Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Привіт,Одноклубники!!!Розпочну БЖ свого другого автомобіля,на сьогодні це DAEWOO Lanos T150SE(сірий колір).

До цього був "щасливим" власником SENSa,але вирішив продати і підшукувати саме Ланос(був відповідний бюджет,ну і звик я до них-подобаються).

Що ж продовжимо про СІДа.

Авто придбав з рук,з пробігом 170000.Звісно є певні косяки,але вони виправляються потихеньку.Комплектація SE(ГП,подушка водія,ЕСП передні,кондиціонер,праве електр.дзеркало).

Щодо косяків,то на даний момент це піддимлення після довгого простою,але скоро цю проблему виправлю і надіюсь на позитивний результат.

В планах змінити магнітолу,акустику і добратися до головного світла(це якісний галоген або лінзи).Бі-ксенон зняв після покупки відразу))

Ну і далі буде....

Фото додам вже пізніше)

 

всім добра)

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94526-bortoviy-zhurnal-sid-t-150/
Поділитись на інші сайти

Первый раз слышу чтобы снять биксенон ради тусклого жёлтого света, уж лучше было докупить просто линзы и лампы под них и поставить на существующие блоки розжига и проводку.

Какого года лань, что так много намотал км. Без газа ?

А в общем с покупкой)

Змінено користувачем vzx
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94526-bortoviy-zhurnal-sid-t-150/#findComment-2172722
Поділитись на інші сайти

54 минуты назад, vzx сказал:

Первый раз слышу чтобы снять биксенон ради тусклого жёлтого света, уж лучше было докупить просто линзы и лампы под них и поставить на существующие блоки розжига и проводку.

Какого года лань, что так много намотал км. Без газа ?

А в общем с покупкой)

Так лінзи в планах,а тей біксенон що був-це катастрофа.Зараз стоять ОSRAM NB.Так він краще того китайського г*мна)

Випуск 2005,без газу і не було.Авто знаю просто.

 

Дякую))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94526-bortoviy-zhurnal-sid-t-150/#findComment-2172733
Поділитись на інші сайти

Поздравляю с открытием БЖ. Вливайся) Со светом потом разберешься, Осрамы пойдут) Я сам в неких рядах противников нештатного ксенона...но это "фломастеры")

Советую решить вопрос с дымом сразу, а остальное уже по ходу

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94526-bortoviy-zhurnal-sid-t-150/#findComment-2172736
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Ukraine4u сказал:

Поздравляю с открытием БЖ. Вливайся) Со светом потом разберешься, Осрамы пойдут) Я сам в неких рядах противников нештатного ксенона...но это "фломастеры")

Советую решить вопрос с дымом сразу, а остальное уже по ходу

Дякую)

-щодо світла.Є біксенон який ,біль-менш,нормально світе з 4300К,але в мене стояв китайський ноунейм на 6000К,то це жах.

-по задимленню,то у вівторок на ремонт і визначення причини.Є здогадки щодо неякісних сальників клапанів,але побачимо.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94526-bortoviy-zhurnal-sid-t-150/#findComment-2172757
Поділитись на інші сайти

9 часов назад, controler сказал:

.....

До цього був "щасливим" власником SENSa,але вирішив продати і підшукувати саме Ланос(був відповідний бюджет,ну і звик я до них-подобаються)...

 

Сорри за мыло, но Сеня двиглом не потянул запросы или комфортом? Какой ДВС на Ланосе?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94526-bortoviy-zhurnal-sid-t-150/#findComment-2172793
Поділитись на інші сайти

20 минут назад, zheka84 сказал:

Сорри за мыло, но Сеня двиглом не потянул запросы или комфортом? Какой ДВС на Ланосе?

з двигуном проблем не було,точніше до нього не лазив і не розбирався(пробіг на момент продажу був 180000),а ось коробка реально виносила мозок.Що я вже туди не лив і скільки не перебирав(а було це 4 чи 5 разів),то шуми не покидали салон.Я її чув,вона мене бісила.Ну і трохи комфорту мало(хоча все можна було встановити,але не встиг...точніше вже й не хотілось).

