гнасолоджуюсь поїздками з музикою.

Не будучи метром музикального слуха і особливим естетом в чистоті звука можу сказати, що звук в моїй голяцькій конфігурації мене поки що влаштовує, якщо не підкручувати сильно голосно. :) При підвищенні звуку явно відчутне брязчання дверей, як зсередини так і зовні. Так що як тільки з'являться фінанси та натхнення - все-таки звернусь до майстра з метою встановлення кращих передніх динаміків + задніх динаміків + вібра.

P.S. До речі, якщо в когось завалялись стокові задні динаміки, то з радістю викуплю їх у власника. :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/page/2/#findComment-27085
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

Вчора таки перевзувся в куплену на днях GoodYear UG7.

Добре що існують цілодобові шиномонтажі, а то з моїм режимом я би до весни возив зимову гуму в багажнику.

За процедуру зняти-розбортувати-забортувати-відбалансувати-поставити заплатив 68 грн. Все зробили швидко і, на мій погляд, якісно.

Перші враження від нової гуми - просто супер. Хоча немає ще ні снігу ні льоду та і температура не така низька, але таке враження, що машина всіма колесами прямо-таки вчепилась в дорогу. Далі буде видно.

Заодно взнав, що на стоковій гумі Debica навіть нема помітки AS (All Seasons). А я чомусь думав, що вона всесезонка. :shock:

Коротше, треба ту Дебіцу продавати нафіг.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/page/2/#findComment-40331
Поділитись на інші сайти

Мда, не знаю навіщо, але купив собі накидку на сидіння з обігрівом від прикурювача. Коштує в Метро порядка 53 грн.

Стабільно виникає проблема при заведенні холодного авто - заводжу при натисненому зчепленні, а коли зчеплення відпускаю машина глохне.

Виклав дану проблемку на обговорення тут:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Найближчим часом хочу поміняти собі принаймні один підкрилок, встановити пильники кермових тяг і поставити нормальні бризговички.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/946-bortoviy-zhurnal-stup/page/2/#findComment-40547
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.