Перейти до змісту

Легализация "литовцев", "эстонцев" и прочих "европейцев"


Рекомендовані повідомлення

4 часа назад, sens2012 сказал:

У нашій країні багато спільнот за щось боряться. Наприклад, за легалізацію зброї. По аналогії з бляхами вони б мали всі придбати пістолети та автомати, а потім перекрити дороги, прийти озброєні під Раду і боротися за свої права. Спільнота легалізації малої авіації повинна накупити за кордоном літаків, перелетіти через кордон, сісти в Борисполі, заблокувавши взлітну полосу і вимагати у влади своє. Адже, хто не бореться за свої права, той лох і терпіла.... Чи не так? Забудовники боряться за нові землі. Треба їх просвітити, що можна тупо виїхати в поле, вбити сваї, або перекрити бетонними блоками Хрещатик... А чого ж? Одним можна протестувати з позиції сили (кількості), а іншим - ні? Навіть найбідніші верстви населення можуть долучитися до протестів. Їм нема чого їсти. Страшна несправедливість, кожен погодиться. Треба запропонувати їм піти в супермаркет і прямо на місці їсти все підряд... Адже Конституція гарантує... 1917 2017 рік, панове...

 

В цивилизованной Европе, в которую мы так стремимся, страйки - обычное дело. К примеру, работники Люфтганзы не вышли на работу и вся авиакомпания парализована. Так они борются за свои права и это нормально. И да, кто не борется за свои права - тот лох и терпила. А кто за то, чтоб нас и дальше разводило наше государство - тот вдвойне лох и терпила...

 

П.С. Проведя параллель, Вы, наверное, были бы против отмены крепостного права... Мол, такой устрой, родился крепостным - значит работай на пана и нечего тут щеки надувать, что хочешь свободы и справедливости, закон есть закон!

Змінено користувачем Fast Fred
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/45/#findComment-2172811
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

так это вполне нормальная привычка для нашего народа: сначала под князьями, потом под царем, потом совок. У многих раболепие выковано веками! Остальные, которые пытаются что-то изменить, провокаторы, диссиденты и т.д.. Доказывать таким, что земля круглая, бесполезно. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/45/#findComment-2172817
Поділитись на інші сайти

8 часов назад, Fast Fred сказал:

В цивилизованной Европе, в которую мы так стремимся, страйки - обычное дело. К примеру, работники Люфтганзы не вышли на работу и вся авиакомпания парализована. Так они борются за свои права и это нормально. И да, кто не борется за свои права - тот лох и терпила. А кто за то, чтоб нас и дальше разводило наше государство - тот вдвойне лох и терпила...

 

П.С. Проведя параллель, Вы, наверное, были бы против отмены крепостного права... Мол, такой устрой, родился крепостным - значит работай на пана и нечего тут щеки надувать, что хочешь свободы и справедливости, закон есть закон!

Працівники Люфтганзи не захопили банк з грішми, вимагаючи підняти зарплату. Методи боротьби бувають цивілізовані і не цивілізовані. Страйк - це нормальна практика боротьби. Якби АЄС закликала до загальноукраїнського страйку, я б першим не вийшов на роботу. Але це складний організаційний шлях. Набагато простіше довірливим людям нашептати купити незаконну тачку, а потім від безвихідності вивести натовп на вулицю. Чому власники блях збираються за одну ніч? Через високу громадську свідомість? Через турботу про майбутнє держави? Ні. Через свої меркантильні шкурні інтереси не втратити те, що вдалося отримати в обхід законів. 

На сьогодні існує якийсь новий законопроект від АЄС. Але вони категорично не хочуть його оприлюднити. показують вузькому колу своїх прихильників. А було б дуже цікаво почитати. Якщо законопроект реальний, направлений на зменшення розтаможки і постановку блях на укр. реєстрацію, то чому б і не підтримати? Я тільки за. Тобто, виїзд всіх блях 100% і повторний заїзд вже по нових правилах. В мене є підозра, що законопроект саме такий - нормальний, компромісний. А не показує АЄС його, щоб не викликати бунт вже в самій бляшаній спільноті. Відсотків з 70 власників блях не бажають платити ні копійки і хочуть їздити так, як їздили. АЄС боїться внутрішнього конфлікту. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/45/#findComment-2172828
Поділитись на інші сайти

От куда такая инфа у Вас?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/45/#findComment-2172831
Поділитись на інші сайти

1 час назад, sens2012 сказал:

А було б дуже цікаво почитати. Якщо законопроект реальний, направлений на зменшення розтаможки і постановку блях на укр. реєстрацію, то чому б і не підтримати? Я тільки за. 

