Перейти до змісту

Легализация "литовцев", "эстонцев" и прочих "европейцев"


Рекомендовані повідомлення

19 минут назад, jDay сказал:

Наче через малий об'єм двигуна, Смарти якось вдається вигідно розмитнювати. І ціна зберігається в ринку.

Надіслано від мого SM-G570F, використовуючи Tapatalk
 

Так, на загальних засадах можна розмитнювати авто будь-якого року. Просто ціна розмитнення виходить захмарна. Смарт розмитнюється відносно по-божески. Смарт приваблює корозійною стійкістю, але капіталки робляться на 120-150 тис. Смарти з Європи мають пробіги під 200 тис. Матізи ржавіють, але за ціну Смарта є на 8-10 років молодші і з пробігами до 100 тис. В Матіза капіталка двигуна робиться на 200 тис. Матіз прожерлевий 8-10 л/100 км, але ремонти дешеві. Смарт-Мерседес напевно дорогий в ремонті. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/26/#findComment-2165752
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Если рассматривать Смарт, то плюсы это дизайн внутри и снаружи.

Минусы, ремонт дорогой,  расход не малый по городу,не практичен , и НЕ безопасен ( а то тут что-то кто-то приувеличил)

Если матиз, плюсы, практичен, ездить можно в четверг, запчастей ведро/рубль, ассортимент выбора большой.

Минусы, дизайн слабоват внутри и снаружи. Расход по городу как и у смарта, более безопасен чем Смарт ( хотя бы длинной передка и жопа прикрыта рядом сидений)

Кондишен и подушки есть у обоих, миниатюрность.

Кстати у нас в городе смарты на стоянках по 5куе и больше, матизы от 3,5 куе.

Змінено користувачем vzx
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/26/#findComment-2165754
Поділитись на інші сайти

Даремно не дооцінюєте Смарти з приводу безпеки.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/26/#findComment-2165756
Поділитись на інші сайти

21 минуту назад, sens2012 сказал:

Так, на загальних засадах можна розмитнювати авто будь-якого року. 

Ні. Льготні ставки яки були прийняті минулого року - це одне.

 

А є загальні вимоги до імпортованих автомобілів. Вони встановлюють вимогу що починаючи з 1 січня не можно ввозити ні нові, ни бувші в вживанні автомобілі, що не відповідають Евро-6.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Цитата

Пропуск на митну територію України з метою вільного обігу та першу реєстрацію в Україні транспортних засобів за кодами товарних позицій 8701 20, 8702, 8703, 8704, 8705 згідно з УКТ ЗЕД ( 2371г-14 ) як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, нових і таких, що були в користуванні, здійснюють за умови їх відповідності екологічним нормам:

...

не нижче рівня "ЄВРО-6" - з 1 січня 2018 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2017 року включно.

 

Нащо це дюблювали в законі про пільгові ставки - фіг його знає.

Змінено користувачем WAC47
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/26/#findComment-2165757
Поділитись на інші сайти

4 минуты назад, WAC47 сказал:

Ні. Льготні ставки яки були прийняті минулого року - це одне.

 

А є загальні вимоги до імпортованих автомобілів. Вони встановлюють вимогу що починаючи з 1 січня не можно ввозити ні нові, ни бувші в вживанні автомобілі.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

Нащо це дюблювали в законі про пільгові ставки - фіг його знає.

Дякую, врешті прояснилося. Тобто з 1 січня 2018 року лише євро-6 (якщо чогось нового не приймуть). Є велика ймовірність, що євро-5 продовжать до 01.01.2020. 

Отже, залишається або бляха, або тут купити Матіз/розмитнений Смарт.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/26/#findComment-2165758
Поділитись на інші сайти

Цей варіант дуже привабливий: 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Продавець напевно скине до 3 тис. рівно. Але як він його щойно пригнаного розмитнив? Як мене задовбала ця держава..............