 

п.с. хоча хто не сідав,то дивувався чого я до неї маю притензії))

п.с.с. двигун 1,5(8клп).Тут тиша і спокій на душі.

Змінено користувачем controler
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94526-bortoviy-zhurnal-sid-t-150/#findComment-2172798
Поділитись на інші сайти

Що ж,продовжуємо далі по косякам.

-електро антена.

Не розберусь в чому причина:wacko:Антена витягується і в самому кінці ніби скакає(пару разів) і такі ж трабли при вимкненні.На вихідних ще раз розберу,але поки ідей немає...

 

Змінено користувачем controler
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94526-bortoviy-zhurnal-sid-t-150/#findComment-2172800
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

питання по диму вирішено.

була проблема в маслознімних кільцях+замінив сальніки(хоча були хороші).А так все норма,їздимо далі.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94526-bortoviy-zhurnal-sid-t-150/#findComment-2173811
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

пробіг СІДа вже 172000.

потихеньку допрацьовую косяки від поперднього власника.

-замінив відразу всі фільтри.

-заміна передніх гальмівних шлангів.

-встановлення нової сигналізації+доводчик на два вікна.

-промивка системи вентиляції(промивка випаровувача,повітропроводів і т.д.).Використовував засіб Хадо(саме пінний+промивка випаровувача).

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94526-bortoviy-zhurnal-sid-t-150/#findComment-2177048
Поділитись на інші сайти

Трохи фото мого SID-a)+клубна наліпка

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94526-bortoviy-zhurnal-sid-t-150/#findComment-2177788
Поділитись на інші сайти

Друзі,будь ласка,порадьте зимові коврики з високим бортом.

В мене на СЕНСі були,але вони трохи грубішали при низьких температурах((

Дякую:beer:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94526-bortoviy-zhurnal-sid-t-150/#findComment-2177789
Поділитись на інші сайти

Привет, сосед! Машинка симпатичная. 1000000 км без поломок!

Подпишусь:popcorn:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94526-bortoviy-zhurnal-sid-t-150/#findComment-2177813
Поділитись на інші сайти

В 31.07.2017 в 07:59, zenit-ny сказав:

Привет, сосед! Машинка симпатичная. 1000000 км без поломок!

Подпишусь:popcorn:

Привіт)Дякую.Надіюсь так і буде

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94526-bortoviy-zhurnal-sid-t-150/#findComment-2178244
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Відчувалось вібрація в руль після 80 км/год. і відразу згадав про пластикові кільця на ступицях(були не в гарному стані).Придбав із алюмінія.Тепер і колесо нормально центрується і пропала вібрація керма.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Змінено користувачем controler
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94526-bortoviy-zhurnal-sid-t-150/#findComment-2179196
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

можна було і пластикові поставити...

Скільки дали грн за алюмінієві?

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94526-bortoviy-zhurnal-sid-t-150/#findComment-2179200
Поділитись на інші сайти

16 хвилин тому, jason_ua сказав:

@controler можна було і пластикові поставити...

Скільки дали грн за алюмінієві?

Пластикові деталі на таких вузлах для мене не варіант.Я на  СЕНСі точив стальні під БОРБЕТИ(доречі у Вас купував).Гарні були диски,пішли з авто.

300 грн за комплект.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94526-bortoviy-zhurnal-sid-t-150/#findComment-2179202
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 ці кільця ніяке навантаження не приймають, просто служать для правильної відцентровки диска.

Гаразд, не будемо флудити! Нехай приносять диски і кільця задоволення! :) 

:beer:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94526-bortoviy-zhurnal-sid-t-150/#findComment-2179213
Поділитись на інші сайти

17 годин тому, jason_ua сказав:

@controler ці кільця ніяке навантаження не приймають, просто служать для правильної відцентровки диска.