Так в том то и дело, что все ЗА! И уже даже президент зашевелился, ситуацию признали существующей и даже, вроде как, типа, пытаются найти какое-то компромиссное решение, которое бы устроило всех, НО! Это произошло только благодаря тому, что в свое время тысячи(если не сотни тысяч) видчайдухив бросили панский плуг, взяли шашку, прыгнули на коня и умчались на Хортицу вопреки всем существовавшим на то время законом бросили вызов системе, наплевали на грабительские законы и привезли сюда нерастаможенные авто. Только лишь благодаря тому, что их сейчас сотни тысяч(если не миллионы ) - с этой проблемой начали считаться. Было бы таких "нарушителей закона, считающих всех остальных лохами" поменьше - наши чиновники и дальше делали бы вид, что проблемы нет, все в порядке, жрите форзы!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/45/#findComment-2172833
Поділитись на інші сайти

Ніхто ніякого виклику системі не кидав. Завезли бляхи бо дешево. Їздять вже напевно років з 10 на бляхах. На заході України точно. Маю таких знайомих. "Борцями" стали тільки із-за того, що запахло смаженим. Якби ніхто їх не чіпав, то їздили б тихенько, крадучи в держави і своїх же співвітчизників. Так, саме крадучи. Адже інші платили як мінімум 3 тис. дол. державі за нові машини, а за вживані і того більше. Утримували батьків-пенсіонерів тих, хто платити не бажав. А тепер раптом стали борцями за краще життя.... за своє. 

А міг бути інший сценарій: власники старих машин, які невзмозі фінансово поміняти на новіші вийшли, виїхали б на протести під Раду, перекрили б дороги, митниці. Їх би не лише почули, їм би співчували, їх би підтримали, до них би долучилися. А бляхи встигли всім надоїсти, встигли багатьох обурити, намозолили багатьом очі... Запізнілі протести блях приречені на провал. Підтримка таким протестам лише в середовищі самих блях. З-зовні може хтось і співчуває, але таких одиниці. Не вірно вибраний вектор - негативний результат. 

Сьогодні Верховна Рада провалила законопроект про відтермінування євро-6 !!! Навіть така невинна вимога полегшити ситуацію на авторинку не проходить. А законопроект був позитивно оцінений в комітетах. То як в Раді має пройти закон про легалізацію блях? Утопія. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/45/#findComment-2172919
Поділитись на інші сайти

В 07.06.2017 в 08:46, abtarch сказал:

Вам же пропонують легалізувати ваші автівки шлахом сплати якоїсь певної суми за кожен день перебування нерозмитненої машини на території України. Ви ж і з цим теж не згідні.

а те що АЄС добивається в першу чергу прийняття 5567 якось зовсім не клеїться з таким ствердженням...

В 07.06.2017 в 11:50, _vZ сказал:

вся европа эконормы повышает, некоторые страны повышают акцизы лоббируя использование экологического транспорта, а мы как-бы должны подражать всему этому в нынешних реалиях.

в очередной раз обращу внимание - Европа подымает экостандарты для нового автотранспорта. не б/у, ка кэто сделано у нас, со ссылкой на европу....

20 часов назад, sens2012 сказал:

Забудовники боряться за нові землі. Треба їх просвітити, що можна тупо виїхати в поле, вбити сваї,

саме так вони і роблять вже десятки років. І чудово себе почувають. Це якраз чудовий приклад для "блях", що вони все вірно роблять, а не навпаки, аналогія для забудовників )))

8 часов назад, sens2012 сказал:

ашептати купити незаконну тачку, а потім від безвихідності вивести натовп на вулицю. Чому власники блях збираються за одну ніч? Через високу громадську свідомість? Через турботу про майбутнє держави?

а звідки така впевненість? я спілкуюсь з багатьма "бляховодами" в АЄС,  і от якраз серед них більшість людей зовсім не тих думок, що Ви собі тут навидумували. Перш ніж безапеляційно щось стверджувати, треба цікавитись, спілкуватись з людьми. 

4 минуты назад, sens2012 сказал:

Сьогодні Верховна Рада провалила законопроект про відтермінування євро-6 !!!