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/26/#findComment-2165759
Поділитись на інші сайти

Вот пример вчерашний по таможне, правда минивен Т5 Фолькс с Германии  конца 2013 год:

цена 15042 евро

платежи 5559 евро

услуги брокера 300 долларов

заезд на терминал 16 долларов

подтверждение стоимости авто 100 долларов

сертификат соответствия 100 долларов (вот если бы докинуть на лапу 200 чтоб вписали Евро5...)

Итого 6409 долларов

Теперь, 6409:15042=42,6% это стоит расстаможить...

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/26/#findComment-2165769
Поділитись на інші сайти

Сьогодні АЄС прїхали у Львів. Поїхали з прапорами на митницю:patriot::m/:, помахали там .... та й поїхали додому. Сказали, що це був інформаційний пробіг. Народ даремно з попкорном біля телевізорів сидів....:popcorn:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/26/#findComment-2165771
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

и это 2013 год и по льготным ставкам... и это не абсурд? Человек покупает ТС которое будет заправлять и платить немало налогов в ценк топлива, должен раскошелиться и за то чтоб получить на это право... 42% от стоимости... и ещё ж таможня может нарисовать любую стримость... значительно больше реальной

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/26/#findComment-2165773
Поділитись на інші сайти

В 20.04.2017 в 11:41, sens2012 сказал:

Цікава ситуація склалася. Бляха перетинає кордон, митницю, в'їжджає на територію України і кінці в воду. Поліція перевіряти законність перебування в Україні не має права, митниця перевірити поза межами митниці також не має права. передавати поліції відомості по простроченому перебуванні також не має права..... Логічно припустити, що 90% ввезених блях їздять порушуючи митні зобов'язання і на все і на всіх наложили. Така бляха вчинить ДТП, водій вийде з машини і скаже " я нічого не знаю, я не я і машина не моя.... доведіть, що я був за кермом, у вас відео є?" 

 

Приклад, як польська бляха паркується прямо на перехресті і ще "таксі" почепило..... Я далі не знімав, але повернувся на свою стоянку, підійшов пішки до "таксиста". Питаю: таксі? Каже - так, таксі. Я прошу показати якийсь документ, що засвідчує, що це дійсно таксі. Каже: ні, я не таксі. На плафоні таксі не написано. Я кажу: добре, зараз розберемось. Набираю поліцію..... Він втікає.... А могло бути інакше. Я міг би заїхати на такому "таксі" в укромне місце і вже там спитати про документи. І це в кращому випадку. А в гіршому....... Ну не будемо про це. Бляхи борзіють, це зрозуміло. Але на все свій час.

 

Відео "таксиста", припаркованого на перехресті:

 

Вот ты молодец и пионер! Павлик морозов этакий... Только что ж ты такой избирательный?

На твоем же видео на 52-ой секунде две машины запаркованы на зебре: Вольво и Киа. И они на укр номерах. Почему ты не стал вызывать копов? Раз ты такой справедливый...

Бляхи, говоришь, борзеют? А у самих бревно в глазу! Но вам его не видно.

Хоть на укр, хоть на бляхе ездят люди. И от конкретного человека зависит: мудак он или нет. А не от номеров на машине.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/26/#findComment-2165793
Поділитись на інші сайти

31 минуту назад, zenit-ny сказал:

Вот ты молодец и пионер! Павлик морозов этакий... Только что ж ты такой избирательный?

На твоем же видео на 52-ой секунде две машины запаркованы на зебре: Вольво и Киа. И они на укр номерах. Почему ты не стал вызывать копов? Раз ты такой справедливый...

Бляхи, говоришь, борзеют? А у самих бревно в глазу! Но вам его не видно.

Хоть на укр, хоть на бляхе ездят люди. И от конкретного человека зависит: мудак он или нет. А не от номеров на машине.