Гаразд, не будемо флудити! Нехай приносять диски і кільця задоволення! :)

:beer:

Ну як це не несуть,адже диск тримався лише на колісних болтах.А зараз він сидить на заводському виступі ступиці,а болтами лише кріпиться до ступиці.

Стальні(стокові) диски не тримаються ж лише на болтах:)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94526-bortoviy-zhurnal-sid-t-150/#findComment-2179280
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 всі диски тримаються на болтах. Центровочні кільця лише для центрування диска, щоб не били, якщо криво поставити.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94526-bortoviy-zhurnal-sid-t-150/#findComment-2179321
Поділитись на інші сайти

1 година тому, jason_ua сказав:

controler всі диски тримаються на болтах. Центровочні кільця лише для центрування диска, щоб не били, якщо криво поставити.

Пост Вершинина про кольца.

 

"Центровочные кольца для литых дисков

Если вы читаете эту статью, значит, вы являетесь или будете обладателем литых дисков. И сейчас вас мучает вопросы: "Зачем мне нужны центровочные кольца для литых дисков? Не пустая ли это трата денег?" Ответ вы получите ниже.

Поскольку литые диски, в большинстве случаев, не выпускаются специально для конкретной марки автомобиля, они должны быть максимально универсальными и подходить всем. А значит компания производитель для того чтобы их диски можно было установить практически на любой автомобиль делает центральное посадочное отверстие в диске с максимально большим диаметром. Тем самым уменьшая возможность того что диск не сможет зафиксироваться на выступе ступицы, хотя в большинстве случаев диск не фиксируется жестко, а значит все ударные нагрузки будут приходиться не на выступ ступицы, а на болты или шпильки, что будет приводить к скорому срабатыванию последних. Плюс ко всему существует очень высокая вероятность того что ось колеса будет смещена и данное смещение не сможет исправить балансировка.


Все выше сказанное преподнесет вам целый букет проблем. Начинается все с радиального биения колеса, что в свою очередь отражается на всей подвеске автомобиля (биение рулевого колеса на скорости, неоднородный износ шин, вибрация кузова, быстрый износ резиновых деталей подвески, рулевой рейки, шаровых опор и амортизаторов, а также самоотворачивание болтов предназначенных для крепления колес). 


Если учесть что помогут вам лучше зафиксировать диск на выступе ступицы, то все вышесказанные проблемы отпадут сами собой. Если конкретнее, то центровочный диск уменьшает смещение оси колеса в 10 раз, а этого вполне достаточно чтобы оно никак не отражалось на езде, а значит и на износе деталей вашего автомобиля.


Можно подробнее рассмотреть статистические данные для подкрепления вышесказанных слов. Если литой диск устанавливается без центровочного кольца, смещение колеса против оси ступицы будет иметь значение от 0.5 мм (зависит от отличия диаметров центрального посадочного отверстия, но в большинстве случаев значение одинаковое). Обычно биение колеса начинается после достижение автомобилем отметки в 100 км. После установки центровочного кольца зазор составляет 0.05 мм, то есть, в 10 раз меньше и является насколько малым, что биение колеса не наблюдается.


Если рассмотреть материалы, из которых изготовляются центровочные кольца, то их можно поделить на металлические (в основном алюминий) и пластиковые. Пластиковые кольца можно записать в категорию одноразовых, все это поясняется низкой износостойкостью материала. Если учесть что алюминий более прочный материал, то в большинстве случаев выбор покупателей приходиться на него. Хотя если учесть что пластиковые центровочные кольца боле дешевые, то все зависит от вашего кошелька и "вкуса".


В некоторых случаях центровочные кольца для дисков не требуются (если колесо будет нормально отцентрировано болтами или шпильками), наличие дефектов можно проверить во время движение. Если сопоставить цену ремонта автомобиля после эксплуатации без центровочных колец и с ценой самих адаптеров, то можно смело сказать, что центровочные кольца будут намного экономично-выгодными и автомобиль ваш прослужит дольше, ведь чем меньше износ ходовой, тем меньше износ двигателя.