Ну і добре, бо проект не відповідає Європейським нормам. В частині того що зачіпає і б/у. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/45/#findComment-2172920
Поділитись на інші сайти

15 минут назад, sens2012 сказал:

Ніхто ніякого виклику системі не кидав. Завезли бляхи бо дешево. Їздять вже напевно років з 10 на бляхах. На заході України точно. Маю таких знайомих. "Борцями" стали тільки із-за того, що запахло смаженим. Якби ніхто їх не чіпав, то їздили б тихенько, крадучи в держави і своїх же співвітчизників. Так, саме крадучи. Адже інші платили як мінімум 3 тис. дол. державі за нові машини, а за вживані і того більше. Утримували батьків-пенсіонерів тих, хто платити не бажав. А тепер раптом стали борцями за краще життя.... за своє. 

После этих слов все стало ясно. Мое виденье такое, что это государство на протяжении десятилетий крало у тех, кто покупал новые или б/у на укр номерах, ведь реальная(рыночная) стоимость автомобилей гораздо дешевле. За что мы платим лишние 3 тыс уе при покупке машины? За пенсии бабушкам? Не смешите...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/45/#findComment-2172921
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

я ещё на первых страницах темы писал, что растаможка авто не такой уже и супер большой ресурс для бюджета, чтобы решать какие-то проблемы... Приводил цифры из отчётов по бюджету лет за 10. Эти завышенные цены, акцизы и евро-нормы призваны дать лишний спрос на ЗАЗ, Китае-мобили, псевдоБогданы и т.д. Не более того. И никакой заботы про экологию здесь нету, о бабушках и их пенсиях никто не думает.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/45/#findComment-2172922
Поділитись на інші сайти

Только что, catkiev сказал:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

я ещё на первых страницах темы писал, что растаможка авто не такой уже и супер большой ресурс для бюджета, чтобы решать какие-то проблемы... Приводил цифры из отчётов по бюджету лет за 10. Эти завышенные цены, акцизы и евро-нормы призваны дать лишний спрос на ЗАЗ, Китае-мобили, псевдоБогданы и т.д. Не более того. И никакой заботы про экологию здесь нету, о бабушках и их пенсиях никто не думает.

Так об этом и речь. Более того, рискну предположить, что если можно будет растаможить за 200-300 евро - то за счет количества желающих бюджет получит гораздо больше денег, чем получает сейчас от драконовских тарифов на растаможку.

 

Меня просто удивляет, что есть противники  такого варианта развития событий среди простых автомобилистов... 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/45/#findComment-2172923
Поділитись на інші сайти

34 минуты назад, catkiev сказал:
В 07.06.2017 в 11:50, _vZ сказал:

вся европа эконормы повышает, некоторые страны повышают акцизы лоббируя использование экологического транспорта, а мы как-бы должны подражать всему этому в нынешних реалиях.

в очередной раз обращу внимание - Европа подымает экостандарты для нового автотранспорта. не б/у, ка кэто сделано у нас, со ссылкой на европу....

Тарас, основная смысловая нагрузка моего поста про "финт ушами", и без разницы как проецируют европейские идеи на нашу страну наши чиновники. Речь не о них.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/45/#findComment-2172925
Поділитись на інші сайти

18 минут назад, Fast Fred сказал:

Меня просто удивляет, что есть противники  такого варианта развития событий среди простых автомобилистов... 

Коллега, вы упорно пытаетесь рассмотреть то чего нет. Вам о методах протеста, вы о том что те кто против таких протестов автоматом рабы и т.д. и т.п.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/45/#findComment-2172926
Поділитись на інші сайти

12 минут назад, WAC47 сказал:

Коллега, вы упорно пытаетесь рассмотреть то чего нет. Вам о методах протеста, вы о том что те кто против таких протестов автоматом рабы и т.д. и т.п.

Во истину!

Добавлю только то, что еще идет речь и о причинах протеста заинтересованных лиц.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/45/#findComment-2172929
Поділитись на інші сайти

50 минут назад, _vZ сказал:

Тарас, основная смысловая нагрузка моего поста про "финт ушами", и без разницы как проецируют европейские идеи на нашу страну наши чиновники. Речь не о них.


ну я про финт ушами не отвечал, так как собственно возразить смысла не вижу. Да, в АЕС есть много тех кто гоняет такие машины.  Конечно же им интересен и 5567, наверное, как основной. Но не видно среди них что это их ключевая цель при участии в протестах.  Да и среди протестующих они были в меншиньстве. Я ездил туда не раз и общался с ребятами, которые купили машины, ездят и вступили в АЕС. Все какраз адекватные и вменяемые. Все хотят нормальные машины за нормальные деньги. А не китайское г...о по цене европейца... И нормальные условия растаможки. 