Спокійно. Ця територія, де стоять машини жодного відношення до проїжджої частини та пішохідного переходу не має. Це просто заасфальтований майданчик без жодних знаків паркування, а нанесена розмітка - це творчість нашого завгоспа. Мало того, розмітка нанесена абсолютно невірно і не може бути використана для організації дорожнього руху. Вона лише допомагає водіям оптимально паркуватися. Тому стоянка на "зебрі" - справа культури самого водія, не більше. Викликати поліцію без сенсу. Від себе додам, що по цій зебрі рідко хто ходить... лише водії припаркованих машин. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/26/#findComment-2165803
Поділитись на інші сайти

В 22.04.2017 в 03:27, WAC47 сказал:

Мопед не мой©

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Ланос из Европы. Обещают 2005-2006 год за ~1000€. У нас они как я понимаю где-то $3000-4000, тоесть не дешевле чем 2800€.

Подумалось что так можно обновить свой старый ланос на машину поновее. 

 

Берём среднестатистический ланос 2005-2006 года. Его примерная цена ~$4000. Не глядя на рынок, просто методом экстраполяции получаем что за эту же сумма в Польше можно купить машину 2009-2010 года.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/26/#findComment-2165965
Поділитись на інші сайти

16 минут назад, WAC47 сказал:

... получаем что за эту же сумма в Польше можно купить машину 2009-2010 года.

Откуда они там возьмутся??? если все оборудование с Польши вывезли на ЗАЗ в 2008...2009 году... и в Польше они больше не производились.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/26/#findComment-2165968
Поділитись на інші сайти

Он имел ввиду , любое другое авто за эти деньги, но уже на бляхах и по свежее, типа Бэху или фольца.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/26/#findComment-2165972
Поділитись на інші сайти

Не верится мне, что государство можно на...пать. :( - это же 100% налогов от бляшной цены государство теряет. Скорее всего опять создадут достаточное кол-во ввезенных авто, а потом всех дружно и накроют... кто то побежит расстамаживать, а кто то просто сдаст на лом.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/26/#findComment-2165974
Поділитись на інші сайти

Оно их и сейчас теряет, и после либерализации ввода будет терять. Разница лишь в том что сейчас государство выступает в роли собаки на сене, а потом будет получать пусть и небольшие, но профиты в виде оплаты за регистрацию.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/26/#findComment-2165984
Поділитись на інші сайти

59 минут назад, vzx сказал:

Он имел ввиду , любое другое авто за эти деньги, но уже на бляхах и по свежее, типа Бэху или фольца.

Да, конкретная модель здесь не так важна.

 

Идея была в том что некоторый период времени можно поиметь выгоду с текущей ситуации, конечно с определенной долей риска: продать украинский автомобиль и купить в Польше/Литве/вашалюбимаястрана ...

  • ... что-то поновее
  • ... такой же ланос и ещё оставить в кармане тыщи две-три на его будущие ремонты.

Тоесть даже поменяв украинскую машину 2004-го года на польскую машину 2004-го года получаешь условно говоря прибыль.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/26/#findComment-2165986
Поділитись на інші сайти

13 минут назад, WAC47 сказал:

Тоесть даже поменяв украинскую машину 2004-го года на польскую машину 2004-го года получаешь условно говоря прибыль.

... или груду никому не нужного металлолома, которая даже Тебе не принадлежит и которую можно продать, в лучшем случае, только на запчасти... :) а вот продать ее по доверке или каким либо другим способом - вообще не получится... Разве что просто поменять на деньги... ибо сейчас можно управлять любым авто при наличии у водителя техпаспорта.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/26/#findComment-2165987
Поділитись на інші сайти

Так я ж и не оспариваю что риск есть. Но он потому и есть, что есть неопределенность. Было бы известно что старые евро-машины можно/нельзя будет ввзоить - или ликвидировался бы перекос цен Украина/Польша или наоборот все "литовцы" спешно искали пункты вторчермета приткнуть неликвид.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/26/#findComment-2165990
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

в чем неопределенность? - в том, что ввозить можно только авто не старше 10 лет и их следует расстамаживать? или в том, что кто то стремится обойти государство и ищет лазейки в этом... - очень стремное представление о реальности. купить машину и не быть ее владельцем никаким образом... т.е. у Тебя ее могут в любой момент забрать, угнать, или еще что - и никому, ничего даже предьявить не можешь.