В конечном итоге, я надеюсь, вы получили ответы на свои вопросы и определились с материалом, из которого будут изготовлены ваши центровочные кольца. Теперь главное найти колесные диски, которые вам по душе."

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94526-bortoviy-zhurnal-sid-t-150/#findComment-2179331
Поділитись на інші сайти

1 час назад, jason_ua сказал:

controler всі диски тримаються на болтах. Центровочні кільця лише для центрування диска, щоб не били, якщо криво поставити.

Не пиши глупости. Болты фиксируют диск к поверхности ступицы. За горизонт отвечает выступ ступицы, величину которого, в случае с неродными дисками, компенсирует проставочное кольцо. А теперь представь, что кусок пластика каждый пройденный километр находится между молотом (диском) и наковальней (выступом ступицы). Сколько оно проживет?

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 боюсь, что не все читали Вершинина. А зря.

зы. Тот колхоз, что ты показывал - это от Жигуля (отверстия под штифты). В жигуле разболтовка 4х98, вот они и рассверливали под ланос 4х100. Только сейчас дошло. :lol:

 

Змінено користувачем zenit-ny
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94526-bortoviy-zhurnal-sid-t-150/#findComment-2179334
Поділитись на інші сайти

Читайте гугл, там інформації море про кільця.

Вони того і називаються центруючі. 

Я за 10років ще не бачив ніодного пластикового кільця, якеб було з тріщинами і іншими дефектами.

 

Центровочные кольца для дисков - все что нужно знать 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94526-bortoviy-zhurnal-sid-t-150/#findComment-2179346
Поділитись на інші сайти

2 години тому, zenit-ny сказав:

зы. Тот колхоз, что ты показывал - это от Жигуля (отверстия под штифты). В жигуле разболтовка 4х98, вот они и рассверливали под ланос 4х100. Только сейчас дошло. :lol:

 

Може й диски були звідти,тому поставили ті пластини.Короче ліпили що бачили.

23 хвилини тому, jason_ua сказав:

Читайте гугл, там інформації море про кільця.

Вони того і називаються центруючі. 

Я за 10років ще не бачив ніодного пластикового кільця, якеб було з тріщинами і іншими дефектами.

 

Центровочные кольца для дисков - все что нужно знать 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

Добре,Ваша думка буде при вас,а моя буде така.

Просто я ці пластикові  просто повідривав по шматкам зі ступиці,то про яку надійність може йти мова.Я старі,пластикові, свої викинув,а треба було показати.

 

ось  слова з вашого посилання

.....Тем не менее, точность установки колеса на ступицу имеет исключительное значение для безопасности движения и срока службы ключевых узлов подвески. В статье о важности балансировки колес уже описаны последствия дефектов и плохой балансировки самого колеса. В данном же случае, точно такой же дисбаланс может возникнуть не по причине плохой балансировки или дефекта колеса, а вследствие неправильной «посадки» колеса на ступицу. Говоря простым языком, если ось вращения колеса не совпадает с осью вращения ступицы – колесо будет «бить», создавая огромные нештатные нагрузки на подвеску. Результат понятен – в разы ускоренный износ деталей подвески и риск внезапного их разрушения. К чему приведет внезапная потеря переднего колеса на скорости, скажем, в 100 километров в час – рассказывать, думаю, нет никакого смысла.

 

Змінено користувачем controler
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94526-bortoviy-zhurnal-sid-t-150/#findComment-2179347
Поділитись на інші сайти

39 минут назад, jason_ua сказал:

Я за 10років ще не бачив ніодного пластикового кільця, якеб було з тріщинами і іншими дефектами.

Ещё раз говорю: не неси чушь. Я твой пост скинул человеку, который продает тонны резины и дисков в год. Это вызывает смех и только. Прекращай.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94526-bortoviy-zhurnal-sid-t-150/#findComment-2179350
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.