 

1 час назад, Fast Fred сказал:

что если можно будет растаможить за 200-300 евро - то за счет количества желающих бюджет получит гораздо больше денег, чем получает сейчас от драконовских тарифов на растаможку.

Это нереальные цифры. В Европе такие цены, так как у них одна таможенная зона. и люди по сути платят это 200-300 евро за постановку на учёт. В Германии растаможка 10% пошлина и 19% НДС если машина не с ЕС. Для б/у не важен возраст, уровень эконорм. Но там их и не ввозят, так как люди могут позволить авто получше. У нас же при обнищании людей, засилии советского автопрома, привезти авто даже евро-3 и растаможить за те же 30% стоимости - зась... 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/45/#findComment-2172932
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Fast Fred сказал:

Так об этом и речь. Более того, рискну предположить, что если можно будет растаможить за 200-300 евро - то за счет количества желающих бюджет получит гораздо больше денег, чем получает сейчас от драконовских тарифов на растаможку.

 

Меня просто удивляет, что есть противники  такого варианта развития событий среди простых автомобилистов... 

Треба не предполагати, а рахувати. Потенціал нашого ринку (в кращі роки 2007-2008) 300 тис. нових і 100 тис. б/у машин в рік. В бюджет з нової йде в середньому 3000 дол. із б/у - 5000 дол. Множимо: виходить за нові 900 млн. + 500 млн. за б/у = 1.4 млрд. доларів. Щоб зрівнятися з цим доходом, завозячи б/у з розтаможкою 300 дол., необхідно завезти в рік 4.7 млн вживаних авто !!! Це утопія.

Візьмемо найгірший стан ринку - сьогодні продається приблизно 60 тис. нових авто і ввозиться 60 тис. б/у. З нових маємо 180 млн. дол., із вживаних - 300 млн. дол. Всього в бюджет йде 480 млн. дол. в рік. Щоб покрити цю суму потрібно ввезти 1.6 млн. б/у, розтаможених по 300 дол. Хтось вірить, що в сьогоднішній кризовий час українці здатні за рік ввезти 1.6 млн. б/у з Європи? Це також утопія. Тому мріяти про 300 дол. розтаможки не варто. Треба ставити реальні задачі і тоді не доведеться істерити. Наприклад, розтаможка 1 дол. за 1 куб.см. об"єму не турбованого двигуна, 2 дол. - за турбо. Купив Гольфика 1.4 - заплатив 1400 дол. розтаможки. Хочеш 4.5 літра - розкошелься. Менше будуть випендрюватися на старих об"ємних коритах. І це реальна тема. А те, що частина блях хоче легалізуватися за 300 дол., а інша частина і цього не бажає платити - шлях в нікуди, тільки покричати. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/45/#findComment-2172938
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, Fast Fred сказал:

 

 

Меня просто удивляет, что есть противники  такого варианта развития событий среди простых автомобилистов... 

      Противников такого развития событий не так много. Много противников неконтролируемого ввоза всякого дерьма, уж и не знаю сколько оно там стоит.  Далеко ходить не буду. Я сегодня аж сфоткать хотел, ржавый ланос, таких у нас я даже не видел, поляк. Возле дома два мерса стоит древние, один хоть ещё более менее, а у другого даже капот не закрывается и пороги все в дырах. Ауди меня сегодня обгоняла, колёса как ноги у столетней бабки пирамидой стоят, лет наверное двадцать, не меньше ему, куда он так доехать может уж и не знаю и сопляк за рулём. Ребята, мы так до ручки дойдём, так уж точно. В той же Германии он на такой машине техосмотр хер бы прошёл, а тут ездит. Страшно на улицу выезжать, реально, а вам нет? Ни кто ж не против машин где то лет до десяти от роду, с проверкой технического состояния, растаможкой. Да если такое примут я завтра свой ланос, кстати в отличном состоянии, за штуку или сколько там дадут, спихну и пригоню себе что то за тыщь пять, шесть. Но пока это беспредел просто.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/45/#findComment-2172941
Поділитись на інші сайти

Ярошенко в обід сказав на ФБ, що закон про євро-6 з 1 січня 2020 похєрели........ 