С таким успехом можно ввозить по дешевке старые авто, потом их просто угонять и перепродавать еще несколько раз.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/26/#findComment-2165992
Поділитись на інші сайти

Кстати на днях слышал оф. цифры, на Украине ввезено порядка 2 млн автомобилей на бляхах.

А у нас в городе, если на бляхах были в основном не дорогие универсалы, то сейчас на днях уже видел достойные паркетники, купе, аппетит приходит во время еды))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/26/#findComment-2166001
Поділитись на інші сайти

54 минуты назад, vzx сказал:

аппетит приходит во время еды))

зато после счета и чаевых все в шок впадают - типа мы это не ели, а в счете указано :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/26/#findComment-2166012
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, mich_ya сказал:

ввозить можно только авто не старше 10 лет

растаможить можно не старше 2010 года до конца 2017.... с 2018 (по действующим нормам) только Евро-6 и это  уже чуть ли не старше 2016 года...

так что.... скоро ещё меньше людей сможет себе привезти авто.... с растаможкой... ну хотя есть проект депутаты хотят перенести введение евро-6 на 2020 год....

а так... за прошлый год официально в страну импортировано (растаможено) 87 тыс машин... продажи новых 65 тыс. Тоесть можно предположить, что за прошлый год было привезено и растаможено б/у машин не так и много. Пусть из 65 тыс половина была "произведена" у нас, то не больше 50 тыс... а по словам страховиков в прошлом году было оформлено более 150 тыс автогражданки на авто с иностранной регистрацией.... а по данным, о которых я писал выше, что были озвучены на комитете Южаниной, за прошлый год "на бляхах" заехало около 800 тыс авто....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/26/#findComment-2166025
Поділитись на інші сайти

Наша вчорашня сімейна рада щодо Смарта на блясі закінчилася дуже швидко: дочка ніяк не погоджується їздити не на своїй машині. Питання закрите до прояснення ситуації з бляхами в Раді. Чекаємо. Купувати тут Смарт чи Матіз - це віддати мінімум 3000$ невідомо за що. Смарти 1999-2000 року.... 17-18 років !!!, а Матізи 2007-2009 років, але або ржавілі, або перефарбовані. Вчора і сьогодні їздили дивитися на кілька єкземплярів. Хлам. Більше як 3 тис. виділити на малютку не можемо... 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/26/#findComment-2166026
Поділитись на інші сайти

В цій темі є багато людей, які глибоко копнули закони стосовно покарань за різні порушення на дорозі. І це добре. Може прокоментують моє порушення. Я їжджу на мотоциклі із полісом страховки, але без категорії А в правах. Якщо зупинять для перевірки документів, то мені грозить штраф 510-595 грн. Мотоцикл на штрафмайданчик забирати не мають права. Потрібно викликати людину з правами кат. А, щоб відігнати мотоцикл до місця стоянки. 

І тут зразу купа запитань до юридично підкованих осіб:

1. Чи можна викликати вантажне таксі і ним відвезти мотоцикл до місця стоянки?

2. Чи можна мотоцикл "руками і ногами" самому перевезти до місця стоянки?

3. Чи можна прив"язати мотоцикл до найближчого стовпа і оголосити поліції, що це і є місце стоянки? 

 

P.S. Воджу двоколісну техніку вже 14 років..... без категорії А. За весь час був затриманий 1 раз ДАЇ і дав хабар 200 грн. Розумію, що порушую і отримати категорію А мені не важко (хоча це і коштує разом з курсами 3000 грн.). Стримує заміна прав, в яких вже буде вказано термін дії. Зараз в мене права з 1984 року без терміну дії. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93858-legalizatsiya-litovtsev-estontsev-i-prochih-evropeytsev/page/26/#findComment-2166033
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.