Виявляється прийняли, на вечірньому засіданні. Ось дані з офіційного порталу Ради: 

Прийнято Закон «Про внесення змін до Закону України "Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів" щодо посилення адаптаційної спроможності та поетапного запровадження в Україні міжнародних екологічних вимог до транспортних засобів».

Законом встановлено, що пропуск на митну територію України з метою вільного обігу та першу державну реєстрацію в Україні транспортних засобів за кодами товарних позицій 8701 20, 8702, 8703, 8704, 8705 згідно з УКТ ЗЕД як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, нових і таких, що були в користуванні, здійснюють за умови їх відповідності екологічним нормам не нижче рівня "ЄВРО-6" - з 1 січня 2020 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2019 року включно.

Проект Закону зареєстровано за №5624.

іншими словами, в кінці 2019 року можна буде пригнати і розмитнити (45% від вартості машини) авто 2010 р.в. А це, фактично, 10 річна машина, яка там коштує не дорого. Є час підзбирати кошти і є час стару машину продати. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/45/#findComment-2172970
Поділитись на інші сайти

Для прикладу: така 10 річна Октавія А5 в Німеччині коштує 4-5 тис. євро. Нехай 4500 євро + 2000 євро розмитнення = приблизно 7000 дол. під ключ !!! Цілком нормально. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/45/#findComment-2172974
Поділитись на інші сайти

Якщо коштів обмаль, то можна зупинитися на такому 10 річному Фіаті Лінеа 1.3 турбодизель за 2600 євро. З розмитненням вийде 4000 $ !!! 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Хто скаже, що це дорого? Зате легально і на укр. реєстрації. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/45/#findComment-2172975
Поділитись на інші сайти

Для тих, в кого ну зовсім мало грошей: 10 річна Дачія MCV 1.5 dCi за 1700 євро !!! З розмитненням вийде 2500 $ !!! 

Це перемога !!! 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/45/#findComment-2172976
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/45/#findComment-2172977
Поділитись на інші сайти

А якщо не хочеться купувати 10-річний авто з Німеччини з пробігом під 300 тис км а то й більше? Краще щось скиньте до 5 років.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/45/#findComment-2172978
Поділитись на інші сайти

5 часов назад, Sergko82 сказал:

А якщо не хочеться купувати 10-річний авто з Німеччини з пробігом під 300 тис км а то й більше? Краще щось скиньте до 5 років.

До 5 років машини в Німеччині досить дорогі. За нормальну Фабію треба віддати від 5 тис. євро.  З розтаможкою виходить не набагато дешевше, ніж купити в Україні від єдиного власника з салону, з сервісною книгою і прозорою історією. В Україні можна знайти машини до 5 років з реально малими пробігами. Там малих пробігів майже не буває. У нас можна добре поторгуватися, продавці йдуть на поступки. Вже не раз писали, що за зниженою розтаможкою вигідно там купувати дорогі машини, які у нас ще дорожчі. Тоді можна зекономити 2-3 тис. дол. Гнати з Німеччини 5 річну машину типу Логан, Фабія немає змісту. Дуже вигідно гнати машину з незначними пошкодженнями. Вони не ремонтують і суттєво скидують ціну. У нас заміна дверки, бампера не проблема.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/45/#findComment-2172981
Поділитись на інші сайти

6 часов назад, Sergko82 сказал:

А якщо не хочеться купувати 10-річний авто з Німеччини з пробігом під 300 тис км а то й більше? Краще щось скиньте до 5 років.

Для прикладу 5 річний дизельний Шкода Рапід. Ціна +/- 8000 євро. З розтаможкою вийде 12 000 $. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

В Україні аналогічний Рапід, ще й на рік молодший, буде коштувати 12-13 тис. дол. Нема змісту. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/45/#findComment-2172984
Поділитись на інші сайти

В Німеччині можна сильно зекономити на покупці авто, якщо дивитися базові версії без кондиціонера. Німці ощадні, там вибір таких машин громадний. Для німця не проблема їздити без конд. і на веслах (це для наших проблема). 

Ось для прикладу знайшов 10 річну Дачію 1.4 MCV за 1000 євро !!! У нас з розтаможкою вийде 1500 $ !!! 

1500 доларів за велику в нормальному стані машину. Нехай в неї пробіг 300 тис., але якщо на момент покупки дим не валить, то ще 50 тис. до капіталки вона пройде. Для багатьох це 3 роки їзди, а для мене - всі 5 років. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/45/#findComment-2172989
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.